eitaa logo
مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس قم
12.1هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
2هزار ویدیو
100 فایل
پایگاه رسمی"مرکز قرآن و حدیث" آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام Qhkarimeh.com ارتباط با ادمین: @Quranharam مجازی برادران: @Quranharam مجازی خواهران: @haramquran حضوری: @support_hm مشاوره حفظ: @Haramquran3
مشاهده در ایتا
دانلود
🌀🌐🌀🌐🌀🌐🌀🌐🌀 🌐کلاس‌های برخط آنلاین قرآن و حدیث 💎در رشته های قرآنی و معارفی 👤اساتید متخصص و مجرب 🔖اعطاء گواهینامه 🚻خواهران و برادران 🔶جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام 👉 Qhkarimeh.ir ☎️شماره تماس: برادران (صبح ها 9الی13): 37175519 خواهران(عصرها 14الی18): 37175507 لینک خبر: 👈 Qhkarimeh.ir/n/zR ✨💫✨🌱๑🌷๑🌱✨💫✨ 🕌مرکز قرآن‌و‌حدیث کریمه‌اهل‌بیت علیهاالسلام @qhkarimeh
📸 چرا شیخ شهید به هیچ سفارت خانه خارجی نرفت ؟ ✅ به مناسبت ۱۱ مرداد ماه سالروز شهادت آیت الله حاجی شیخ فضل الله نوری رحمه الله
آیت الله العظمی تنها تاریخ شیعه ایران که بواسطه مشروطیت غیر مشروع در ملاء عام اعدام شد. آخرین سخنان ایشان درپای چوبه دار: 🔸آقاعصاوعباي‌ خود رابطرف‌ مردم‌ انداخت‌ وآماده‌ بودتا او را كمك‌ كنند ازچهارپايه‌‌ داربالا برود. «زير بغل‌ آقا را گرفتند 🔸وازدست‌چپ‌ رفت‌ روي‌ چهار پايه‌... قريب‌ ده‌ دقيقه‌ براي‌ مردم‌صحبت‌ كرد: خدايا! تو شاهد باش‌ كه‌ من‌ آنچه‌ را كه‌ بايد بگويم‌ به‌ اين‌ مردم‌ گفتم‌.خدايا! توخود شاهدباش‌ كه‌دراين‌ دم‌ آخر هم‌ بازبه‌ اين‌ مردم‌ مي‌گويم‌ كه‌ مؤسسين‌اين‌اساس،‌ هستند كه ‌مردم‌ را فريب‌ دادند..اين‌اساس‌،مخالف‌ اسلام‌ است‌.. محاكمه‌‌ من‌ و شما مردم‌ بماند پيش‌ پيامبر محمد بن‌ عبدالله ص.. 🔸بعد از اينكه‌ حرف‌هايش‌ تمام‌ شد راازسرش‌برداشت‌ وتكان‌ داد و گفت‌:ازسرمن‌ اين‌ عمامه‌ رابرداشتند، از سرهمه‌ برخواهند داشت‌.اين‌ راگفت‌ وعمامه‌اش‌ را به‌ميان‌ جمعيت‌ پرتاب‌ كرد.دراين‌ وقت‌ طناب‌ رابه‌ گردن‌ آقاانداختند و چهارپايه‌ را از زير پاي‌ او كشيدند..😭 ۱۱ مرداد سالروز شهادت
مدرسه غدیر مسابقه نوجوان.pdf
6.27M
🗂بخش نوجوان: مدرسه غدیر ✅همراه با ده ها هدیه متبرک از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها السلام ✅ 14 پلاک طلای یا علی 💠جهت شرکت در مسابقه به آدرس زیر مراجعه فرمایید. https://keramat.amfm.ir/nv/ 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رواق نوجوان آستان مقدس @javane_no
