eitaa logo
پرسشگری و مطالبات امام جامعه، امت و شهداء
246 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
4.2هزار ویدیو
237 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم. بفرموده رهبر معظم و ولی امر مسلمین، حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات و بالاترین امربمعروف است. بیاری خداوند این کانال عمومی، جهت انعکاس دغدغه و مطالبات امام جامعه مسلمین و امت پیرو، راه اندازی شد. https://eitaa.com/Soltanzade112
مشاهده در ایتا
دانلود
5.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | رهبر انقلاب، صبح امروز: کدام ملت در زمینه علوم گوناگون به اندازه ایرانی‌ها به اسلام خدمت کرده است؟ 🏷 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از دانشجوی مشروطی
✅ اگر ... ☑️ اگر سوابق مسئولیتی قبلی ایشان به ویژه در رسانه ملی و نقش برجسته این آقا در تولید سلبریتی هایی که امروز هرکدامشان یک معضلی برای مردم و انقلاب و ارزشهای مردم شده اند و سخنان شازی که گاه و بیگاه بعد از برکناری از مسئولیت از وی شنیده می شد بررسی می شد، به عنوان وزیر، آن هم وزیری که مسئولیت معرفی فرهنگ ایرانی و اسلامی به گردشگران داخلی وخارجی دارد، معرفی نمی شد و... اگر آن روزی که آن دختر نوجوان بالای ده سال بدون روسری را با دادن هدیه تشویق کردو دست برسرش کشید، باایشان برخورد می شد و ... اگر وقتی با تشکیل کارگروه امر به معروف و نهی از منکر در وزارتخانه تحت امرش مخالفت کرد با ایشان برخورد می شد و... اگر آن روزی که بعد از تاکید همه مسئولان نظام، حتی رهبری انقلاب بر نقش و دست داشتن گروهکهای ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر، توئیت کومله و دموکرات و... کیلوئی چند را زد با ایشان برخورد می شد، امروز حکم قطعی دین را زیر سئوال نمی برد. راستی این سخن جناب ضرغامی که می گوید : "اگر مردم نخواهند امر به معروف بشوند کیو باید ببینند"، چه فرقی با آن سخن حسن روحانی دارد که گفت :" مردم را که نمی شود به زور بهشت برد،" دارد؟! امیدواریم جناب رئیس جمهور محترم که دغدعه اجرای احکام دین را دارند، تا دیر نشده فکری بکنند و... همین. @talangorsiyasi در سروش ایتا بله
6.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 🔴 بزرگتـرین گناه دزدی نیست، گناه بۍ تفاوتها خیلی بزرگتــر از گناه بۍنمازها و دزدها و بی حجابهـاست❗️ 🍀 🌺🍀 💠💠💠💠 📲👇 @AmoozesheAmrebemarouf
🍂هر وقت خواستی از کنار یه اشتباه رد بشی... 🍃به خودت بگو؛ شاید خدا منو کرده که این اشتباه رو برطرف کنم. 🍀 🌺🍀 💠💠💠💠 📲👇 @AmoozesheAmrebemarouf
🔴 دوقطبی سازی خطرناک با کلیدواژه سوپرانقلابی ⏪سوپر انقلابی کلید واژه ای برای حمله به اقشار متدین و مذهبی هست که مطالبه اجرای قوانین دینی را در جامعه دارند ▪️حسن روحانی با بکار بردن کلمه تندرو سعی کرد دو قطبی اجتماعی ایجاد کند و اقشار مذهبی و انقلابی را به حاشیه براند ▪️حالا یک جریانی هم که برای آینده سیاسی خود برنامه های متعددی دارد با کلید واژه سوپر انقلابی همان راه را می‌رود.... ▪️این البته چیز جدیدی نیست ،از اول انقلاب اصحاب قدرت و ثروت که اجرای قوانین دینی و پیروی از آرمان‌ها و اصول انقلاب را مانع رسیدن به اهداف خود می دیدند با ابداع واژه های مختلف به وارثان و بانیان انقلاب حمله کرده اند.... ▪️این روزها جریانی که مدعی نو اصولگرایی هست و تمایل شدیدی برای جذب آرای خاکستری دارد با کلید واژه سوپر انقلابی عملیات رسانه ای گسترده ای را علیه اقشار مذهبی و انقلابی آغاز کرده اند . جالب است می‌گویند سوپرانقلابی ها دوقطبی سازی می‌کنند اما در واقع خودشان دارند دوقطبی سازی می‌کنند... ▪️البته همچون سال‌های گذشته این جریان ابتر کم خرد سیاسی راه بجایی نخواهد برد و در آینده شرایط سیاسی بدتری را تجربه خواهد کرد.