eitaa logo
هواداران استاد رائفی پور
23.3هزار دنبال‌کننده
41.5هزار عکس
29هزار ویدیو
90 فایل
ارتباط با ادمین : @AntiEnemy . راه ارتباط با موسسه مصاف : 02175098000
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻آخوندی چندین بار اعلام کرده افتخار من اینه که یک مسکن هم برای ملت نساختم! باید پاسخگو باشند! @raefipourfans ..
🔻حسینی: تصویب کلیات بودجه به شرط اصلاح آن بود ▪️رئیس کمیته منابع کمیسیون تلفیق: کمیسیون تلفیق با این شرط که لایحه بودجه اصلاح شود به کلیات آن رای داد. ▪️تصویب کلیات لایحه بودجه در کمیسیون به این دلیل بود که «نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به صراحت گفت این حق شماست که لایحه بودجه را اصلاح کنید. ▪️اگر تلقی دولت این است که بودجه‌ای که در قالب لایحه برای تصویب به مجلس ارائه داده اگر تغییر کند، نمی‌پذیرد این را رئیس‌جمهور به صراحت بگوید و بنویسد مطمئن باشند که کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن رد می‌شود. @raefipourfans ..
⭕️ سوئيس مشتری واکسن ايران شد 🔺 وزارت بهداشت سوئیس در حال گفت‌وگو با سازندگان واکسن غیر از کشورهای غربی از جمله ایران است. @raefipourfans ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️افراد بدون خودرو هم یارانه بنزین دریافت می کنند؟ 🔹در طرح جدید هر نفر ۱۵ لیتر در ماه بنزین یارانه دریافت خواهد کرد 🔹شريعتي نياسر، عضو کميسيون تلفيق ‍پاسخ می دهد @raefipourfans ..
🔻 انفجار سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی‎نو 🔹 گزارش‎های اولیه حاکی از آن است که در این انفجار تعداد زیادی از خودروهای پارک شده نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی‌نو آسیب دیده‌اند. 🔹 برخی منابع خبری می‌گویند این انفجار در فاصله ۵۰ متری این ساختمان رخ داده اما پلیس هنوز گزارشی از تلفات یا جراحات احتمالی ارائه نکرده است. @raefipourfans ..
امام على عليه السلام❤️: خودپسندى، عقل را تباه مى كند العُجبُ يُفسِدُ العَقلَ غررالحكم حدیث 726 @raefipourfans ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ افشاگری نوش آفرین از سینمای قبل انقلاب 🔹از نگاه زن وقتی آدم بود،که باب میل مرد میشد وقتی باب میل مرد میشد که برهنه میشد شخصیت والای یک زن مسلمان رو در ماده بودن میدیدند 🔹سطح زنان در آن زمان خود گویای همه چیز است 🔹حالا ها و برخی های معلوم الحال میگن به فکر سرکوب زنان است 🔹وقتی هم از حقوق زنان دم میزنند فقط برهنگی رو‌ حق زن میدونند و شأن زن رو در باب میل مرد میدونند @raefipourfans ..
🔸خدایا عشق به انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب چنان در وجودم شعله‌ور است که اگر تکه‌تکه‌ام کنند و یا زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها قرار گیرم، او را تنها نخواهم گذاشت. «شهیدابراهیم هادی» 📌۲۲ بهمن سالروز شهادت عارف وارسته شهید ابراهیم هادی. @raefipourfans ..
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 زخمی عشقی وطنم 👤 حجت اشرف زاده @raefipourfans ..
📸 تصویری از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۵ @raefipourfans ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف مدیر تیم تحقیق شرکت امنیت سایبری اسرائیل به اقتدار بی نظیر سایبری ایران؛ پیچدگی و پیشرفته بودن حملات سایبری ایرانیان را در هیچ کجای دنیا ندیدیم! 🔺توصیف اقتدار امنیت سایبری ایران توسط "تومر بار"، مدیر تیم تحقیق شرکت امنیت سایبری اسرائیل که البته با شوکه شدن مجری بی بی سی همراه بود سبب شد تا وی چنین واکنش نشان دهد: ⛔️"قابلیت هکرهای ایرانی واقعا وحشتناک است!" @raefipourfans
⭕️ آفرییین شبکه خبر 👏😐 🔹با فعال فتنه۸۸ ،فتنه ای که هدفش براندازی نظام بوده، بمناسبت ۲۲ بهمن و با موضوع آرمان های انقلاب مصاحبه کرده 🔹فرد مذکور خاطره ای دروغین از امام تعریف کرده بود که مربوط به چند سال پس از فوت امام بود @raefipourfans ..
🔹مهم ترین دستاورد پهلوی در عرصه فضایی تبریک گفتن بود @raefipourfans ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلمی از مرحوم علی انصاریان که پخش نشد! 🖤کاپیتان امیر🖤 «علی انصاریان» در فیلم سینمایی «کاپیتان امیر» نقش شهید «مهدی رضایی مجد» فوتبالیست سابق تیم ملی جوانان و باشگاه پرسپولیس را ایفا کرد. شهید «رضایی» در عملیات تکمیلی کربلای ۵ در منطقه عمومی شلمچه به فیض شهادت نائل شد. 📎این فیلم برای اولین در جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران اکران شد و جایزه بهترین فیلم سبک زندگی را دریافت کرد. @raefipourfans
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 تصاویر هوایی از حضور پر شور مردم تهران در راهپیمایی ماشینی-موتوری صبح امروز @raefipourfans ..