مسابقه بزرگ حدیث ولایت با ده ها هدیه ارزشمند متبرک حرم مطهر حضرت معصومه علیها السلام و 14پلاک طلای یا علی. 1️⃣بخش کودک: کتاب دست علی (شعر) 2️⃣ بخش نوجوان: کتاب مدرسه غدیر 3️⃣ بخش عمومی: داستان غدیر 🗂جهت دانلود رایگان کتاب ها و شرکت در آزمون برخط به لینک زیر مراجعه بفرمایید. keramat.amfm.ir 🔷🔸💠🔸🔷 کانال رسمی آستان مقدس @astanqom
🌀🌐🌀🌐🌀🌐🌀🌐🌀 🌐کلاس‌های برخط آنلاین قرآن و حدیث 💎در رشته های قرآنی و معارفی 👤اساتید متخصص و مجرب 🔖اعطاء گواهینامه 🚻خواهران و برادران 🔶جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام 👉 Qhkarimeh.ir ☎️شماره تماس: برادران (صبح ها 9الی13): 37175519 خواهران(عصرها 14الی18): 37175507 لینک خبر: 👈 Qhkarimeh.ir/n/zR ✨💫✨🌱๑🌷๑🌱✨💫✨ 🕌مرکز قرآن‌و‌حدیث کریمه‌اهل‌بیت علیهاالسلام @qhkarimeh
🌾🎁 | روایت زندگی راوی جامعه کبیره 🔻 تاریخ تولد حضرت امام هادی علیه السلام بیشتر تاریخ نگاران، اتفاق نظر دارند که ایشان در سال ۲۱۲ هجری قمری به دنیا آمده است، اما درباره ماه و روز ولادت، با هم اختلاف دارند، برخی آن را در ۱۵ و ۲۷ ذی الحجه و برخی دیگر در سیزدهم و سوم رجب ذکر کرده اند. 🌴 محل تولد آن حضرت در «بصریا» ـ روستایی که امام موسی کاظم علیه السلام در نزدیکی مدینه به وجود آورده بود ـ است. هم چنین آن حضرت، نخستین فرزند امام جواد علیه السلام اسلام می باشند که از بانویی به نام «سَمانه» متولد شد. عمر شریف آن حضرت، ۴۱ سال و چند ماه بوده است. 🦋 امام دردوران امامت خود با ۵ خلیفه عباسی معاصربودند اولین آنها معتصم که برادر مأمون بود و ۷ سال آغازین دوران امامت امام هادی علیه‌السلام با او هم عصر است. بعد ازمرگ معتصم فرزندش واثق به خلافت رسید که او هم درسال ۲۳۲ هجری ازدنیا رفت و امام هادی علیه‌السلام ۵سال هم با او معاصر هستند. 🌴 اما بدترین دوران زندگی ورفتار با امام هادی علیه السلام به عصر متوکل برمی‌گردد که او برادر واثق وفرزند دیگر معتصم بود. معتصم و واثق همانند مأمون ازنظر فکری عقل‌گرا و پیرو فرقه معتزله اهل تسنن بودند ولی متوکل برخلاف آن‌ها به جبریون متمایل بود و از اهل حدیث بشمار می‌آمد. 🦋 درعهد امام هادی علیه‌السلام آن بزرگوار می‌تواند حقایقی پیرامون جایگاه بلند و عظیم ولایت اهل بیت علیهم‌السلام بیان کند که پدران بزرگوارش به خاطر عدم تحقق شرایط لازم امکان بیان چنین معارفی را نداشتند؛ زیارت غدیریه امیرالمومنین علیه‌السلام و زیارت پرمغز جامعه کبیره از یادگارهای امام هادی علیه‌السلام است 🌴 روز سوم رجب سالروز شهادت جانگداز امام هادی است. آن حضرت درچنین روزی در سال ۲۵۴ هجری درسامرا به دست خلیفه جبار و جنایکار عباسی به نام معتزّ به شهادت رسید.
