eitaa logo
بنیاد ملی سبک زندگی سالم دکتر کرمی
4.4هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
1.6هزار ویدیو
143 فایل
بنیاد ملی سبک زندگی سالم پروفسور علی کرمی، بنیادی مستقل و مردمی با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی برای سلامت جسمی روحی روانی و اجتماعی و اصلاح الگوی مصرف است. بیایید با اصلاح سبک زندگی سلامت را به جامعه برگردانیم. ارتباط با ادمین : @sabkzendegii
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این غده سرطانی اسرائیل است که توسط رگ های خونی (کمپانی های حامی صهیونیسم و خرید محصولات آنها توسط مردم) تغذیه می شود و اینگونه زنده می ماند و رشد می کند. برای نابودی این غده سرطانی باید منبع تغذیه آن بسته شود. اگر دولت ها این کمپانی ها و محصولات آنها را به مردم معرفی کنند مردم متنفر و خشمگین از جنایات این غده سرطانی با تحریم آنها ضربه مهلکی به آن خواهند زد؟ دولت جمهوری اسلامی ایران که پرچمدار این مبارزه است باید اولین کشوری باشد که این کمپانی ها و محصولات را معرفی کنند.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فناوری Organ on a chip یا ارگان های بدن در زیر تراشه جای حیوانات ازمایشگاهی را می گیرد. در این روش سلول های زنده یا بنیادی اندام های مختلف در ریز محفظه ها قرار گرفته مواد غذایی به انها داده می شود تا رشد کنند و ریز اندام های مختلف بدن بسازند تا ازمایشات داروها بسیار دقیق تر صورت گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باکتریوفاژ یا ویروس باکتری ها با این ساختار عجیب برای تکثیر RNA خود را به داخل باکتری تزریق می کنند و کنترل و فرماندهی آن را در اختیار می گیرند و دستور می دهند ژنوم آنها را تکثیر کند بعد پروتیین های ساختاری پیکره اش ساخته شده به هم وصل شده هزاران باکتریوفاژ تکثیر شده جدید باکتری را متلاشی کرده و بهر کدام به باکتری های دیگری حمله می کنند .‌حال محققان با شناسایی باکتریوفاژهای ضد میکروب های عفونی خطرناک بیکار کننده انسان قصد دارند از اینها بجای آنتی بیوتیک علیه عفونت ها استفاده کنند اسم این فناوری فاز درمانی است.
کلاس دوم آشنایی با بیوتکنولوژی (زیست فناوری) دانش و فناوری برتر جهان امروز. توسط استاد دکتر کرمی متخصص بیوتکنولوژی پزشکی فوق تخصص مهندسی ژنتیک استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی پنج شنبه ۲۳ فروردین لینک کلاس صوتی تصویری برای استفاده https://eitaa.com/professorkarami/12571
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بارها سران اتئیست را دعوت کردیم به مناظره و بحث کاملا علمی در محیط علمی با حضور اساتید و نخبگان و اهل معرفت از رسانه ها زنده پخش شود تا با ارائه اسناد مدارک و شواهد کشفیات علوم زیستی از شگفتی های خلقت بیوتکنولوژی و علوم ژنومیک مولکولی ثابت کنیم بدون خدا امکان ندارد چنین پیچیدگی هایی؟ ولی نیامدند.
بحث امروز: زبان حیات و طبیعت و زبان رایانه. ۷۰ سال پیش که ریاضی دان ها ایده ساخت کامپیوتر ها را داشتند هنوز ساختار زبان حیات یا DNA و کد های ژنتیکی و ژنوم انسان و... خیلی شناخته شده نبود بنابر این آنها زبان باینری یا دوتایی صفر و یک را برای برنامه نویسی و پایه زبان کامپیوتر ها انتخاب کردند تا کنون ولی چه اشتباه بزرگی کرده اند که البته اینک متوجه شده قصد تقلید از طبیعت را دارند ولی راه دراز است.
اما زبان حیات زبان طبیعت زبان خلقت زبان خدا خالق بزرگ در خلقت حیات زبان ۴ حرفی را انتخاب کرد GATC و با آن DNA و RNA بعنوان نرم افزار اصلی تمام موجودات زنده جهان قرار داد. چه انتخاب درستی چون خالق دانا می دانست چه می کند و میلیاردها سال قرار است این زبان شگفت انگیز ترین تنوع زیستی و پیچیده ترین فرایند هایی که بشر فقط چند درصد آن را کشف کرده انجام دهد پس زبانی کامل بدون نقص تا ابد. این است عظمت خلقت و خالق آن.
ترجمه جمله : حال شما چطور است به زبان باینری صفر و‌یک رایانه می شود اینقدر خوب دقت کنید چرا حجم برنامه های پیچیده اینقدر بالاست چون بشر زبان اشتباهی را برای رایانه انتخاب کرده هر چند از سال ۹۵ متوجه این خطا شده و دارند زبان ۴ حرفی ژنتیکی و روی DNA کامپیوتر ها کار می کنند ولی هنوز به مرحله تولید نرسیده تازه می فهمند خالق جهان چه کرده.
این سکانس ژن فقط یک پروتیین مهم بدن انسان است هورمون رشد. آنقدر اهمیت دارد که بدون آن رشدی رخ نمی دهد اما کد ژنتیکی یا همان زبان حیات برای ژن رمز کننده آن چقدر است دقت کنید فقط از ۴ کد ژنتیکی GATC یا زبان ۴ حرفی حیات استفاده شده کلا در ۱۵ خط. بله این است شگفتی زبان حیات انتخاب شده توسط خالق برای حیات موجودات پیچیده چون انسان. حال تصور کنید اندازه ژنوم انسان ۳ میلیارد کلمه از همین کد هاست و ما ۲۵ هزار ژن داریم. بی نرم افزار هدایت بدن انسان در ۲۳ جفت کروموزوم در هسته همه هزاران میلیارد سلول بدن در اندازه سر سوزن قرار می گیرد. سبحان الله