یکی از ترس هام جدیدا اینه که اسکرین شات پیام هامو بفرسته واس رفیقاش و بگه "این احمق فکر کرده دوستش دارم؟"
24/7 حال درس خوندن ندارم ولی با عذاب وجدان درس نخوندن حال میکنم.
24/7 میتونم بخاطر کارایی که انجامشون ندادم خودمو سرزنش کنمو همچنان انجامشون ندم.