eitaa logo
☘️قطعه ای ازبهشت☘️
1.5هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
2هزار ویدیو
6 فایل
☘️ به کانال قطعه ای ازبهشت خوش اومدید☘️ جهت ارتباط با بنده 😊 سوالات شرعی مذهبی اعتقادی شبهات و تعبیر خواب و...🤔 به ایدی زیر پیامک بدید✉️ 👇👇👇👇 @Haren_88 ❤️کپی صلوات❤️ خوش اومدید
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻عضو کانال مذهبی خادم الشریعه شوید :🔻 https://eitaa.com/joinchat/2573139970C315370f986 ✅لینک کانال ما را برای بقیه ارسال کنید اجرتون با امام زمان عج
آیت الله مصباح یزدی: به طور کلی می‌توان هر علمی را با پیمودن راه‌های کوتاه‌تر و به نحو بهتر آموخت. این‌گونه نیست که راه تحصیل علوم حوزوی نیز منحصر به آموختن کتاب‌های امثله، انموذج، سیوطی، مغنی و… باشد و پس از صرف ۴ سال عمر، طلبه نتواند یک مقاله عربی بنویسد یا به عربی سخن بگوید و یا حتی یک صفحه عربی را بی‌غلط بخواند و به خوبی ترجمه کند. مباحثی درباره حوزه، ص۸۵ 🆔@tahavol_howze
مناظره پيامبر صلى اللَّه عليه وآله و دوگانه پرستان آن گاه پيامبر صلى اللَّه عليه وآله روى به دوگانه پرستان كرد ؛ آنانى كه مى گفتند نور و تاريكى تدبير كنندگان جهان هستند، و فرمود: «چه انگيزه اى موجب شده كه شما چنين بگوييد؟ ». گفتند: ما دنيا را به دو شكل خير و شر ديديم و ديديم كه خير، ضدّ شر است. از اين روى، انكار كرديم كه كننده يكى از آنها، كارى و ضدّ آن را انجام دهد ؛ بلكه هر كدام، كننده اى مستقل دارند. نمى بينى كه برف، محال است بسوزد، چنان كه آتش، محال است سرد باشد. بنا بر اين، دو آفريننده قديم: نور و ظلمت را پذيرا شديم. پيامبر صلى اللَّه عليه وآله: «آيا سياهى و سفيدى، قرمزى و زردى، و سبزى و آبى را نديده ايد كه هر كدام، ضدّ ديگرى است ؛ چون دو تاى از آنها در يك جا جمع نمى شوند ؛ همان گونه كه سردى و گرمى دو ضد هستند ؛ چون هر دو در يك جا جمع نمى شوند؟ ». گفتند: آرى. فرمود: «چرا به تعداد هر رنگ، آفريننده اى قديمى اثبات نمى كنيد تا كننده هر ضدّى از اين رنگ‌ها غير از كننده ضدّ ديگر باشد؟ ». در اين جا همه ساكت شدند. آن گاه رسول خدا فرمود: «چگونه نور و ظلمت در هم آميزند كه سرشت يكى بالارونده و ديگرى پايين رونده است؟ اگر دو نفر، يكى به سوى شرق و ديگرى به سوى غرب همواره در رفتن باشند، آيا به نظر شما همديگر را خواهند ديد؟ ». گفتند : نه. فرمود: «بنا بر اين، لازم است كه نور و ظلمت، با هم درنياميزند ؛ چون هر كدام در غيرِ جهت ديگرى حركت مى كنند. بنا بر اين، چگونه اين جهان، از در هم آميزى دو چيزى كه محال است در هم آميزند، به وجود آمده است؟ بلكه آن دو تدبير شده و آفريده شده اند». آنان گفتند: درباره خويش، خواهيم انديشيد.