🔰 عظمت غدير 🔷🔹 داستان غدير و تاريخ غدير، از عظمت غدير و ضرورت ولايت و ريشه‏ اى بودن اين مسأله خبر مى ‏دهد. 🔹 رسول در آن هنگام و در زير آن آفتاب سوزان، آن همه جمعيت را براى چه نگه مى ‏دارد و چه پيامى براى آنها دارد؟ 🔹 بايد اين پيام اساسى‏ ترين پيام او باشد و بزرگترين ستون دين او، چون او براى هيچ يك از پايه ‏هاى دين خود، اين گونه دعوت نكرد و اين گونه مردم را گرد نياورد. 🔹بايد اين مسأله را تحليل كرد و توضيح داد كه : ۱. ولايت چيست؟ ۲. چه زيربناها و پايه ‏هايى دارد؟ ۳. و چه ضرورتى؟ ۴. هدف اين ولايت و رهبرى چيست؟ ۵. رسول براى اين ولايت و رهبرى چه گام‏ هايى برداشته؟ 🔷🔹 باشد در اين تحليل، عمق پيام رسول، كه شيعه را بپاداشت و تاريخ او را به خون كشيد، لمس شود و احساس شود تا آنها كه در راهند، بيشتر بتازند و آنها كه سنگ راهند، به خود آيند، 📚 کتاب غدیر، صفحه ۹
🔰 ولايت چيست؟ 🔶🔸اين ولايت، بالاتر از محبت و دوستى و عشق است؛ 🔸 كه عشق على در دل دشمنان او هم خانه داشت. 🔸 آنها كه شكوه و وقار كوه و زيبايى دشت و عظمت كوير و دريا و جلوه‏ى طلوع و غروب، اسيرشان مى‏ كند و چشمشان را مى‏ گيرد و دلشان را به بند مى‏ كشد، چگونه مى‏ شود شكوه و عظمت آن روح بزرگتر از كوه، زيبايى و گستردگى آن قلب وسيع‏تر از هستى و عظمت و ناپيدايى آن سينه‏ ى ناپيداتر از كوير و عميق‏تر از دريا و جلوه‏ ى آن طلوع بى غروب، چشم و دل و عشق و احساسشان را پر نكند. 🔸هر كس با هر مشربى و عقيده‏ اى، مى‏ تواند دوستدار على باشد. 🔸 در على، علم و عشق، تدبير و شمشير، حريت و عبوديت، نجواى دل و آتش سخن، زمزمه‏ى شب و فرياد روز، قدرت و عزت و تواضع و ذلت، نرمش و آشنايى و خشونت و پايدارى، 🔸 در على اين همه هست و اين همه بخاطر حق است و براى اوست و اين است كه همه‏ ى او دوست داشتنى است و حتى دشمنش در دل شيفته‏ ى اوست و مخالفش در پنهان شيداى او. 🔸 ولايت على، نه على را دوست داشتن كه فقط على را دوست داشتن است. 🔸ولايت على، على را سرپرست گرفتن و از هواها و حرف‏ ها و جلوه‏ ها بريدن است. 📚 کتاب غدیر ، صفحه ۱۱ استاد حائری
🔰 هدف ولایت 🔷🔹 اين كافى نيست كه انسان‏ هاى مرفهى بسازيم، بلكه بايد براى آنها جهتى و راهى را در نظر بگيريم كه آنها پس از رفاه و تكامل استعدادها در آن راه بيفتند و آن جهت را انتخاب كنند. 🔹 اين رهبرى و سرپرستى بالاتر از امنيت و پاسدارى و بالاتر از رفاه و پرستارى، هدف دارد. 🔹 اين رهبرى در زمينه‏ى آزادى و با هدف آموزگارى و شكوفا كردن استعدادهاى انسان و با هدف تشكيل جامعه انسانى براساس قسط همراه است 🔹كه على مى‏ گفت: لَيْسَ أَمْرى و أَمْرُكُمْ واحداً انّى أُريدُكُمْ للّه و أَنْتُمْ تُريدُونَنى لأَنْفُسِكُمْ. 🔹هدف من و شما يكى نيست. من شما را نه براى خودم و نه براى‏ خودتان، كه براى حق مى ‏خواهم، در حالى كه شما مرا به خاطر خويشتن و منافع خود خواستاريد. 🔹شما مى‏ بينيد من مثل عثمان نيستم كه شما را بچاپم، به اين خاطر به من روى آورديد، 🔹اما من شما را نه براى خودم مي خواهم و نه براى رفاه خودتان، كه براى حق مى‏ خواهم. 🔷🔹اين كافى نيست كه انسان‏ هاى مرفهى بسازيم، بلكه بايد براى آنها جهتى و راهى را در نظر بگيريم كه آنها پس از رفاه و تكامل استعدادها در آن راه بيفتند و آن جهت را انتخاب كنند. 📚 کتاب غدیر،صفحه ۲۵ استاد حائری
