eitaa logo
صعود 🇮🇷
528 دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
6.9هزار ویدیو
80 فایل
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران بیان برخی اخبار مهم و تحلیل و تبیین مسائل روز https://eitaa.com/joinchat/3138060557C9c8e873d02 *اللّهُمَّ اجْعَلْ زَعیمَنا في دِرعِکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ* @saberiansari
مشاهده در ایتا
دانلود
وزیر کشور لبنان، احمد الحجار، امروز اعلام کرد که تابلوهای نصب‌شده در جاده فرودگاه بیروت که روی آن‌ها نوشته شده است «از ایران متشکریم»، طی دو روز آینده جمع‌آوری خواهند شد. 🔴ارجاع فیلم خبر تشکر لبنانی ها: https://hamshahrionline.ir/xbTFH ✅✅✅ مشکل بزرگ دولت ترسو و غرب زده لبنان است! ولی این ماجرا زیاد دوام نخواهد اورد. تا کنون بارها مردم طرفدار مقاومت قصد تظاهرات علیه دولت لبنان داشتند که شیخ نعیم قاسم مانع شد و فعلا به صلاح ندانست. دولت لبنان خلاف قانون اساسی لبنان با صهیون رابطه گرفته که حتی جریانات رقیب حزب الله هم بابت تماس های سرخود نخست وزیر با اسراییلی ها اعتراض کردند. طبق قانون اساسی لبنان؛هر گونه ارتباط با رژیم صهیون باید با اجازه قبایل و احزاب لبنانی باشد که دولت رعایت نکرد. پی نوشت برگرفته از: https://eitaa.com/bache_kavir/51478
سلام و عرض ادب در https://eitaa.com/jahesheiran/116109 که بر مبنای فرمایشات مورخ ۹۹/۰۹/۲۶ امام شهیدمان صورت گرفته چند نکته خدمت بزرگواران عرض می شود: این فرمایشات امام شهید در صحبت با مسئولان نظام در آذرماه سال ۹۹ صورت پذیرفت و متاسفانه آن زمان شرایطی بود که امام شهید ناچار بودند در جلسات خصوصی و علنی به مسئولان وقت تذکر دهند که سران قوا بنشینند جلسه بگذارند و اتحاد و انسجام بیشتری با هم داشته باشند و لذا ایشان آن عبارت را به کار بردند و خطاب به آنها خواستند خودشان با صحبت و انسجام با یکدیگر، اتحاد را حفظ کنند و این اتحاد را به مردم هم تسری دهند و خود سبب شکاف میان مردم نباشند: متن کامل سخنان امام شهید را اینجا مطالعه بفرمایید: https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=46944 https://eitaa.com/khamenei_ir/8051 اما متأسفانه عده ای از کاربران مجازی ، بدون در نظر گرفتن شرایط آن زمان، و بدون توجه به اینکه امام شهید اتفاقا از ابتدای تشکیل دولت چهاردهم دقیقا مانند دولت سیزدهم این، صدای واحد و همدلی و انسجام میان سران قوا و مسئولان بالادستی نظام را بسیار تحسین فرمودند و حتی در خردادماه سال ۱۴۰۴ در صحبت با نمایندگان مجلس دوباره به همان تاریخ مثال سال ۹۹ رجوع دادند که ایشان اصرار داشتند به مسئولان تا جلسات بیشتر داشته باشند ولی آنها سختشان بود؛ و بدون دقت در این صحبتها، به گونه ای اتهام گونه سعی دارند به مخاطب خود به دروغ بقبولانند که مسئولان حاضر هم همینگونه هستند و با هم اتحاد ندارند و سبب عدم وحدت در مردم هستند!!! ولذا در همین فرمایشات خردادماه میبینیم که بلافاصله امام شهید بر انسجام و وحدت میان سران قوای در دولت چهاردهم صحه گذاشته و تقدیر فرمودند و از بقیه هم خواستند این همصدایی و اجماع سازی را حفظ کنند؛ 🔴متن کامل را با هم بخوانیم: https://eitaa.com/khamenei_ir/37260 🔴یک باید دیگر مسئله‌ی انسجام ملی است. انسجام ملی امروز از همیشه لازم‌تر است، همیشه لازم بوده اما امروز بیشتر از همیشه. اختلاف، یقه‌گیری همیشه به ضرر است ولو این یقه‌گیری مثلاً فرض کنید که بخاطر مسئله‌ی شخصی هم نباشد. این که ما اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی و کاری و اینهای خودمان را به شکل دعوا، به شکل اختلاف مطرح کنیم، این همیشه مضر است، امروز از همیشه مضرتر است. من مکرر عرض کرده‌ام از کشور باید در مسائل اساسی صدای واحد بیاید بیرون، باید ید واحده باشند ملت ما و مجموعه‌ی ما، مجموعه‌ی سیاسی ما، مجموعه‌ی مدیریتی کشور باید ید واحده باشند. زمینه هم فراهم است، خوشبختانه رؤسای قوا دیدارهای خوبی دارند و بنده در بعضی از دولتها اصرار میکردم، تأکید میکردم که آخر جلسه کنید با هم، بشینید مسائل‌تان را با هم حل کنید، بجای پشت بلندگو که علیه هم حرف میزنید، در مجلس خصوصی با هم حرف بزنید، سختشان بود. حالا بحمداللّه خب می‌نشینند با هم صحبت میکنند، مسائلشان را مطرح میکنند، مشکلات را میخواهند با هم حل کنند. الان از این جهت زمینه آماده است، یک همگرایی نسبی بحمداللّه در بین قوا وجود دارد، این حفظ بشود، این حفظ بشود. جبهه‌بندی نشود و این‌جور نباشد که بلندگوی مجلس، اختلاف را نشان بدهد که خب الحمدللّه این‌جور هم نیست. ۱۴۰۴/۳/۲۱ در جای دیگر در شهریور ماه سال ۱۴۰۴در دولت چهاردهم باز اشاره فرمودند به این انسجام و از همدلی و همفکری سران قوا را تحسین فرمودند https://eitaa.com/khamenei_ir/40212 در اسفندماه سال ۱۴۰۳ نیز امام شهید با خرسندی تمام این انسجام و اتحاد و همدلی میان سران قوا را مطرح فرمودند و درخواست داشتند در سطوح پایین نیز این اتحاد حداکثری باشد: https://eitaa.com/khamenei_ir/34068 و در نهایت اینکه امام شهید بارها و بارها در دولت چهاردهم از ما قدردان بودن از مسئولین کشور را خواستند و تأکید فرمودند که این عزیزان حقیقتا در حال ادامه خدمات دولت شهید رئیسی هستند: https://eitaa.com/khamenei_ir/44524 https://eitaa.com/khamenei_ir/42523 https://farsi.khamenei.ir/others-note?id=61292 بنابراین عزیزان سخنان امام شهید را جامع ببینیم کنار هم ببینیم تا بتوانیم درک درستی از فرمایشات ایشان داشته باشیم و در آخر توصیه همیشگی که امام شهیدمان پس از جنگ دوازده روزه از ما خواستند و در تکالیف راهبردی کاربران مجازی را برشمردند: https://eitaa.com/khamenei_ir/38865 و از ما کاربران مجازی خواستند در جهت افزایش عزت و آبروی ملت و کشور و انسجام ملی و افزایش سکینه و آرامش در قلوب مردم سخن بگوییم ببینیم این نحو کنشگری ها، حقیقتا در جهت افزایش عزت و آبروی کشور است یا در جهت پایمال کردن انصاف و ندیدن این انسجام و هماهنگی و همدلی و همصدایی سران قوا و بزرگان کشور و جفا کردن در حق کلمه مقدس اتحاد... بیشتر بیندیشیم. 🇮🇷@progress2
✅ رهبر انصارالله: پیروزی ایران مقابل دشمنان یک دستاورد مهم است 🔹 عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود تاکید کرد: امت اسلامی ما در برابر سردمداران کفر یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایمان و نور قرآن و راه امام حسین(ع) کمک می گیرد. اهداف شیطانی آنها و جنایاتشان در حق ملت فلسطین و امت ما نشان می دهد که آنها شر مطلق برای تمام جوامع بشری هستند. 🔹 به جمهوری اسلامی ایران به مناسبت پیروزی بزرگ این کشور در برابر دشمنان امت اسلامی تبریک می گوییم. این یک پیروزی مهم برای تمام محور جهاد و مقاومت در یک نبرد مهم به شمار می رود. https://eitaa.com/nournews_ir/201136 🔴🔴پیوستها: 🔴تعبیرات زیبا و بی سابقه شیخ نعیم قاسم در تبیین بزرگی کاری که هیات دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران انجام دادند: https://eitaa.com/progress2/34965 🔴تقدیر مثال زدنی فرمانده سپاه قدس ایران: https://eitaa.com/progress2/34945 🔴اذعان بزرگان ایران و جبهه مقاومت به پیروزی ما: https://eitaa.com/progress2/34929
