eitaa logo
پوشاک بچه های ایران🇮🇷
3.5هزار دنبال‌کننده
69 عکس
5 ویدیو
0 فایل
بهترین ها از معتبرترین تولیدکننده های ایرانی🇮🇷✌️ هزینه ارسال 45 تومان تبادل و ثبت سفارش👇 @mashkouh_315
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 خداوندا، در جهان ظلم و ستم و بیداد، همه تکیه گاه ما تویی، و ما تنهای تنهاییم و غیر از تو کسی را نمی‌شناسیم. ما را یاری کن، که تو بهترین یاری کنندگانی. خداوندا، تلخی این روزها را به شیرینی فرج حضرت بقیه الله(عج) و رسیدن به خودت جبران فرما. 💬 رحمة‌الله‌علیه 🗓 ۲۹ تیر ۱۳۶۷ 💠 بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🌿 آگاهی بدون عمل باعث غرور و خستگی میشود! 🔸 حرکت‌ها که نسنجیده باشد، در انسان باروری نمی‌آورد و علامت آن هم این است که یا مغرور عملمان میشویم و یا خسته از عمل. 🔹 اگر ما را بکوبند خسته‌ایم و اگر تشویقمان کنند مغروریم. ولی اگر ریشه‌ها در ما پا گرفته باشد نه در تشویق‌ها غروری و نه در ضربه‌ها خستگی؛ که مدام باروری دارد: تؤتی اکلها کل حین- مستمراً میوه میدهد؛ چون ریشه‌ی ثابتی دارد: اصلها ثابت و فرعها فی‌السماء 🔹 کسانی که به تمامی عمرشان آگاهی بدست آوردند، ولی به اندازه یک لحظه هم گامی برنداشتند، بدانند که همین آگاهی‌ها، اغلال و زنجیرشان میشود و آنها را خرد و خسته میکند. 🔹 آگاهی یک عمر را به دوش گرفته‌ایم ولی حرکت یک لحظه را هم نداشته‌ایم. باشد که هر کدام از ما مولد باشیم نه محتکر. 🔸 مهم این نیست که من در نورم یا در تاریکی؟ مهم این است که نور در راه من افتاده یا در چشم من. نوری که در چشم افتاده، کور میکند، ولی نوری که در راه افتاده، عامل حرکت است. 💬 📚حرکت، ص۳۳ 💠 بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
خودتان و کشور و مردم اسلامی را در برابر این قدر ذلیل و ناتوان نکنید. اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید. ۲۹ تیر ۱۳۶۷ فلا تذلوا انفسکم و بلدانکم و شعوبکم الإسلامیه اکثر من هذا فی مقابل .. فإن لم یکن لکم دین کونوا احراراً فی دنیاکم. ۵ ذی الحجه ۱۴۰۸ Do not make yourselves, your countries and Muslim people so much abject and weak before . If you have no religion, at least you must be free. 20 July 1988 💬 رحمة‌الله‌علیه 💠 بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
💠 همه حق اظهار نظر درباره مسئولان جامعه را دارند، به شرطی که راست بگويند. 💬 📚کتاب رهیافت جلد ۵ صفحه ۱۷۳ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
همه زنان و مردان جمهوری اسلامی ايران اعم از مسلمان و غيرمسلمان در اظهارنظر درباره شخصيت و طرز کار مديران و مسئولان جامعه در هر درجه که باشند، آزادند با رعايت اين دو شرط که دروغ نگويند و بياناتشان نصيحت و دل سوزی و ارشاد باشد. 💬 📚 کتاب رهیافت جلد ۵ صفحه ۱۷۴ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🔹 بدون مذهب و داشتن دستورالعملی كه برای ما روشن میكند كه عوامل بازدارنده و پيش برنده ما چه چيزهایی است اصلاً نمیتوانيم حركت صحيحی داشته باشيم چون يا افراط خواهيم كرد يا تفريط. 💬 📚 كتاب مذهب در بوته تاريخ؛ از مجموعه کتب در دست چاپ. 💠کانال بازخوانی آثار اندیشمندان اسلام ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
✅در روايت آمده است: لاتَنْظُروا الى طولِ رُكوعِ الرَّجُلِ وَ سُجودِهِ هيچ وقت به طول دادن ركوع و سجود شخص نگاه نكنيد؛ يعنى ركوع‌هاى طولانى و سجودهاى طولانى شما را گول نزند، ممكن است اين از روى عادت باشد و اگر ترک كند وحشت كند. اگر مى‌خواهيد بفهميد اين شخص چگونه آدمى است، در راستی ها و امانت‌ها امتحانش كنيد چون امين بودن عادت بردار نيست، راست گفتن عادت بردار نيست برخلاف نماز خواندن. 💬 📚اسلام و نیازهای زمان، جلد1، صفحه211 💠کانال بازخوانی آثار اندیشمندان اسلام http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🔶ما به محض اینکه احساس کنیم مردم پشت کرده‌اند و از دین رو گردانده‌اند، می‌ترسیم که سخن بگوییم، چرا که شاید فلانی یا فلانی برنجد و دلخور شود! یا فلانی با ما بحث کند یا ما را آزار دهد و متهم کند یا اینکه... بگذارید چنین باشد! 🔶 آیا عامل جاودانگی شماست؟ هرگز! به مجرد اینکه ببینیم مردم روگردانده‌اند، می‌ترسیم و از حرکت می‌ایستیم. چرا می‌ایستیم؟ 🔷چون موج شدید و کوبنده است؟ اگر آنها چیزی بگویند و شما نیز چیزی بگویید، چه می‌شود؟ اگر شما سخن حق را بگویید و درست رفتار کنید، چه می‌شود؟ می‌گویند تو عقبمانده‌ای؟ به تو اتهام می‌زنند؟ 💬 📚جلد یازدهم گام به گام با امام موسی کاظم سخنرانی امام موسی صدر به مناسبت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) 💠 بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
💠 به مردم ايران فرصت بدهيد تا آگاهانه و آزادانه خود را بر مبنای معيارهای اسلامی بسازند و اين خودسازی را به مردم تحميل نکنيد. به مردم ما کمک کنيد، آگاهی بدهيد، زمينه برای رشد اسلامی به آنها بدهيد، ولی به مردم هيچ چيز را تحميل نکنيد. انسان بالفطره خواهان آزادی است. 💬 📚 کتاب رهیافت جلد ۵ صفحه ۱۷۴ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
واقعی ما این است که از خانه‌های تنگ و تاریک افکار خرافی خودمان به صحرای بینش و دانش خارج شویم. 💬 📘 یادداشتها، ج۶، ص۱۳۱ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🚨عروسی باید به دور از اسراف باشد. 🔸عروسی و عقد و شادی چیز خوبی است. حتی صلی‌الله‌علیه‌وآله هم برای دختر مکرمه‌ی خودشان مجلس عروسی گرفتند، شادی کردند و مردم شعر خواندند. زنها دست زدند و خوشی کردند. امّا نباید در این مجلسِ عقد و عروسی و اینها اسراف انجام بگیرد. 🔹یکی از اسراف‌ها همین مجالس عقد و عروسی گران قیمت است. در هتلها، در این سالن‌های گران قیمت مجالس درست می‌کنند. مبالغ زیادی شیرینی و میوه و خوراکی حرام می‌شود، از بین می‌رود، روی زمین ریخته می‌شود و ضایع می‌گردد. برای چه؟ برای چشم و هم چشمی؟! برای عقب نماندن از قافله‌ی اسراف؟! 💬 📚 خطبه‌ی عقد مورخه‌ی ۱۳۷۲/۱/۵ (ص) 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🔴من از ملت ایران عذر میخواهم ❌ما نتوانستیم برای مردم کاری کنیم 📌بازخوانی اعتراض شدید امام به عدم اصلاح امور به تاریخ ۶ تیر ۵۹ 🔸من از شماها عذر می‌خواهم. من از ملت ایران عذر می‌خواهم. من از ملت ایران عذر می‌خواهم. 🔸من از این مادرهایی که بچه‌های خودشان را از دست دادند معذرت می‌خواهم. من از این برادرهایی که عزیزان خودشان را دادند، از دست داده‌اند، معذرت می‌خواهم. 🔸من از این ارتشیهایی که جوانان خودشان را از دست داده‌اند، از این پاسدارها که جوانهای خودشان را از دست داده‌اند و برادران خودشان را، معذرت می‌خواهم که عُرضه این را ندارم که کار را درست کنم. 