eitaa logo
مؤسسهٔ قرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع)
2.7هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
15 فایل
تهران- خیابان ایران- شهید مهدوی پور- ۱۲۱ ☎️تلفن تماس: ۳۳۵۴۵۸۵۹ -۳۳۵۴۵۸۶۰ ویژه خواهران 📆شنبه تا چهارشنبه ۸ تا ۱۲ ↙️ مسئول آموزش: @N_1311 ↙️ ادمین کانال: @yazahra1442 ↙️ مسئول واحد ازدواج: @aleyasin46 ↙️ کتابخانه شهید پورمحمدی: @RAZ110
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «همسرداری را از حضرت فاطمه سلام الله علیها یاد بگیریم» 🔹 شرط بسیار لازم در مسیر انتظار، داشتن الگو و اسوه ی نیکوست.. و چه شخصیتی بهتر از حضرت زهراء سلام الله علیها که الگوی حسنه ی امام منتظران است.. امام زمان ارواحنافداه می فرمایند :فی ابنه رسول الله (صلی الله علیه و آله) لی اسوه حسنه... 🔹 چشم به راه منجی عالم بشریت باید الگوی مولا و مقتدای خود را نیک بشناسد تا در فراز و فرود ایام، توانایی موضع گیری مناسب را داشته باشد... 🔹 احترام ، ، و داری و هزاران رفتار و کردار دیگر از فاطمه زهرا سلام الله علیها، سرمشق واقعی منتظران است که باید با تمام وجود کردار صدیقه ی طاهره را سر لوحه ی زندگی خویش قرار دهند. @qurantehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺صفحه ۱۶۴ مصحف شریف 🌸 سوره مبارکه ━═🌸━⊰🍃💔🍃⊱━🌸═━ 🔹 در آیه ۱۱۵ اشاره میکند که ساحران اختیار این را که او نخست عصاى خود را بیندازد و یا ایشان سحرهاى خود را بکار برند به موسى واگذار نمودند، چون به خیال خود آمادگى مقابله با او را داشتند، لذا گفتند: اختیار با تو، اگر خواهى تو اول عصایت را بینداز، و اگر خواهى ما طنابها و چوبدستى‏هاى خود را به کار بریم، و این خود یک نوع زرنگى است که انسان در برابر خصم خود را قوى و آماده، و خصم را ضعیف و خوار جلوه دهد. فرعونیان نیز با این کلام خود به موسى (علیه السّلام) فهماندند که نسبت به غلبه خود اطمینان دارند، علاوه بر اینکه رعایت ادب را هم کردند. @qurantehran
مؤسسهٔ قرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع)
#قرائت_روزانه_قرآن_کریم 🌺صفحه ۱۶۴ مصحف شریف 🌸 سوره مبارکه #اعراف ━═🌸━⊰🍃💔🍃⊱━🌸═━ #اندکی_تأمل 🔹