بدین جهت که همین موقعیت فعلی حضورش در قدرت را مدیون آرای همین سوپر انقلابی ها در انتخابات ۹۸ است که اگر سوپر انقلابی ها نبودند و پای صندوق رای نمی آمدند ،اینها خواب رسیدن به کرسی های سبز مجلس را هم نمی‌توانستند ببینند . حال با این صورتی بازی ها و حمله به پایگاه رای خود، در آینده آرای همین سوپرانقلابی ها را هم از دست خواهند داد. ▪️البته خیال بدست آوردن آرای خاکستری خوابی بیش نیست و به گندم ری هم نخواهند رسید... ⏪ امان از حلقه مشاوران نادان کوته فکر.... https://eitaa.com/feyziehnews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صوت سخنان آیت الله هاشم آملی و آیت الله وحید خراسانی در 19 دیماه 1356 🔶به مناسبت فرارسیدن 19 دیماه قیام مردم قم در اعتراض به انتشار مقاله «ایران و استعمار سرخ و سیاه» در روزنامه اطلاعات که در بخشی از آن به امام خمینی ره توهین شده بود. 💠آیت الله هاشم آملی: عظمت آقای ما به حدی است که این چیزها به ایشان ضربه نمی زند. 💠 خطاب به شاه: هزار بار روی نور پا بگذاری باز هم خودت پایمال نور هستی مردک خر! 🆔 رسانه انقلابی eitaa.com/joinchat/451543083Ce7a7e0d91e
. ♻️ جمله «از اموات به نیکی یاد کنید» فلسفه معاویه است! 🔰 حمید رسایی: بعد از انتشار یادداشت‌های قبل درباره هاشمی رفسنجانی عده‌ای با استناد به جمله مشهور اذکروا موتاکم بالخیر، تلاش می‌کنند تا پس از مرگ چهره‌ها و شخصیت‌هایی که محبوب دلشان است، باب هرگونه نقدی نسبت به اقدامات آنها را ببندند، در حالی که از نگاه مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی و علامه شهید مرتضی مطهری، این روایت جعلی و این نحوه برخورد با اموات بویژه کسانی که در امور جامعه اسلامی تأثیرگذار بوده‌اند، غلط و برنامه‌ریزی شده است. بدیهی است که این سخن به معنای آن نیست که بدی اموات را جار بزنیم بلکه منظور این است که اگر رفتار و سخن غلط فردی، موجب انحراف در جامعه و به غلط افتادن برخی افراد شده، باید آن را بیان کرد و به نقدش پرداخت و البته در نقد هم نباید از جاده انصاف و عدالت خارج شد. طبعا رعایت این نکته، مرده و زنده ندارد. آیت الله مجتبی تهرانی می‌فرماید: «من دنبال مطلبی بودم و فکر می­‌کنم این قضیه (اذکروا موتاکم بالخیر) برای بعد از معاویه است، وقتی که او مُرد، یک سری مسائل رو شد، یک سری رو بود، روتر شد. کارهایی که کرده بود، جنایاتی که کرده بود، رو شد و ظاهراً بعد از این مسائل بود که این مطلب مطرح شد: «اذکروا موتاکم بالخیر» من این را از کلک ‌های بنی‌امیه می ‌دانم. حالا که مرده است خوبی ‌هایش را بگو، بدی‌هایش را نگو. می­‌خواهم بگویم چه طور اینها برنامه‌ریزی شده در جامعه پیش می ‌رفتند. (درس اخلاق آیت‌الله مجتبی تهرانی 6 بهمن 90 ) علامه شهید مرتضی مطهری بیان می‌کردند: «در میان ما معروف است، می‌گوییم: اذکروا موتاکم بالخیر (همان جمله "به آرامش گذشته تعلق دارند")،... اسم این حرف را باید بگذاریم که هر ... که رفت،‌ بگوییم پرونده‌اش بسته شد. چرا بسته شد؟! اتفاقا باید پرونده آنها باز باشد، یعنی افرادی که در سرنوشت آینده مؤثرند، باید جامعه پرونده آنها را باز نگهدارد.» (کتاب فلسفه تاریخ، ج1، ص205)
🌐شبکه‌ ملی اطلاعات به زبان ساده... 🚘فرض کنید میخواهید برای کاری یک روزه از تهران به قم سفر کنید و بازگردید. یک مسیر ساده و مستقیم پیش روی شماست و به راحتی می‌توانید از طریق اتوبان تهران-قم به مقصد خود برسید. اما شما انتخاب دیگری هم دارید ؛ اینکه از تهران به فیروز کوه بروید ، سپس به سمنان ، سپس به دامغان ، سپس به جندق ، سپس به انارک ، سپس به نایین ، سپس به اصفهان ، سپس به کاشان و در نهایت به قم برسید و پس از اتمام کارتان از همین مسیر بازگردید! 😳اگر مسیر دوم را انتخاب کنید ، شما یک مسیر ۱۸۰۰ کیلومتری و طولانی را بر مسیری ۳۰۰ کیلومتری [مسافت رفت و برگشت از اتوبان قم-تهران] ترجیح داده‌اید و مرتکب کاری تعجب برانگیز شده‌اید!!! 🤦‍♂اما در فضای مجازی امروز کشور [و با فراگیر بودن پیامرسان های خارجی] ، ما مسیر دوم را برای برقراری ارتباط انتخاب میکنیم و در حالی که میتوانیم کوتاه ترین مسیر را برای تبادل اطلاعات طی کنیم ، طولانی ترین راه پیش روی ما قرار میگیرد! مثلا برای ارسال یک عکس به دوستتان در بستر ، این عکس باید هزاران کیلومتر مسیر و چندین سِروِر بین راهی [محل ذخیره‌ی اطلاعات کاربران] در کشورهای مختلف را طی کند تا در سِروِر اینستا در آمریکا بارگذاری [آپلود] شود و دوست شما باید همین مسافت طولانی را طی کند تا بتواند پیام‌تان را از سِروِر اصلی در آمریکا دریافت [دانلود] نماید!!! 👌یکی از الزامات شبکه‌ی ملی اطلاعات این است که شرکت های خارجی برای ادامه‌ی فعالیت در فضای مجازی کشور باید 1⃣اقدام به اخذ مجوز نمایند ، 2⃣مانند پیامرسان‌های داخلی مالیات دهند و 3⃣در عین حال که ملزم به رعایت قوانین کشور می‌شوند ‌، 👈4⃣چند سِروِر برای ذخیره‌ی اطلاعات ایرانیان به داخل ایران بیاورند!!!👉 ✅در این صورت نیازی نیست برای ارسال یک پیام ساده [که بین فرستنده و گیرنده چند کیلومتر فاصله است و هر دو در ایران هستند] ، این پیام هزاران کیلومتر برای دانلود و آپلود خود به آمریکا برود و برگردد ، چون سِروِر اطلاعات در خود کشور نصب شده و مسیر رفت و آمد اطلاعات بین فرستنده و گیرنده بسیار کوتاه خواهد بود... ♨️با این تفاسیر باید متوجه شده باشد که خودکفایی در تمام لایه‌های اینترنت [= حاکمیت، زیرساخت سخت افزاری و نرم افزای، ابزار، خدمات، محتوا] که از آن به تعبیر می‌شود ، یعنی یک اینترنتِ ؛ 1⃣پرسرعت 2⃣ارزان 3⃣امن 4⃣سالم 5⃣به همراه حفظ روابط بین الملل با شرکت های دارنده‌ی مجوز فعالیت ✍ میلاد خورسندی
... کوتاه‌نوشته‌ای از سیره و سبک زندگانی آیت‌الله بهجت قدس‌سره: قرار بود نماینده‌ای از ایران به لبنان برود. تصمیم گرفتم او را نزد آقا بیاورم تا نصیحتی کنند. تقریبا ساعت ١١:٣٠ شب بود که رسیدیم به منزل ایشان. کارمان آنقدر واجب بود که به خودم اجازه دادم با اینکه از قبل هماهنگ نکرده بودیم، آرام در بزنم. خود ایشان در را باز کرد، انگار منتظر ما باشد! وارد شدیم و آقا برایمان چای آورد، مقداری صحبت کرد، نزدیک ساعت ١٢:٣٠ پرسید: «شام خورده‌اید؟» ناخودآگاه گفتیم: «خیر!» آقا بلند شد و آرام از پله‌هایی که به آشپزخانه می‌رسید، پایین رفت تا غذایی مهیا کند. پردۀ آشپزخانه را کنار زدم؛ دیدم که ظرفی را روی اجاق گذاشت و چند عدد تخم‌مرغ در آن شکست. بعد یک سینی آماده کردند و همه چیز را در آن قرار دادند؛ اما نمی‌تواند بلندش کند، آرام‌آرام آن را تا پسِ پرده، روی زمین کشید. ساعت ١:٠٠، شام حاضر بود، چند عدد تخم‌مرغ نیمرو، کمی سبزی و چند خیار و کاسه‌ای زیتون و خرما که با سلیقه در سینی چیده شده بود. تمام کار را خودش کرده بود. از خجالت آب شدیم. هرچه کردیم، دستمان به‌طرف غذا نمی‌رفت. متوجه خجالت ما شد، نشست و با ما خورد تا راحت باشیم. غذا ساعت ٢:٠٠ تمام شد، دوباره چای آورد. اگر کسی که ایشان را نمی‌شناخت، در آن حال ایشان را می‌دید، محال بود بفهمد کیست. بالأخره نمایندۀ ایران، به لبنان رفت و برگشت؛ می‌گفت: «ذره‌ای در مصرف بیت‌المال دست از پا خطا نکردم. فکر می‌کنم این به برکت همان لقمه‌ای بود که میهمان حضرت آقا قدس‌سره بودم.» 📚 (این بهشت، آن بهشت، ص٨١-٨٢؛ بر اساس بر اساس خاطرۀ یکی از مرتبطین با معظم‌له) 🌺 کانال معرفتی 👇 https://eitaa.com/joinchat/3222994976C75d06fe7ee