هدایت شده از #شهید_رئیسی
🌷 سال ۹۶ که میگفتیم به رای ندین می گفتن ۴ سال که کافی نیست برای اجرای همه‌ی برنامه هاش! ولی الان عمر ۸ ماهه‌ی دولت رو زیادم میدونن! 👤 رضا رضوی 🌳 @Talabeasr
هدایت شده از #شهید_رئیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺مطالبه از آقای رئیسی... سید کاظم روحبخش ✍بسیار عالی ، حتما ببینید و انتشار دهید تا به دست همه برسه . 🌳 @Talabeasr
🔰 ‏برادر گرانقدر آقای رئیسی بزرگوار و عزیز ما! تمنا دارم یک هفته سفر تشریف نبرید، جلسات هیئت دولت را به معاون اول بسپارید، کارتابل نبینید... این کتاب را مطالعه بفرمایید. ✍ سید یاسر جبرائیلی اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
هدایت شده از اخبار 🇮🇷 20:20
🔺واکنش میثم مطیعی به گرانی در دولت رئیسی با صف اول نشینان حرف‌هایی داشتیم مثل آه روزه‌داران، داغ‌تر، تب‌دارتر... قرص نانی بر سر این سفره بود و ناگهان شد هلالی، رؤیتش از ماه نو دشوارتر! ✅کانال اخبار 20:30👇 http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d
👓 یک ماکارونی گرون شده، اصلاح طلبان ساکتن انقلابی ها دارن از انقلاب برمیگردن😊🤦‍♂ 💬 سرباز 🔻 پی‌نوشت: واقعا نقد دلسوزانه، ناصحانه و بدون سیاهنمایی، ایجاد دلسردی و بدون مخرج مشترک با دشمن، نه تنها لازم‌بلکه گاهی واجبه! اما بعضی دوستان کاری کا می‌کنند بیشتر تخریبه تا نقد! یکیشون که پا رو فراتر گذاشته بود و می‌گفت: اقای رییسی رای ما رو پس بده!
💢 نارضایتی اعضای خانواده مرحوم آیت الله حائری از اظهارات عجیب و غریب شهاب الدین حائری ◀ شهاب الدین حائری شیرازی یکی از فرزندان مرحوم آیت الله حائری شیرازی است که به صورت مستمر در کانال شخصی خود به دنبال عناد ورزی و شبهه افکنی در سیاست های کلان نظام است. هفته ای نیست که وی مواضع عجیب و غریبی در این خصوص اتخاذ نکند. او با سؤ استفاده از برخی مشکلات، راهبرد تخریب و سیاه نمایی را در پیش گرفته، همتش را معطوف بر زیر سؤال بردن دستاوردهای نظام کرده است و در این راستا با آسمان و ریسمان بافتن به دنبال القای نکات مد نظر خود به مخاطب است. 🔹️ برخی از افراد زاویه پیدا کرده با انقلاب، شهاب الدین حائری را در مسیر تبلیغ و ترویج اهدافش یاری می رسانند. ◀ شنیده ها حاکی است، مواضع این فرد که در سالیان قبل در یکی از مساجد تهران مسؤولیت امامت جماعت آن را بر عهده داشت، با نارضایتی و گلایه اعضای خانواده مرحوم حائری مواجه شده است.