(بهرامپور) 105 - شایسته‌ ‌است‌ ‌که‌ ‌در‌ باره‌ی‌ خداوند جز حق‌ نگویم‌ همانا ‌برای‌ ‌شما‌ معجزه‌ای‌ ‌از‌ جانب‌ پروردگارتان‌ آورده‌ام‌، ‌پس‌ بنی‌ اسرائیل‌ ‌را‌ ‌با‌ ‌من‌ بفرست‌ 106 - ‌گفت‌: ‌اگر‌ راست‌ می‌گویی‌ و معجزه‌ای‌ آورده‌ای‌، ‌آن‌ ‌را‌ بیاور 107 - ‌پس‌ عصای‌ خویش‌ بیفکند ‌که‌ ‌در‌ دم‌ اژدهایی‌ واقعی‌ شد 108 - و دست‌ ‌خود‌ [‌از‌ گریبان‌] برآورد ‌که‌ ناگه‌ ‌برای‌ ناظران‌ درخشان‌ گردید 109 - سران‌ قوم‌ فرعون‌ گفتند: ‌به‌ راستی‌ ‌این‌ جادوگری‌ ماهر ‌است‌ 110 - می‌خواهد ‌شما‌ ‌را‌ ‌از‌ سرزمینتان‌ بیرون‌ کند اینک‌ چه‌ رأی‌ می‌دهید! 111 - گفتند: [کار] ‌او‌ و برادرش‌ ‌را‌ ‌به‌ تأخیر انداز، و مأموران‌ جمع‌آوری‌ ‌را‌ ‌به‌ شهرها بفرست‌ 112 - ‌تا‌ ‌هر‌ چه‌ ساحر ماهر ‌است‌ نزد تو آورند 113 - جادوگران‌ ‌به‌ حضور فرعون‌ آمدند گفتند: ‌اگر‌ ‌ما غالب‌ شدیم‌ آیا حتما مزدی‌ خواهیم‌ داشت‌! 114 - ‌گفت‌: آری‌، البته‌ ‌شما‌ ‌از‌ مقربان‌ خواهید ‌بود‌ 115 - گفتند: ای‌ موسی‌! تو اول‌ می‌افکنی‌ ‌ یا ‌ ‌ما بیفکنیم‌! 116 - ‌گفت‌: ‌شما‌ بیفکنید و چون‌ افکندند، مردم‌ ‌را‌ چشم‌ بندی‌ کردند و ‌آنها‌ ‌را‌ ترساندند و سحر بزرگی‌ آوردند 117 - و ‌به‌ موسی‌ وحی‌ کردیم‌ ‌که‌ عصای‌ خویش‌ بیفکن‌ ‌پس‌ همان‌ دم‌ ساخته‌های‌ ‌آنها‌ ‌را‌ [یک‌ ‌به‌ یک‌] می‌بلعید 118 - ‌پس‌ حقیقت‌ ثابت‌ شد و کاری‌ ‌که‌ می‌کردند ‌بر‌ باد رفت‌ 119 - ‌این‌ جا ‌بود‌ ‌که‌ شکست‌ خوردند و ‌با‌ خواری‌ برگشتند 120 - و ساحران‌ [بی‌اختیار] ‌به‌ سجده‌ افتادند @qurantehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا رب چہ شود زآن گل نرگس خبر آیـد آن یار سفر ڪردهٔ ما از آیـد شام سیہ غیبت ڪبری بہ سر آیـد امید همہ منتظر آیـد @qurantehran
در قرآن(۱۲) 🌹کار استکبار و صهیونیزم یا کشتن است یا اخراج مسلمانان از سرزمین خودشان سوره ممتحنه رَبَّنَا لَا تجْعَلْنَا فِتْنَةً لِّلَّذِينَ كَفَرُواْ وَ اغْفِرْ لَنَا رَبَّنَا (۵) پروردگارا، ما را مايه فتنه و امتحان كافران مگردان و پروردگارا، ما را بيامرز. (۵) 🌹حضرت ایه الله جوادی آملی: (تفسير سوره ممتحنه جلسه پنجم ) اگر کفّار مردم مسلمان سرزميني را مثل یمن در همان سرزمينشان می کشند ﴿يُذَبِّحُونَ أَبْنَاءَكُمْ﴾ یا آنچه براي فلسطيني‌هاي محروم مي‌گذرد که «يخروجونهم من ديارهم» باشد، فرقي نمي‌‌کند. ﴿يُخْرِجُونَ﴾ در جريان فلسطين است که بيش از صد سال است که اينها را از سرزمين‌شان بيرون کردند. «يذبحون» هم الآن چند سال است که در يمن و اينها مطرح است. ✅ فرمود اينها مي‌گويند: ﴿رَبَّنَا لاَ تَجْعَلْنَا فِتْنَةً لِلَّذِينَ كَفَرُوا﴾، فرمود اين کفار ما را آزمايش مي‌کنند. ما را مورد آزمايش اينها قرار ندهيد که درباره ما مسائل خودشان را آزمايش بکنند. اين سلاح‌ها کشتار جمعي را در کشورهاي اسلامي آزمايش مي‌کنند يا به يمن مي‌دهند، يا به غزّه مي‌دهند @qurantehran
