راستش سوال کاملا منطقیه.
چون بعد از اتفاقات اخیر، خیلیها درباره آینده شغلیشون نگران شدن.
چند نفر داخل PV اینو نوشته بودن 👇
استاد حس میکنیم بازار کار خیلی نامعلوم شده…
واقعیت اینه که بعد از هر بحران اقتصادی
دو اتفاق میفته.
👀
بعضی شغلها کمکم سختتر میشن.
⚠️
اما بعضی مهارتها اتفاقا ارزشمندترمیشن...
🚀
برای همین بهتون میگم که یکی از اون مهارتها که توی همه دنیا رشد کرده:
برنامهنویسیه👨💻
چرا؟
چون وقتی شرایط سخت میشه کسبوکارها بیشتر آنلاین میشن.🌐
🔆سایت
🔆اپلیکیشن
🔆سیستمهای آنلاین
و هر کسبوکار آنلاین نیاز به برنامهنویس داره.💻
و برای همینه که تصمیم گرفتم این کلاس رو برگزار کنم که شما بیشتر با دنیای برنامهنویسی آشنا بشید و مسیر درست رو راحت تر پیدا کنید:
این هفته حتما منتظر اعلام تاریخ برگزاری کلاس باشید 👨🏫
موضوعش هم اینه:
آشنایی با دنیای برنامهنویسی 💰🖥🔥
⚡️ یه سوال:
اگه الان شغلت رو از دست بدی، چند روز طول میکشه یکی دیگه پیدا کنی؟
🔴 ۳ روز؟
🔴 ۳ هفته؟
🔴 ۳ ماه؟
اگه جوابت “نمیدونم” هست…
یعنی وقتشه یه مهارت یاد بگیری که بازار کار بهش نیاز داره 👇
🎯 کلاس رایگان پایتون | ظرفیت محدود
[https://survey.porsline.ir/s/EjAp0pTr]
میدونی چرا بعضیها تو این بحران اقتصادی نه تنها شغلشون رو از دست ندادن، بلکه درآمدشون بیشتر شد؟ 💰
چون یه مهارت داشتن که بازار بهش نیاز داره 💻
اون مهارت چیه؟ 👀
استیکرها: 💰💻👀🔥
الان همه دارن درباره هوش مصنوعی حرف میزنن 🤖
ولی سوال اینه:
کسایی که فقط مصرفکننده AI هستن جلو میفتن؟
یا کسایی که بلدن باهاش کار کنن؟ 👀
بیشتر ابزارهای AI با یه زبان ساخته شدن… 🐍
استیکرها: 🤖👀🐍🔥
خب، حالا وقتشه که صاف و پوستکنده بگم… 💬
یه کلاس رایگان پایتون گذاشتم که توش میگم:
✅ چطور از صفر شروع کنی
✅ چی یاد بگیری
✅ چطور وارد بازار کار بش
بزن رو لینک به زودی همتونو میبینم
https://survey.porsline.ir/s/EjAp0pTr
یه آمار جالب: 📊
کسایی که پایتون بلدن:
💰 ۲.۵ برابر بیشتر درآمد دارن
🚀 ۳ برابر سریعتر ارتقا میگیرن
چرا؟
چون مشکلات رو خودشون حل میکنن، منتظر کسی نمیمونن.
تو چقدر حاضری وقت بذاری تا درآمدت ۲.۵ برابر بشه؟ 🤔
تو بازار کار الان ۲ دسته آدم هستن:
دسته اول:
❌ کارهای تکراری انجام میدن
❌ نگران جایگزینی با AI هستن
دسته دوم:
✅ از AI استفاده میکنن
✅ ابزار میسازن
✅ درآمدشون چند برابر میشه 📈
راز دسته دوم؟ پایتون 🐍
تو میخوای تو کدوم دسته باشی؟
همین الان:
🔹 یه نفر داره با پایتون ابزار AI میسازه
🔹 یه نفر داره حقوقش رو ۲ برابر میکنه
و تو؟ داری این پست رو میخونی 👀
تا کی میخوای فقط تماشاگر باشی؟
هر روز که معطل کنی = یه نفر دیگه جلوتر میره 🏃♂️
پایتون سخت نیست… شروع نکردن سخته! 🔥