هدایت شده از KHAMENEI.IR
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 در ببینید؛ 📝 حضرت آیت‌الله العظمی شهید خامنه‌ای: هربار به تابلوی «عصر عاشورا» فرشچیان نگاه کرده‌ام، گریه کرده‌ام... 👈 استاد فرشچیان: از امام حسین علیه‌السلام، حفظ تمامیت ایران از خلیج فارس تا شمال و از شرق تا غرب و سلامتی هموطنانم را می‌خواهم 🏴 «مثْلِي لاَ يُبَايِعُ مِثْلَهُ» | 📥 وبسایت 🖥 Farsi.Khamenei.ir
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین🏴 💧💧همين كه برادر، عمامه پيامبر را بر سر بگذارد، شمشير پيامبر را در دست بگيرد و به سمت سپاه دشمن حركت كند كافيست تا غم عالم بر دلت بنشيند. كافيست تا تمامى مصيبتهاى پنجاه ساله بر ذهنت هجوم بياورد و غربت و تنهايى جاودانه پدر، از اعماق جگرت سر باز كند. اما برادر به اين بسنده نمى كند، مقابل دشمن مى ايستد، تكيه اش را بر شمشير پيامبر مى دهد و در مقابل سياهدلانى كه به خون سرخ او تشنه اند، لب به موعظه مى گشايد: مردم ! در آرامش ، گوش به حرفهايم بسپاريد و شتاب نكنيد تا من آنچه حق شما بر من است به جاى آورم كه موعظت شماست و اتمام حجت بر شما. درنگ كنيد تا من ، انگيزه سفرم را به اين ديار، روشن كنم . اگر عذرم را پذيرفتيد و تصديقم كرديد و با من از در انصاف درآمديد خوشا به سعادت شما، كه اگر چنين شود، راه هجوم شما بر من بسته است . اما اگر عذرم را نپذيرفتيد و با من از در انصاف در نيامديد، دست به دست هم دهيد و تمام قوا و شركاء خود را به كار گيريد، به مقصود خود عمل كنيد و به من مهلت ندهيد. چه ، مى دانيد كه در فضاى روشن و بى ابهام گام مى زنيد. به هرحال ولايت من با خداست و پشتيبان من اوست . هم او كه كتاب را فرو فرستاد و ولايت همه صالحان و نيكوكاران را به عهده گرفت . بندگان خدا! تقوا پيشه كند و از دنيا برحذر باشيد. اگر بنا بود همه دنيا به يك نفر داده شود يا يكى براى دنيا باقى بماند، چه كسى بهتر از پيامبران براى بقا و شايسته تر به رضا و راضى تر به قضاء؟! اما بناى آفريدگار بر اين نيست ، كه او دنيا را براى فنا آفريده است . تازه هاى دنيا كهنه است ، نعمتهايش فرسوده و متلاشى شده و روشنايى سرورش ، تاريك و ظلمت زده . دنيا، منزلى پست و خانه اى موقت است . كاروانسراست . پس در انديشه توشه باشيد و بدانيد كه بهترين ره توشه تقواست . تقوا پيشه كنيد تا خداوند رستگارتان كند... او چون طبيبى كه به زواياى وجود بيمار آگاه است ، مى داند كه مشكل اين مردم ، مشكل دنياست ، مشكل علاقه به دنيا و از ياد بردن خدا و عالم عقبى . فقط علقه هاى دنيا مى تواند انسان را اينچنين به خاك سياه شقاوت بنشاند. فقط پشت كردن به خدا مى تواند، پشت عزت انسان را اينچنين به خاك بمالد. فقط از یاد بردن خدا مى تواند حجابهايى چنين ضخيم و نفوذناپذير بر چشم و دل انسان بيفكند تا آنجا كه آيات روشن خدا را منكر شود و خون فرزندان پيامبر خدا را مباح بشمرد...🌹 🍃 (پرتو چهارم) نسخه pdf 🍃 🇮🇷@progress2
هدایت شده از فلسطین جنوبی
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 وزیر علوم در اجتماع شیعیان ترکیه در ظهر عاشورا: من از کشوری می‌آیم که یکی‌ از اولاد حسین بن علی به دست یزید زمان کشته شد و هنوز پیکر او روی زمین است؛ شهید حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای! 📲 ایتا | بله | روبیکا | سروش @felestin_jonubi
Strait of Hormuz situation mohammadi No54 34405 (1).mp3
زمان: حجم: 11.1M
آخرین وضعیت تنگه هرمز - فایل شماره 54 مهدی محمدی- 4 تیر 1405 https://eitaa.com/mohammadi61/1011
متن اصلی بیانیه پایانی مذاکرات زوریخ https://eitaa.com/mohammadi61/1012 🔴فریب جنگ روانی رسانه ای دشمن را نخوریم: https://eitaa.com/progress2/35401 🔴نکاتی در باب بندهای تفاهم نامه https://eitaa.com/progress2/35337 🔴ارجاع به پاسخ به شبهات اخیر حول سفر اخیر هیأت دیپلماسی به ژنو: https://eitaa.com/progress2/35349 🔴 ارجاع به مجموعه روایتگری های انجام شده: https://eitaa.com/progress2/35306
عقب نشینی رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی لبنان از شروط توافق نهایی است ▪️یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده به خبرگزاری صداوسیما گفت که عقب نشینی رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی لبنان از شروط توافق نهایی است و از سوی تیم ایران یک خط قرمز مهم محسوب می‌شود. ▪️این منبع ادامه می‌دهد: یادداشت تفاهم نهایی حق حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان را تضمین می‌کند. موضوعی که تبدیل به مکانیسم اجرایی واحد رفع تنازع با مشارکت ایران در متن سوییس تاکید شد و از سمت ایران تقویم زمانی اجرای آن پی گیری می شود. ▪️این منبع در نهایت گفت: طی ۶ روز گذشته حجم حملات به لبنان کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است که نشان می دهد اقدامات ایران موثر بوده اما جمهوری اسلامی جز به آتش بس دائمی ‌و عقب نشینی کامل رژیم از لبنان رضایت نمی‌دهد. https://eitaa.com/tasnimnews/339426 🔴فریب جنگ روانی رسانه ای دشمن را نخوریم: https://eitaa.com/progress2/35401 🔴ارجاع به پاسخ به شبهات اخیر حول سفر اخیر هیأت دیپلماسی به ژنو: https://eitaa.com/progress2/35349 🔴 ارجاع به مجموعه روایتگری های انجام شده: https://eitaa.com/progress2/35306
🔴گزارش‌ها از وقوع حادثه دریایی در سواحل عمان 🔸منابع خبری گزارش دادند یک کشتی باری در فاصله ۷.۵ مایل دریایی جنوب شرقی منطقه «داهیت» عمان هدف اصابت پرتابه قرار گرفت و دچار خسارت شد. https://eitaa.com/defapress_ir/101684 🔴هشدار نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس(PGSA) در‌مورد تبعات تردد شناورها خارج از مسیر اعلام شده ایران 🔴نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس‌ در پاسخ به استعلام‌های مکرر اعلام میکند: 🔴 هرگونه تردد از مسیرهای خارج از چارچوب تعیین‌شده PGSA، مشمول تضمین عبور ایمن نبوده و از پوشش بیمه و مسئولیت‌های مرتبط برخوردار نخواهد بود. 🔵 تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهدبود. https://eitaa.com/defapress_ir/101713 🔴 براساس پیامی از کانال پارادوکس ظهور: 🔶️مدریت تنگه هرمز دست ایران است 🚨 هشدار : در این پیچ تاریخی ، ما هم نیازداریم یک پیچ بزرگ در مسیر خود داشته باشیم و راه مون رو از کانال ها و کارشناسانی که دروغ به مردم تحویل می دهند و این عزت و پیروزی مقتدرانه تاریخی رو جهانیان به آن اعتراف کرده اند و رشک می برند ، تبدیل به تردید و احساس شکست و ناامیدی کرده اند ، را از تایم لاین ذهن و ایتای خود پاک کنیم . باقی ماندن و شنیدن شبانه روزی اخبار و تحلیل های ضعیف و عجز آور ، ایمان هایمان را بر باد خواهد داد و ناگاه چشم باز می کنیم و میبینیم روبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم . پ.ن: رهبری شهید ؛ شما هم وظایفی دارید ، باید از خود تحلیل داشته باشید تا پشت پرده جریانات و افراد ، از ابتدای انقلاب تا کنون ، را بشناسید. 🌺✨✨✨🌺 https://eitaa.com/PARADOOX_ZOHOR
