طب گیمینگ
یچیز عجیب توی دارکست دانجز ۲ فهمیدم
بونتی هانتر (دومی از چپ) وقتی توی پارتیه،کاراکتر ها توی انتخاب ها با هم اختلاف نظر ندارن هیچ، روابطشون بهتر هم میشه (به اولی سمت چپ نگاه کنید،پشتش زرده،یعنی اگه انتخاب راهزن رو انتخاب کنم،روابط راهزن و مازوخیسمی بهتر میشه)
دیگه انتخاب های فرار از مبارزه هم نمیبینم
واقعا کاراکتر قویه مخصوصا تو مبارزه،ولی با بقیه فرق داره
نمیشه از اول گیم در پارتی قرار داد،توی کمپین فقط در inn ها پیدا میشه و میشه واسه یه مرحله استخدام کرد
ولی توی کینگدوم از اول گیم میشه(چون کینگدوم حالت آرکید داره)
هیچ خاطره و lore ای ازش در دسترس نیست
دو تا عکس تیشرت آواتار از یه فروشگاهی دیده شده که مجوز رسمی داره و طرح الکی نیست
مال انیمیشن جدید اواتار آنگه که مهر سال دیگه میاد
ظاهرا میشه امید داشت
حالا اون یکی بادافزار کنار آنک تو تیشرت سیاهه کیه☠
پس آنگ اخرین بادافزار زادگاهش نبوده
بازی Darkest dungeon 1
این اکثر مکانیزم و گیم پلی اش با نسخه دو متفاوته،منم بازیش نکردم
ولی چون سیستم مورد نیازشو زده ویندوز xp،رو مایکرویو خونتون هم بالا میاد پس از دستش ندید☠
-پیسی:
https://www.downloadha.com/game/darkest-dungeon/
|🌴「 #shayan
#pc_game
|🎮•••⁅ @play_station ⁆•••
طب گیمینگ
بازی Darkest dungeon 1 این اکثر مکانیزم و گیم پلی اش با نسخه دو متفاوته،منم بازیش نکردم ولی چون سیست
نسخه اول تمرکز زیادی روی مدیریت شهری به اسم هلمت داره و پر ماموریت و داستانه
تو این بازی بجای اینکه یه کاروان سرگردان باشید،انگار فرماندار نظامی شهر هستید که مزدور هارو استخدام میکنه و میبره مبارزه
(بخش کینگدوم نسخه دوم بخاطر نسخه اول اومده)
المان های rpg ایش هم بیشتر از روگلایکه
قهرمان هاش بیشتره (اگه مازوخیسمی قهرمانه،مردم عادیش چی ان☠)
چندتا dlc داره
کلی دشمن مختلف بیشتر داره چون قدیمی تره بیشتر براش محتوا عرضه کردن
با این حال اولویتتون با نسخه دوم باشه چون واقعا بهتره