انقلاب شکوهمند ما
از برکات عظیم حادثهۍ ڪربلاست.
حضرتآقا
[۱۳۷۲/۳/۲۶]
بعد از شهادت حسینبنعلۍ 'علیہالسلام' کہ دنیا
ظلمانی شد و دلها و جانها و آفاق عالم تاریڪ گردید،
این زن بزرگ یک نورۍ شد و درخشید.
زینب به جایۍ رسید ڪه فقط والاترین انسانهاۍ تاریخ بشریت یعنۍ پیامبران میتوانند به آنجا برسند.
حضرتآقا
[۱۳۷۰/۸/۲۲]
در ماه محـرم معارف حسینے و معارف علوی را که همان معارف قرآنۍ و اسلامے اصیل و صحیح است براۍ مردم بیان ڪنید.
حضرتآقا
[۱۳۷۲/۳/۲۶]
وقتۍ شعر را میخوانیم،به فکر باشیم که از این شعر ما ایمان مخاطبان ما زیاد شود.
پس، هر شعری را نمیخوانیم؛هرجور خواندنی را انتخاب نمیکنیم؛جوری میخوانیم که لفظ و معنا و آهنگ،مجموعاً اثرگذار باشد.
در چه؟
در افزایش ایمان مخاطب.
حضرتآقا
[۱۳۸۶/۴/۱۴]
توصیہی من به خواهران و دختران عزیزم این است کہ معلومات و آگاهی هایتان را بیشتر کنید.
مطالعه،دقت،تحقیق،درس،ورود به مسائل مورد ابتلای روز و اهتمام به کارهاۍ دینی،جزو وظایف حتمی و مسلمی است که امروز زنان کشور باید مثل مردان،خود را موظف به انجام آنها بدانند.
حضرتآقا
[۱۳۷۵/۶/۲۸]
حادثهۍ ڪربلا مثل خورشیدۍ بر تارڪ تاریخ درخشید؛ هنوز هم مۍدرخشد،و تا ابدالدهر هم خواهد درخشید.
حضرتآقا
[۱۳۷۲/۳/۲۹]
یکے از بزرگترین نعمتها، نعمت خاطره و یاد علےبنحسین'علیہالسلام'، یعنۍ نعمت مجالس عزا،نعمت محرم و نعمت عاشورا براۍ جامعہ شیعےِ ماست.
حضرتآقا
[۱۳۷۳/۳/۱۷]
در زندگے حسینبنعلۍ'علیهالسلام' یک نقطهۍ برجسته،مثل قلهاۍ که همهۍ دامنه هارا تحتالشعاع خود قرار میدهد،وجود دارد و آن عاشورا است.
حضرتآقا
[۱۳۷۱/۱۱/۶]
هیئت،ڪانون جهاد است؛
جهاد در راه احیاۍ مکتب ائمه.
اهل بیت'ع' چجور جهادۍ میکردند؟
ائمہ جهاد نظامی که نمیکردند؛ جز معدودۍ بقیهۍ ائمه که با شمشیر نجنگیدند؛
جهادشان چه بود؟ «جهاد تبیین»
هیئت،محل جهاد تبیین است.
حضرتآقا
[۱۴۰۰/۱۱/۳]