"شهره هیچ وقت این مو ها رو نزن. ببین شون آخه"
دولا میشوی و گونه نرم و پنبه ای اش را میبوسی و زیر لب میگویی: "عزیز بابا..."
دولا میشوم. گونه نرم و پنبه ای اش را میبوسم و جای تو میگویم: "عزیز بابا..." بعد صدایم را کمی آرام تر میکنم و در دل میگویم: "عزیز مامان..."
همیشه میخواهم اول نام تو باشد، بعد من.
#لا_به_لای_درختان_بلوط
@raaheaseman | ☁️
🇮🇷🇱🇧
سَلامٌ عَلَىٰ آلِ يس
"بهارِ من کجایی ؟
#الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج
@raaheaseman | ☁️
" پیش تو محتاج ها در حال رفت و آمدند
تا که آهو می رود، پشتش کبوتر می رسد"
🕊
#امام_رضا جان علیه السلام
@raaheaseman | ☁️
لغه الحسین _ علیه السلام
مهدی، (پسر داییِ دهه هشتادی) طبق معمول پنجشنبه ها، یه اپ جدید معرفی کرد واسه آموزش زبان، کافه عربی!
از نوه ها شاید فقط ما دوتا عربی دوست دارهای فامیل باشیم؛ هرچی پیدا کنیم، بعد یه مدت جفتمون داریم.
البته همیشه خاصیت اسم های مشابه علاقه های متشابه نیست؛ مهدی لهجه عراقی دوستتر و احتمالا عشق نجف اشرف.
خودم اما، عربی رو فصیح خوندم،
لهجه شامی رو کمی بیشتر از باقیه میفهمم.
اصلا کیه که نجف رو دوست نداشته باشه اما آخه؛ صور زیبا هم شهرِ شیعیانِ امیر المؤمنین_ علی علیه السلام _ هست.
علاقه به زبان عربی تا همینجاست؛ صور، لبنان و فهمیدن کلماتی که دوست شان دارم.
به قول دوست عزیز خوزستانی، عربی رو با لهجه چينی میتونم صحبت کنم!
چند روز بعد، همین داستان تکرار شد.
اینبار خودم معرف کافه عربی بودم به حسین؛ دوست سالیان سال و کمی هم زبان عربی خوانده، مثل خودم.
فرداش، حسین پیام داد
کلاس عربی ثبتنام کردم!
چی؟
کجا؟
همون اپ کافه عربی گذاشته!
بیا باهم بریم.
اولش گفتم بیخیال، آخه اصلا لهجه عراقی ندوستم، خیلی شلخته است، آخه چرا واقعا....
اصرار کرد که نه، خوبه؛ بیا.
اومدم بگم: مگه اصلا میخوام برم سفر اربعین که کلاس زبان برم از الان ه.
به زبونم نیومد
نه عربی
نه فارسی
امام مهربانم، شما که بهتر میدونید
دلمون میخواد اما....
آقا جان
یعنی امسال میشه ماهَم زائر اربعین باشیم.
#اللهم_الرزقنا_حرم
*تصویر اول؛ جلد کتاب.
*تصویر دوم؛ صور زیبا_ لبنان.
@raaheaseman | ☁️
🇮🇷🇱🇧🇮🇶
Mojtaba Ramezani ~ UpMusicاللهم الرزقنا حرم.mp3
زمان:
حجم:
11.1M
خیال کن
یه زائری زیر بارون
که تو نجف
شدی مهمون
#اللهم_الرزقنا_حرم 🕊
@raaheaseman | ☁️
رهِ آسمان ☁️
وَ عَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ #آیه_جان 💛 @raaheaseman | ☁️
دلم میخواهد،
قلب کسی باشد که؛ این آیه را جور دیگری شنیده باشد، فهمیده باشد، اصلا کسی فقط با زبان قلب ش، تفسیر کرده باشد:
" ای اهل ایمان،
بَر خدایِ مهربانِ عَلی توکل کنید "
#امیرالمؤمنین علی علیه السلام
#غدیر
@raaheaseman | ☁️
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً
#آیه_جان 💛
@raaheaseman | ☁️
هدایت شده از هیئت هنر اصفهان
#ولادت_امام_هادی_علیه_السلام
•ردّ پایش همه جا قبله نما می سازد•
•یک خط از جامعه اش٬ جامعه را می سازد•
هیئت هنر اصفهان | @heyathonarisf