eitaa logo
🔴📩پرسش و پاسخ💌شیخ قمی⭕مشاوره تخصصی🔸
1.5هزار دنبال‌کننده
19 عکس
6 ویدیو
10 فایل
🔴مشاوره تحصیلی، خانوادگی و پاسخ به سوالات ⭕ ارسال سوال به صورت متنی به شیخ قمی↙️ @SheijQomi_TablighGharb ⭕کانال اصلی↙️ @TablighGharb ⭕پاسخ به شبهات↙️ @Israel666
مشاهده در ایتا
دانلود
°•🍃•°°•🌺•°°•🍃•° مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ با سلام آیا دست دادن به نامحرم حرام هست؟ (چه در ایران و چه خارج از ایران)؟؟ ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ عرض سلام و خداقوت چند سوال داشتم. عذرخواهی می کنم که زیادند... 1. آیا اگر کسی نتواند بر آدمهای اطراف خودش تاثیرگذار باشد و آنها را، نه همسو با خود، بلکه همسو با حق کند، می تواند بر آدمهایی که فرسنگ ها از او فاصله دارند تاثیرگذار باشد؟ ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ عرض سلام و خداقوت چند سوال داشتم... 2. در روایات زیادی از کامل الزیارات از گریه ملائکه صحبت شد. مثلا چهار هزار ملک تا قیامت مأمور به گریه اند یا موکل بر صلوات. غیر از اینکه این موضوع نشان دهنده اهمیت مصیبت امام حسین ع است؛ از آنجایی که خب این گریه و صلوات و درودها برای بسیاری از افراد آدمی مشهود نیست و خیلی ها هم اساسا نه خبر دارند و نه توجهی به این امر، پس چه فرقی به حال آدمیان می کند که ملائکه بگریند یا نه؟ ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ عرض سلام و خداقوت با توضیحاتی که در مورد ارتباط موفق فرمودید خب غالب افراد (قریب به اتفاق آنها) در ارتباطاتشان ناموفق محسوب می شوند. چرا که هر کس به هر حال لااقل با یک نفر هم که شده، در زندگی اجتماعی اش مشکل دارد... ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ عرض سلام و خداقوت گامهای ششگانه ای را در بحث ارتباط گیری بر اساس رفق مطرح فرمودید؛ خب بسیاری از افرادی که با آنها مواجه می شویم شاید چندین ثانیه یا چند دقیقه کنارشان باشیم. در حالیکه انجام این اقدامات ششگانه زمان زیادی می طلبد، صبوری و صرف وقت و شنیدن فعال نیاز دارد. چه باید کرد؟ ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇
نذر حسینیه مجازی «دوره کامل الزیارات» با همت و حمایت خیرین عزیز برگزاری این دوره ها به صورت آتش به اختیار و با هدف افزایش معرفت حسینی تولید و در اختیار فراگیران قرار داده شده است. عزیزان با پرداخت حداقل 20 هزارتومان می توانند در هزینه تولید این دوره های تخصصی_تبلیغی مشارکت فرمایند و از اجر و ثواب معنوی بهره مند شوند. پیشاپیش از یاری شما عزیزان سپاسگزاریم. https://idpay.ir/tablighgharb/shop/121224
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ عرض سلام و خداقوت 👈 بنظر شما آیا اين ايام ايام عزاداري هست؟ مگر اتفاقات سه روز بعد از فوت پيامبر ص همين ايام نيست ؟؟؟؟ 👈 چرا باید ربیع رو به همدیگه تبریک بگیم؟ ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l ✍ سلام علیکم بدعت تبریک اول ماه ربیع الاول 🔹همزمان با پایان یافتن ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول شاهد رواج یک باور غلط هستیم که بیشتر در شرایط کنونی از طریق پیامک، یا شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود، با این مضمون که پیامبر صلی الله علیه و آله فرموده است: «هر کس خروج از ماه صفر را به من اطلاع دهد، اهل بهشت است»! به همین خاطر برخی افراد در اولین شب ماه ربیع‌الاول بر درب مساجد حاضر شده تا به نوعی پایان ماه صفر را اعلام کنند! این باور غلط که به صورت بشارت بهشت از قول پیامبر صلی الله علیه و آله در راستای خوشنودی ایشان از پایان یافتن ماه صفر و آغاز ماه ربیع الاول صورت می‌گیرد، متأسفانه باعث شده اصل و شأن حدیث، مورد غفلت قرار گرفته و مفهوم آن وارونه جلوه داده شود. 🔹 اما اصل واقعه و حدیث چیست؟ این روایت در شأن یکی از بهترین صحابه پیامبر ابوذر غفاری است که به دلیل رواج آن باور غلط، محور حدیث به کلی فراموش شده است. این حدیث در باب «معنى قول النبی من‏ بشرنی‏ بخروج‏ آذار فله الجنة» از کتاب معانی الاخبار (النص / 204) و همچنین کتاب علل الشرایع مرحوم شیخ صدوق (ج 1 / ص 175) و در روضة المتقین فی شرح من لا یحضره الفقیه اثر مرحوم محمد تقی مجلسی (ج 13 / ص 3) اینطور بیان شده است: ▪️ از ابن عباس نقل شده که گفت: روزی پیامبر صلی الله علیه و آله به همراه تعدادی از اصحاب‌شان در مسجد قبا نشسته بودند، رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: اولین کسی که الان بر شما وارد می‌شود، مردی از اهالی بهشت است! برخی از اصحاب تا این سخن را شنیدند، برخاسته و از مسجد خارج شدند تا دوباره وارد شده و اولین کسی باشند که بهشت بر او واجب می‌شود، پیامبر صلی الله علیه و آله متوجه شده و به بقیه اصحاب که نزد ایشان بودند فرمودند: اکنون جماعتی در حال سبقت گرفتن از یکدیگر بر شما وارد می‌شوند (ولی از میان آن‌ها) کسی که پایان یافتن ماه آذار (نام یکی از ماه‌های رومی در بهار و در آن زمان معادل ماه صفر) را بر من بشارت بدهد، اهل بهشت است. آن جماعت برگشتند و وارد شدند و ابوذر نیز همراه‌شان بود، پیامبر صلی الله علیه و آله به آن‌ها فرمود: ما در کدام ‌یک از ماه‌های رومی هستیم؟ ابوذر گفت: یا رسول الله! ماه آذار به پایان رسیده است. 🔹پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: ای اباذر! من این مسأله را می‌دانستم، ولی دوست داشتم قوم من بدانند که تو مردی از اهالی بهشتی و چطور این‌گونه نباشد، در حالی که تو بعد از من به دلیل محبتت به اهل بیتم، از حرم من طرد (تبعید) می‌شوی، تنها زندگی می‌کنی و تنها می‌میری و قومی که امر کفن و دفن تو را انجام می‌دهند، به واسطه‌ تو خوشبخت می‌شوند، آن‌ها دوستان من در بهشتی هستند که به پرهیزکاران وعده داده شده است. نتیجه: با توجه به اینکه تنها حدیثی که پیرامون این موضوع وجود دارد همین یک خبر است وقتی انسانِ بی غرضی، متن کامل آن را مورد مطالعه قرار می‌دهد به این باور اذعان می‌کند که بشارت پایان ماه صفر و حلول ماه بعدی هیچ موضوعیتی در بشارت به بهشت نداشته است. اتفاقاً اگر هم کسی بخواهد آن را ملاک عمل قرار دهد باید بشارت پایان خرداد و حلول ماه تیر را مد نظر قرار دهد چون حضرت فرمودند: کسی که بشارت خروج ماه آذار یعنی ماه خرداد را بدهد بهشتی است نه ماه صفر. و لذا اگر هم قرار است خرافه‌ای در این باره شکل بگیرد باید خرافه بشارت به حلول ماه تیر و خروج از خرداد ملاک عمل قرار بگیرد. اضافه بر آنکه حضرت دو مشخصه برای معرفی چنین شخصی بیان کرده بودند که هیچ کدام به تنهایی کفایت نمی‌کرد یکی اولین شخص که به مسجد وارد می‌شود و دیگری خبر از پایان ماه آذار و عجیب آنکه برخی به جای عمل به وظیفه و تکلیف دینی، هنوز پس از سال‌ها در صدد آن هستند که اولین نفری باشند که در آن روز بر حضرت رسول صلوات الله علیه و آله و دیگر اصحاب در مسجد قبا وارد شدند. ⬇️ ⬇️ ⬇️
درباره عمل خرافی شب اول ربیع / رفتن به در مساجد و در زدن و شمع روشن کردن اول ربیع الاول بنابر مستندات تاریخی و روایی معتبر شیعه و سنی، شب اول ماه ربیع الاول به واسطه واقعه مهم خوابیدن حضرت علی(علیه السلام) در بستر پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) در سال سیزدهم بعثت ـ در همان شبی که کفار مکه تصمیم به قتل دسته جمعی حضرت رسول(ص) در بستر خواب گرفته بودند و در همان شب ایشان به مدینه هجرت فرمودند ـ به «لیلة المبیت» مشهور است. بنابر نظر فقها و بر اساس آنچه در روایات مستند و معتبر آمده است، مستحب است که مومنین در این شب ـ به یاد آن مجاهدت امیرالمومنین(ع) ـ در مساجد حضور یافته و تا سحر به راز و نیاز و مناجات با خداوند متعال بپردازند و لذا آن چیزی که از رسانه ملی با عنوان باز بودن در مساجد تا صبح عنوان شده به این دلیل بوده است، نه تاکید و یا احیانا ترویج آن مسئله خرافی ـ رفتن به در مساجد و در زدن و شمع روشن کردن برای رفع حاجت ـ به هر حال به نظر می رسد که اطلاع رسانی و آگاه ساختن صحیح، دقیق و به موقع مردم در مورد مسائل دینی ـ و کلا هر مسئله ای ـ از ضروریات و اصول کاری دستگاه های مربوطه و از جمله رسانه است که می تواند جلوی ترویج و گسترش خرافات ـ که همچون موریانه ریشه اعتقادات جامعه را می خورد ـ را گرفته و به تعالی جامعه یاری رساند. واقعه مهم و تاریخی لیلة المبیت اما خلاصه ای از واقعه مهم و تاریخی لیلة المبیت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مذهب:خلاصه آن واقعه از این قرار است که در سال سیزدهم بعثت سران قریش در یک شورای عمومی تصمیم گرفتند که ندای توحید را با زندانی کردن پیامبر یا کشتن و یا تبعید او خاموش سازند، چنان که قرآن کریم می فرماید: «وَ إذ یَمکُرُ بِکَ الَّذیِنَ کَفَرُوا لِیُثبِتوکَ اَوْ یَقتُلوکَ أَو یُخْرِجُوکَ وَ یَمکُروُنَ وَ یَمکُرُ اللهَ وَ اللهُ خَیرُ المَاکِرینَ»; [1] به خاطر بیاور هنگامی را که کافران نقشه می کشیدند که تو را به زندان بیفکنند یا به قتل برسانند و یا از مکه خارج سازند. آنها چاره می اندیشیدند و نقشه می کشیدند، و خداوند هم تدبیر می کرد; و خدا بهترین چاره جویان و تدبیرکنندگان است. سرانجام سران قریش تصمیم گرفتند که از هر قبیله، فردی انتخاب شود تا افراد منتخب در نیمه شب یک باره بر خانه حضرت هجوم برده، او را قطعه قطعه کنند. بدین طریق هم از تبلیغات او آسوده شوند و هم خون او در میان قبایل