eitaa logo
پرسمان
545 دنبال‌کننده
13.8هزار عکس
16.3هزار ویدیو
135 فایل
🌱🌹برای ارسال سوالات و تبادل خود به ادمین زیر مراجعه نمایید @SSSSS5565
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 صورتحساب 1میلیون دلاری اقامت اسماعیل هنیه، رهبر گروه حماس در یک هتل فوق لوکس در قطر در زمانی که غزه در حال راکت پراکنی به اسرائیل بود!! 📌 پاسخ ✅ اطلاعات نادرست موجود در صورتحساب مذکور، نشان از جعلی و ساختگی بودن آن دارد. 🔺در صورتحساب منتشرشده، ۵‌درصد مالیات برای اقامت در هتل در نظر گرفته شده و این درحالی‌ست که طبق قوانین کشور قطر، اقامت در هتل مشمول قانون مالیات نمی‌شود و همچنین استفاده از برخی امکانات رفاهی در این صورتحساب ذکر شده که دسترسی به این امکانات به علت محدودیت‌های کرونایی عملا امکان‌پذیر نیست. 🔺همچنین شخصی به نام سمیر صابر که نام او به عنوان کارمند هتل در صورتحساب مذکور آمده است، در آن هتل مشغول به کار نیست. منبع:https://t.me/joinchat/AAAAAFYyEJuqzWwGqGWL_g -------------------------- ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇🏻 https://chat.whatsapp.com/Dk5cUaUztA0GM1rYbsVSdO ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سـه دلـیـل مـهــم 🔺بـرای رأی دادن بـه آقـای 🔺نگاهی متفاوت! از ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
*زندگینامه دکتر سید ابراهیم رئیسی👇* پدر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بنام سید حاجی رئیس الساداتی از سیره سادات خدادادی و از بخش جزینک شهر زابل و مادرش سیده عصمت دختر حجه الاسلام سید موسی خدادادی حسینی نیز از سادات خدادادی منطقه جزینک شهر زابل بوده است. از این رو نسبتش از هر دو طرف به حضرت زید بن علی بن الحسین(ع) می رسد. حجه الاسلام سید حاجی رئیس الساداتی در اواخر قرن سیزدهم هجری شمسی برای ادامه تحصیل در علوم حوزوی از شهر زابل به مشهد مقدس مهاجرت می نماید و در این شهر اقامت می گزیند. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در آذرماه سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در شهر مشهد و در محله نوغان دیده به جهان گشود. وی در ۵ سالگی پدر خود را از دست داد. تحصیلات ابتدایی را در مدرسه جوادیه گذرانده و تحصیل در علوم حوزوی را در مدرسه نواب و سپس در مدرسه آیت الله موسوی‌نژاد شروع کرد. در سال ۱۳۵۴ جهت ادامه تحصیلات به حوزه علمیه قم، مدرسه آیت الله بروجردی رفت و مدتی نیز در مدرسه‌ای که با مدیریت آیت الله پسندیده و در واقع با نظر امام خمینی (ره) اداره می‌شد، اشتغال به تحصیل داشت. آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حوزه علمیه قم، اصول فقه را نزد آیت الله مروی، لمعتین را محضر آیت‌الله فاضل هرندی، رسائل را نزد آیت‌الله موسوی تهرانی، مکاسب محرمه را خدمت آیت الله دوزدوزانی، کتاب البیع مکاسب را نزد آیت‌الله خزعلی، خیارات مکاسب را نزد آیت الله ستوده و آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی و کفایه را خدمت آیت‌الله سید علی محقق داماد، تفسیر قرآن کریم را نزد آیت الله مشکینی و آیت الله خزعلی، شرح منظومه و فلسفه را نزد آیت‌الله احمد بهشتی و دوره