eitaa logo
پلیس قزوین
1هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
5.3هزار ویدیو
28 فایل
💠﷽💠 🇮🇷كونوا قَوّامينَ لِلَّهِ شُهَداءَ بِالقِسطِ🇮🇷 👈کانال پلیس قزوین 👈مرجع رسمی اخبار انتظامی، پلیسی و اجتماعی 👈با کانال 🚔پلیس قزوین 🗞اخبار را بروز، سریع و دقیق دریافت کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 سردار "سیدتیمور حسینی" رئیس پلیس راهور فراجا: 🔹زائران از عجله و شتاب در رانندگي پرهيز کنند. 🔹بسيج امکانات پليس راهور براي خدمت به زائران اربعين 🔹خستگي و خواب آلودگي بيشترين عامل تصادفات 🔹10هزار نفر از کارکنان پليس راهور سراسر کشور نقش آفرين در ماموريت اربعين
امام صادق .ع.می فرماید: آفتابی که به زائر حسین الله می تابد گناهانش را از بین می برد. معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین 💢باما همراه باشید:👇 آپارات/ایتا/سروش/تلگرام/شاد/اینستاگرام/روبیکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕🎥 تضعیف اقتدار پلیس به ضرر تمام مردم جامعه خواهد بود ردادی استاد دانشگاه: ⭕ما مدیران و کارشناسانی که زیر کولر نشسته اند و حقوقهای آنچنانی می‌گیرند را نادیده می‌گیریم و پلیسی که زیر آفتاب زخم زبان می‌شنود و صف اول مبارزه با قانون‌شکنی هست را مورد سرزنش قرار می‌دهیم و این انصاف نیست.
💥پليس طلاي پيدا شده را به صاحبش برگردانند 🔹رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان قزوین از صحت عمل مامور پليس راهور شهرستان بوئين زهرا و پيگيري وي به منظور استرداد طلاي پيدا شده به صاحبش خبر داد. 🔹سرهنگ"حمزه شايان مهر" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي شهرستان بوئين زهرا حين خدمت در اين يگان متوجه مقدار قابل توجهي طلا بر روي زمين مي شود. 🔹وي افزود: اين مامور وظيفه شناس بلافاصله طلاي پيدا شده را با تنظيم صورتجلسه اي به فرماندهي انتقال داده و با بررسي دوربين هاي مداربسته صاحب اموال که يکي از مراجعان مردمي به يگان بود را شناسايي مي کند. 🔹رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به اينکه پس از چندين ساعت مالک طلاجات در يگان حاضر شده و اموال خود را تحويل گرفت، خاطرنشان کرد: فرد ضمن ابراز خرسندي و تقدير از صحت عمل اين پليس وظيفه شناس از مقر پليس راهور خارج شد.
❇ فاصله مسیر های پیاده روی اربعین حسینی در عراق ❇ فاصله مرزهای ایران تا نجف،کربلا،سامرا،و کاظمین معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین 💢باما همراه باشید: https://eitaa.com/amozesh_hamegani_police
🔸️صدور ۷۰۰۰ جلد گذرنامه زیارتی در قزوین از ابتدای محرم 🔹️رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان قزوین، سرهنگ کشتکار، از صدور حدود ۷۰۰۰ جلد گذرنامه زیارتی از ابتدای محرم امسال خبر داد. وی همچنین اعلام کرد که ۱۵۰۰ جلد دیگر نیز در دست اقدام است. 🔹️سرهنگ کشتکار با اشاره به روند سریع‌تر صدور گذرنامه در سال جاری، اظهار داشت که متقاضیان می‌توانند درخواست خود را به صورت کاملاً غیرحضوری از طریق نرم‌افزار "پلیس من" یا سامانه "سخا" ثبت کنند و در مدت ۷۲ ساعت تا ۴ روز، گذرنامه زیارتی خود را درب منزل دریافت کنند. 🔹️همچنین، افرادی که نتوانند به صورت غیرحضوری درخواست خود را ثبت کنند، می‌توانند به صورت حضوری به ادارات گذرنامه در سراسر استان مراجعه کرده و ظرف ۳ تا ۴ روز گذرنامه خود را دریافت کنند. 🔹️وی توصیه کرد که متقاضیان درخواست خود را هرچه سریع‌تر و در هفته جاری ثبت کنند و آن را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.
