🔁 تکرار رشته رو انجام بدیم👨🏻🏫
print("Hi " * 3)
☝️🏻☝️🏻☝️🏻
first = "Ali"
last = "Rezaei"
print(first + " " + last)
✅این کد رو بزنید ☝️🏻☝️🏻
❌ «برنامهنویسی برای من نیست...»
چرا؟
«چون ریاضیم ضعیفه» ← دروغه، پایتون منطقه نه ریاضی
«چون لپتاپ ندارم» ← اولش با گوشی بعدشم با یه لپتاپ استوک میتونی
«چون سنم زیاده» ← بزرگترین دانشجوم ۶۵ سالشه
«چون وقت ندارم» ← روزی ۳۰ دقیقه کافیه
«چون دیره» ← بهترین وقت همین الانه ⏰