شناخت را نزد آیت الله مطهری و نهج البلاغه را محضر آیت الله نوری همدانی آموخت. وی از درس خارج اصول آیت الله سید محمدحسن مرعشی شوشتری و آیت الله هاشمی شاهرودی و خارج فقه آیت الله آقا مجتبی تهرانی و آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انفلاب استفاده کرده است علاوه بر این، وی با اتمام دوره سطح حوزه توانست به دوره کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی راه یافته و پس از دفاع از پایان نامه خویش با عنوان «ارث بلا وارث» در سال تحصیلی ۱۳۸۰ با قبولی در کنکور دکترای مدرسه عالی شهید مطهری در رشته فقه و حقوق خصوصی ادامه تحصیل دهد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی‌ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد. آیت الله رئیسی بدنبال هتک حرمت امام خمینی (ره) در روزنامه اطلاعات و آغاز حرکت‌های مردمی، در اجتماعات اعتراضی که مبدأ اغلب آن‌ها مدرسه آیت الله بروجردی (مدرسه خان) بود، شرکت داشته و در قالب هسته‌ای از طلاب انقلابی فعالیت می‌نمود. وی در این دوران فعالیت‌های مبارزاتی خود را در قالب ارتباط برقرار کردن با علمای انقلابی که از زندان آزاد شده بودند و یا در تبعید به سر می‌بردند پی گرفت. همچنین در تجمعاتی مثل تحصن علما و روحانیون در دانشگاه تهران، شرکت داشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در دوره تربیتی خاصی که مرحوم شهید بهشتی جهت کادرسازی برای تأمین نیاز‌های مدیریتی نظام اسلامی برگزار می‌نمود، شرکت داشت. وی به دنبال شورش‌های مارکسیستی و ایجاد مشکلات متنوع در شهر مسجد سلیمان، جهت شرکت در فعالیت‌های فرهنگی همراه با گروهی از طلاب عازم آن منطقه شد. پس از بازگشت از مسجد سلیمان، مجموعه سیاسی-عقیدتی پادگان آموزشی صفر- دو در شاهرود را تأسیس و برای مدت کوتاهی آن را اداره کرد. ورود آیت‌الله رئیسی به عرصه مدیریت از سال ۱۳۵۹ و با حضور در جایگاه دادیاری شهرستان کرج آغاز و پس از چندی با حکم شهید آیت‌الله قدوسی، به سمت دادستان کرج منصوب شد. موفقیت وی در ساماندهی وضعیت پیچیده این شهر موجب شد تا پس از دو سال خدمت در این جایگاه مهم (در سال‌های ۱۳۵۹، ۱۳۶۰) در سال ۱۳۶۱ همزمان با دادستانی کرج مسئولیت دادستانی شهر همدان را نیز عهده‌دار شود. حضور همزمان وی در این دو مسئولیت برای مدتی ادامه یافت تا آنکه به عنوان دادستان استان همدان معرفی شد و از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۳ به مدت سه سال در این سمت خدمت کرد. وی در سال ۱۳۶۴ به عنوان جانشین دادستان انقلاب تهران منصوب و به این ترتیب، دوره مدیریت قضایی وی در تهران آغاز شد. سپس وی مورد توجه حضرت امام خمینی (ره) قرار گرفت و احکام ویژه و مستقیمی را برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی در برخی استان‌ها از جمله لرستان، کرمانشاه و سمنان از بنیانگذار انقلاب اسلامی دریافت کرد که این احکام در صحیفه امام ثبت شده است. بعد از رحلت امام خمینی (رحمه الله) آیت الله رئیسی با حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان تهران منصوب شد و از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳ به مدت پنج سال این مسئولیت را برعهده داشت.
