به نظر من...
تئو میتونه اختاپوس باشه.
یه آدم عاقل و باغل.🤡
به نظر من...
آناناس گرگی میتونه نهنگ اومورا باشه.
کمیاب و دنبال ارامش
به نظر من...
ماه میتونه مارماهی اژدهایی باشه.
همونقدر خفن.
به نظر من...
دهنو میتونه نهنگ قاتل باشه.
زیبا... ولی خب خطرناک.
به نظر من...
ادوارد میتونه خارپشت دریایی باشه.
صرفا جهت وایب پروفش.
به نظر من...
هیکاری میتونه اسب دریایی باشه.
-صرفا بخاطر وایبش گفتم-
به نظر من...
نبات میتونه صدف باشه.
-صرفا بخاطر وایبش گفتم-