⁉️یک پرسش
چرا باید مرجع گزاره های خبری عده ای از هموطنان عزیزمان در داخل ترامپ ملعون و دار و دسته او باشد؟
عنایت کنیم
اراجیف ترامپ نباید مرجع باشد...
مطمئنا با تاثیر پذیری که فضای داخل ایران از کار رسانه ای ترامپ دارد، او هم از این فرصت نهایت استفاده را می کند و با به راه انداختن جنگ روانی و بیان حرف های خلاف واقع :
❌ عده ای را در داخل ایران بازی می دهد
❌ شکاف های بین مردم را افزایش می دهد
❌ نسبت به مسئولین بدبینی و بی اعتمادی ایجاد می کند،
❌ مسئولین را وادار به ارائه تکذیبیه های پی در پی می کند تا از این رهیافت
1️⃣ آنها را به زحمت بیندازد
2️⃣ آنها را از تمرکز بر وظایف اصلی شان بازدارد
3️⃣ اطلاعات کافی از محل حضور و فعالیتشان و ارتباطات آنها جهت عملیاتهای ترور بعدی تهیه کند.
🔰 اما بعضی در داخل مرجع اصلی داده هایشان، توییت های ترامپ است و چه خوب بازی می خورند.
⛔️ به هوش باشیم و با بی اعتنایی به کار رسانه ای ترامپ و تیمش، این فرصت را از او گرفته و عملیات روانی او را بی اثر کنیم
⛔️ به هوش باشیم و بازیچه دشمن نشویم.
🔴پی نوشت:
خبرگزاری «سی.ان.ان » :
ترامپ از زمان روی کار آمدن در کاخ سفید در ژانویه 2017، حدودا روزی 6 دروغ به زبان آورده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست:
ترامپ توانست در 601 روز بعد از زمان انتخابات ریاست جمهوری رکورد 5000 دروغ را بشکند و 226 روز بعد از آن بتواند رکورد خود را به 10000 دروغ برساند.
نشریه «واشنگتن پست» :
ترامپ ظرف سه سال ریاست جمهوری خود ۱۶ هزار و ۲۴۱ بار ادعای نادرست یا گمراهکننده مطرح کرد.
روزنامه «واشنگتن پست» :
ترامپ، رئیسجمهور آمریکا بیش از ۲۰ هزار ادعای غلط یا گمراه کننده داشته است. بهطور متوسط روزانه 23 ادعای نادرست مطرح کرده است.
روزنامه گاردین :
ترامپ رکورد خطرناکترین دروغهای خودش را شکست.
🔴 مطالب مرتبط قبلی:
📝 مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانههای تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است.| ۲۰/فروردین/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
https://eitaa.com/progress2/35283
🔴جنگ روانی دشمن :
https://eitaa.com/progress2/33325
🔴فریب ترامپ و اکسیوسها را نخوریم:
https://eitaa.com/progress2/33194
https://eitaa.com/progress2/34940
🔴مطلب مرتبط جناب انصاری:
https://eitaa.com/ansari_rahim/7461
🇮🇷@progress2
🔴تصاویر مرتبط با تبیینهایی در باب فرمایشات رهبر معظم انقلاب حفظه الله در بیانیه اخیر ایشان
پاسخها در :
صعود 🇮🇷
سلام و عرض ادب
اعظم الله اجورنا بمصابنا بالحسین....
در ادامه مباحثی که در باب علی الاصول خدمت شریفتان ارسال شد،
چند نکته و احتمال قوی و منطقی را با هم مرور می کنیم:
🔴نکته اول: بنابر اصول فقهی و تصویری که از رسانه امام شهید خدمت شریفتان در بالا ارسال شد، اختیار جنگ و صلح و آتش بس و کیفیت سطوح مختلف نبرد یک حکم فقهی و بر مبنای اصول و تشخیص آن با ولی امر مسلمین حفظه الله است.
🔴نکته دوم : در برگی از دروس فقهی امام شهید می خوانیم اصل در امور فقهی بر نبرد نظامی با دشمنان است مگر در زمانهایی که ولی فقیه تشخیص دهد برهه هایی برای سکوت نسبی صحنه نبرد حاصل شده است
🔴نکته سوم : امام شهید علیه الرحمه و نیز امام حاضر حفظه الله در متون خود، سخنان بسیاری در باب لزوم استیفای حقوق مسلم خود، چه در باب غرامت، چه در باب اقدامات حقوقی و مکاتبات و دیپلماتیک در روند منطقی دفاع از کشور ارائه دادند
که گرفتن حقوق حقه و غرامات و...جز به پشتوانه قدرت نظامی و به استیصال رساندن دشمن و نشاندن وی سر میز مذاکرات حاصل نمی شود.