💥جاساز ماهرانه بيش از 26 کيلو ترياک در سواري سمند 🔻فرمانده انتظامي استان قزوین با اعلام خبر کشف 26 کيلو و 700 گرم ترياک از سواري سمند در آزادراه"قزوين-رشت"، گفت: جاساز حرفه اي هم نتوانست مانع از شناسايي مجرم و کشف مواد توسط پليس شود. 🔻سردار"علي ابراهيمي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: در پي کسب خبري از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم، مبني بر انتقال محموله سنگين مواد مخدر از محورهاي مواصلاتي قزوين، بررسي موضوع در دستور کار ماموران انتظامي استان قرار گرفت. 🔻وي افزود: متهم که با يک دستگاه سواري سمند از آزادراه"قزوين- رشت" در حال تردد بود توسط ماموران متوقف شد اما در بازديد اوليه از خودرو هيچ توفيقي در کشف مواد مخدر بدست نيامد. 🔻فرمانده انتظامي استان ادامه داد: با توجه به رصد اطلاعاتي دقيق و اطمينان از انتقال مواد مخدر توسط متهم، خودرو به مقرر انتظامي منتقل شده و در بازديد فني 26 کيلو و 700 گرم ترياک که به صورت ماهرانه اي در خودرو جاساز شده بود کشف شد. 🔻سردار"ابراهيمي" بيان داشت: در اين عمليات يکي از قاچاقچيان حرفه اي و سابقه دار در زمينه خريد و فروش مواد مخدر دستگير و به مراجع قضائي معرفي شد.
💥طلائي شدن سرهنگ امير حسين زهرايي در مسابقات سراسري شنا کارکنان فراجا 🔹مسابقات سراسري شنا کارکنان فراجا با حضور بيش از 150 شناگر از استان هاي کشور به ميزباني استان يزد برگزار شد که سرهنگ "اميرحسين زهرايي" با پيشتازي از ديگر رقبا در دو رشته شناي پروانه و کرال پشت به مدل طلا دست يافت. 🔹به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس مسابقات سراسري و انتخابي شنا کارکنان فراجا به منظور شرکت در مسابقات کشوري نيروهاي مسلح به مدت 3 روز در استان يزد برگزار شد. 🔹در اين مسابقات 3 نفر از کارکنان فرماندهي انتظامي استان به عنوان نماينده استان قزوين به مصاف بيش از 150 شناگر شرکت کننده از ساير استان ها رفتند. 🔹گفتني است: سرهنگ"اميرحسين زهرايي" جمعي معاونت تربيت و آموزش فرماندهي انتظامي استان قزوين با اقتدار کامل و پيشتازي از ديگر رقبا در 2 رشته شناي پروانه و کرال پشت به مدال طلا دست يافت.
💥۱۶فقره سرقت در پرونده زوج سارق 🔻رئيس پليس آگاهي استان قزوین از دستگيري زوج سارق خودرو و قطعات و محتويات خودرو و کشف 16 فقره سرقت در قزوين خبر داد. 🔻سرهنگ "اميرحسام عزيزي" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، با اعلام اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان قزوين موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت. 🔻وي با اشاره به اينکه با انجام تحقيقات تخصصي و بررسي صحنه‌هاي سرقت از سوي کارآگاهان پليس، سرانجام دو نفر زن و شوهر سارق حرفه‌اي و سابقه‌دار كه در اين سرقت‌ها نقش داشته، شناسايي شدند، افزود: مأموران طي يک عمليات حرفه اي و با استفاده از سرنخ هاي بدست آمده هر دو سارق را دستگير کردند. 🔻رئيس پليس آگاهي استان قزوين بابيان اينکه در بازرسي از مخفيگاه متهمان تعداد 3 دستگاه خودروي سرقتي و مقدار زيادي اموال و قطعات خودروهاي سرقتي كشف شد، گفت: متهمان در تحقيقات صورت گرفته به 16 فقره سرقت اعتراف کردند. 🔻اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينکه کارآگاهان در ادامه و طي تحقيقات گسترده پليسي 3 مالخر را نيز شناسايي، دستگير و به پليس آگاهي دلالت کردند خاطرنشان کرد: متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.
برگزار همايش استاني منزلت نماز در قزوين روز گذشته همايش استاني منزلت نماز با حضور فرمانده استان قزوین در سالن جلسات ستاد فرماندهي برگزار شد.