🔸من از حضرت مهدی- سلام اللَّه علیه- من از پیشگاه پیغمبر اکرم معذرت می‌خواهم. من از پیشگاه ولی عصر امام مهدی- سلام اللَّه علیه- معذرت می‌خواهم. من از پیشگاه ملت ایران معذرت می‌خواهم. 🔸من از شما برادران، برادران ارتشی، برادران پاسدار، برادران ژاندارمری و سایر قوای انتظامی که در راه اسلام جوانهای خودشان را دادند، معذرت می‌خواهم. 🔸ما نتوانستیم برای شما کاری‌ انجام بدهیم. ما ضعیف هستیم. ما باز گرفتار کاغذبازی هستیم. ما باز گرفتار آرمهایی شاهنشاهی هستیم. مملکت ما باز مملکت شاهنشاهی است. وزارتخانه‌های ما، وزارتخانه‌های ما باز وزارتخانه‌های طاغوتی است و ما نتوانستیم اینها را اصلاح کنیم. باید به اسرع وقت اصلاح شود و اگر اصلاح نشود به اسرع وقت اصلاح می‌کنیم. 💬 📚 صحیفه نور جلد ۱۲ صفحه ۲۰۴ 📆 تاریخ: ۶/۴/۱۳۵۹ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
💠مردم باید احساس کنند که سرنوشت شان به دست خودشان است 🔹اولین مسئله برای یک ملتی که در مقابل طغیان و ظلم قیام کرده همین است که مردم احساس کنند که در سرنوشت خودشان دخالت دارند. 🔶چرا طغیان می کنند؟چون همه چیز از آنها سلب شده است. چرا در مقابل ظلم قیام می کنند؟برای اینکه می بینند در امور اقتصادی، زندگی، اداری، کار و کسب و درهمه چیز، مسلوب الاختیار هستند. 🔸اولین درخواستشان این است که آن چیزی که از ایشان سلب شده به آنها برگردد. یعنی مردمی که هیچ اختیاری درسرنوشت زندگی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اخلاقی خودشان نداشتند.زندگیشان را به دست بگیرند. 💬 📚سایت خبری حوزه تاریخ تنظیم سال ۸۸ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🔴 هر چقدر در داریم 🔸 اعلام شماره حساب‌های هلال احمر برای جمع آوری کمک‌های مردمی 🔸 جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به دنبال درخواست‌های متعدد مردمی و همچنین ساماندهی و تمرکز دریافت کمک‌های نقدی و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از احساسات عمومی، فراخوان جدید جلب مشارکت‌ های مردمی خود را پس از زلزله کرمانشاه به سیل‌زدگان شمال کشور اختصاص داد. 🔸 به این ترتیب هموطنان کشورمان می‌توانند جهت اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل‌زدگان شمال کشور از مسیر‌های قانونی زیر اقدام کنند: 🔻۱. از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر 🔻۲. واریز از طریق شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ 🔻 ۳. واریز از طریق موبایل: *780*112# به سیل زدگان استان گلستان 👈 همراهان محترم ! با توجه به نیاز جدی سیل زدگان ، علاوه بر اهدا کمک های نقدی ، در این اطلاعیه تلاش گسترده نمایید. 🚨 پایگاه مِضمار ☑️ eitaa.com/joinchat/466485249C9adacb35a5
⚖|وقتی امام علی (ع) در دادگاه حاضر می شود 🔶اسلام یکوقتی حکومتی داشته است که حاکمش را قاضی‌اش می‌خواهد که «بیا یهودی علیه تو ادعا کرده، بیا»! می‌رود آنجا با کمال ادب کنار یهودی می‌نشیند. 🔷وقتی هم که قاضی می‌گوید «یا ابَاالْحسن»، می‌گویند: «نه، به من نگو ابَاالحسن؛ برای اینکه باید با من مساوی صحبت کنی».  🔶شما همچو دمکراسی در دنیا اطلاع دارید که رئیس دولت را قاضیِ منصوب از قِبَل خودش، احضار کند و او حاضر شود و بعد قاضی بر ضدّ او حکم کند و او هم قبول کند و تسلیم بشود؟ این رؤسای «کرملین» اینطور هستند؟ این رؤسای امریکا اینطور هستند؟ این رؤسای انگلستان اینطور هستند؟ یا ادعا هست؟ می‌شود یکوقتی مثلاً یکی از رؤسای اینها را کسی بخواهد در محکمه که بیایید یک کسی به شما ادعا دارد؟ یا گفتن همان و اعدام آن آدم همان!؟ 🌱 📚صحیفه امام، جلد ۶ صفحه ۴۹۶ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