وی از سال ۱۳۷۳ به ریاست سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد و خدمت وی در این سمت تا سال ۱۳۸۳ ادامه یافت. تحولات ایجاد شده در حوزه نظارت بر دستگاه‌های اداری مربوط به این دوره است که همزمان با روی کار آمدن دولت ششم و هفتم است. آیت‌الله رئیسی از سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۹۳، به مدت ده سال معاون اول قوه قضائیه بوده و از سال ۱۳۹۳ تا اواخر سال ۱۳۹۴ نیز مسئولیت دادستانی کل کشور را برعهده داشته است. همچنین وی از سال ۱۳۹۱ با حکم مقام معظم رهبری به عنوان دادستان کل ویژه روحانیت است. وی در ۱۷ اسفند ۹۴، با حکم مقام معظم رهبری عهده‌دار تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام شد و به مدت ۴ سال در آستان قدس رضوی خدمت کرد. آیت‌الله رییسی، ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ با حکم رهبر معظم انقلاب بعنوان رییس قوه قضاییه منصوب شد و تاکنون در این سمت مشغول خدمت است. گفتنی است در سال ۱۳۷۶، وی به پیشنهاد برخی اعضای مؤثر جامعه روحانیت مبارز از جمله آیت‌الله مهدوی کنی و تصویب شورای مرکزی جامعه روحانیت به عضویت در آن شورا در آمد. آیت‌الله رئیسی در سال ۱۳۸۵، از طرف جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز و به توصیه نخبگان استان خراسان جنوبی برای عضویت در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری خود را در معرض انتخاب مردم شریف ان دیار قرار داد و با نظر مثبت بیش از ۸۰ درصد مردم این استان وارد مجلس خبرگان شد. دو سال پس از حضور در این مجلس با رای خبرگان ملت به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب و عضویت ایشان در این جایگاه تا اتمام دوره چهارم با رای نمایندگان مجلس خبرگان تمدید شد. همچنین وی در دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری نیز با کسب اکثریت قاطع آرا برای دومین بار به عنوان نماینده مردم شریف خراسان جنوبی برگزیده شد. عضویت ایشان در هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنان ادامه دارد و در سال ۱۳۹۶ با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. آیت الله رئیسی علاوه بر مسؤولیت‌های کلان کشوری، بنا به توصیه مکرر آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی مبنی بر حفظ ارتباط درسی خود با طلاب، از سال ۸۰ تا کنون به عنوان مدرس در مدارس علمیه تهران از جمله مدارس مجد، امیرالمومنین علیه السلام، امام حسین علیه السلام و مروی به تدریس دروس سطوح عالی: رسائل و مکاسب، کفایتین و درس خارجه فقه (قواعد فقهیه) مشغول بوده‌اند. ایشان بعد از انتقال به مشهد مقدس از ابتدای سال تحصیلی ۱۳۹۵ در مدرسه عالی نواب مشهد و پس از آن در مدرسه علمیه ۲ درب حرم مطهر تدریس در موضوع «فقه وقف» را آغاز کرد و طی دو سال تحصیلی موضوع وقف و نذر را به صورت کامل تدریس کرد و در ادامه (سال تحصیلی ۹۷) درس خارج فقه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر را شروع کرد که مورد استقبال باشکوه فضلا حوزه علمیه مشهد نیز قرار گرفت تا کنون یک دوره از درس‌ها حوزوی وی در زمینه قواعد فقه در قالب سه جلد کتاب با عنوان قواعد فقه عبادی قواعد فقه قضایی و قواعد فقه اقتصادی به رشته تحریر درآمده است و کتاب وقف و امر به معروف و نهی از