💥جاسازي 20 کيلو مواد مخدر در يک منزل مسکوني 🔹با هوشياري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان 20 کيلو مواد مخدر از يک منزل مسکوني در شهر محمودآباد نمونه کشف و يک قاچاقچي دستگير شد. 🔹سردار "علي ابراهيمي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس ،اظهار داشت:مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتي شبانه روزي و بهره گيري از شيوه هاي نوين پليسي، دريافتند يکي از قاچاقچيان مواد مخدر محل سکونت خود را به محل دپوي مواد مخدر تبديل کرده است. 🔹وي به شناسايي دقيق مخفيگاه متهم اشاره کرد و افزود: مأموران با تشکيل تيم عملياتي و با هماهنگي قضائي به مخفيگاه متهم در شهر "محمود آباد نمونه" اعزام و در بازرسي از اين مکان 14 کيلو حشيش و 6 کيلو ترياک به همراه دو دستگاه ترازوي ديجيتالي توزين مواد مخدر کشف و در اين رابطه يک قاچاقچي را دستگير کردند. 🔹فرمانده انتظامي استان قزوين با اشاره به اين كه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود؛ خاطرنشان کرد : قاچاقچي دستگير شده با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضائي شد.
💥بسته معيشتي که 350 ميليون آب خورد 🔹رئيس پليس فتا استان قزوین از کشف پرونده برداشت غيرمجاز به مبلغ 350 ميليون ريال از حساب شهروند قزويني که براي دريافت بسته معيشتي وارد لينک آلوده شده بود خبر داد. 🔹سرهنگ"محمد علي فرهودي" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس اظهار داشت: در پي ارجاع پرونده قضائي با موضوع برداشت غيرقانوني از حساب بانکي يکي از شهروندان قزويني به پليس فتا، بررسي موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم سايبري استان قرار گرفت. 🔹وي افزود: شاکي در اظهارات خود بيان داشت با وارد شدن به لينک پيامکي که در خصوص دريافت بسته معيشتي دولت دريافت کرده، مبلغ 350 ميليون ريال از حساب بانکي وي برداشت شده است. 🔹رئيس پليس فتا استان با اشاره به اينکه با اقدام به موقع ماموران حسابي که وجه برداشتي به آن واريز شده بود مسدود و تمامي مبلغ پيش از جابه جائي يا خريد، به حساب شاکي عودت داده شد، خاطرنشان کرد: از هموطنان عزيز تقاضا مي شود از وارد شدن به لينک هاي ناشناس يا دانلود برنامه از سايت هاي نامعتبر خودداري کنند.
💥استخر آب ذخيره کشاورزي دو قرباني گرفت 🔹فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان از غرق شدن پدر43 ساله و پسر 14 ساله در استخر ذخيره آب کشاورزي خبر داد. 🔹به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "وجيه اله عبدي" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر غرق شدن پدر و پسري در يک استخر آب ذخيره کشاورزي در اطراف شهر تاکستان، بلافاصله ماموران کلانتري 11 امام اين شهرستان به همراه ديگر عوامل امدادي به محل اعزام شدند. 🔹وي تصريح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه و در بررسي هاي اوليه دريافتند، پدر 43 ساله و پسر 14 ساله به منظور شنا به داخل استخر ذخيره آب رفته و به علت نامعلومي در استخر غرق شده اند. 🔹فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان افزود: با حضور گروه هاي امداد و نجات و تلاش ماموران انتظامي، اجساد اين پسر و پدر از استخر خارج و تحويل سردخانه شد. 🔹سرهنگ عبدي ضمن ابراز تاسف از وقوع اين حادثه تلخ و دردناک به والدين توصيه کرد: مراقب فرزندان خود باشند و از اشنا کردن در استخرهاي غيرمجاز و کانال هاي آب اکيدا خودداري کنند تا شاهد وقوع اين گونه حوادث نباشيم.
💥اجراي طرح انصار براي مشمولان غايب بالاي 8 سال 🔹معاونت وظيفه عمومي انتظامي استان قزوین در اطلاعيه اي اعلام کرد: مشمولان بالاي8 سال غيبت مي توانند خدمت سربازي خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپري کنند.
