طب گیمینگ
شت همینجا بود که ما اصول سامورایی بودنو شکستیم
الان جو داری،اخراش دلت میخواد رو به عموش بگی (خب شکوندم،به تو چه دلقک کشورمو نجات دادم تو چه غلطی کردی؟)
طب گیمینگ
یعنی چی وسط باس فایت نمیتونم اسموک بزنم
یکی از معدود ایراد های سوشیما همین بود
تو باس فایتا فقط میتونستی شمشیر استفاده کنی
طب گیمینگ
اون ماموریت خفنه رو میگم که وسطش یه ابیلیتی جدید باز میکنی
همونی که مثل روح حمله میکنیم؟
طب گیمینگ
یکی از معدود ایراد های سوشیما همین بود تو باس فایتا فقط میتونستی شمشیر استفاده کنی
اما تو یوتی تو میتونی با گان طرف رو ۳۶۰ کنی، انواع بمب بزنی بهش، تیر آتیشی با تیرکمون بزنی، بطری ساکه پرت کنی و در نهایت با یه شلیک پیستول کار رو تموم کنی ✨