Into the Dead: Our Darkest Days
بازی Into the Dead Our Darkest Days یک اثر بقا است که در آن باید گروهی از بازماندگان یک اپیدمی زامبی را هدایت کرده و تلاش کنید تا آنها را از مرگ نجات دهید. داستان بازی در سال 1980 و در شهر والتون واقع در ایالت تگزاس رخ میدهد. این شهر که زمانی متروپولیس بزرگی بوده، اکنون به دست زامبیها تسخیر شده است. بازی در اصل داستان گروهی از مردم عادی را روایت میکند که در میان این فاجعه زامبیها گرفتار شدهاند و برای زنده ماندن باید به یکدیگر تکیه کنند.
هدف اصلی بازی، هدایت بازماندگان از پناهگاهی به پناهگاه دیگر، به این امید که از دست حملات بیرحمانه زامبیها جان سالم به در ببرند است. شما باید در این مسیر منابع مورد نیاز برای بقا را جمعآوری کنید، سلاح بسازید و مراقب سلامت جسمی و روانی اعضای گروه باشید. هر شب، پناهگاه شما تحت حمله زامبیها قرار میگیرد و اگر بتوانید دیوارها و موانع خود را تقویت کنید، ممکن است بتوانید بازماندگان خود را نجات دهید. اما در این بازی هیچ چیزی دائمی نیست و هیچچیز نمیتواند شما را از حملات زامبیها به طور کامل محافظت کند.
طب گیمینگ
Into the Dead: Our Darkest Days بازی Into the Dead Our Darkest Days یک اثر بقا است که در آن باید گر
در طول بازی، شما باید از بین رفتن منابع، خستگی و مشکلات روانی اعضای گروه مراقبت کنید. برای مثال، افراد گروه ممکن است از گرسنگی رنج ببرند یا به دلیل وحشت و اضطراب به مشکلات روانی دچار شوند. باید از ترفندهایی مانند درمان جراحتها یا تلاش برای کاهش افسردگی و ترس افراد استفاده کنید که برای مقابله با این مشکلات موثر باشند،. یکی از بخشهای جالب بازی، امکان جستجو در خرابههای شهر والتون برای جمعآوری منابع ضروری است. این منابع میتوانند برای ساخت سلاحهای جدید یا تقویت پناهگاهها استفاده شوند.
Download Link For Pc :
https://www.downloadha.com/game/into-dead-our-darkest-days/
|✍🏻|➤ #MohammadAmin
|🖥|➨ #Pc_Game | #Post
|🎮•••⁅ @play_station ⁆•••
طب گیمینگ
هر چی هست معلومه سمیه
یه بازیه تو گوشیا قدیمی سونی بود
از یه توپ جنگی پرتاب میشد تو باید کنترلش میکردی سعی میکردی بیشترین امتیاز رو بگیری
طب گیمینگ
کسی این بازیه رو یادشه؟ دنبال اسمشم
توی یه سونیرکسون تجربش کردم یادش بخیر