eitaa logo
پوشاک بچه های ایران🇮🇷
3.4هزار دنبال‌کننده
108 عکس
5 ویدیو
0 فایل
بهترین ها رو با ما تجربه کنید😍 هزینه ارسال 45 تومان تبادل و ثبت سفارش👇 شکوهی: @mashkouh_315
مشاهده در ایتا
دانلود
معاویه ابوذر را می‌شناخت که تا کجا به آزادی بردگان و سیری گرسنگان می‌اندیشد. غلامی را مأمور کرد که «این کیسه زر را به ابوذر بده، و اگر توانستی به او بدهی، آزادی!» غلام نزد ابوذر رفت، ابوذر اِبا کرد. غلام اصرار و التماس و پاسخ ابوذر تنها: نه! بالاخره گفت: «ای ابوذر! خدا تو را بیامرزد، این پول را بگیر که آزادی من در دادن این پول به توست.» و ابوذر بی‌درنگ: «آری، ولی اسارت من نیز در گرفتن این پول از توست!» 💬 📚کتاب ابوذر صفحه ۲۱۸ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
📝من این را به طور قاطع عرض کنم: هر زمانی که قطب مخالف از عقیده حق گرفته شود، خود عقیده حق طبعاً به سوی فساد می‌گراید؛ یعنی عوام الناس می‌آیند در اطراف این عقیدۀ حق آنچنان می‌بافند و مخلوط می‌کنند و آنقدر چرند به آن اضافه می‌کنند که عقیدۀ حق به دست طرفدارها زیان می‌بیند. همیشه زیانهایی که عقیدۀ حق به دست طرفدارانش دیده به دست مخالفانش ندیده است. 💬 📚جهاد اسلامی و ازادی عقیده صفحه ۱۱۶ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
این قدر که دشمن را بزرگ می‌کنند، بزرگ نیست. ما نباید همۀ فکر و ذهنمان را متوجه آن کنیم. ما باید خودمان را بسازیم. ما باید پیش از اینکه به دشمن توجه کنیم، خودمان را بسازیم... بیش از آنکه استعمار بر سر ما بزند، ما به سر همدیگر زدیم و خودمان را ذلیل کردیم.» 💬 📚سایت خبر آنلاین تاریخ انتشار ۱۸شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۳:۳۲ محمد اسفندیاری، پیک آفتاب، پژوهشی در کارنامۀ زندگی و فکری آیت الله سید محمود طالقانی، صحیفۀ خرد، ۱۳۸۸ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
📌 وقتی حضرت امام به مسئولین درس مردم داری می دهد ! 🔶حکومت اسلامی که ما می‌خواهیم یک همچو چیزی ما می‌خواهیم که آن کسی که در رأس است، آن هم با مردم رفیق باشد. و بنشیند و خودش را نگیرد؛ در بین مردم بنشیند با آنها صحبت بکند؛ هر کس حاجتی دارد به او بگوید، وقت داشته باشد با او صحبت بکند. 🔷آن هم که رئیس ارتش است و آن هم که رئیس شهربانی است و آن هم که رئیس ژاندارمری است، آن هم در بین مردم همان‌طور باشد. وارد بشود بین مردم، نه او از مردم وحشت کند؛ نه مردم از او وحشت بکنند. این باید دستور باشد برای همه حکومتها و ملتها. 🔶 وقتی یک حکومت اینطور شد، ملت دنبالش است؛ ملت حافظش است. همان‌طور که او حافظ ملت است، ملت هم حافظ او هستند. و ما می‌خواهیم یک همچو چیزی پیدا بشود که ملت حافظ دولت به همه جهات باشد؛ دولت هم حافظ منافع ملت به همه جهات باشد. 🌿 📚صحیفه امام جلد ۷صفحه ۲۴۰ 📆 تاریخ سخنرانی ۱۰/۴/۱۳۵۷ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🔺هنر واقعی انسان این است که منطقی و منصفانه حرف بزند 🔸رهبر انقلاب: هنر این است که انسان، منطقی حرف بزند، منصفانه حرف بزند، برای خاطر هوای نفْس حرف نزند، برای خاطر حرف نزند، برای خاطر حرف نزند، خدا را در نظر داشته باشد؛ 🔹اِنَّ السَّمعَ‌ وَ البَصَرَ وَ الفُؤادَ کُلُّ اُولٰئِکَ کانَ عَنهُ مَسئولاً، بدانید خود این حرفی که میزنید، در روز قیامت عملی است که مجسّم میشود در مقابل شما، و خدای متعال مؤاخذه میکند، سؤال میکند؛ نمیشود هر حرفی را انسان به‌خاطر میل دل خودش بزند. 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
⚖عدالت این نیست .... 🔶عدالت این نیست که تمام انسان ها جوجه های ماشینی یکنواخت و یکسان به وجود بیایند و آفریده شوند، بلکه این حماقت و کوتاه فکری است. 🔷عدالت این است که از هر کس به اندازه ی وسعت و سرمایه اش، کوشش و سود بخواهند. اگر تمام اجزای یک ماشین فریاد بردارند که باید ما همه برابر و یکسان باشیم از یک جنس و یا یک اندازه و در یک جا، آیا این ماشین کاملا عادلانه، جز مقداری مواد یکسان و جز توده ای بی خاصیت ولی همرنگ، چنین دیگری هست ؟ 🔶پس تفاوت ها باید باشند به شرط این که معیار افتخار نباشند. و به شرط این که از هر کس به اندازه وسعش و سرمایه اش بخواهند و به شرط این که در هنگام مزد و پاداش نسبت سود هر کس را با سرمایه ی خودش بسنجند و براساس این نسبت پاداش بگذارند 💬 📚فقر صفحه ۱۹ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