از نقشه‌های خیلی روشن شیطان یکی این است: زودتر از موعد، شکست جبهه‌ی الهی و رحمانی را اعلام می‌کند، که بله شما شکست خوردید. @qurantehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺صفحه ۱۶۵ مصحف شریف 🌸 سوره مبارکه ━═🌸━⊰🍃💔🍃⊱━🌸═━ 🔹 برنامه ی فرعون در اینجا براى مبارزه با ساحرانى که به موسى (ع) ایمان آورده بودند، یک برنامه عمومى در مبارزات ناجوانمردانه جبّاران با طرفداران حق است; از یکسو از حربه تهمت استفاده مى‏ کنند، تا موقعیت حق طلبان را در افکار عمومى تضعیف کنن. و از سوى دیگر تکیه بر زور و قدرت و تهدید به قتل و نابودى مى ‏نمایند تا اراده آنها را درهم بشکنند . ولی هیچیک از این دو حربه در طرفداران راستین حق کارگر نگردید . @qurantehran
مؤسسهٔ قرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع)
#قرائت_روزانه_قرآن_کریم 🌺صفحه ۱۶۵ مصحف شریف 🌸 سوره مبارکه #اعراف ━═🌸━⊰🍃💔🍃⊱━🌸═━ #اندکی_تأمل 🔹
(بهرامپور) 121 - گفتند: ‌ما ‌به‌ پروردگار عالمیان‌ ایمان‌ آوردیم‌ 122 - پروردگار موسی‌ و هارون‌ 123 - فرعون‌ ‌گفت‌: پیش‌ ‌از‌ ‌آن‌ ‌که‌ ‌به‌ ‌شما‌ رخصت‌ دهم‌ ‌به‌ ‌او‌ ایمان‌ آوردید!! حتما ‌این‌ توطئه‌ای‌ ‌است‌ ‌که‌ ‌در‌ شهر ‌به‌ راه‌ انداخته‌اید ‌تا‌ ساکنانش‌ ‌را‌ ‌از‌ ‌آن‌ بیرون‌ کنید، ‌پس‌ ‌به‌ زودی‌ خواهید دانست‌ 124 - حتما، و یقینا دست‌ها و پاهایتان‌ ‌را‌ چپ‌ و راست‌ قطع‌ می‌کنم‌، آن‌گاه‌ ‌شما‌ ‌را‌ جملگی‌ ‌به‌ دار می‌زنم‌ 125 - گفتند: [‌هر‌ چه‌ می‌خواهی‌ بکن‌] ‌ما ‌به‌ سوی‌ پروردگارمان‌ باز می‌گردیم‌ 126 - و تو ‌از‌ ‌ما انتقام‌ نمی‌گیری‌ مگر ‌برای‌ ‌این‌ ‌که‌ ‌ما ‌به‌ آیات‌ پروردگارمان‌‌-‌ وقتی‌ ‌برای‌ ‌ما آمد‌-‌ ایمان‌ آوردیم‌ بار الها! ‌بر‌ ‌ما صبوری‌ ببار و مسلمانمان‌ بمیران‌ 127 - سران‌ قوم‌ فرعون‌ گفتند: آیا موسی‌ و قوم‌ ‌او‌ ‌را‌ وا می‌گذاری‌ ‌که‌ ‌در‌ زمین‌ فساد کنند و تو و خدایانت‌ ‌را‌ واگذارد! ‌گفت‌: ‌به‌ زودی‌ پسرانشان‌ ‌را‌ می‌کشیم‌ و زنانشان‌ ‌را‌ زنده‌ می‌گذاریم‌ ‌که‌ بی‌تردید ‌ما ‌بر‌ آنان‌ تسلط داریم‌ 128 - موسی‌ ‌به‌ قوم‌ ‌خود‌ ‌گفت‌: ‌از‌ خداوند مدد بجویید و استقامت‌ ورزید ‌که‌ زمین‌ ‌از‌ ‌آن‌ خداست‌، ‌آن‌ ‌را‌ ‌به‌ ‌هر‌ کس‌ ‌از‌ بندگانش‌ ‌که‌ بخواهد ‌به‌ ارث‌ می‌دهد، و فرجام‌ [نیکو] ‌از‌ ‌آن‌ پرهیزکاران‌ ‌است‌ 129 - گفتند: پیش‌ ‌از‌ ‌آن‌ ‌که‌ سوی‌ ‌ما بیایی‌ و ‌بعد‌ ‌از‌ ‌آن‌ ‌که‌ آمدی‌ همواره‌ آزار شده‌ایم‌ [موسی‌] ‌گفت‌: امید ‌است‌ پروردگارتان‌ دشمن‌ ‌شما‌ ‌را‌ هلاک‌ کند و ‌شما‌ ‌را‌ ‌در‌ [‌این‌] سرزمین‌ جانشین‌ [آنان‌] گرداند ‌تا‌ ببیند چگونه‌ عمل‌ می‌کنید 130 - و ‌به‌ راستی‌ فرعونیان‌ ‌را‌ ‌به‌ خشکسالی‌ و کاهش‌ محصولات‌ دچار کردیم‌ ‌تا‌ ‌به‌ ‌خود‌ آیند @qurantehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙حجت‌الاسلام کاشانی 🔸کاش می‌فهمیدیم چقدر بیچاره‌ایم!! ... این معنی انتظار را برگردان بر سینه ی ما قرار را برگردان گیریم درون این زمستان بلند با آمدنت بهار را برگردان   @qurantehran
در قرآن (۱۳) ❎🔰فتنه گران باید در جامعه اسلامی طرد شوند وتنها بمانند و در تنهایی جانشان به لب برسد [سوره طه/ آيات ۹۷-۹۸] قالَ فَاذْهَبْ فَإِنَّ لَكَ فِي الْحَياةِ أَنْ تَقُولَ لا مِساسَ وَ إِنَّ لَكَ مَوْعِداً لَنْ تُخْلَفَهُ وَ انْظُرْ إِلى‏ إِلهِكَ الَّذِي ظَلْتَ عَلَيْهِ عاكِفاً لَنُحَرِّقَنَّهُ ثُمَّ لَنَنْسِفَنَّهُ فِي الْيَمِّ نَسْفاً (۹۷) (موسى به سامرى) گفت: پس برو (دور شو)، پس همانا بهره‏ى تو در دنيا اين است كه (به دردى مبتلا خواهى شد كه دائماً) مى‏گويى: «به من دست نزنيد» و همانا براى تو (در آخرت) ميعادگاهى است كه هرگز از آن تخلّف نخواهد شد. و (اكنون) به سوى معبودت كه پيوسته آن را پرستش مى‏كردى نگاه كن، ما حتماً آن را مى‏سوزانيم (و) سپس خاكستر و ذرّات آن را به دريا خواهيم پاشيد. 1- بعد از اثابت فتنه گری، بايد مجرم را مجازات كرد. «سَوَّلَتْ لِي نَفْسِي فَاذْهَبْ» 2- يكى از مراحل نهى از منكر، طرد فتنه گران است. «فَاذْهَبْ» 3- فتنه گران را بايد از ميان جامعه طرد كرد. آزادى فكر به معناى باز گذاشتن دست فتنه گران در گمراه كردن ديگران نيست. «فَاذْهَبْ» 4- براى فتنه گران، مجازات دنيوى وسيله‏ى تخفيف در كيفرهاى اخروى نيست. «لا مِساسَ وَ إِنَّ لَكَ مَوْعِداً» 5- شايد بتوان از كيفرهاى دنيوى فرار كرد، ولى از عذاب اخروى و قهر الهى در آخرت راه گريزى نيست. «لَكَ مَوْعِداً لَنْ تُخْلَفَهُ» 6- بدترين نوع جرم، اصرار مجرم بر جرم است. «ظَلْتَ عَلَيْهِ عاكِفاً» (سامرى خود نيز گوساله خود را مى‏پرستيد.) 7- ابزار فتنه و آثار آن بايد نابود شود. «لَنُحَرِّقَنَّهُ» حتی اگر مسجد ضرار باشد 8- حفظ افكار مردم از حفظ طلا مهم‏تر است. گاهى بايد براى ايجاد موج و مبارزه با منكر، اشياى قيمتى فدا شوند. «لَنُحَرِّقَنَّهُ» 9- غيرت دينى و قاطعيّت در برابرفتنه ، لازمه‏ى رهبرى است. «لَنُحَرِّقَنَّهُ ثُمَّ لَنَنْسِفَنَّهُ» (سوزاندن طلا و به دريا ريختن آن، تصميم قطعى موسى بود) @qurantehran