🔰 بالاتر از امنیت و رفاه و عدالت ◀️ انسان يعنى همين، يعنى در سطح وظيفه زندگى كردن، ◀️ چون اين حيوان است كه تمام مسايلش با غرائزش حل و فصل مى‏ شود، حتى امنيت و رفاه و نظم و عدالت را با غريزه تأمين مى ‏كند. ◀️ آن نظم و رفاه و عدالتى كه در كندو حاكم است هنوز در جامعه ‏ى انسانى در شكل‏ هاى مختلف كمونيستى و سرمايه داريش، حكومت نكرده و نمى‏ كند، مگر هنگامى كه بشر از اسارت ‏ها از ظلمات از هواها و حرف‏ ها و جلوه ‏ها آزاد شود و به عظمتى دست يابد كه اين حقارت ‏ها او را در خود نگيرند. و مگر هنگامى كه بشر انسان شود. ◀️ و در اين حد، عدالت كه هيچ، حتى انفاق و ايثار هم، رخ مى ‏نمايد و آشكار مى ‏شود. و اين است كه، آنهايى كه بيشتر از رفاه و بالاتر از عدالت و آزادى را مى ‏خواهند، بايد به غدير رو بياورند و از اين جام سيراب شوند. 📚 کتاب غدیر،صفحه 22 استاد حائری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 مقام ولایت 🔷🔹 و اين مقام ولايت است كه از دل آن عرب ‏هاى خون ‏ريز تهديست، از دل آن مردان محدود گرفتار، روح ‏هايى را بيرون كشيد كه تمام هستى را در يك گام طى كردند و حتى به بهشت قناعت نورزيدند. 🔹 اين مقام ولايت است كه از ابوذر كه براى هيچ زنده بود و براى هيچ مى‏ مرد، ابوذرى بيرون كشيد كه براى حق زنده بود و براى او مى‏مرد و حتى تنها مى‏ مرد. 🔹 و اين مقام ولايت است كه از بلال، بلالى كه تا ديروز افتخارش به اربابش بود، بلالى آفريد كه روياروى اربابش مى‏ ايستاد و او را پست و حقير و محدود مى‏ ديد و به راهنماييش همّت بسته بود و براى مبارزه ‏اش آماده گشته بود. 🔹 و اين مقام ولايت است كه از سلمان، اين كوير تشنه و اين مسافر پايدار، دريايى ساخت، دريايى از عظمت و آگاهى و عشق. 🔹 اين مقام ولايت است كه استعدادهاى بشر را بيرون ريخت و خلق كريمه و استعدادهاى خوب او را شكوفا كرد و از بشر، انسان بيرون كشيد و او را از ظلمات نفس، از ظلمت خلق دنيا، از هواها و حرف ‏ها و جلوه ‏هاى پوچ، به سوى نور هستى هدايت كرد. 🔹 انسانى كه ديگر در سطح غريزه و حرف‏ ها و محدودها زندگى نمى ‏كرد و با اين معيارهاى كم و كوتاه اندازه نمى‏ گرفت. 📚 کتاب غدیر،صفحه 21 استاد حائری
🌴 | چرا عید غدیر از همه‌ی اعیاد بالاتر است؟ 🔻 رهبرانقلاب: 🦋 اینکه در بعضی از تعبیرات گفته شده است که عید غدیر عیدالله‌الاکبر و از همه‌ی اعیاد بالاتر است، علّت این و وجه این چیست؟ خب، در قرآن کریم آیاتی هست که به غیر از مسئله‌ی غدیر به مسئله‌ی دیگری قابل تطبیق نیست. 🌴 همین آیه‌ی معروف «الیَومَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَروا مِن دینِکُم فَلا تَخشَوهُم وَ اخشَونِ اَلیَومَ اَکمَلتُ لَکُم دینَکُم وَ اَتمَمتُ عَلیکُم نِعمَتی وَ رَضیتُ لَکُمُ الاِسلامَ دیناً» که در اوایل سوره‌ی مائده است، با غیر مسئله‌ای در وزن و اهمّیّت و اندازه‌ی مسئله‌ی غدیر، قابل تطبیق نیست. 🌴 امروز روزی است که دشمنان -کفّار- از دین شما مأیوس شدند. چه چیزی مگر بر دین اضافه شد که دشمن را مأیوس کرد؟ ...این تعبیر درباره‌ی نماز، زکات و جهاد نیامده است. 🦋 پس این یک قضیّه‌ی دیگری غیر از احکام فرعی است. آن قضیّه چیست؟ قضیّه‌ی رهبری جامعه‌ی اسلامی؛ قضیّه‌ی نظام حکومت و امامت در جامعه‌ی اسلامی. ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰چه کسی در درونت حکومت دارد ؟ 🔷🔹 ولايت يعنى تنها على را حاكم گرفتن و تنها او را دوست داشتن و اين ولايت و سرپرستى است كه معاويه و احمد حنبل و جرج جرداق و و و از آن بهره‏اى ندارند، كه حاكم در درون آنها و محرك در وجود آنها امر على و دستور على نيست؛ كه هواها و حرف‏ ها و جلوه‏ ها در آنها حكومت دارند. 🔹 معاويه گر چه على را دوست دارد، ولى سلطنت را بيشتر از على ‏خواهان است و دوستدار آن است. 🔹و احمد حنبل گر چه براى على شعر مى ‏سرايد اما حكومت ديگرى را به عهده دارد. و جرج جرداق گر چه از على مى‏ نويسد، اما براى على نمى ‏نويسد؛ كه محركى ديگر دارد و عاطفه ‏اى فقط او را به چرخ انداخته است. 🔹اما مالك؟ اين مالك است كه ولايت على را به عهده دارد و اين بار گران را به آسانى مى‏ كشد. 🔹مالك چند سال براى نابودى معاويه رنج كشيده و كوشش كرده است. خويش و فاميل و قبيله‏ اش را به خون كشيده، شب‏ها و روزها را بر روى لبه‏ ى تيغ و سرِ نيزه‏ ها گذرانده و شمشير زده و شمشير زده تا اين كه لشگر شام را عقب رانده و معاويه را به حركت وادار كرده و در بيرون از خيمه آماده ‏ى فرار نموده، هان چيزى نمانده تا اين بت بزرگ بشكند و اين طاغوت سركش بميرد و يا فرارى شود و مالك به هدف نهايى، به پيروزى محبوب دست بيابد و در ميان قومش و در ميان تمام مردم به بزرگى معرفى شود و بر رقيب خودش، اشعث و بر قبيله‏ى رقيبش، كِنده، پيروز شود. 🔹 درست در اين هنگام، در اين هنگام، على او را مي خواند، على او را مى‏ طلبد. على مى‏ گويد كه برگرد. و اين از مرگ سخت‏ تر و اين از مرگ جانكاه ‏تر است. 🔶🔸 مخالفت يك هوى، مخالفت يك هوس، مخالفت با يك حرف و گذشتن از حرف‏ هاى خلق، مخالفت با يك جلوه از جلوه ‏هاى دنيا ما را مى ‏شكند، ما را از پاى در مى‏آورد. ما از راه حق با يك حرف با يك فحش با يك پشيز باز مى‏ گرديم 🔸 و اما مالك؟ و اما مالك؟ او از تمام هواهاى چند ساله و تمام حرف ‏هاى تمام مردها و زن ‏هاى عرب و از زمزمه ‏ى خفيف زبان ‏ها بر سر راه مردان فاتح و از نگاه‏ هاى شيفته‏ ى سرداران پيروز و از تمام جلوه‏ هاى دنيا، از اين همه مى‏ گذرد و باز مى‏ گردد و به على اين سرپرست آگاه ملحق مى‏شود. 🔸 چرا؟ چون در درون مالك، ديگر هواها و غريزه‏ ها حرف‏ ها و زمزمه ‏هاى زن‏ هاى عرب جلوه‏ هاى پررنگ و برق دنيا حاكم نيست، 🔸 اينها كوچكتر از اين هستند كه در روح بزرگ مالك موجى و حركتى ايجاد كنند... 🔸 او به ولايت رسيده و از نعمت ولايت برخوردار است. نشستن و ايستادن و آمدن و رفتن و دوست داشتن و دشمن داشتن او همه از سمت‏ ولىّ كنترل مى‏شود؛ نه از طرف هواها و حرف ‏ها و جلوه ‏ها. 🔸 مالك اين را يافته كه على اين مرد آزاد از غير حق و اين انسان آگاه حق، بيش از مالك به مالك علاقه دارد و بيش از مالك از مصالح و منافع مالك آگاهى دارد و بيشتر از مالك به منافع او مى‏ انديشد و بهتر به منافع او مى‏ انديشد؛ 🔸 پس ديگر جاى درنگ نيست و جاى سركشى نيست؛ كه سركشى‏ ها حماقت‏ هاى زيان آورى بيش نيستند. جاى تسليم است و اطاعت و پيروى و تشيع و دنباله روى. 📚 کتاب غدیر،صفحه 14 استاد حائری
