eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5هزار دنبال‌کننده
42.1هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻حجت الاسلام والمسلمين دکتر "سيد عليرضا ادياني" در همایش فصلی فرماندهان فراجا : تلاش برای توسعه و تعمیق فرهنگ دینی و قرآنی در فراجا یک اصل و رویکرد اولویت دار است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 حجاب در سخنرانی حجت الاسلام عالی ✅️حجت الاسلام و المسلمین عالی:«بزرگترین نماد اسلام در عصر حاضر، حجاب است»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽قدردانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از کارکنان انتظامی برای برقراری امنیت 🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️ از تلاش شبانه روزی آحاد فرماندهان و کارکنان شریف انتظامی از مرز تا مرکز برای " امنیت آفرینی " مثال زدنی صمیمانه تشکر می کنم.
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔻ملت ایران اسلامی با حضور پر شور و شعور خود در صحنه و عرصه مشارکت در انتخابات، حماسه ماندگار آفریدند.
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: ملت ایران اسلامی با حضور پرشور خود در صحنه و عرصه مشارکت در انتخابات، حماسه ماندگار آفریدند و مثل همیشه دشمنان دین و آیین ملت ایران اسلامی را ناکام گذاشتند.
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: جهان با قرآن به سعادت می رسد.
🔻مقام معظم رهبری"مدظله العالی " : حجاب برای زن به معنای عصمت و حفظ زن است.
🔻شهادت اطفال در دادگاه اعتبار دارد؟ 🔻مستند به ماده ۱۳۱۴ قانون مدنی «شهادت اطفالی را که به سن ۱۵ سال تمام نرسیده‌اند فقط ممکن است برای مزید اطلاع استماع نمود ، مگر در مواردی که قانون ‌شهادت این قبیل اطفال را معتبر شناخته باشد.»
🔻↫|‌خواهرم؛ محجوب باش و باتقوا، که شـماييد که دشـمن را با چادر سـياهتان و تقوايتان می کشـيد. «حجاب تو سـنگر تو است، تو از داخل حجاب دشـمن را می بينی و دشـمن تو را نمےبيند»
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🔻 اگر روزی‌ از‌ من‌ پرسیدند : برای‌ چه‌ در‌ میان‌ این‌ همه آزادی‌ خودت‌ را‌ اسیر‌ یک‌ چادر‌ کرده‌اۍ ؟! مسلما‌ً پاسخ‌ می دهم ؛ حجاب ؛ آرامشی‌ دارد که‌ هیچ‌ چیزی‌ ندارد . راه‌ می روم‌ بی‌ آنکه‌ جلب‌ توجه‌ شود ! حرف‌ می زنم بی‌ آنکه‌ به‌ منظور‌ گرفته‌ شود ! در‌ اجتماع‌ حضور‌ دارم‌ بی‌ آنکه‌ چشمۍ‌ دنبالم باشد !
📸 مراسم وداع با پیکر مطهر مرزبان شهید علیرضا مؤذن چهارشنبه شب با حضور خانواده معظم شهید، همرزمان و اقشار مختلف مردم در محل کهف الشهدا شهرستان بیرجند برگزار شد. شهید مرزبان "ستوانیکم علیرضا موذن " شامگاه روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه در منطقه صفر مرزی بندان در درگيري با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
🌹دلجویی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی از خانواده شهید مرزبان علیرضا مؤذن 🌹آیت الله عبادی به همراه جمعی از فرماندهان نظامی،انتظامی و مسئولین استانی با حضور در منزل شهید مؤذن با پدر و مادر این شهید گرانقدر دیدار و از آنان دلجویی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺به جای آهنگ جدید ساسی‌ مانکن اینو ببینید تا بفهمید چرا این خرس گنده، هویت ملی مارو نشونه گرفته! 🎥 خدمات اصلاحی امیرکبیر در دوران صدارت چه بود؟!👆
🔻 شهید حاج قاسم سلیمانی: همه کسانی که به‌عنوان نخبه‌های فرهنگی در جامعه ما مطرح هستند و صدها هزار و میلیون‌ها نوجوان و جوان ما در دامان آنها تربیت می‌شوند، باید بذر ایثار و فداکاری را در دل آنها بکارند تا فردای این ملت یک حاصل ارزشمندی داشته باشد.
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم|پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ۷ مارس ۲۰۲۴ میلادی ۲۶ شعبان ۱۴۴۵ هجری قمری ذکر روز : لا اِلهَ اِلّا اللهُ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبین؛ نیست خدایی جز الله فرمانروای حق و آشکار 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 قَالَ علی (علیه السلام): فِي تَقَلُّبِ الْأَحْوَالِ، عِلْمُ جَوَاهِرِ الرِّجَالِ. و درود خدا بر او، فرمود: در دگرگونى روزگار، گوهر شخصيّت مردان شناخته مى شود. حکمت ۲۱۷ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از افراد مختلف میپرسه زیباترین آهنگ و آرامش بخش ترین صدا مال کدوم خواننده هست،،، هرکس جوابی میده آخرش همگی شوکه میشن،، ببینید و لذت ببرید از آهنگ لذت بخشی که فراموش شده *تقدیم به همه‌ی عاشقان آهنگ دلنوازان بی ریا*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻اونی که در آخر به داد تتلو رسید مادرش بود... همونی که بهش توهین کرده بود غرب و مدرنیته به دنبال زدن بنیان هست. خانواده ای که میتونه یک زندگی سالم رو رقم بزنه. عبرتی برای همه ✌️