منکر ایشان نیز که طی سه سال اخیر در حوزه علمیه مشهد تدریس کرده اند در حال تدوین می‌باشد. آیت الله رئیسی علاوه بر این در دانشگاه نیز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه امام صادق (علیه السلام) و دانشگاه شهید مطهری و دانشگاه آزاد اسلامی به تدریس دروس تخصصی فقه قضا، فقه اقتصاد، اصول فقه و قانون مدنی پرداخته است. *سوابق آیت الله سید ابراهیم رئیسی* *سوابق علمی👇* • سطح چهار فقه و اصول از حوزه علمیه قم • دکترای فقه و مبانی حقوق با گرایش حقوق خصوصی از دانشگاه شهید مطهری • تدریس متون فقهی سطح عالی و فقه قضاء و فقه اقتصاد در حوزه‌های علمیه تهران و دانشگاه‌ها • تدریس درس خارج فقه با موضوعات وقف و نذر و امر به معروف و نهی از منکر به مدت دو سال در حوزه علمیه خراسان *سوابق مدیریتی و سیاسی👇* • انجام سه مأموریت ویژه قضایی در حوزه‌های اجتماعی در سه استان مختلف با حکم امام خمینی (ره) • عضویت در هیئت امنای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مدت ده سال از سوی مقام معظم رهبری • افتخار خدمت گزاری و تولیت آستان قدس رضوی (ع) با حکم مقام معظم رهبری • معاون اول قوه قضاییه به مدت ده سال • ریاست سازمان بازرسی کل کشور به مدت ده سال • دادستان انقلاب اسلامی تهران • دادستان انقلاب اسلامی استان همدان • اولین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور • ریاست شورای نظارت بر صدا و سیما • عضو شورای عالی گزینش کشور • مؤسس حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها خواهران در تهران (کوی نصر) • مؤسس مرکز تخصصی شیعه‌شناسی امام هادی علیه السلام زیرنظر حوزه علمیه قم *مسئولیت‌ها به اعتبار جایگاه حقوقی👇*
• عضو شورای عالی فضای مجازی • عضو شورای عالی استاندارد • عضو شورای عالی نفت • عضو شورای توسعه شرق و غرب کشور • عضو شورای عالی پول و اعتبار • عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی • عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر * سخنرانی در اجلاس‌های بین المللی • اجلاس مبارزه با فساد اداری در قاره آفریقا • اجلاس مبارزه با جرائم سازمان یافته در آرژانتین • اجلاس سلامت اداری در سوچی روسیه • اجلاس حقوق بشر در پاکستان • اجلاس نقش عاشورا در تحولات اجتماعی – استانبول ترکیه • اجلاس دلالت‌های قانون اساسی در حفظ حقوق بشر – نیجریه • اجلاس همکاری‌های بین المللی در مبارزه با فساد – چین • اجلاس حقوق بشر سازمان ملل – ژنو • اجلاس مبارزه با فساد اداری در فیلیپین و انتصاب به عنوان قائم مقام بازرسان کل آسیا • و ده‌ها نشست تخصصی دیگر با حضور مقامات کشور‌های خارجی *تالیفات و آثار👇* الف:کتب چاپ شده • کتاب تقریرات درس قواعد فقه (بخش قضایی) • کتاب تقریرات درس قواعد فقه (بخش عبادی) • کتاب ارث بلا وارث در فقه و حقوق • کتاب تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق ب/کتب در دست انتشار • کتاب سیر تحول در نظارت و بازرسی • کتاب الوقف • کتاب الامر بالمعروف و النهی عن المنکر ج/ سخنرانی علمی ارائه شده • تعدد اسباب مسئولیت • بیع فاسد و اقسام آن • مفهوم رهن • مدیریت کارآمد • نظارت اثر بخش • تأثیر متقابل تصمیمات قضایی و اقتصادی • جایگاه نظارت و بازرسی در اسلام • عدالت و تأثیر آن بر سبک زندگی • و ده‌ها سخنرانی علمی