🔴نکته چهارم:
آیا گرفتن حقوق حقه باید حتما در سکوت صحنه نبرد و توقف جنگ باشد؟
تصمیم گیری در مورد این موارد طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی از وظایف رهبری معظم است اما در باب تفهیم بیشتر؛
در متنی از فرمایشات رهبری معظم آمده که ما طالب جنگ نبوده و نیستیم ولی به هیچوجه از حقوق حقّه خود دست نمیکشیم. ۲۰/فروردین/۱۴۰۵
و در
یکی از حقوق مسلم حضرت آقا حفظه الله
در بند اول متن زیر
https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/696
اتمام جنگ در تمام جبهه ها بویژه لبنان و رفع محاصره دریایی است
که به تبع آن ، ما نیز باید شلیک موشک را متوقف کنیم
تا بلکه از فرصت بدست آمده،برای عقب راندن دشمن بویژه در لبنان استفاده کنیم این موضوع برای ما و حزب الله و تقویت تسلیحاتی و جان گرفتن بیشتر این عزیزان لازم است حتی اگر برای چند روز هم باشد.
🔴نکته پنجم:
حضرت آقا حفظه الله در پیام های قبلی خود ،التماس دعا به حضرت امام زمان ارواحنا فداه برای پیروزی در هر دو جبهه دیپلماسی و نظامی را داشتند که نشان می دهد مذاکرات اخیر کاملا تحت اذن و اشراف و صلاحدید ایشان صورت گرفته از مذاکرات اولیه تا اینجا ما را به این زمان یعنی مرحله تفاهم نامه رسانده است:
https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/682
که حاکی از رضایت و تایید روند کلی از سوی ایشان دارد
🔴نکته ششم:
نامه حضرت آقا حفظه الله با هر نگرش و فرضیه ای نباید و نمی تواند نافی بحث وحدت و سخنان قبلی ایشان باشد،
و بزرگداشت سربازان پای کار انقلاب ، در همه جبهه ها، منش حضرات رهبری معظم بوده است
🔴نکته هفتم:
منطقی است، که برای باز شدن جمله مبهم علی الاصول، به نظر سربازان تحت نظر حضرت آقا مانند معاونت محترم سیاسی سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه توجه کنیم،
آنجا که هردو یک کلام را تصریح فرمودند که مقصود رهبر معظم انقلاب از به کاربردن کلمه علی الاصول مخالفت با روند مذاکرات و تفاهم نامه نیست بلکه اشاره به مبنایی بودن قضیه و بنای همیشگی ما بر ادامه نبرد نظامی با استکبار دارد؛
به نوعی به احتمال قوی و با توجه به شواهد نظیر نحوه سخنان امام راحل در قضیه جام زهر و بعد تبیین سربازان ایشان من جمله امام شهید از این باب که در آن مقطع امام راحل اقدام بسیار عاقلانه و هوشمندانه ای را انجام دادند و شرایط کشور ایجاب می کرد ، آتش بس را بپذیریم،
فی الحال نیز فرمانده معظم کل قوا حفظه الله که بایستی همواره در حالت اقتدار فوق العاده در مقابل دشمنان سخن بگویند
رویه اصولی و مبنایی را در امر نبرد و کوتاه نیامدن ما به دشمن ابراز می دارند
و بعد ضمن آن ایفای مسئولیت در نبرد دیپلماسی را از دبیر شورای عالی امنیت ملی متعهد شده و دست ایشان را پر کرده
و محکم اشاره می کنند
که هیأت دیپلماسی ما به یک ملت و رهبرش برای استیفای حقوق مسلم خود ، تعهد داده و هرگز در برابر خواسته های آمریکا کوتاه نخواهد آمد
و البته
این سخن رهبر در این بند اشاره به وحدت بی نظیر ملت و پشتیبانی مثال زدنی ملت و رهبر از سربازان عرصه دیپلماسی هم دارد...
ادامه در پیام بعد 👇👇👇
https://eitaa.com/progress2/35422