تو بازار کار الان ۲ دسته آدم هستن:
دسته اول:
❌ کارهای تکراری انجام میدن
❌ نگران جایگزینی با AI هستن
دسته دوم:
✅ از AI استفاده میکنن
✅ ابزار میسازن
✅ درآمدشون چند برابر میشه 📈
راز دسته دوم؟ پایتون 🐍
تو میخوای تو کدوم دسته باشی؟
همین الان:
🔹 یه نفر داره با پایتون ابزار AI میسازه
🔹 یه نفر داره حقوقش رو ۲ برابر میکنه
و تو؟ داری این پست رو میخونی 👀
تا کی میخوای فقط تماشاگر باشی؟
هر روز که معطل کنی = یه نفر دیگه جلوتر میره 🏃♂️
پایتون سخت نیست… شروع نکردن سخته! 🔥
شغل برنامه نویسی برای جنگ و پساجنگ
و نقشه راه ۶ ماهه رایگان بگیر 🗺️
🔗 ثبتنام:
https://survey.porsline.ir/s/EjAp0pTr
چرا بعضیا همیشه موفقترن؟
چون مهارتهای آینده رو یاد میگیرن، نه گذشته! 🚀
❌ ۱۰ سال پیش: تایپ سریع مهارت بود
✅ الان: اتوماسیون با پایتون
تو داری مهارتهای دیروز رو یاد میگیری یا فردا رو؟ 🎯
یه سوال: چند نفرتون الان با AI کار میکنین ولی حس میکنین یه جایی گیر کردین؟ 🤔
شغل برنامه نویسی برای جنگ و پساجنگ
یه سوال: چند نفرتون الان با AI کار میکنین ولی حس میکنین یه جایی گیر کردین؟ 🤔
دقیقاً همین حسو منم داشتم!
تا اینکه یه چیزی فهمیدم که همه چیو عوض کرد 💡