قوانین دومینو روگلایک:
ستاپ بازی ۴×۷ هست (هفت تا ردیف چهارتایی)
اول بازی چهار تا مهره (شما هم به این چیزمیزای دومینو میگید مهره؟) برمیداری و سعی میکنی به هم وصلشون کنی.
وقتی که همه رو وصل کردی یا دیگه نتونستی وصل کنی چهار تای دیگه رو برمیداری و همین چرخه تکرار میشه.
اگه تو اون چهار تایی که برداشتی حتی یک مهره هم نتونی وصل کنی یا دیدی وضع خیلی بد بود، میتونی تعویض کنی و اونا رو به همون ترتیب بزاری تو پایینترین ردیف و چهارتای دیگه برداری.
کلا دو بار در طول بازی حق تعویض داری که حالا میتونه اجباری باشه یا اختیاری.
شرط برد: رسیده باشی ردیف آخر، دیگه نتونی مهرهای وصل کنی و حداکثر سه مهره باقی مونده باشه
شرط باخت:
۱. بعد وصل کردن مهره های یک ردیف، بیشتر از سه مهره مونده باشه
۲. رسیده باشی ردیف آخر، دیگه نتونی مهرهای وصل کنی و بیشتر از سه مهره مونده باشه
فکر کن توی محل اسپان بیس بسازی
بعد کم کم بخاطر تغییرات جَوی آب تمام محل زندگیتو پر کنه و امکان رفتن محل اسکانت زیر آب بیشتر بشه
https://www.aparat.com/v/uni6468
شاید براتون جالب باشه که این بازی با سبک گرافیک کاپ هد رو یه استودیو از بلاروس داره میسازه
واسه همه پلتفرم ها هست دی وان گیم پس هم هست
طب گیمینگ
جان؟😐 اگه برعکسش اتفاق میفتاد منطقی تر بود یعنی انقدر با حمایت سونی و درامد،استودیو قوی شده؟
اون دوستم که همیشه میگه پول ندارم :