🔰 | صعود چهل ساله به زبان اردو 📚 برش‌هایی از کتاب به زبان اردو 🔶 انقلاب کی 40 ساله کامیابی 🔸 اردو زبان میں منتخب حصوں کا خلاصه 🌐 پیوند مشاهده این مجموعه لوح👇 https://b2n.ir/q18621 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. پاسخ رسایی به توهین‌های یکی از حامیان دولت حسن روحانی 🔺صفحات حمید رسایی در فضای مجازی🔻 eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir instagram.com/rasaee.ir twitter.com/hamidrasaee
مناظره پيامبر صلى اللَّه عليه وآله و مشركان آن گاه پيامبر صلى اللَّه عليه وآله رو به سوى مشركان عرب كرد و گفت: «شما چرا بتان را به جاى خدا مى پرستيد؟ ». گفتند: با اين پرستش، به خداوند نزديكى مى جوييم. فرمود: «آيا اين بتان به پروردگارشان گوش كرده، از او پيروى مى كنند؟ خدا را عبادت مى كنند تا با بزرگداشت آنها به خدا نزديك شويد؟ ». گفتند: نه. فرمود: «آيا شما به دست خود آنها را تراشيده ايد؟ ». گفتند: آرى! فرمود: سزاوار بود به جاى آن كه شما آنها را بپرستيد، آنها شما را مى پرستيدند [چنانچه آنها مى توانستند پرستش كنند]، اگر دستور تعظيم آنها را كسى كه نسبت به مصلحت و فرجام شما آگاه است و در آنچه كه شما را بدان تكليف مى كند، حكيم است، صادر نكرده باشد. در اين باره آنان با هم اختلاف پيدا كردند. گروهى گفتند: خداوند، در هيكل مردمانى كه به اين شكل‌ها بودند، حلول كرده و ما اين شكل‌ها را ساخته ايم و به خاطر اين كه چهره هايى را كه پروردگارمان در آنها حلول كرده تعظيم كنيم، اين شكل‌ها را بزرگ مى داريم. و گروه ديگر گفتند: اين چهره‌ها چهره اقوام پيشين است ؛ اقوامى كه مطيع خدا بودند. چهره آنان را درست كرده ايم و آنها را براى تعظيم خداوند، پرستش مى كنيم. گروه ديگر گفتند: آن گاه كه خدا آدم را آفريد، به فرشتگانْ فرمان سجده به وى داد. آنان، آدم را براى نزديكى به خدا سجده كردند. ما به سجده بر آدم، از فرشتگانْ سزاوارتر بوديم و چون آن وقت نبوديم، سيماى او را ساخته ايم و بدان، براى نزديكى به خدا سجده مى كنيم، همان گونه كه فرشتگان با سجده به آدم، به خدا تقرّب جستند. همان گونه كه شما به پندار خودتان دستور يافته ايد كه به سوى كعبه سجده كنيد و چنين كرديد وآن گاه، در ديگر شهرها بادست خود، محراب هايى ساخته ايد كه به سوى آنها سجده مى كنيد و قصد كعبه مى كنيد، نه محراب هاى خودتان، و قصد كعبه هم براى خداى - عزّوجلّ - است نه خود كعبه. پيامبر صلى اللَّه عليه وآله فرمود: «راه را گم كرده ايد و گمراه شده ايد». وى خطاب به آنانى كه مى گفتند: خداوند، در هيكل مردمانى به شكل هايى كه تصوير كرده ايم، حلول كرده و ما اين چهره‌ها را ساخته ايم و بزرگداشتِ صورت‌ها از جانب ما، در واقع، تعظيم صورت هايى است كه پروردگارمان در آنها حلول كرده است، فرمود: «شما پروردگارتان را با ويژگى مخلوقات توصيف كرده ايد. آيا پروردگار شما در چيزى حلول مى كند، به گونه اى كه آن شى ء فراگير خدا باشد؟ در اين صورت، چه فرقى بين آن چيز و امور ديگرى چون رنگ، طعم، بو، نرمى، خشنى، سنگينى و سبكى كه خداوند در آن حلول مى كند، وجود دارد؟ چرا رنگ، طعم، مزه و...، حادث و آن ديگرى قديم باشد و چرا عكس آن نباشد؟ چگونه آن كه پيش از حلول شده (محلّ حلول) وجود داشت، نيازمند حلول است، در حالى كه خدا همواره بوده و خواهد بود؟ وقتى خدا را به ويژگى پديده‌ها در خصوص حلول پذيرى توصيف كرديد، لازم است به ويژگى زوال پذيرى هم توصيفش كنيد و اگر او را به ويژگى زوال و حدوث توصيف كرديد، در واقع، به صفت پايان پذيرى توصيف كرده ايد ؛ زيرا اين صفت، ويژگى حلول كننده و حلول شونده است و اينها ذات شى ء را تغيير مى دهند. اگر ذات خداوند با حلول در چيزى تغيير نكند، بايد با حركت، سكون، سفيد و سياه و سرخ و زرد شدن هم تغيير نكند و همه ويژگى هايى كه بر اشياى متّصف به اين صفت‌ها وجود دارد، بر خداوند هم كه در آنها حلول كرده وجود داشته باشد تا همه ويژگى هاى پديده‌ها در آن باشد و در اين صورت، خداوند متعال هم حادث باشد! ». رسول خدا آن گاه فرمود: «وقتى گمانتان در اين كه خدا در چيزى حلول كرده باطل شد، زيربناى سخنتان از بين رفت». در اين جا آنان ساكت شدند و گفتند: در كارمان خواهيم انديشيد. آن گاه رسول خدا رو به سوى گروه دوم كرد و به آنها فرمود: «به من بگوييد هنگامى كه شما صورت كسانى را كه خداوند را عبادت كرده اند، مى پرستيد و براى آنها سجده مى كنيد و نماز مى گزاريد و براى سجده به آنها پيشانى هاى ارزشمند را بر خاك مى نهيد، چه چيزى براى خداى جهانيان نگه مى داريد؟ آيا نمى دانيد حقّ كسى كه لازم است عبادت شود و بزرگ داشته شود، اين است كه بنده اش هم رديف وى قرار نگيرد؟ آيا فكر مى كنيد درست است شهروندان، پادشاه يا رئيسى را در بزرگداشت، كُرنش و فروتنى، همپاى وى قرار دهيد؟ آيا اين كار، كوچك كردن حق بزرگ تر و بزرگ كردن حقّ كوچك تر نيست؟ ». گفتند: آرى. فرمود: «آيا نمى دانيد شما با تعظيم خداوند از راه تعظيم صورتِ بندگانِ مطيع خدا، خداى جهانيان را كوچك مى كنيد؟ ». در اين جا گروه دوم نيز گفتند: در كار خويش خواهيم انديشيد، و سكوت كردند. سپس رسول خدا به گروه سوم فرمود: «براى ما نمونه اى ذكر كرديد و ما را شبيه خود شمرديد، در حالى كه ما مثل هم نيستيم ؛ چون ما بندگان خدا، مخلوق و تربيت شده هستيم. در هر چه كه امر كند، امرپذيريم و از هر چه
منع كند، منع پذيريم و آن گونه كه از ما مى خواهد، پرستشش مى كنيم. اگر ما را به گونه اى از گونه‌ها دستور دهد، پيروى اش مى كنيم و از گونه اى كه بدان دستور و اجازه نداده، تجاوز نمى كنيم ؛ چون نمى دانيم: شايد وى اوّلى را خواسته و از دومى راضى نيست، و ما را نهى كرد كه بر او پيشى بگيريم. هنگامى كه به ما دستور داد روى به كعبه كنيم، پيروى اش كرده ايم. آن گاه به ما دستور داد در ديگر شهرها به سوى كعبه روى كنيم و ما هم اطاعت كرده ايم و در هيچ كدام از اين كارها از دستور وى خارج نشده ايم و خداوند، هنگامى كه دستور به سجده براى حضرت آدم كرد، دستور به سجده براى چهره اش كه غير اوست، نداد. بنا بر اين، نبايد شما اين را به آن قياس كنيد ؛ چون شما نمى دانيد. شايد وى چون امر نكرده، از كارهاى شما ناراضى است». آن گاه رسول خدا افزود: «به نظر شما اگر كسى اجازه ورود به خانه اش را در يك روز خاص داد، آيا مى توانيد بعداً بدون دستور وى داخل خانه اش شويد؟ آيا مى توانيد بدون فرمان وى به خانه ديگر او داخل شويد؟ اگر كسى لباسى از لباس هايش، بنده اى از بندگانش يا چارپايى از چارپايانش را به شما داد، آيا مى توانيد آن را از وى بگيريد؟ ». گفتند: آرى. فرمود: «اگر آن را نگرفتيد، مى توانيد يكى ديگر مثل آن را برداريد؟ ». گفتند: خير ؛ چون وى آن گونه كه در اوّلى اجازه داه بود، براى دومى اجازه نداده است. آن گاه فرمود: «به من بگوييد آيا خداوند، سزاوارتر است كه بدون فرمانش در مِلكش تصرّف نشود، يا بعضى از بندگان؟ ». گفتند: خدا سزاوارتر است كه در مِلكش بدون اجازه او تصرّف نشود. فرمود: «پس چرا چنين كرديد و او كِى به شما فرمان داده كه اين صورت‌ها را پرستش كنيد؟ ». [على عليه السلام] فرمود: آنان گفتند كه درباره كارهايمان خواهيم انديشيد و ساكت شدند. امام صادق عليه السلام مى فرمايد : قسم به آن كه محمّد را به پيامبرى برانگيخت، سه روز از اين گردهمايى نگذشته بود كه همه خدمت رسول خدا رسيدند و اسلام آوردند. آنان بيست و پنج نفر و از هر گروهى پنج نفر بودند و گفتند: اى محمّد! ما دليلى چون دلائل تو نديديم. گواهى مى دهيم كه تو رسول خدايى. ۱ ---------- ۱. اين روايت در كتاب الاحتجاج (ج ۱، ص ۲۷ - ۴۴) از امام صادق عليه السلام و ايشان از پدرانش از امير مؤمنان عليهم السلام نقل شده است، و ترجمه آن از كتاب گفتگوى تمدّن‌ها نوشته نگارنده و ترجمه محمد على سلطانى اخذ شده است، البته با اصلاحاتى اندك.
🔻عضو کانال مذهبی خادم الشریعه شوید :🔻 https://eitaa.com/joinchat/2573139970C315370f986 ✅لینک کانال ما را برای بقیه ارسال کنید اجرتون با امام زمان عج
🔻عضو کانال مذهبی خادم الشریعه شوید :🔻 https://eitaa.com/joinchat/2573139970C315370f986 ✅لینک کانال ما را برای بقیه ارسال کنید اجرتون با امام زمان عج
🔴 جناب اژه ای و قوه قضاییه کجا هستید؟ 1⃣. چراقوه قضاییه در این شرایط تماشاچیه؟ 👇 2⃣ مگر قوه قضائیه وضع دولت جدید نمی ببینه؟ چرا حاضر نیست. به دولت کمک کنه؟ 3⃣ قوه قضائیه با سرعت چندتا سودجو و قاچاقچی کالا و گران فروش ضد انقلاب ومزدور امریکا را علنا محاکمه کند 4⃣چندتا مفسد دولت قبل را محاکمه کند مگر مشکلات امروز بخاط خیانت های دولت روحانی نبوده؟ ✅ چرا قوه قضاییه کوتاهی می کند؟ وضع کمی بهتر میشه 5⃣ ولی ظاهرا قضات و دادستان ها از اوضاع پیش امده راضی هستند وگرنه برخورد با مفسدان اقتصادی کار سختی نیست 6⃣ جناب اژه ای همانگونه که دولت رییسی با کاهش پرونده های فساد به قوه قضاییه کمک کرد شما هم معرفت کنید با سرکوب مفسدان اقتصادی و محاکمه محرمان وضع فعلی دولت رییسی را یاری کنید 🔶نه اینکه بجای محاکمه حسن روحانی کنار این مفسد و منافق بنشینید و خوش و بش کنید 🔶 قوه قضائیه مجلس حمایت دولت وظیفه است کوتاهی نکنید اللهم عجل لولیک الفرج
🔴 چهره خالق تپه های قهوه ای ، ایجاد کننده میدان های مین والمری و متهم ردیف اول وضع موجود در روز تنفیذ حکم رئیسی حکایت از آن داشت که میدانست چه میراثی برای دولت بعد از خودش بجای گذاشته.... تحلیل سیاسی و جنگ نرم @tahlile_siasi @tahlile_siasi
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
🔹 آن زمان، عده ای به این هشدار یا توصیه، خندیدند! 👈حالا همان جماعت برای کمبود و معترضن:) 👤 امید مشگینی 🆔 @shobhe_shenasi
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 سخن‌نگاشت | باید کانون تزریق باشید 🔺️ گزیده‌ای‌ از بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان. 🔍 متن کامل بیانات👇 https://khl.ink/f/50102
☘️قطعه ای ازبهشت☘️
🔰 سخن‌نگاشت | باید کانون تزریق #امید باشید 🔺️ گزیده‌ای‌ از بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار دانشجوی
👓 باید کانون تزریق باشید 🔻 آیا برخی طلاب و دانشجویان و نخبگان در انتقادات اخیر اینطور بودند؟!!