روشنفکر مترقی و آگاهی که می‌داند و عمل نمی‌کند، با منحط جاهل خواب آلودی که نمی‌داند که عمل کند، مساوی است. کسی که تمام مسائل اجتماعی را دقیق و عالمانه تحلیل می‌کند، اما از تعهد هر مسئولیت اجتماعی سر باز می‌زند، به اندازه کسی که اصلاًَ نمی‌داند جامعه چیست، ارزش وجودی دارد، زیرا که "بد" و "خوب" ، "ایمان" و "کفر" و "شیعه بودن" و "شیعه نبودن"، بعد از عمل است که تحقق می‌یابد.  💬 📚مسئولیت های شیعه بودن 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
📌چطور می توانیم نسبت به جامعه بی تفاوت باشیم؟ 🔶ما هنوز در جامعه انسان های دینداری را می بینیم که می گویند: ما را چه به این مسائل؟ ما مسئول وضع خودمان هستیم. ما می خواهیم نماز و روزه مان را درست کنیم. ما به دنبال تربیت کودکان خودمان هستیم. ما باید خودمان را از آتش نجات دهیم. آیا چنین چیزی صحیح است؟ 🔷در حدیث آمده است: «هرکس صبح کند و به امور مسلمانان اهتمام نورزد، مسلمان نیست.» چطور ممکن است شما پیوسته روزه بگیری و نماز بخوانی، ولی به پسرت یا به جامعه یا به همسایه توجه نکنی و بگذاری منحرف شود؟ در این صورت شما چه مسلمانی هستی؟ 🔶اسلام چنین دیدگاهی را رد می کند، ولی این دیدگاه در جامعۀ ما وجود دارد. بزرگان ما، مساجد ما، اوقاف ما از اهتمام به مردم، از مشکلات مردم، از محرومیت مردم و از ستمی که مردم به یکدیگر می کردند، غافل بودند و به نماز و عبادت و راز و نیاز بسنده می کردند. اینها خوب است، ولی همۀ دین اینها نیست. 💬 📚اسلام و میراث گام به گام با امام / جلد ۱۲ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
اسلام، انسان را موجودی آزاد می‌داند و حتی به اين موجود آزاد نهيب می‌زند که در هر شرايط اجتماعی هستی نايست، نمير، يا بميران يا دست کم هجرت کن. به هر حال، تسليم محيط فساد نشو. 💬 📚 کتاب رهیافت جلد ۵ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
📝وای بر آن روز 🔶خدا نیاورد آن روزى را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشترى برخوردار شوند. معاذ اللَّه که این با سیره و روش انبیا و امیر المؤمنین و ائمه معصومین- علیهم السلام- سازگار نیست. 🔷با توجه به اینکه بار سنگین انقلاب بر دوش قشر مستضعف است... وظیفه داریم فعالیت و توجه را به نواحى محروم، خصوصاً جنوب شهر، که در رژیم گذشته توجهى به آنها نشده، معطوف کنیم. 💬 📚صحیفه امام جلد ۱۵ صفحه ۲۷۳ 📚صحیفه امام جلد ۲۰ صفحه ۳۴۱ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
معاویه ابوذر را می‌شناخت که تا کجا به آزادی بردگان و سیری گرسنگان می‌اندیشد. غلامی را مأمور کرد که «این کیسه زر را به ابوذر بده، و اگر توانستی به او بدهی، آزادی!» غلام نزد ابوذر رفت، ابوذر اِبا کرد. غلام اصرار و التماس و پاسخ ابوذر تنها: نه! بالاخره گفت: «ای ابوذر! خدا تو را بیامرزد، این پول را بگیر که آزادی من در دادن این پول به توست.» و ابوذر بی‌درنگ: «آری، ولی اسارت من نیز در گرفتن این پول از توست!» 💬 📚کتاب ابوذر صفحه ۲۱۸ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