عرب پخش شود تا خاندان هاشم نتوانند با آنها به مبارزه برخیزند. فرشته وحی، پیامبر را از نقشه شوم مشرکان آگاه ساخت و به آن حضرت دستور داد تا از مکه به عزم مدینه خارج شود. پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) حضرت علی(علیه السلام) را از این نقشه آگاه کرد و به او فرمود: «امشب در خوابگاه من بخواب و رواندازِ سبزِ مرا به خود بپیچ تا آنان تصور کنند که من هنوز در خانه و در بستر آرمیده ام و مرا تعقیب نکند». آن گاه پیامبر مخفیانه به سمت غار ثور حرکت کرد و از خداوند درخواست نمود تا دشمن را از دست یابی به او گمراه کند و آنان نتوانند او را پیدا کنند ... . [2] در روایات شیعه و اهل سنت آمده است که علی(علیه السلام) این کار را انجام داد و خداوند به خاطر این کار به فرشتگان مباهات نمود و موقعی که پیامبر به سوی مدینه در حرکت بود، این آیه را در شأن حضرت علی (علیه السلام) نازل فرمود: (وَ مِنَ النّاسِ مَن یشری نَفسَهُ ابتِغاءَ مَرضاتِ الله و اللهُ رَئوفٌ بالعباد); [3] بعضی از مردم ـ با ایمان همچون علی(علیه السلام) به هنگام خفتن در جایگاه پیامبر ـ جان خود را به خاطر خشنودی خدا می فروشند، و خداوند نسبت به بندگان مهربان است. از این رخداد بی نظیر می توان به نتایج ذیل پی برد: درجه ایثار فوق العاده امام علی(علیه السلام); تبعیت محض ایشان نسبت به فرمان الهی و نبوی (صلی الله علیه وآله); عشق و علاقه غیر قابل توصیف آن بزرگوار نسبت به رهبر و مقتدای خود; و این نکته که در مواقعی که اصل و اساس اسلام در خطر قرار می گیرد می باید بهترین شخصیت ها، حتی وجود مقدس علی بن ابی طالب(علیه السلام) فدا گردد. نظیر آن را در ماجرای شهادت امام حسین (علیه السلام) برای حفظ اسلام می توان دید. منابع: 1] سوره انفال، آیه 30، ر.ک: تفسیر قرطبی، ج 7، ص 397، (داراحیاءالتراث العربی، بیروت). [2] فروغ ولایت، استاد جعفر سبحانی، ص 45-57، بخش دوم از فصل سوم، مؤسسه امام صادق، 1374ش. [3] احیاءالعلوم، الغزالی، ج 3، ص 378، (دارالهادی بیروت); تذکرة الخواص، ابن الجوزی، ص 35، (مکتبة النینوی الحدیثه، تهران); شواهد التنزیل، الحاکم الحسکانی، ج 1، ص 123، ش 4، (مجمع احیاء الثقافة اسلامیه); الغدیر، علامه امینی، ج 2، ص 49 ـ 47، (دارالکتاب العربی، بیروت، 1398 هـ ق)./ ⬇️ ⬇️ ⬇️
نظر آیت الله خامنه ای رهبرانقلاب درباره خرافات شب اول ربیع / وظیفه آقایان علما چیست؟ چند سالی است که در پایان ماه صفر مراسمی در برخی شهرها باب شده که در ظاهر مانند بسیاری از خرافات دیگر عملی نیکو وانمود می شود، اما هنگامی که در آن اندیشیده می شود نتیجه به آنجا می رسد که با خرافه و بدعتی دیگر مواجه هستیم. این بدعت از آنجا آغاز می شود که در شب اول ماه ربیع الاول چند ساعتی قبل از نماز صبح روز اول این ماه، در هفت مسجد را می کوبند و با این کار پایان دو ماه عزاداری و آغاز ماه شادمانی حضرت زهرا(س) را اعلام می کنند و به این وسیله می خواهند از دستان حضرت زهرا (س) عیدی دریافت کنند و حاجات خود را برآورند. در رابطه با شب اول ماه ربیع الاول در سال 1380 استفتایی از آیت الله خامنه ای صورت گرفته است. متن استفتای انجام شده این چنین است: چند سالى است که در شب اول ماه ربیع الاول حرکتى در بعضى مساجد باب شده است بدین ترتیب که از حدود نیمه شب تا اذان صبح افرادى با در دست داشتن شمع پشت در مساجد مراجعه و با کوبیدن به در مساجد و خواندن اذکارى توسل جسته و حاجات خود را طلب مى‏نمایند، البته این عمل را تا هفت مسجد ادامه می دهند، 1- آیا چنین عملی مستند روایی دارد؟ 