در حوزه‌های اقتصادی، مدیریتی، اجتماعی و حقوقی و معرفتی در حوزه‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و سمینار‌های تخصصی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های کشور *مسئولیت‌های کنونی👇* ✅رئیس قوه قضاییه ✅عضو شورای عالی امنیت ملی ✅عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ✅نماینده مردم شریف استان خراسان جنوبی و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری (نایب رییس اول) ✅دادستان کل ویژه روحانیت اجرکم عندلله.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه افسادطلبها ومدافع سرسختشون آقای سیدحسن مصطفوی(خمینی) ❤️سخنان بیاد ماندنی احمد خمینی خطاب به نگهبان ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
40.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣📣📣بیناشو 🔷️پاسخ به شبهات پیرامون آقای ریسی ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
❌با نزدیک شدن به انتخابات کارخانه نشر اکاذیب به کار افتاد 📌 شایعه👇 علم الهدی: محسن رضایی یک انسان خوب و انقلابیست اما لرها نمی‌توانند کشور را اداره کنند!! 📌 پاسخ 🔺 چنین مطلبی نه از قول آیت‌الله علم الهدی و نه هیچ شخص دیگری گفته نشده است وصرفا برای تخریب وجهه آیت‌الله رئیسی منتشر شده است. 🔺اتاق جنگ روانی رقیب فعال شده و در نظر دارد حتی با اقداماتی بر خلاف امنیت ملی و سیاست های مسلم جمهوری اسلامی در موضوع تکریم اقوام و مذاهب نسبت به تخریب رقبا اقدام و بر ناکارآمدی موجود در میان خود سرپوش بگذارند. 🔺نسبت دادن چنین اکاذیبی به آیت الله علم الهدی صرفا برای بهره برداری انتخاباتی و تخریب چهره مردمی سید ابراهیم رئیسی است. -------------- ☑️کانال پاسخ به شبهات در 👇🏻 https://chat.whatsapp.com/Dk5cUaUztA0GM1rYbsVSdO اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
🇮🇷🇮🇷🇮🇷۸ پیشنهاد ساده برای دعوت به رای🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
📌متن شبهه👇 پدرسیاست بسوزد یکی از عجیب‌ترین اتفاقهایی که توی عمرم دیدم و شنیدم :: ماجرای سید رضا زواره‌ای بود... ❗این بزرگوار از سال ۶۸ تا ۸۴ عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان بود صلاحیت مردم رو بررسی می‌کرد و تائید یا رد میکرد . سال ۸۴ کاندیدای ریاست جمهوری شد . رد صلاحیتش کردند !!!!! ‼️بنده خدا اونجا بود که فهمید خودشم صلاحیت نداشته . همون سال دق کرد مرد! خودش یه عمر صلاحیت ملت رو تایید یا رد میکرده . اما خودش صلاحیت نداشت چقدر جالبه اینجا !!!!؟؟؟ 📌 *پاسخ به شبهه*👇 سید رضا زواره ای، دو مرتبه در سال 1360 و 1376 نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده و صلاحیت ایشان تایید شد. اما در سال 84 به استناد پنج پرونده از بازرسی کل کشور، که او را متهم به عناوین مختلفی می کرد، ردّ صلاحیت شد. البته در این ردّ صلاحیت بحث هایی وجود دارد و خود زواره ای این اتهامات را پرونده سازی افراد نفوذی و مخالف وی دانسته اما به هر حال همین پرونده های احتمالاً دروغین، سبب ردّ صلاحیت وی شد. اما مغالطه ای در متن فوق به کار رفته است که آن را بررسی می کنیم: نویسنده با تعجب می گوید: "خودش یه عمر صلاحیت ملّت رو تأیید یا رد می کرده اما خودش صلاحیت نداشته" ما در اینجا دو نوع صلاحیت