مناظره پيامبر صلى اللَّه عليه وآله و عبد اللَّه بن ابى اميّه اشاره در ابتداى بعثت، روزى، پيامبر اسلام در صحن مسجدالحرام نشسته بود. جماعتى از اشراف و بزرگان قريش (مانند: ابوالبخترى، ابوجهل، عاص بن وائل، و... ) وارد مسجد شدند. پيامبر اسلام مشغول ياد دادن قرآن و قوانين اسلام به چند نفر از ياران خود بود. اشراف با ديدن پيامبر و ياران او گفتند: كم كم كار محمّد بالا گرفته و فوق العاده مهم شده است. خوب است برويم او را سرزنش كنيم و با او بحث نماييم و با باطل نمودن آنچه آورده، او را نزد يارانش شرمسار نماييم. شايد به اين وسيله دست از گمراهى و سركشى خود بردارد. اگر از اين راه هم نشد، چاره اش شمشير است. ابوجهل گفت: بسيار خوب ؛ولى چه كسى مى تواند با اوبحث كند؟ عبداللَّه بن ابى اميّه پاسخ داد: من. آيا تو مرا به عنوان همتاى نيرومند در بحث، قبول ندارى؟ ابوجهل گفت: چرا. همگى با هم به طرف پيامبر حركت كردند ويژگى هاى پيامبر صلى اللَّه عليه وآله از نگاه اشراف قريش! عبداللَّه شروع به سخن كرد و گفت: محمّد! تو ادّعاى خيلى بزرگى مى كنى و گفتار حيرت انگيزى دارى. مى پندارى كه فرستاده آفريدگار جهانى ؛ ولى [ به نظر من ]براى آفريدگار جهان شايسته نيست كه كسى مانند تو را براى رسالت انتخاب كند ؛ زيرا تو هم مانند ما بشرى هستى كه مى خورى و مى آشامى و در بازارها راه مى روى. ۱ نگاه كن، ببين پادشاه روم و ايران، براى سفارت، كسى را انتخاب مى كنند كه داراى ثروت كلان و موقعيت اجتماعى فوق العاده، صاحب كاخ ها، خانه ها، خيمه‌ها و مالك چندين برده و خدمتكار باشد. آفريدگار جهان، كه از اين شاه هامهم تراست واينها بنده هاى او هستند! بنابراين، او تو را با اين فقر و تنگدستى به عنوان پيامبر انتخاب نمى كند و با اين وضع، اگر تو سفير او بودى، حتماً فرشته اى همراهت مى فرستاد تا ادّعاى تو را تصديق كند و ما آن فرشته را مى ديديم. ۲ (لولا اُنزِل إِليه مَلَكٌ فيكونَ مَعَهُ نذيراً) (فرقان، آيه ۷). بلكه اساساً اگر خدا مى خواست پيامبرى بفرستد، فرشته اى را براى رسالت انتخاب مى كرد، ۳ (وَ لَو شاءَ اللَّهُ لأََنزَلَ ملائكةً) (مؤمنون، آيه ۲۴) و نه بشرى مانند خود ما را. كسى تو را جادو كرده و از اين جهت، خيال مى كنى كه پيامبرى ؛ ولى در واقع، اين طور نيست. پيامبر صلى اللَّه عليه وآله: حرف ديگرى هم دارى؟ عبداللَّه: آرى ؛ اگر خدا مى خواست براى ما پيامبرى بفرستد، حتماً ثروتمندترين و پرنفوذترين افراد ما را انتخاب مى كرد، نه تو را. اين قرآن - كه -------- ۱. اشاره است به آيه: (وَ قالوا ما لِهذا الرسول يَأكُلٌ الطعام و يمشى فى الأسواق) (فرقان، آيه ۷). ۲. اشاره است به آيه: ۳. اشاره است به آيه: (قالوا لَو شاء رَبُّنا لأََنزل ملائكةً) (فصّلت، آيه ۱۴). ---------- به پندار تو، خداوند بر تو نازل كرده - چرا بر شخص بزرگ و باشخصيتى از مكه (مانند وليد بن مغيره) يا طائف (مانند عروة بن مسعود) فرود نيامده است؟ پيامبر صلى اللَّه عليه وآله: حرف ديگرى هم دارى؟ عبداللَّه: آرى ؛ ما هرگز گفته هاى تو را باور نمى كنيم، مگر اين كه در مكه چشمه آبى جارى سازى. همان طور كه مى دانى، سراسر اين سرزمين را كوه و سنگ فرا گرفته است. اگر مى خواهى ما به تو ايمان بياوريم، اين سنگ‌ها را از اين سرزمين بردار و چاه هاى متعدّدى حفر كن و چشمه هاى آبى در مكه جارى ساز كه ما بى اندازه به آن محتاجيم. ۱ يا بايد باغى از خرما و انگور داشته باشى كه مورد استفاده خودت و ما قرار بگيرد و بايد در اين باغ‌ها جوى هاى آب، روان نمايى. يا آسمان را پاره پاره كنى و بر سر ما فرو ريزى. يا خداوند و فرشتگان را در برابر ما حاضر سازى، به طورى كه ما آنها را مشاهده كنيم. يا خانه اى از طلا داشته باشى. يا به آسمان بالا روى، و بالا رفتن تو را هم باور نمى كنيم، مگر اين كه نامه اى از خداوند به اين مضمون بياورى: « اين نامه، از خداوندِ با اقتدار حكيم است به عبداللَّه بن اميّه و كسانى كه با او هستند. من لازم مى دانم شما به فرستاده من، محمّد، ايمان بياوريد و ---------- ۱. اين خواسته و خواسته هاى بعد به طور اجمال در سوره اسراء (آيه ۹۳ - ۹۰) آمده است. --------- گفتارش را تصديق كنيد كه او از پيش من آمده است ». ولى پس از انجام دادن تمام اين كارها كه گفتم، باز هم نمى دانم كه شخص من، رسالت تو را مى پذيرد يا نه، كه اگر ما را به آسمان هم بالا ببرى و درهاى آن را باز، و ما را در آن وارد سازى، مى گوييم چشم بندى يا جادو كرده اى! ۱ (وَ لَو فَتَحنا عَلَيهم باباً مِن السماءِ فَظَلّوا فيه يَعرُجون * لَقالوا إِنّما سُكِّرَتْ أَبصارُنا بَل نَحنُ قَومٌ مَسحورون) (حجر، آيه ۱۴ و ۱۵). پيامبر صلى اللَّه عليه وآله: سخن ديگرى ندارى؟ عبداللَّه: اين همه ايراد كه گرفتم، كافى نيست؟ نه! ديگر سخنى ندارم. در پاسخ اين ايرادها آنچه به نظرت مى رسد، بگو و از آنچه در دل
دارى، پرده بردار.... ادامه دارد......
♨️ به زودی... 🔴 منتظر نامه اندیشکده راهبردی سعداء به رئیس محترم جمهور در پی گرانی‌های اخیر باشید... ✉️ متن نامه به زودی منتشر می‌شود 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @‌soada_ir
هدایت شده از #شهید_رئیسی
🔺متاسفانه پیام‌رسان اکثرا قشر مذهبی وانقلابی رو پوشش داده . نشر پیام در ایتا خوب هست اما اصلا کافی نیست چون هدف جهاد تبیین عموم مردم هستند و عموم مردم در ایتا نیستند. 👈بیشترین پیام رسانی که مردم از اون استفاده می کنند هست . حتما واتساپ رو اگه ندارین نصب کنید و شروع به فعالیت کنید .استوری و واتساپ رو جدی بگیرید . ✍ طلبه ی عصر انقلاب 🌳 @Talabeasr