تولدم مبارک.
یه سال بزرگتر شدم.
قد کشیدم.
کنار شما تجربیات بیشتری داشتم.
خوب و بد.
اتفاقای جدید برام افتاد.
شاد و غمگین.
زخم خوردم.
ولی وایسادم و رقصیدم تا زخمم رو فراموش کنم.
یاد گرفتم.
زمین خوردم.
اشک ریختم.
خندیدم.
یه سال گذشت.
چه خوب چه بد.
تولدم مبارک...✨🙂
📪 پیام جدید
تولدت مبارکککک
امیدوارم امسال به قشنگی پیشیا باشه🪼💗
#دایگو