داریم اما نویسنده دچار مغالطه شده و هر دو را یکی دانسته. روشن است که صلاحیّت ریاست جمهوری، با صلاحیت عضویت در شورای نگهبان بسیار متفاوت است اما نویسنده این دو نوع صلاحیت را یکی پنداشته. کسی که می خواهد رئیس جمهور شود، باید مدیر و مدبّر و رجل سیاسی و ... باشد. اما برای عضویت در شورای نگهبان، لازم نیست شخص توان مدیریت یا سابقه حضور در سیاست داشته باشد. بلکه کافی است در امر فقاهت یا حقوقدانی، خبره باشد. کسانی که صلاحیت افراد را برای ریاست جمهوری بررسی می کنند، لزوماً نباید خودشان صلاحیت ریاست جمهوری داشته باشند. بلکه باید صلاحیت عضویت در شورای نگهبان را داشته باشند. ⚠️انتشار و کپی برداری از مطالب کانال فقط با درج لینک کامل پاسخ به شبهات انجام پذیرد -------------------------- ☑️کانال جامع پاسخ به شبهات وشایعات در 👇🏻 https://chat.whatsapp.com/Dk5cUaUztA0GM1rYbsVSdO اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣📣📣بیناشو ✅ پاسخ به تمام شبهات جدید در مورد آقای رئیسی به زبون ساده! 🔸 قسمت سوم 👉 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
💢توصیه به طرفـــــداران نامزدها 🔻آیت الله العظمی امام خامنه ای 🔹امّا توصیه به طرف‌دارها... گاهی اوقات طرف‌دارها یک تعارضهایی را به وجود می‌آورند که خود نامزدها از آن تعارضها اصلاً خبر ندارند؛ یعنی گاهی اوقات در مواردی، به تعبیری کاسه‌ی داغ‌تر از آش به وجود می‌آید؛ من خواهش میکنم طرف‌داران محترم نامزدها مراقب این جهات باشند. ۱۴٠٠/٠۳/٠۶ ! ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹این شناسنامه کیـه؟؟؟ 🔸شما هم اگر میتوانید حدس بزنید😉 ⛔️حتماً ببینید❗️ ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄ @porseman_313 ┄═❁๑🍃๑🌺๑🍃๑❁═┄
📌متن شبهه👇 چند نکته در مورد اشغال فلسطین؟!!! دوست عزیز، کشوری به نام فلسطین قبل از تاسیس اسراییل وجود نداشته. اگر باور ندارید لطفا جواب چند سوال ساده رو بدین. ۱- آخرین حاکم یا حکمران این کشور فلسطین، قبل از اشغالش کی بوده؟ ۲- واحد پولشون چی بوده؟ ۳- روزنامه رسمیش چی بوده؟ ۴- پرچمش چه شکلی بوده ؟ یک کم برگردیم عقبتر ۵- معبد سلیمان رو توی اورشلیم کی ساخته؟ یهودیها یا مسلمونها؟ ۶- وقتی حضرت محمد به سمت بیت المقدس (اورشلیم) نماز میخوند، کی اون معبد رو اونجا ساخته بود. تو اون زمان که اسلام از مکه فراتر نرفته بود. ۷- وقتی حضرت محمد به مسجد الاقصی معراج کرد، کی مسجد الاقصی رو توی اسراییل ساخته بود؟ اسلام که اون زمان از عربستان بیرون نرفته بود. ۸- توی تاریخ خوندی که عمر مسجد القصی رو روی معبد سلیمان یهودیها بنا کرد؟ یه لحظه تجسم کن مثلا هندوها به مکه حمله کنن، کعبه رو خراب کنن و روش معبد هندو بسازن، بعدش هم ادعا کنن که مسلمونها اشغالگر هستن!!! یک کوچولو تحقیق کن، اگه جواب یکی از این سوالها رو دادی من قبول میکنم که اسراییل فلسطین رو اشغال کرده شما حتما نمیدونی که سرزمین اسراییل سرزمین اجدادی یهود بوده و همیشه در طول تاریخ یهودیها اونجا زندگی میکردن. و شاید نمیدونی بیشتر کسایی که الان فلسطینی معرفی میشن مهاجر هستن و بعد از تاسیس اسراییل از مصر و عراق و سایر کشورها مهاجرت کردن تا با تشکیل اسراییل مخالفت کنن. اگر باور نداری محل تولد یاسر عرفات، محمود عباس یا سایر رهبران فلسطینی و حماس رو گوگل کن تا ببینی حتی سرانشون هم توی اون سرزمین به دنیا نیومدن و فقط برای جنگ با اسراییل به اونجا مهاجرت کردن. 