سلام و عرض ادب در ی زیر https://eitaa.com/twtenghelabi/110582 دقت کنیم اگر بشود به صورت نسبی مقایسه ای ،با صدر اسلام داشت، در صلح حدیبیه آقا رسول الله صلوات الله علیه و آله و سلم،حتی حاضر شدند در متن صلح بسم الله الرحمن الرحیم ننویسد نام مبارکش را تنها بنویسند...و برخی موارد دیگر را با دشمن مرقوم کنند؛ و در حال حاضر نیز مدیریت این قضیه بر مبنای اشراف شرعی فرمانده معظم کل قوا حفظه الله و راهبرد حکیمانه در عین رعایت قوانین بین‌المللی پیش می رود، سطح دیپلماسی ما بسیار سطح بالا و در طرف قوی قرار دارد؛ سرداران دیپلماسی ما جان برکف و مقتدرانه، منافع ما و حقوق ما را که بواسطه اقتدار نظامی حاصل شده، تثبیت و نقد خواهند کرد آمریکا را مستأصل کردیم آنقدر کتک خورده که هیمنه پوشالی اش پایمال شده و حاضر شده تماما به ما امتیاز دهد بله که باید تحریمها را بردارد اگر دبه هم درآورد دوباره آنقدر سیلی خواهیم زد(اهرمهای سخت تنگه هرمز و حملات نظامی در سطوح مختلف) تا تمام حقوق خود را از حلقومشان بیرون بکشیم ان شاء الله فراموش نکنیم مدیریت جنگ با ولی امر مسلمین حفظه الله و بر اساس قوانین بین المللی پیش می رود. 🔴پیوست ها: 🔴آموزه های صلح «حدیبیه» از منظر آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدّ ظلّه العالی - بلیغ نیوز https://news.makarem.ir/pl/News/Details/421084 امام شهید فرمودند: 🔴مقابله منطبق با دین، اخلاق، شرع و منطبق بر قوانین بین‌المللی است و ملت ایران و مسئولین کشور در این جهت هیچ گونه تعللی و کوتاهی نخواهند کرد. https://eitaa.com/progress2/34481 🔴حرکت ملت ایران در مبارزه با استکبار صرفاً انتقام نیست یک حرکت منطقی و خردمندانه است: https://eitaa.com/progress2/34482
هدایت شده از IRANeMA
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«هنرِ انسان در این است که آنچه دیدنی نیست را ببیند» برادر و خواهر انقلابی همه ما این قطعات پونزده ثانیه و یک دقیقه ای را می بینیم ک ایشان در کمال جسارت و تعجب اینگونه سخن می گویند و اکثر افراد به شماتت و توبیخ ایشان پرداختند اما از خود پرسیدیم که چرا اقای پزشکیان این گونه صحبتی داشتند ؟! آنکه چشم دیدن ایشان و خدماتش را ندارد قطعا نمی پرسد اما از خود باید پرسید از ابتدای ریاست جمهوری ایشان تا همین امروز یک اقلیت همیشه نقّادِ طلبکارِ افراطی، همیشه ورد زبانش است که ۱.پزشکیان پشت مقاومت را خالی کرده است ۲.پزشکیان نمی گذارد که ایران از حزب الله حمایت کند ۳.پزشکیان از نیروهای مسلح حمایت و پشتیبانی نقدی و فعلی نمی کند ۴.میان میدان و دیپلماسی فرسنگ ها فاصله است و دولت پزشکیان نگذاشت که جنگ ادامه پیاده کرده و اسراییل نابود شود پزشکیان خائن است و نظراتش را به رهبری تحمیل کرده و فشار می آورد پزشکیان تنگه هرمز را بعد آن همه زحمت میدان ، به دیپلماسی ذلت فروخت. و ازین باب حرفها که آخر ندارد وقتی این همه حرف گزاف و تهمت و افترا و بی معرفتی آنهم از سوی همین نیروهای انقلابی و عده ای فریب کار و منحرف علیه شما مطرح شود در حالیکه واقعیت ماجرا کاملا معکوس است چه می کنی ؟ بیایند علنی ب شما بگویند حَیَّ علی الاصول ؟! یعنی چه ؟! یعنی اقای پزشکیان از کج راهه برگرد به خط میدان و رهبری 👈ادامه در پست بعدی .... 👇واقعیت و نیت اقای پزشکیان از پاسخش را ببینید👇