📝من این را به طور قاطع عرض کنم: هر زمانی که قطب مخالف از عقیده حق گرفته شود، خود عقیده حق طبعاً به سوی فساد می‌گراید؛ یعنی عوام الناس می‌آیند در اطراف این عقیدۀ حق آنچنان می‌بافند و مخلوط می‌کنند و آنقدر چرند به آن اضافه می‌کنند که عقیدۀ حق به دست طرفدارها زیان می‌بیند. همیشه زیانهایی که عقیدۀ حق به دست طرفدارانش دیده به دست مخالفانش ندیده است. 💬 📚جهاد اسلامی و ازادی عقیده صفحه ۱۱۶ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
این قدر که دشمن را بزرگ می‌کنند، بزرگ نیست. ما نباید همۀ فکر و ذهنمان را متوجه آن کنیم. ما باید خودمان را بسازیم. ما باید پیش از اینکه به دشمن توجه کنیم، خودمان را بسازیم... بیش از آنکه استعمار بر سر ما بزند، ما به سر همدیگر زدیم و خودمان را ذلیل کردیم.» 💬 📚سایت خبر آنلاین تاریخ انتشار ۱۸شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۳:۳۲ محمد اسفندیاری، پیک آفتاب، پژوهشی در کارنامۀ زندگی و فکری آیت الله سید محمود طالقانی، صحیفۀ خرد، ۱۳۸۸ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
📌 وقتی حضرت امام به مسئولین درس مردم داری می دهد ! 🔶حکومت اسلامی که ما می‌خواهیم یک همچو چیزی ما می‌خواهیم که آن کسی که در رأس است، آن هم با مردم رفیق باشد. و بنشیند و خودش را نگیرد؛ در بین مردم بنشیند با آنها صحبت بکند؛ هر کس حاجتی دارد به او بگوید، وقت داشته باشد با او صحبت بکند. 🔷آن هم که رئیس ارتش است و آن هم که رئیس شهربانی است و آن هم که رئیس ژاندارمری است، آن هم در بین مردم همان‌طور باشد. وارد بشود بین مردم، نه او از مردم وحشت کند؛ نه مردم از او وحشت بکنند. این باید دستور باشد برای همه حکومتها و ملتها. 🔶 وقتی یک حکومت اینطور شد، ملت دنبالش است؛ ملت حافظش است. همان‌طور که او حافظ ملت است، ملت هم حافظ او هستند. و ما می‌خواهیم یک همچو چیزی پیدا بشود که ملت حافظ دولت به همه جهات باشد؛ دولت هم حافظ منافع ملت به همه جهات باشد. 🌿 📚صحیفه امام جلد ۷صفحه ۲۴۰ 📆 تاریخ سخنرانی ۱۰/۴/۱۳۵۷ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🔺هنر واقعی انسان این است که منطقی و منصفانه حرف بزند 🔸رهبر انقلاب: هنر این است که انسان، منطقی حرف بزند، منصفانه حرف بزند، برای خاطر هوای نفْس حرف نزند، برای خاطر حرف نزند، برای خاطر حرف نزند، خدا را در نظر داشته باشد؛ 🔹اِنَّ السَّمعَ‌ وَ البَصَرَ وَ الفُؤادَ کُلُّ اُولٰئِکَ کانَ عَنهُ مَسئولاً، بدانید خود این حرفی که میزنید، در روز قیامت عملی است که مجسّم میشود در مقابل شما، و خدای متعال مؤاخذه میکند، سؤال میکند؛ نمیشود هر حرفی را انسان به‌خاطر میل دل خودش بزند. 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
⚖عدالت این نیست .... 🔶عدالت این نیست که تمام انسان ها جوجه های ماشینی یکنواخت و یکسان به وجود بیایند و آفریده شوند، بلکه این حماقت و کوتاه فکری است. 🔷عدالت این است که از هر کس به اندازه ی وسعت و سرمایه اش، کوشش و سود بخواهند. اگر تمام اجزای یک ماشین فریاد بردارند که باید ما همه برابر و یکسان باشیم از یک جنس و یا یک اندازه و در یک جا، آیا این ماشین کاملا عادلانه، جز مقداری مواد یکسان و جز توده ای بی خاصیت ولی همرنگ، چنین دیگری هست ؟ 🔶پس تفاوت ها باید باشند به شرط این که معیار افتخار نباشند. و به شرط این که از هر کس به اندازه وسعش و سرمایه اش بخواهند و به شرط این که در هنگام مزد و پاداش نسبت سود هر کس را با سرمایه ی خودش بسنجند و براساس این نسبت پاداش بگذارند 💬 📚فقر صفحه ۱۹ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68