📌پاسخ به شبهه👇 ✅ اصل ماجرای فلسطین چیست؟ ✅رهبر انقلاب به این سوال پاسخ داده اند ⏬⏬⏬⏬ اصل ماجرای فلسطین چیست؟ اصل ماجرا این است که یک عده از یهودیان متنفّذ در دنیا به فکر ایجاد یک کشور مستقل برای یهودیها افتادند. از فکر این‌ها دولت انگلیس استفاده کرد و خواست مشکل خود را حل کند. البته آن‌ها قبلًا به فکر بودند به اوگاندا بروند و آنجا را کشور خودشان قرار دهند. مدّتی به فکر افتادند به طرابلس، مرکز کشور لیبی بروند؛ لذا رفتند با ایتالیایی‌ها که آن وقت طرابلس در دست آن‌ها بود صحبت کردند؛ اما ایتالیایی‌ها به این‌ها جواب رد دادند؛ بالاخره با انگلیسی‌ها کنار آمدند.   انگلیسی‌ها آن وقت در خاورمیانه اغراض بسیار مهمِّ استعماری داشتند؛ دیدند خوب است که این‌ها به این منطقه بیایند. اوّل به عنوان یک اقلیت وارد شوند، بعد بتدریج توسعه پیدا کنند و گوشه‌ای را، آن هم گوشه‌ی حسّاسی را بگیرند چون کشور فلسطین در نقطه‌ی حساسی قرار دارد و دولت تشکیل دهند و جزو متّحدین انگلیس باشند و مانع شوند از اینکه دنیای اسلام بخصوص دنیای عرب در آن منطقه اتّحادی به وجود آورد. درست است که اگر دیگران هوشیار باشند، دشمن می‌تواند اتّحاد ایجاد کند؛ اما دشمنی که از بیرون آن‌طور حمایت می‌شود، با ترفندهای جاسوسی و با روشهای گوناگون می‌تواند اختلاف ایجاد کند که همین کار را هم کرد: به یکی نزدیک شود، یکی را بزند، یکی را بکوبد، با یکی سختی کند.   بنابراین، در درجه‌ی اوّل کمک کشور انگلیس و بعضی کشورهای غربی دیگر بود. بعد این‌ها بتدریج از انگلیس جدا و به امریکا متّصل شدند. امریکا هم این‌ها را تا امروز زیر بال خودش گرفته است. این‌ها به این معنا کشوری به وجود آوردند و آمدند کشور فلسطین را تصرّف کردند.   تصرّفشان هم این‌طوری بود: اوّل با جنگ نیامدند؛ اوّل با حیله آمدند، رفتند زمینهای بزرگ فلسطین را که زارعان و کشاورزان عرب روی آن‌ها کار می‌کردند و خیلی هم سرسبز و آباد بود، با قیمتهای چند برابر قیمت اصلی، از صاحبان و مالکان اصلی این زمینهای بزرگ که در اروپا و امریکا بودند خریدند؛ آن‌ها هم از خدا خواستند و زمینها را به این یهودیها فروختند. البته دلّال‌هایی هم داشتند که نقل کرده‌اند یکی از دلال‌هایشان همین «سیّد ضیاء» معروف، شریک رضا خان در کودتای ۱۲۹۹ بود که از اینجا که به فلسطین رفت، آنجا دلّال خرید زمین از مسلمانان برای یهودیها و اسرائیلیها شد! زمینها را خریدند؛ زمینها که ملک این‌ها شد، با روشهای واقعاً بسیار خشن و همراه با سبعیّت و سنگدلی، بتدریج شروع به اخراج زارعان از این زمینها کردند. در جایی می‌رفتند، می‌زدند، می‌کشتند و در همین هنگام افکار عمومی دنیا را هم با دروغ و فریب به طرف خودشان جلب می‌کردند.   این تسلّط غاصبانه‌ی صهیونیستها بر فلسطین سه رکن داشت: یک رکنش عبارت از قساوت با عربها بود. برخوردشان با صاحبان اصلی، با قساوت و با سختی و خشونت شدید همراه بود. با این‌ها هیچ‌گونه مدارا نمی‌کردند.رکن دوم، دروغ به افکار عمومی دنیا بود. این دروغ به افکار عمومی دنیا، یکی از آن حرفهای عجیب است. این قدر این‌ها به‌وسیله‌ی رسانه‌های صهیونیستی که دست یهودیها بود، دروغ گفتند هم قب