💥اجراي طرح انصار براي مشمولان غايب بالاي 8 سال 🔹معاونت وظيفه عمومي انتظامي استان قزوین در اطلاعيه اي اعلام کرد: مشمولان بالاي8 سال غيبت مي توانند خدمت سربازي خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپري کنند. 🔹به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، معاونت وظيفه عمومي انتظامي استان قزوين در اطلاعيه اي اعلام کرد:مشمولان بالاي 8 سال غيبت مي توانند خدمت سربازي خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپري کنند. 🔹مشمولان غايب با شرکت در طرح انصار از مزاياي انعطاف در مدت حضور و انتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقي بهره مند مي شوند. 🔹ازديگر مزاياي اين طرح عدم محدويت سقف کسر خدمت ،انعطاف در مدت خدمت وظيفه عمومي (14الي 21 ماه)، حذف 2ماه آموزش شبانه روزي،بخشش اضاف خدمت سنواتي و امکان خروج از کشور براي سفرهاي زيارتي عتبات عاليات وحج و به کارگيري مشمولان طرح، متناسب با تخصص ،مهارت وتوانمندي افراد مي باشد. 🔹همچنين در اين طرح ازامتيازات کسر خدمت تاهل 2ماه ، فرزند اول 3 ماه ، فرزند دوم 4ماه و فرزند سوم 5 ماه ، کسر خدمت بواسطه عضويت در بسيج در دوران قبل از ورود به غيبت ،کسري سابقه ايثارگري والدين اعم از خدمت در جبهه يا جانبازي نيزمي توانند استفاده کنند. 🔹اين دسته از افراد در سپاه پاسداران شهرستان و استان محل سکونت بکارگيري مي شوند و همچنين همزمان با انجام خدمت سربازي مي توانند اشتغال به کار داشته و از بيمه برخوردارشوند. 🔹در اين اطلاعيه آمده است،متقاضيان طرح مي بايست در صورت داشتن شرايط لازم براي ثبت نام به نزديکترين رده هاي سپاه (پايگاه هاي بسيج ،حوزه هاي مقاومت ،سپاه استاني ، شهرستاني و ...) مراجعه نمايند.
🔷سازمان وظيفه عمومي فراجا در اطلاعيه اي اعلام کرد: 🔻مشمولان بالاي 8 سال غيبت مي توانند خدمت سربازي خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپري کنند. شرح خبر 👈 https://news.police.ir/page/single-news?id=100032858
🔶سردار رضايي در مرز "زرباطيه" عراق: 🔻زائران زمان حضور خود در عراق را مدیریت کنند 🔻با تدابير صورت گرفته در مرزهاي افغانستان و پاکستان مشکل تردد نداريم 🔻تا کنون بيش از يک ميليون و 800 هزار گذرنامه صادر شده شرح خبر 👈 https://news.police.ir/page/single-news?id=100032866
‍ 🔹تسهيل تردد زائران اربعين، هدف اصلي پليس ايران و عراق ادامه خبر👇👇
جانشين فرمانده کل انتظامي کشور گفت: هدف اصلي پليس ايران و عراق تسهيل در تردد زائران اربعين حسيني است. به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "قاسم رضايي" در مرز "زرباطيه" عراق گفت: با هماهنگي و برنامه ريزي صورت گرفته و استفاده از تجربيات سال هاي گذشته بين دو دولت و مسئولان امسال نسبت به سال گذشته تردد زائران بسيار روان است. وي افزود: با حضور در بين زائران اربعين حسيني در زرباطيه که در حال بازگشت بودند الحمدالله زائران از هماهنگي بين دو کشور در خصوص تردد و مدت ايستايي خود ابراز رضايت داشتند. اين مقام انتظامي با بيان اينکه با سازوکارهاي و سامانه هاي که مجموعه انتظامي پيش بيني کرده باعث تسهيل در تردد زائران شده بيان کرد: وجود سامانه سجاد باعث ايجاد آرامش خاطر براي تردد زائران در مرزها شده است. جانشين فرمانده کل انتظامي کشوربا اشاره به اينکه ظرفيت هاي و امکانات خوبي نسبت به گذشته در مرزهاي ايجاد شده است تصريح کرد: ظرفيت در کشور عراق با توجه جمعيت زياد زائران در يک بازه زماني محدود است ، زائران زمان حضور خود را مديريت کنند. وي با بيان اينکه افزايش تردد در بعضي روزها، باعث اختلال در ظرفيت ترابري وجود مي شود، گفت: زائران در صورت امکان با خودروي شخصي به مرز هاي ششگانه مراجعه کنند. سردار رضايي در بخشي از سخنان خود به مرز هاي شرقي کشور اشاره کرد بيان کرد: با تدابير صورت گرفته در مرزهاي افغانستان و پاکستان مشکل تردد نداريم و از مسئولان عراقي که با اعتقاد قلبي به زائران خدمت مي کنند قدرداني مي کنم جانشين فرمانده کل انتظامي کشور با بيان اينکه تا کنون بيش از يک ميليون و 800 هزار گذرنامه صادر شده است، گفت: تا توجه به تجهيزات و امکانات موجود در کشور صدور گذرنامه در کمترين زمان صادر و در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت.
100.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصاحبه سرهنگ کامران آرمان جانشین پلیس راهور انتظامی استان ایلام در خصوص : پارکینگهای سطح شهر مهران خط ویژه اتوبوس‌ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فتوکامنت پلیس به عنوان خدمتگزار مردم در راستای تامین نظم و امنیت زائران به این خدمتگزاری افتخار می‌کند.