2- آیا چنین عملی (که در حال گسترش می باشد) می تواند به عنوان یک حرکت شایسته مورد تأسی دیگران قرار گیرد؟ 3- در صورتی که عمل فوق از جمله خرافات و یا خدای نکرده نوعی بدعت باشد وظیفه ما (ائمه جماعات و متدینین) در این خصوص چیست؟ نظر آیت الله خامنه ای: بسمه تعالی. عمل فوق الاشاره مستند روایی ندارد و شیوه قابل تأیید نیست. اگر چه اصل اذکار و ادعیه و طلب حاجات از خداوند متعال عمل پسندیده است، لیکن اشکال در شیوه عمل به نحو یاد شده است. آقایان علماء اعلام - دامت افاضاتهم - و مومنین - ایدهم الله تعالی - با پند و اندرز و موعظه و نصیحت از رواج چنین رفتارهایی که چه بسا ممکن است منتهی به وهن مذهب گردد، جلوگیری نمایند. والسلام/ سید علی خامنه ای. ┈┈┅═•❈ شیخ قمے ❈•═┅┈┈
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ عرض سلام و خداقوت در بحث مدیریت انگیزه ذیل بخش مشاوره عمومی و خصوصی مدیر: مدیر در واقع در جلسه خصوصی نظر خود را به افراد به نحوی تحمیل کرده؛ مخالفین را اقناع نموده و موافقین را هم با لابی با خود هماهنگ ساخته؛ در جلسه عمومی هم که تصمیم از پیش گرفته شده ای «با مدلی خاص» مورد قبول جمع قرار می گیرد. جسارتا این که مشاوره نمی شود! اِعمال نظر خود است! و در واقع، هم جلسه خصوصی و هم عمومی انگار صوری است و سرکاری برای مخاطبین! آیا اینطور است؟! ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ سلام و خدا قوت سوال بنده در مورد «درمان های روان پویشی» ست. در این گونه درمان ها که پایه اصلی کار ISDDP هست، بیشترین تأکید بر احساس و برون ریزی احساسی ست. یعنی احساساتی که روزی سرکوب شدند باید مجددا در مقابل روان درمانگر بازسازی و برون ریزی شوند. من احساس می کنم این مِتد با آموزه های اسلامی منافات داره (چون اسلام سفارش به صبر، توکل و عدم اظهار عجز در مقابل دیگران داره و در مقابل، اعتراف به گناهان نزد دیگران از آیین مسیحیته) و تصور میکنم که روش های مختلف روانشناسی به اندازه احادیث و روایات اسلامی نمی توانند به ما کمک کنند و چاره ساز باشند. بنده خودم علاقه دارم بتوانم تلفیقی از اسلام و روانشناسی رو داشته باشم. خواهشمندم راهنمایی بفرمایید. ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l ✍ سلام علیکم و رحمة الله ♦️ابراز تمایلات درونی که بسیاری از انها وسوسه هایی است که انسان به آن فکر کرده است نه تنها سبب درمان فرد نمی شود بلکه سبب گسترش هیجانات منفی و نیز تقویت وسوسه و عملی کردن وسوسه در زندگی می شود. ♦️مبنای انسان شناختی اسلام با غرب فرق دارد؛ از این رو مبنای درمان هم متفاوت هست : 👈 غرب بر هوای نفس متمرکز است. یعنی هوای نفس که منشاء همه بدبختی هاست را تقویت می کند و آنقدری آن را تقویت می کند که بتواند بدون سرکوب (آزادانه) تخلیه شود. بنابراین غربی ها اولاً «اصالت اللذت» هستن که البته هیچ وقت هم به اون اوج لذت جسمی نمی توانند برسند چون بدون آرامش معنوی روحی که مبتنی بر تقوی الهی و رسیدن به خدا ست، امکان آرامش در انسان وجود ندارد. دوما لذت را در توجه به امیال و وسوسه ها می دانند ولو گناه باشد. 