🔰 زير بناى ولايت‏ 🔻و زير بنا و سرّ آن همه فداكارى و جانبازى شيعه در طول تاريخ همين شناخت و همين يافت برهانى و عينى است: ◾️ 1- او مى‏ داند كه ولى بيش از او به او علاقه دارد. ◾️ 2- و بيش از او به منافع او آگاهى دارد، لذا امر او را هر چه باشد مى ‏پذيرد و دستور او را هر چه باشد گردن مى‏ نهد و حتى به ميان آتش مى‏ نشيند و به استقبال مرگ مى ‏رود. 🔻و همان طور كه من وقتى مى‏ يابم كه فلان مكانيك آگاهى و دلسوزى دارد، تمام اجزاء ماشين را تحت اختيار او مى ‏گذارم و تمام مسايل را از او مى ‏پرسم و از او مى ‏گيرم. 🔻 آنها كه ولايت را قبول كردند، آنهايى هستند كه يافتند ماشين پيچيده‏ ى وجود آنها را امام و ولى بهتر از خود آنها رهبرى مى ‏كند و در اين راه شلوغ هستى كه اعمال و افكار انسان غوغايى بپا كرده، او بهتر انسان را به مقصد مى ‏رساند و نجات مى ‏دهد. 🔻 و توضيح اين ولايت و سرسپردگى در همين آگاهى نهفته است. 🔺 وجود ما، جسم ما، جان ما، براى خداست و از اوست. هر كس كه اينها را بهتر به كار بگيرد، در اينها حق تصرف دارد. 🔻و همين است كه رسول خدا و پيشوايان اولويت دارند. به تصرف در هستى ما، سزاوارتر از ما هستند. ◀️ و همين است كه پدر بر فرزند و بر اموال فرزند ولايت دارد و حق تصرف دارد. ◀️ و در اين هنگام و پس از آن همه توضيح مى‏ توانم بگويم كه چرا ولايت بزرگترين نعمت‏ هاست و بالاترين نعمت‏ هاست و به تعبير قرآن متمم نعمت‏ هاست؛ ◀️ چون اين مقام ولايت است كه تمام نعمت ‏ها را به كار مى ‏گيرد و به جريان مى ‏اندازد و اين مقام ولايت است كه تمام استعداد ها را شكفته مى ‏كند و بارور مى‏ نمايد، درست مثل اينكه من يك كارخانه ‏ى‏ بزرگ وسيع را دارا باشم اما از طرز كار و طرز بهره‏ بردارى از آن بى‏ خبر باشم. 🔻 اين كارخانه كه مى‏ تواند در روز، بى نهايت به من سود برساند، بر اثر نبود آگاهى و جهالت من، يك بار سنگين مى‏ شود كه به مرور زمان مرا از پاى در مى ‏آورد و خودش هم مى‏ پوسد و هدر مى‏ شود. 🔻 يك مهندس آگاه و مهربان متمم اين كارخانه‏ ى وسيع و عظيم است. بدون او اين همه نعمت، اين همه استعداد، راكد مى ‏ماند و حتى به هدر مى‏ رود و ضايع مى ‏گردد. 📚 کتاب غدیر،صفحه 20 استاد حائری
🔸🔹🔸🔹🔸 🔹🔸🔹🔸 🔸🔹🔸 🔹🔸 🔸 👤استاد: حجت الاسلام و المسلمین علی قاسمی 📚منبع: کتاب آموزش قرائت قرآن۱ - علی قاسمی 🔢 تعداد جلسات: ۱۹ 🎞روش برگزاری: فیلم‌های کوتاه ضبط شده به صورت مرحله‌ای به همراه خودآزمون 📝آزمون الکترونیکی ۲۴ ساعته ☎️آزمون شفاهی به صورت آنلاین و تلفنی 👨‍💻 رفع اشکال و پرسش و پاسخ با 🔖گواهینامه الکترونیکی ‌‌ ثبت نام:👇 https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=j 🌐دوره های مجازی دیگر ما: QHKARIMEH.IR/LMS 🔷 🔶🔷 🔷🔶🔷 🔶🔷🔶🔷
💬 💬 💬پشتیبانی واحد آموزش مجازی قرآن و حدیث با کارشناسان ما تماس بگیرید.... 🌐🌐راه‌های ارتباطی🌐🌐 👤پشتیبان مجازی👤 👨‍💻پشتیبان آموزش مجازی برادران: @Edusupport_m 👨‍💻پشتیبان آموزش مجازی خواهران: @Edusupport_f ☎️شماره تماس☎️ 🚹 برادران (ساعت ۹ الی ۱۳): 📞۰۲۵۳۷۱۷۵۵۱۹ 🚺خواهران (ساعت ۱۴ الی ۱۸): 📞۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ 📮ارسال تیکت📮 https://qhkarimeh.ir/support/ticket آدرس ما در شبکه‌های اجتماعی👇 @Qhkarimeh 🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶🔷🔶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا