eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
459 دنبال‌کننده
20هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
💯کار زیبا و ارزشمند دبستان هیأت امنای فرهنگیان شهرستان شیروان خراسان شمالی (دورهٔ اول) در همدردی با شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان
دفتر سخنگوی فراجا از انتصاب سردار تیمور حسینی با حکم فرمانده کل انتظامی کشور به سمت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در آینده نزدیک خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨؛ 🌹یادواره شهرستان اندیمشک🌹 🔸 سخنران: آیــت‌اللّٰه محـسن حـــیدری «نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری» 🔸 مــداح: حــاج رضـــــا نــبــــــوی 🔸 مجری: بـرادر بـهــزاد مـحـــرابی 🔹 زمان: سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ساعت ۱۸:۳۰ 🔹 مکان: اندیمشک، بلوار شهید پیل‌ پا، سالن شهید قاسم زاده
🌹 رهبر معظم انقلاب: خداوند هر دو بهترین را به شهید سلیمانی داد؛ هم شهید شد،هم پیروز میدان منطقه بود. ۹۸/۱۱/۲۹
قسمتی از وصیت نامه شهید سلیمانی خطاب ب مردم : نیروهای مسلّح خود را که امروز ولی فقیه فرمانده آنان است، برای دفاع از خودتان، مذهبتان، اسلام و کشور احترام کنید و نیروهای مسلح می‌بایست همانند دفاع از خانه خود، از ملت و نوامیس و ارضِ آن حفاظت و حمایت و ادب و احترام کنند و نسبت به ملت همان‌گونه که امیرالمؤمنین مولای متقیان فرمود، نیروهای مسلح می‌بایست منشأ عزت ملت باشد و قلعه و پناهگاه مستضعفین و مردم باشد و زینت کشورش باشد.
⚫️☝️☝️ ▪️رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با اشاره به زیارت اخیر عتبات عالیات به همراه خانواده های معظم و معزز شهدا، بیان داشتند: " در این سفر در برابر فرزندان شهدا احساس کوچکی کردم و دعا کردم خداوند عاقبت کار من را نیز اینچنین ختم به سعادت نماید."
حضرت حجت الاسلام ادیانی ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم کرمان در ستاد فراجا گفت:تداوم شهادت در جامعه ما نشان می دهد شعارهای ما هنوز زنده است مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس مرگ بر منافق مرگ بر دشمنان کینه توز اسلام،مرگ بر مدعیان دروغین حقوق بشر آری این شعارها همگی زنده هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سربازان راه روشن سلیمانی ۲ تا نفت‌کش اس.رائیلی رو نزدیک مالدیو از فاصله حدود ۲ هزار کیلومتری زدند. دیگه تنها راه عبور نفتکشان اسرائیل اینه که بتونن قطب جنوب رو دور بزنن
رهبر معظم انقلاب: بعضی میگویند حجاب مانع از رشد زن و ترقّی زن است؛ نه بعکس؛ حجاب مانع از آن خودنمایی‌های بی‌موردی است که مانع ‌حرکت زن میشود. ما امروز هزاران بانوی بزرگ و برجسته در صحنه‌های گوناگون علمی و عملی و اجتماعی و سیاسی و فنّی داریم ‌که همه با حجاب کامل در حال زندگی هستند. ‌۱۳۹۹/۱۱/۱۵
✅حمله به پایگاه عین الاسد 1⃣قسمت اول🇮🇷🇮🇷 حمله به پایگاه هوایی عین الاسد با نامگذاری عملیات شهید سلیمانی، در  بامداد ۱۸ دی ۱۳۹۸ ایران با شلیک ده‌ها موشک بالستیک از کرمانشاه به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق آغاز شد. جمهوری اسلامی ایران این حمله موشکی را پاسخ  اول به حمله تروریستی آمریکا به فرودگاه بغداد دانست که منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی و همراهانش شد. ✅پایگاه نظامی عین الاسد یکی از ۱۴ پایگاه نظامی آمریکا در کشور عراق «عین الاسد» نام دارد که بامداد چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ توسط نیروی هوایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و در راستای پروژه انتقام سخت از آمریکا مورد هدف قرار گرفت. پایگاه نظامی «عین الاسد» در واقع یک فرودگاه برای نیرو‌های نظامی است و به واسطه اینکه مسیر اصلی دسترسی نیرو‌های نظامی آمریکا از خارج عراق به داخل عراق و ارتباط با ۱۳ پایگاه نظامی آمریکا در عراق است، بسیار حائز اهمیت است. این پایگاه یک باند فرود آسفالت دارد و طول باند آن ۴۰۰۰ متر است که در ارتفاع ۱۸۸ متری از سطح دریا واقع شده‌است. این پایگاه در منطقه هیت واقع در استان عمدتا اهل سنت الانبار، حدود ۱۰۰ مایل (۱۶۰ کیلومتری) غرب بغداد و ۵ مایل (۸ کیلومتری) غرب روستای خان بغدادی قرار دارد. پایگاه عین الاسد در اصل قادسیه نام داشت که در پایان ۱۹۹۰ ساخته شد و از سال ۲۰۰۳ در اشغال آمریکایی‌ها قرارگرفت. این پایگاه بزرگ‌ترین پایگاه آمریکا_ در عراق و مهم‌ترین پایگاه ارتش آمریکا برای ترابری و تأمین سوخت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تماشای سخنان سید حسن نصرالله از سوی صهیونیست‌ها 🔹 ویدیوی جالبی در فضای مجازی منتشر شده که سربازان ارتش اسرائیل در میدان جنگ، پخش زنده سخنان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان را مشاهده می‌کنند.
🚨شناسایی و دستگیری عامل توهین به شهدا و حاج قاسم در سمنان 🔹عوامل مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی سمنان گرداننده صفحه اینستاگرامی عامل توهین به شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را شناسایی و دستگیر گردید.
🚨 شناسایی و دستگیری با صفحات عامل توهین به شهدا و نشر اکاذیب 📌 مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی 🔹 گردانندگان صفحات اینستاگرامی عامل توهین به شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و نشر اکاذیب، شناسایی و دستگیر گردیدند. 🔹 در این راستا ۷ نفر مرد و ۲ نفر زن دستگیر و یک واحد صنفی هم پلمپ گردید.
💢تمام عوامل دخیل در انفجار کرمان بازداشت شدند 🔻۱۶ بمب قبل از مراسم کشف شد دادستان کرمان: 🔹از چند ماه قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم، کار امنیتی در ارتباط با تأمین امنیت برگزاری این مراسم آغاز و قبل از مراسم کشفیاتی داشتیم که ۱۶ بمب در کرمان کشف شد. 🔹شب قبل از حادثه تروریستی تمام منطقه محدوده مراسم با وسایل الکترونیکی و سگ‌های مواد منفجره یاب رصد و بررسی شد و هیچ چیزی کشف نشده است. 🔹ظرف ۲۴ ساعت تمام عوامل دخیل در این انفجار تروریستی دستگیر و بازداشت شدند. 🔹‌عصر حادثه، محل ساخت جلیقه‌های انفجاری در حاشیه شهر کشف شد که قرار بود در صبح روز بعد استفاده شود. 🔹تاکنون ۳۲ نفر در این پرونده از افرادی که پشتیبانی می‌کردند، دستگیر شدند و در حال بازجویی و مراحل مقدماتی بازجویی هستند. 🔹به این نتیجه نرسیدیم که بسته انفجاری در آن نقطه تعبیه شده بوده و هر دو انفجار توسط عامل انتحاری بوده که به درک واصل شده‌اند. 🔹نفری که انتحاری تخت دریاقلی بیگ را انجام داده بود شناسایی شده و دیگری نیز در حال شناسایی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️تداوم شهادت در جامعه ما نشان می دهد شعارهای ما هنوز زنده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درخواست مردم از پلیس فتا برای برخورد با افرادی که افکار عمومی را جریحه‌دار می‌کنند 🔹 معاون اجتماعی پلیس فتا: بسیاری از مردم در تماس با پلیس فتا درخواست کردند با افردی که با انتشار مطالبی در فضای مجازی باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند برخورد شود، که قطعا با این افراد برخورد خواهد شد و باید پاسخگوی فعل مجرمانه خود باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑خبر مهمی که دیده نشد 💢تنها سه روز پس از حادثه تروریستی در کرمان ایران، مسعود الرحمان، رهبر ارشد سپاه صحابه پاکستان یکی از گروه های تروریستی وهابی که توسط عربستان سعودی حمایت مالی می شد در اسلام آباد پاکستان توسط دو ناشناس به هلاکت رسید.
🚨 سه ضربه تا کنون... 🔻حذف رهبر سپاه صحابه در پاکستان 🔻حذف فرمانده ارشد داعش در عراق 🔻حذف مقام اسرائیلی (مسئول میز ایران در موساد) به گفته منابع عبری. ادامه دارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 بمناسبت حادثه تروریستی کرمان 🏴 ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان و نیروهای امدادی و سه نفر از غیورمردان انتظامی در استان کرمان از عموم اهالی شهیدپرور اردبیل و همکاران انتظامی استان دعوت به عمل می آورد در این مراسم معنوی شرکت نمایند. 🎤سخنران:خطیب توانمند استان آذربایجان شرقی حجت الاسلام رسول برگی 🎤مادحین:کربلایی ولی غفوری،کربلایی حامد اسماعیلی 🕰 زمان:۱۹ دیماه سال۱۴۰۲ همزمان با نماز مغرب و عشاء 🕌مکان:مسجد خیرال اردبیل ❤️‍🩹¦↫ 🚩¦↫ ☫⊰⊹✿🏴✿⊹⊱ ➥ ☫ https://eitaa.com/heyat_zahra313
دو نفتکش متعلق به اسرائیل طی روزهای گذشته در غرب و شمال غربی مالدیو، توسط پهپادهای ناشناس مورد هدف قرار گرفتند. گزارش‌های اولیه حاکی از خسارات جدی به هر دو نفتکش در اثر انفجارات صورت گرفته است. این خبر توسط رسانه‌های مالدیو نیز منتشر شده است. این دو نفتکش طبق برنامه، قرار بود از تنگه باب المندب و دریای سرخ عبور کنند.
🔺️🔻حمله پهپادی به ۲ کشتی اسرائیلی در نزدیکی مالدیو 🔹️۲ نفتکش متعلق به رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته در غرب و شمال غربی مالدیو، توسط پهپادهای ناشناس مورد هدف قرار گرفتند. 🔹️گزارش‌های اولیه حاکی از خسارات جدی به هر ۲ نفتکش است. Two oil tankers owned by the Zionist regime were targeted by unknown drones in 1,600 kilometers from Bab Al-Mandab in the west and northwest of Maldives.