جامعه‌ ای که به تعهدات ایمانی خود عمل نمی‌کند، نام خود را جامعه مؤمن نگذارد. @qurantehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
18372383616421.mp3
4.21M
میخوای خدا رو ملاقات کنی !؟ پس برو کربلا حتی با یک سلام میشه شب جمعه رفت زیارت اباعبدالله ... 🎙 استاد عالی حسین جان! دلم سرگشته و حیران و زار است برای دیدن کرببلایت بی قرار است @qurantehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺صفحه ۱۶۶ مصحف شریف 🌸 سوره مبارکه ━═🌸━⊰🍃💔🍃⊱━🌸═━ 🔹 درباره قرآن کریم گفتند تفأل نزنید قرآن فالنامه نیست استخاره یک حساب دیگری دارد کسی بخواهد ببیند که در این تجارت سود می‌برد یا نه اگر خوب آمد خیال نکند که یعنی در این تجارت سود می‌برد یعنی این کار برایش خوب است ولو به حسب ظاهر ضرر بکند ﴿عَسى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ﴾ 🔹 استخاره یعنی طلب خیری است که از دعاهای نورانی صحیفه سجادیه است که انسان یک کاری که می‌خواهد انجام بدهد حالا برایش روشن شد مسلم شد که کار خوب است و تصمیم هم گرفته می‌خواهد انجام بدهد شایسته است آن دعای استخاره را بخواند از خدا خیر بخواهد بعد وارد کار بشود آنکه نور است آن دعای استخاره است که اول دعا می‌کند که خدایا خیر مرا در این کار قرار بده خُب غرض آن است که تفعل ممضی است اما تطیر مَنهی است و نهی هم شده @qurantehran
مؤسسهٔ قرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع)
#قرائت_روزانه_قرآن_کریم 🌺صفحه ۱۶۶ مصحف شریف 🌸 سوره مبارکه #اعراف ━═🌸━⊰🍃💔🍃⊱━🌸═━ #اندکی_تأمل 🔹
(بهرامپور) 131 - و چون‌ ناز و نعمت‌ ‌به‌ ‌آنها‌ می‌رسید می‌گفتند: ‌این‌ حق‌ ماست‌، و چون‌ گزندی‌ ‌به‌ ‌ایشان‌ می‌رسید، ‌به‌ موسی‌ و پیروان‌ ‌او‌ فال‌ بد می‌زدند آگاه‌ باش‌ ‌که‌ بخت‌ بد ‌آنها‌ نزد خداست‌ ولی‌ اکثرشان‌ نمی‌فهمند 132 - و گفتند: هرگاه‌ ‌که‌ معجزه‌ای‌ ‌برای‌ ‌ما بیاوری‌ ‌که‌ ‌به‌ وسیله ‌آن‌ سحرمان‌ کنی‌ ‌ما ‌به‌ تو ایمان‌ نخواهیم‌ آورد 133 - ‌پس‌ طوفان‌ و ملخ‌ و شپش‌ و وزغ‌ها و خون‌ ‌را‌ ‌که‌ معجزاتی‌ ‌از‌ ‌هم‌ جدا بودند برایشان‌ فرستادیم‌، باز ‌هم‌ سرکشی‌ کردند و قومی‌ بزهکار بودند 134 - و چون‌ بلا ‌بر‌ ‌آنها‌ واقع‌ شد، گفتند: ای‌ موسی‌! پروردگار خویش‌ ‌را‌ بدان‌ عهدی‌ ‌که‌ ‌با‌ تو دارد ‌برای‌ ‌ما بخوان‌ ‌که‌: ‌اگر‌ عذاب‌ ‌را‌ ‌از‌ ‌ما برداری‌ قطعا ‌به‌ تو ایمان‌ می‌آوریم‌ و حتما بنی‌ اسرائیل‌ ‌را‌ ‌با‌ تو می‌فرستیم‌ 135 - اما هنگامی‌ ‌که‌ عذاب‌ ‌را‌ ‌تا‌ موعدی‌ ‌که‌ آنان‌ ‌به‌ ‌آن‌ می‌رسیدند ‌از‌ ‌آنها‌ برمی‌داشتیم‌، باز ‌هم‌ پیمان‌ ‌خود‌ می‌شکستند 136 - ‌ما ‌هم‌ سر انجام‌ ‌از‌ آنان‌ انتقام‌ گرفتیم‌ و ‌در‌ دریا غرقشان‌ ساختیم‌، چرا ‌که‌ آیات‌ ‌ما ‌را‌ تکذیب‌ کردند و ‌از‌ ‌آن‌ غفلت‌ می‌ورزیدند 137 - و ‌به‌ ‌آن‌ گروهی‌ ‌که‌ تضعیف‌ می‌شدند، مشرق‌ها و مغرب‌های‌ [‌آن‌] سرزمین‌ ‌را‌ ‌که‌ برکت‌ داده‌ بودیم‌ واگذاشتیم‌ و وعده‌ی‌ نیک‌ پروردگار تو ‌در‌ حق‌ بنی‌ اسرائیل‌، ‌به‌ پاس‌ صبوریشان‌ تحقق‌ یافت‌ و آنچه‌ ‌را‌ ‌که‌ فرعون‌ و قوم‌ ‌او‌ می‌ساختند و آنچه‌ ‌را‌ ‌که‌ ‌بر‌ می‌افراشتند ویران‌ کردیم‌ @qurantehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پشت کوچه پس کوچه های انتظار همان جا که فاصله ها کمی بیشتر است، با شما، به امید نگاه مهربانی از سر لطف هستم...🥀 برای آمدن و رسیدن! السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْعَلَمُ الْمَنْصُوبُ وَ الْعِلْمُ الْمَصْبُوبُ وَ الْغَوْثُ وَ الرَّحْمَةُ الْوَاسِعَةُ وَعْدا غَيْرَ مَكْذُوبٍ @qurantehran
💠 سرّ رضا 🔹 حضرت امیر فرمود: من دوستی داشتم برادری داشتم که در چشمان من خیلی بزرگ بود، من او را بزرگ می‌ دیدم؛ او نه امام بود و نه امامزاده؛ نه پیغمبر بود و نه پیغمبرزاده. همین حرف در بخش ‌هایی از خطبه‌ ها در کلمات قصار و اینها هست؛ فرمود: «عَظُمَ الْخَالِقُ فِی أَنْفُسِهِمْ فَصَغُرَ مَا دُونَهُ فِی أَعْینِهِم‏»، بعد در آن کلمه قصار دارد که «كَانَ لِی فیما مَضی اَخٌ فی الله و کان یعظِمُه فی عَینی صِغَرُ الدنیا فی عَینِه»؛ او در چشمان من بزرگ بود، من وقتی که او را می ‌دیدم یک مرد با عظمت و بزرگ را می ‌دیدم. چرا او در چشمان من بزرگ بود؟ چون در چشم او بود، خب این حرف حضرت حجت هم هست. اگر ما این ‌طور باشیم نه تنها ما را می ‌بیند، بلکه ما را به عظمت می ‌بیند، پس این راه دارد. 🔹 پس اگر ما حضرت را ببینیم، زیارت است، ثوابی هم ممکن است داشته باشد؛ اما این مهم نیست، مهم آن است که حضرت ما را ببیند، آن هم نگاه تشریفی و ؛ آدم می ‌شود ! اینکه تلاش بکنیم حضرت را ببینیم، این، مقام نیست، باید تلاش بکنیم تا حضرت ما را ببیند و اگر خواستیم ببینیم که چیست و برنامه حضرت چیست، برنامه حضرت قرآن است و نهج البلاغه؛ اینها یک نور هستند. @qurantehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا