eitaa logo
خبرفوری سراسری
137 دنبال‌کننده
82.3هزار عکس
56.7هزار ویدیو
765 فایل
خبرفوری سراسری بی طرف ترین کانال خبری در ایتا آخرین خبرها همه خبرهاب داغ #سیاسی #فرهنگی#دفاعی #ورزشی #جنگی #اقتصادی شبانروز دراین کانال خبری منتشرمیشود مارا تبلیغ کنید #خبرفوری #اخبارفوری #شهیدسیدابراهیم_رئیسی مارا تبلیغ کنید https://eitaa.com/raaesi
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 رسانه و جهادتبیین آقا از اول سخنرانی چند بار گفتن: مردم رو آگاه کنید... مردم رو اقناع کنید... به مردم بگویید... مردم باید بدانند... رسانه داخلی رو دارن تخریب می‌کنند... قضیه رو متوجه شدین چی بود؟؟ باز بحث کار و بود 🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش
🚨📡فروشگاه متخلف رفاه که اقدام به هنجارشکنی کرده بود توسط فراجا پلمپ شد. ↕️↔️ با مطالبه گری عمومی مردمی فروشگاه تهرانپارس که جشنواره فروش آن بر خلاف عفت عمومی جامعه و با هنجار شکنی برگزار گردیده بود و مجری در آن رقصید و غالب خانم ها اقدام به کشف حجاب و فیلمبرداری نموده بودند دیروز عصر توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا پلمپ گردید. ⬅️🔚و پیگیری قضایی برای محاکمه جدی برای مجری شهریاری معلوم الحال در دست اقدام است. ┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅ جهت مطالبه گری و ثبت نام در تشکیلات مجمع رهروان امر به معروف از طریق ادرس زیر سامانه صّف اقدام نمایید. «مهار تورم، رشد تولید» 📡مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر www.110313.ir 👇لینک دانلود اپلیکیشن صّف👇 app.110313.ir 👇به ما بپیوندید👇 https://eitaa.com/heyatrahrovanamrbemarof https://eitaa.com/joinchat/3309699208Ce621a17a59
🔰دو استفتاء جالب از مقام معظم رهبری در مورد تولید ملی 1⃣ آیا خرید کالای ایرانی ثواب هم دارد؟ 👈 اگر به نیت تقویت مسلمانان و اقتصاد نظام اسلامی انجام شود قطعاً ثواب دارد.  2⃣ حکم خرید، فروش و استفاده از کالای_خارجی در صورتی که مشابه داخلی داشته باشد اشکال دارد؟ 👈 اگر این کار موجب تضعیف کالای ایرانی و ضرر به اقتصاد نظام اسلامی شود جایز نیست(حرام شرعی است). ✅نکته شرعی: آیا «جایز نیست» یعنی حرام است؟ 👈اصطلاح «جایز نیست» در مسائل شرعی و فقه مصطلح به این معنا است که مکلف در مقام عمل، نباید فعل مورد نظر را انجام دهد و از این جهت با اصطلاح حرام فرقی ندارد. (أجوبة  الاستفتاءات رهبری ص 10) 👌بنابراین عبارت جایز نیست در تمامی احکام شرعی؛ به معنای مکروه بودن کار نمی باشد، بلکه به معنای حرمت آن است. 🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش
👆 واکنش کاربران به یک پست اینستاگرام ♦️کم کم همه دارن می فهمند اصل شورش زن زندگی آزادی برای چی بود 🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش
🔴خبرگزاری سعودی اخبار الیوم : ایران برای همکاری های با عربستان اعلام آمادگی کرد ➖این خبرگزاری دولتی عربستانی مدعی شده ایران به درخواست ریاض برای آغاز همکاری های هسته ای پاسخ کاملا مثبت داده است. 🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش
🔴 استفتائات از رهبر معظم انقلاب س 731: دختری که به سن تکلیف رسیده، ولی به علت ضعف جسمانی توانایی روزه گرفتن ندارد، و بعد از ماه مبارک رمضان هم نمی‌تواند قضای آن را به جا آورد تا اینکه ماه رمضان سال بعد فرا می‏‌رسد، چه حکمی دارد؟ ج: ناتوانی از گرفتن روزه و قضای آن به مجرد ضعف و عدم قدرت موجب سقوط قضای روزه نمی‌شود، بلکه قضای روزه‌های ماه رمضان که از او فوت شده، بر وی واجب است. س 732: دخترانی که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند و روزه گرفتن بر آنها مقداری مشکل است، چه حکمی دارند؟ آیا سن بلوغ شرعی دختران اکمال 9 سال قمری است؟ ج: بنا بر نظر مشهور، بلوغ شرعی دختران همان تکمیل نه سال قمری است که در این هنگام روزه بر آنها واجب است و ترک آن به مجرد بعضی از عذرها جایز نیست، ولی اگر روزه گرفتن برای ایشان ضرر داشته باشد یا تحمل آن برایشان همراه با مشقت زیاد باشد، افطار برای آنها جایز است. س 734: اگر دختر 9 ساله‌‏ای که روزه بر او واجب شده، به دلیل دشواری، روزه‌اش را افطار کند، آیا قضا بر او واجب است یا خیر؟ ج: قضای روزه‌هایی که از ماه رمضان افطار کرده، بر او واجب است. س 735: اگر فردی به خاطر عذری قوی، 50 درصد احتمال دهد که روزه بر او واجب نیست و به همین دلیل روزه نگیرد، ولی بعداً معلوم شود که روزه بر او واجب بوده، از جهت قضا و کفّاره چه حکمی دارد؟ ج: اگر افطار عمدی روزه ماه مبارک رمضان به مجرد احتمال عدم وجوب روزه بر وی باشد، در فرض سؤال علاوه بر قضا، کفّاره هم بر او واجب است. اما اگر افطار به علت ترس از ضرر باشد و ترس هم منشأ عقلایی داشته باشد، کفّاره واجب نیست، ولی قضا بر او واجب است. حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پاسخ به این سوال که اگر زن باردار نداند و مطمئن نباشد روزه برای جنین او ضرر دارد یا نه می‌گویند: « اگر بر اثر روزه، خوف ضرر بر جنین وجود داشته باشد و خوف وی هم دارای منشاء عقلایی باشد. افطار بر او واجب است. در غیر این‌صورت باید روزه بگیرد» ایشان همچنین درباره همین وضعیت برای خانم شیرده می‌فرمایند: « اگر روزه گرفتن باعث کمی شیر او و ناراحتی بچه بشود یا برای خودش ضرر داشته باشد، روزه بر او واجب نیست.» 🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش
منظور حضرت آقا نسبت به پرهیز از دوقطبی سازی چه بود.mp3
3.66M
🔴بشنوید؛ منظور امام خامنه ای نسبت به پرهیز از دوقطبی سازی چه بود؟! ♦️پاسخی برادرانه به امثال آقای جلیل محبی و روزنامه فرهیختگان 🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش
🔴 موافقت پارلمان اردن با اخراج سفیر رژیم صهیونیستی ♦️ پارلمان اردن در اعتراض به اظهارات اخیر وزیر دارایی رژیم اسرائیل، رأی به طرد سفیر این رژیم در أمان داد. ♦️ نقشه‌ای روی جایگاه سخنرانی وزیر دارایی رژیم اسرائیل در فرانسه منتشر شده بود که در آن اردن و کرانه باختری جزوی از نقشه ادعایی اسرائیل بزرگ ترسیم شده بود. ♦️اولا که صهیونیست ها همونی هم که در اختیار دارن ، از دست رفته باید تلقی کنن دوما خداروشکر که کشورهای عربی یه عرضه ای از خودشون نشون دادن... 🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش
🔴متن کامل/فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، «ماه تزکیه و خودسازی» توجه هموطنان عزیز به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب می‌کند: ۱- متصدیان هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها وایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذی‌ربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشاندن فضای خود (به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد) می‌توانند به مسافران خود خدمات ارائه کنند و فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است. ۲- سرنشینان محترم وسایل نقلیه (اعم از عمومی و شخصی) که در حال تردد هستند و همچنین هموطنان عزیزی که از فضای پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها استفاده می‌کنند موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و انتظار می‌رود که از هرگونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اسلامی و اخلاقی اجتناب کنند. ۳- یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت پیش از پیش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری‌ها است. انتظار می‌رود همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات کرده و برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوند ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، هنجارهای دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود. ۴- گشت‌های انتظامی در زمان افطار و شب‌های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد، تلاش می‌کند با حضور خود، رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقا بخشد حتماً، همکاری مردم و روزه داران بسیار راهگشا خواهد بود. ۵- ضوابط و نحوه صدور مجوز ویژه رمضان برای واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان از طریق اتحادیه‌های صنفی ذیربط به اعضا تحت پوشش ابلاغ خواهد شد. ۶- مسئولیت عدم رعایت موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است. در پایان ضمن آروزی قبولی طاعات وعبادات، انشا الله که دعای خیر روزه داران و مردم عزیز بدرقه راه نیروهای پلیس در این ایام مهمانی خدا و مبارک باشد. 🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷 🌍 eitaa.com/ebratha_ir  ایتا 🌍 splus.ir/ebratha.org  سروش
⭕️ باج به اقلیت دیکتاتور 🔹 تعداد زنانی که در چندماه اخیر "کشف حجاب" کرده اند "حداکثر" ۴ تا ۵ درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهند. 🔹 اما این که چگونه این اقلیت قانون شکن با جسارت و گستاخی توانسته اند شهوت و میل خود را بر منافع اکثریت مطلق جامعه ترجیح داده و قانون و مجریان آن را به گوشه رینگ برده و تسلیم کنند، نکته ای است که تلخی آن کمتر از زشتی آزاد شدن بی حجابی نیست! 🔹 ترس حاکمیت ج.ا ( روسای سه قوه ، اکثریت مجلس ، رسانه ملی ، حوزه های علمیه ، سپاه و ....) از این عده قلیل قانون شکن، علت اصلی گستاخی و باج گیری زنان بی حجاب و باج دهی حاکمیت به آنهاست ! 🔹 در چند سال اخیر براندازان و نفوذیهای داخلی با پشتوانه دولتها ، سرویسهای جاسوسی و رسانه های بیگانه، "بی حجابی " را به عنوان مطالبه جدی اکثریت زنان ایرانی جلوه داده و طی چند مرحله عملیات روانی ، "الزام به رعایت حجاب" در ج.ا را به چالش کشیدند ( انبوه تبلیغات منفی درباره "گشت ارشاد"ی که عملا وجود خارجی نداشت و سالها به صورت نمادین و بسیار محدود فعالیت می کرد) و پس از آشوبهای اخیر ، حاکمیت را به این باور غلط رساندند که اصرار بر رعایت حجاب در جامعه، موجب ادامه آشوبها خواهد شد و برای جلوگیری از تداوم اغتشاشات باید در برابر موج کشف حجاب سکوت کرد! ( در این نتیجه گیری منفعلانه، نقش برخی مشاوران و اطرافیان سران سه قوه را نباید نادیده گرفت ! مشاورانی ترسو، بی سواد و بی اعتنا به اسلام و انقلاب که اعتقادی به اهداف انقلاب و جمهوری اسلامی و آرمانهای امام نداشته و ندارند و سالهاست با جلب اعتماد برخی مسئولان ارشد، آنها را به اتخاذ تصمیماتی مغایر با امنیت و منافع جامعه واداشته اند) ▪️ در نتیجه این روند، حاکمیت جمهوری اسلامی، باج دادن به اقلیت بی حجاب را ادامه داده و عملا منافع و امنیت کشور را قربانی هوسهای شهوانی این عده اندک نموده است! ▪️ادامه این روند جاهلانه و مقدم داشتن هوس معدود زنان بی حجاب بر حرمت احکام الهی و قربانی کردن قانون ، سلامت روحی و روانی جامعه و نهاد خانواده در پای عده ای "لاابالی بی حیا" موجب خالی شدن جمهوری اسلامی از محتوای دینی و تبدیل آن به نظامی " سکولار" خواهد شد ! چرا که همین اقلیت به پیشرویهای خود ادامه خواهند داد و در آینده ای نزدیک مجوز تاسیس استخر و پلاژهای مختلط ، مشروب فروشی ، کاباره و کازینو را هم از مسئولان نظام خواهند گرفت و البته که مسئولان محترم هم با همان استدلالی که در برابر گسترش بی حجابی سکوت کردند، مجوزهای فوق را صادر خواهند کرد! ❇️ فراموش نکنیم به تعبیر صریح حضرت امام ، فلسفه تشکیل حکومت اسلامی، اقامه احکام شریعت است!
