از نظر من...
عسل میتونه ستاره دریایی باشه،
چون میتونن وقتی اعضایی از بدنشون رو ازدست میدن دوباره اونو ترمیم کنن.
به نظر من...
اریکا میتونه گربه ماهی باشه.
صرفا چون پروفایلش پلنگیه.
به نظر من...
ناشناس میتونه گوسفند دریایی باشه.
یه موجود دریایی خاص گوگولی.
به نظر من...
ریچل میتونه فرشته دریایی باشه.
خوشگله، ولی... بگذریم.
به نظر من...
جیجی میتونه نهنگ گوژ پشت باشه.
چون استقامتش بالاس.
به نظر من...
دیانا میتونه خرچنگ باشه.
-صرفا بخاطر وایبش گفتم-
به نظر من...
تئو میتونه اختاپوس باشه.
یه آدم عاقل و باغل.🤡
به نظر من...
آناناس گرگی میتونه نهنگ اومورا باشه.
کمیاب و دنبال ارامش
به نظر من...
ماه میتونه مارماهی اژدهایی باشه.
همونقدر خفن.
به نظر من...
دهنو میتونه نهنگ قاتل باشه.
زیبا... ولی خب خطرناک.