طب گیمینگ
تراریا با ماد دیگه تراریا نیست یه بگم دیگس
طاها بهترین مودپکی که از تراریا پلی دادی که کالامیتیم توش بوده باشه چیه؟
طب گیمینگ
اوه اوه اوه بعد یه عمر انگار قراره یه بازی خفن و بزرگ از ارباب حلقه ها ببینیم چون امبرسر گروپ حق ام
بازی AAA ارباب حلقه ها اونم از سازنده نامزد بازی سال
چه شود 🔥
طب گیمینگ
بازی AAA ارباب حلقه ها اونم از سازنده نامزد بازی سال چه شود 🔥
قشنگ میان آبروریزی Gollum رو جمع میکنن
قوانین دومینو روگلایک:
ستاپ بازی ۴×۷ هست (هفت تا ردیف چهارتایی)
اول بازی چهار تا مهره (شما هم به این چیزمیزای دومینو میگید مهره؟) برمیداری و سعی میکنی به هم وصلشون کنی.
وقتی که همه رو وصل کردی یا دیگه نتونستی وصل کنی چهار تای دیگه رو برمیداری و همین چرخه تکرار میشه.
اگه تو اون چهار تایی که برداشتی حتی یک مهره هم نتونی وصل کنی یا دیدی وضع خیلی بد بود، میتونی تعویض کنی و اونا رو به همون ترتیب بزاری تو پایینترین ردیف و چهارتای دیگه برداری.
کلا دو بار در طول بازی حق تعویض داری که حالا میتونه اجباری باشه یا اختیاری.
شرط برد: رسیده باشی ردیف آخر، دیگه نتونی مهرهای وصل کنی و حداکثر سه مهره باقی مونده باشه
شرط باخت:
۱. بعد وصل کردن مهره های یک ردیف، بیشتر از سه مهره مونده باشه
۲. رسیده باشی ردیف آخر، دیگه نتونی مهرهای وصل کنی و بیشتر از سه مهره مونده باشه