شبهه آزادي بي چهارچوب يكي از شبهات و ابهاماتي كه مي شود آن را از رابطه عشق و عاشق و معشوق و رمز دوست داشتن حل كرد اين است كه چرا بايد يكسري از محدوديتها و حريمها و عفافها و تقواها و نجابتها و وقارها و صلابتها و متانتها و حياها و حجابها و سكوتها و صبرها و خويشتنداريها و ... در ميان عاشق و معشوق وجود داشته باشد؟! آيا با وجود اين موانع امكان شناخت وجود دارد؟ مثلاً چه اشكالي دارد اگر مانند داستانها و مثلها و افسانه ها و اسطوره‌هاي عاشقانه همچون ليلي و مجنون، خسرو و شيرين، شيرين و فرهاد، منيژه و بيژن، شاهزاده و گدا، چوپان و شاهزاده و ... يا حتي مانند بسياري فيلمها و رمانهايي كه با فرهنگ ما سنخيت ندارد، معشوقه براي اظهار وجود قالي را از پشت بام تكان دهد، پنجره را باز كند، لاي درب نيمه باز بايستد و با نمايان كردن زيباييهاي ظاهري همچون زلف و رخ و چشم و ابرو لب و لعل و سينه و گردن و ساق پا و ناز و عشوه هاي شاعرانه و رمانتيك دل عاشق را ببرد يا او را در خماري بگذارد يا ... .؟! در جواب بايد گفت كه: اولاً اينها حقايقي هستند كه در قالبهاي شعر و داستان و افسانه يا به صورت اسطوره و مثل درآمده اند، ثانياً بايد شرايط زماني و مكاني و اجتماعي و ديني و اعتقادي و فرهنگي را هم در نظر گرفت، ثالثاً فرهنگهاي عاشقي در زمانها و مكانهاي مختلف و حتي در مورد انسانهاي مختلف با هم تفاوت دارد، رابعاً اكثر اين استعاره ها جنبه سمبليك و نمادين دارند و بعضاً هم براي اغراق و مبالغه آورده شده اند تا عمق عشق و اوج خيال پردازيهاي عاشق و تصوراتش از معشوق را به تصوير بكشد و حسن و زيبايي او را توصيف كند، خامساً اينكه اكثر اين حالات در عالم واقعيت و عمل امكان و فرصت ظهور و بروز نمي يابند، چرا كه عرف عاشقي را خواهند شكست و حرمت عشق را زير سؤال خواهند برد و پاكي معشوق را خدشه دار خواهند و آبروي عاشق را خواهد برد و اينها همه در نمي گنجد.
💠ارتباط مسایل معنوی                و تغذیه در طب اسلامی ؛ * ترس=با خوردن به -اسفند -کرفس * قلب=با پرخوری ،زیاد خوردن گوشت * ونورانیت دل=با خوردن گلابی ترنج -خوردن تلبینه-به ، سرکه * بخل=با خوردن به * قلب=با خوردن به * از کبر=با خوردن عدس * =با خوردن به * خشم=با خوردن آب * عقل=خوردن چغندر ،سرکه * اخلاقی=خوردن کدو ،بعد از نماز صبح نان خوردن * خشم=خوردن مویز * محبت و مودت=خوردن به * از وسوسه=شستشوی با خطمی * اخلاقی فرزند= خربزه،پنیر و خربزه  ،کدو خوردن مادر * شیطان=خوردن انار-زینت سفره به سبزی * فرزند=کندر خوردن مادر * غم و اندوه=شستن دست قبل غذا * =ترک نمک خوردن * قلب=خوردن عدس * اشک=خوردن عدس * ملایکه=ترک مسواک * عقل= با خوردن هلیله -سداب -کرفس -خرفه –انجام حجامت * غم و اندوه=شستن سر با سدر ،شستن لباس * سجده=سرمه کشیدن * در نماز=سیری شکم * اندوه=خوردن انگور * قرآن=کاهش بلغم * وسوسه شیطان=خوردن به * محبت=ماساژ دادن .