❌ «برنامهنویسی برای من نیست...»
چرا؟
«چون ریاضیم ضعیفه» ← دروغه، پایتون منطقه نه ریاضی
«چون لپتاپ ندارم» ← اولش با گوشی بعدشم با یه لپتاپ استوک میتونی
«چون سنم زیاده» ← بزرگترین دانشجوم ۶۵ سالشه
«چون وقت ندارم» ← روزی ۳۰ دقیقه کافیه
«چون دیره» ← بهترین وقت همین الانه ⏰
این بهانهها آشنان؟ 😅
✅همهشون یه چیز مشترک دارن:
هیچکدوم واقعی نیستن
🤖 یه اتفاق داره میافته که نمیتونی نادیده بگیری
شرکتها دارن استخدام رو کاهش میدن
نه چون پول ندارن
چون یه نفر که AI بلده
کار ۵ نفر رو انجام میده ⚡
این یعنی دو تا اتفاق همزمان
برای کسی که AI بلد نیست
← رقابت سختتر، درآمد کمتر 😟
برای کسی که AI بلده
← تقاضا بیشتر، رقیب کمتر، درآمد بالاتر 💰
✅الان دقیقاً اون لحظهایه که باید تصمیم بگیری کدوم طرف این معادله میخوای باشی؟
این سوالات رو تو مشاوره رایگان پاسخ می دم.
جهت هماهنگی کلمه "مشاوره" رو پی وی بفرست:
👇👇👇👇
@Mohsenmodhej_admin
تمرین ۱ جلسه هفتم
یک برنامه بنویس که یک جمله از کاربر بگیره و بررسی کنه:
آیا اولین حرف و آخرین حرف جمله مثل هم هستند یا نه؟
📝📒