eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
458 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بلایی که فرهنگ اینستاگرام و ادامه آن در روبیکا بر سر جامعه ما آورد! کسانی که خواب رفع فیلتر این «شیطان مدیا» را می‌بینند خوب به این کلیپ توجه کنند، «ذوق مرگ شدن عده‌ای برای یک سلبریتی فضای مجازی» نتیجه عدم اعمال فیلترینگ به موقع و عدم نظارت بر محتواهای منتشر شده در پلتفرم های داخلی مانند روبیکا به جز ضرر و زیان به بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، نابود شدن فرهنگ دهه هشتادی‌ها یا همان نسل Z است، فتأمل!
♦️آقای قوه قضائیه در مقابل پدر مهسا کوموله ساکت موندید با دروغ گویی یک تنه مملکت رو به آتیش کشید. 🔹اینبار در مورد جنایت های کاسبان خون كيان پیرفلک ساکت باشید تهش معلوم نیست. تا اینجا ۵ تا بچه بی گناه یتیم شدن....
💢   |  شهید آسمانی 🔹 شهید محمد قنبری، شهید مظلوم مدافع امنیت که توسط خودرو در ایذه زیرگرفته و آسمانی شد.
ما سینه زدیم و بی صدا باریدند از هرچه که دم زدیم، آنها دیدند ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس، شهدا را چیدند شادی روح مطهر جمیع شهدا به خصوص شهدای اخیر فراجا صلوات
📌 اخلال گران امنیت !!!! 🔺 شهید پلیس محمد قنبری ،حادثه تروریستی ایذه
نماینده ولی فقیه در فراجا : ولایتمداری خانواده‌های شهدا و ایثارگران ستودنی است.
خراسان: اما یک اتفاق حال‌خوب کن؛ تصویری از مهریه یک عروس‌خانم که مثل شوهرش پزشک است، منتشر شده. یک مهریه حال‌خوب‌کن که واقعاً باعث افتخار است. این مهریه شامل یک سکه بهار آزادی، ویزیت رایگان افراد فقیر، کمک به نیازمندان، کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، آزادسازی زندانیان و... است. کاربری در واکنش به این تصویر نوشت: «خدا به زندگی و عشق‌شون برکت بده، چشم‌هام پر اشک شد با دیدن این تصویر».
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) هر شهیدی پرچمی برای انقلاب و شرف این ملت است
دیشب پنج فرزند یتیم شدند، چون باباشون خواسته امنیت مادر کیان پیر فلک و تامین کنه و شهید شده ولی این زن بدنبال فتنه انگیزی بوده، واقعا تا کی باید مماشات کرد؟
💢 وریا غفوری دوباره خداحافظی کرد 🔹 یاد این مهموونیا افتادم که مهمون ۲۰ دفعه خداحافظی میکنه و باز تو لنگه در ایستاده ✍️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دختران شهید قنبری در بُهت از دست دادن بابا 🔹«بابا» زیباترین واژه در گنجینه لُغت دختربچه‌هاست. اصلاً این که می‌گویند دخترها «بابایی» هستند را همه جوره می‌شود حس کرد. دختر وقتی در آغوش «بابا» می‌رود حس دیگری دارد و در دنیای دیگری سیر می‌کند. و این عشق و محبت برای بابا هم همین‌‌طور است. 🔹انتظار دیدار سخت است و طاقت‌فرسا، حتی اگر برای چند ساعت باشد و وقتی پایان می‌گیرد که قامت بلند بابا در چارچوب در نقش می‌بندد و آغوش باز می‌کند. 🔹اما یک‌جور فاصله دیگر هم هست؛ فاصله‌ای که ابدی است و دیگر به وصال ختم نمی‌شود و بابا دیگر از سفر برنمی‌گردد.این تصاویر فرزندان شهید محمد قنبری است که دیروز در ایذه از سوی پویا مولایی مورد حمله قرار گرفت و به شهادت رسید.
🛑 رسانه‌های ضدانقلاب مثل همیشه به سرعت روایتی سرهم کردند تا روایت اول را در ذهن مردم بکارند 🔹آن‌ها مدعی شدند پویا مولایی تسلیم شده بود و مأموران او را به گلوله بستند و «هیچ آثاری از گلوله روی ماشین پویا نیست» 🔹با انتشار فیلم ماشین پویا مولایی و جای گلوله‌ها که برای متوقف کردن این تروریست شلیک شده بود، این روایت به سرعت از اعتبار ساقط شد و حتی خواهر پویا مولایی که این روایت را ارائه کرده بود، آن را از استوری اینستاگرامش پاک کرد!
🟦 اعتماد به جوان ها 🔵 مقام معظم رهبری مدظله العالی: ▪️هر جایی که به جوان هایمان اعتماد شد و از ایشان کار خواسته شد واقعا درخشیدند. 1400/11/10 ▪️اندیشه‌ی پیران و فکر و تجربه‌ی آنها آن‌وقتی به کار می‌آید که حرکت جوانانه‌ی جوانان وجود داشته باشد؛ پیش‌ران حرکت انقلاب، جوانها هستند. 1395/9/3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼🌼اشرف الموت قتل الشهاده🌼🌼 🌷🌷شهادت برترین مرگهاست🌷🌷 پیامبر اکرم(ص) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 💐طلوع امنیت با خون شهدای فراجا💐 شهدای امنیت در چند روز گذشته 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
🌹🌹🌹شهدای مظلوم فراجا🌹🌹🌹 🇮🇷چه مظلومانه در گرمای تابستان و سرمای زمستان اسلحه به دست بی ادعا ایستاده اید و من می دانم به چه می اندیشید به کودکانتان که شاید چند ماهی می شود که آنها را ندیده اید، به همسرانتان که یک تنه بار زندگی را به دوش می کشند، به مادرانتان و پدرانتان که برف سفیدی بر موهایشان نشسته و دستان پر مهر و چروکیده شان گرمای دستانتان را می طلبد. 🇮🇷چه روزها و شب ها، طلوع و غروب ها را نظاره‌گر بودید و به انتظار نشستید تا برای استراحت که نه، برای دیدار خانواده ایتان بروید اما گویا تقدیر با شما یار نبود و خونتان در خاک سرزمینتان و برای پاسداری از این خاک به زمین ریخته شد، چه غریبانه فرزندانتان، همسرانتان، پدرانتان و مادرانتان به سوگتان نشستند، هر چند به بهترین جا رفته اید و بهترین ها برایتان رقم خورده است اما کودکان خردسالتان بی تاب شماها هستند، بی تاب نگاه گرم شما ... 🇮🇷 شاید در طول روز، هفته و ماه، شماری از کارکنان انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف خدمتی خود، جام شهادت را می نوشند اما کمتر از رشادت هایشان یادی می شود، هر چند یاد و خاطره آن ها در دل مردم همیشه زنده و ماندگار است اما نوشتن برای آن ها باید به رسالتی مستمر تبدیل شود.