✅نظام اجتماعی باید طوری باشد که ضعیف و قوی در برابر قانون یکسان باشند 🔷جامعه‌‌‌‌‌اي به مقام قداست (مقامي که قابل تقديس و تمجيد باشد که بشود گفت اين جامعه جامعه انساني است) نمي‌‌‌‌‌رسد مگر آن وقت که وضع به اين منوال باشد که ضعيف حقش را از قوي بدون لکنت کلمه بگيرد؛ وقتي ضعيف در مقابل قوي مي‌‌‌‌‌ايستد لکنتي در بيانش وجود نداشته باشد. 🔶اين جمله شامل دو مطلب است: يکي اين که مردم به طور کلي روحيه ضعف و زبوني را از خود دور کنند و در مقابل قوي (هر اندازه قوي باشد) شجاعانه بايستند، لکنت به زبانشان نيفتد، ترس نداشته باشند- که ترس از جنود ابليس است- و ديگر اين که اصلا نظامات اجتماعي بايد طوري باشد که در مقابل قانون، قوي و ضعيفي وجود نداشته باشد. پس علي عليه السلام مي‌‌‌‌‌گويد در برنامه حکومت اسلامي ما «فَيأْمَنَ الْمَظْلومونَ مِنْ عِبادِک‌‌‌‌‌» خدايا بندگان ستمديده تو در امنيت قرار گيرند، چنگال ستمگر را قطع کنيم. 💬 📚اینده ی انقلاب اسلامی /نجات مظلومان صفحه ۳۰ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🔴اگر مردم از جمهوری اسلامی مایوس شوند و در این محیط انفجاری حاصل شود هیچ کس نمی تواند جلویش را بگیرد! 🔸اگر خدای نخواسته جمهوری اسلامی نتواند جبران کند این مسائل اقتصادی را، که اول مرتبه زندگی مردم است. 🔸و مردم مأیوس بشوند از جمهوری اسلامی و مأیوس بشوند از اینکه اسلام هم برای آنها بتواند در اینجا کاری انجام بدهد، اگر در این محیط یک انفجار حاصل بشود، دیگر نه من و نه شما و نه هیچ کس، نه روحانیت و نه اسلام، نمی تواند جلویش را بگیرد. 🔸انفجار اگر در زمان طاغوت حاصل می شد، ماها می توانستیم با نصیحت، با موعظه، با امر، مهارش کنیم. 🔸 اما انفجار اگر در متن اسلام حاصل بشود، مردم با یأس از جمهوری اسلامی منفجر بشوند، دیگر قابل مهار نیست. 💬 📚صحیفه جلد ۱۰ص، ۳۳۵ 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
آقا و خانم! به بچه فرصت اظهارنظر بدهيد! بگذاريد يك حرف پرت بزند؛ بگذاريد يك استدلال غلط بكند، يك نتيجه غلط هم بگيرد، و حتى تا آنجا كه خسارتِ شكننده ندارد دنبال اين نتيجه غلط برود و خودش يك تجربه به دست بیاورد 💬 📚صفحه ۱۶ کتاب نقش ازادی در تربیت کودکان 💠بازخوانی آثار اندیشمندان اسلامی ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
🕯چگونه بر امام حسین (ع) گریه می کنی اما حرکتی برای اصلاح جامعه انجام نمی دهی !؟ ☑️آیا می‌شنوی؟ ای كسی كه برای امام حسین اندوهگین هستی و بر امام حسین گریه می‌كنی، امروز هر چه فساد بیشتر شود و اصلاح جامعه كمتر، راه برای به نابودی كشاندن اهداف امام حسین هموارتر شده است؛ اهدافی كه امام حسین(ع) برای آن‌ها كشته شد. ☑️به همان اندازه که در ایـن روزهـا احسـاس مصـیبت و انـدوه عمیق و نیز احساس قدردانی فراوان می‌کنیم، به همان اندازه باید در زندگی و اوضاعمان بازنگری کنیم و خط تازه‌ای برای رفتار و سلوکمان برگزینیم؛ باید تجسم حسینی بودن روی زمین باشیم. 🌿 📚 مقاله ی به سوی خط حسینی صفحه ۶ و مقاله ی زینب شکوه شکیبایی 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
📝وای بر آن روز 🔶خدا نیاورد آن روزى را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار و عنایت بیشترى برخوردار شوند. معاذ اللَّه که این با سیره و روش انبیا و امیر المؤمنین و ائمه معصومین- علیهم السلام- سازگار نیست. 🔷با توجه به اینکه بار سنگین انقلاب بر دوش قشر مستضعف است... وظیفه داریم فعالیت و توجه را به نواحى محروم، خصوصاً جنوب شهر، که در رژیم گذشته توجهى به آنها نشده، معطوف کنیم. 💬 📚صحیفه امام جلد ۱۵ صفحه ۲۷۳ 📚صحیفه امام جلد ۲۰ صفحه ۳۴۱ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68
معاویه ابوذر را می‌شناخت که تا کجا به آزادی بردگان و سیری گرسنگان می‌اندیشد. غلامی را مأمور کرد که «این کیسه زر را به ابوذر بده، و اگر توانستی به او بدهی، آزادی!» غلام نزد ابوذر رفت، ابوذر اِبا کرد. غلام اصرار و التماس و پاسخ ابوذر تنها: نه! بالاخره گفت: «ای ابوذر! خدا تو را بیامرزد، این پول را بگیر که آزادی من در دادن این پول به توست.» و ابوذر بی‌درنگ: «آری، ولی اسارت من نیز در گرفتن این پول از توست!» 💬 📚کتاب ابوذر صفحه ۲۱۸ 💠کانال بازخوانی آثاراندیشمندان اسلام ✅ http://eitaa.com/joinchat/3087728640C9c243d5b68