👈 در نگاه اسلام اما اوج لذت در هنگام «اتصال عبد با مولی» حاصل می شود نه غرق در شهوت و وسوسه شدن. 🚨پس در روانشناسی غربی موارد متعددی از گناهان تجویز می شود از اختلاط با نامحرم و خود ارضائی و موسیقی و رقص و هر چیز دیگری که در روند درمانی شان خوب فرض شود. 👈 در حالی که در اسلام انسان یک مخلوق خداست که بدون اتصال به مبدا نمی تواند متنعم شود و اوج هر لذتی در «ارتباط با خدا» ست که در بستر «تقوی» تعریف می شود. ♦️پس نمی توانیم مبانی روانشناسی غربی خصوصا در روان درمانی ایشان را برای جامعه اسلامی بپذیریم یا نسخه دهیم زیرا نتیجه این سیره روانشناسی همین جامعه مریض خشونت زده غربی هست که پر از جنایت و گناه و ترس و افسردگی و محرومیت هست. بلکه بهتر است درمان را از دل آیات و احادیث بجوییم. ┈┈┅═•❈ شیخ قمے ❈•═┅┈┈
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ سلام و خدا قوت استاد یک سوال اگر بخواهیم برای تبلیغ یا تحصیل وتبلیغ همزمان به اروپا برویم از نظر شما خوب هست؟ آیا انحراف از دین ومشکلات عقیدتی برایمان پیش نمی آید. شرایطی وجود دارد که شاید بتوانم بروم اما بسیار نگران این موضوع درباره خودم وخانواده ام هستم. ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇
╔══════♦️🎼🌼══╗ نشر مطالب این کانال در سایر شبکه های اجتماعی توصیه می شود. @question_Answer_TablighGharb ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 🍃 🌼 🌺 💕 💦💕🌺🍃💦💕🌼🍃
l||lıllı P❍ℛ₷ℰ₷ℋ🌸PⒶ₷❍ƙℋ ıllıl||l مربوط به ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ ▂▃▅▆▇█ ̅س̅̅و̅̅ا̅̅ل̅ █▇▆▅▃▂ بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم خدمت ادمین بزرگوار و صبور خواهش میکنم نظر استاد در مورد جشن پیش رو «نهم ماه ربیع» که از قدیم مرسوم بوده و مدتی است که به طرز عجیبی به فضاحت کشیده شده را بفرمائید؟ ➖ بعضی از دوستان ما با اینکه مقلد حضرت آقا هستند زمانی که به ایشان میگوییم رهبر چنین مراسماتی را حرام کرده اند می گویند آقا فرموده اند مجالس خصوصی اشکالی ندارد و ما هم به صورت خصوصی برگزار می کنیم. 😐 و جهت توجیه، سخنرانی های عجیب و غریبی میگذارند از بعضی عمامه به سرها... 😑 و یا استناد می کنند به حضور برخی طلاب شاخص در چنین مجالسی... 😳 ➖ لطفاً بفرمایید حکم شرکت کردن مقلدین آقا در این گونه مراسمات چیست؟ و تکلیف ما چگونه است؟ و مستندات خودتون رو در این زمینه ارائه کنید. بنده هم برخی از مستندات را کپی کرده ام که خدممتان ارائه می شود. البته مطمئن هستم که مستندات استاد بزرگوار بسیار محکم تر و تاثیر گزارتر است. و من الله التوفیق اجرکم عندالله اللهم عجل لولیک الفرج ان شاءالله ✦❈@SheijQomi_TablighGharb ❈✦ 👇