منطق حسینۍ؛ یعنی نترسیدن از مرگ.
منطق حسینۍ؛ یعنی ترجیح دادن حق بر باطل به هر قیمت.
منطق حسینۍ؛ یعنی کم نشمردن یاران حق و زیاد نشمردن یاران باطل در هر حجم و عدد.
منطق حسینۍ؛ یعنی امید بی پایان حتی در لحظه اۍ که علیالظاهر آرزوها غروب میکند.
حضرتآقا،کتابآفتابدرمصاف
[۱۳۶۷/۵/۲۳]
ڪتاب دروازهاۍ به سوۍ
گستره دانش و معرفت
و ڪتاب خوب،یکۍ
از بهترین ابزارهاۍ
ڪمال بشرۍ است.
حضرتآقا
[۱۳۷۰/۱۰/۴]
بسیار خوب و هنرمندانه و پرجاذبه نوشته شده است.تصویرۍ که از ماههاۍ آخر مبـارزات نشان میدهد،درست و روشن و واقعۍ است.
به گمان من همهۍ جوان ها و نوجوان هاۍ امروز به خواندن این ڪتاب و امثال آن نیـاز دارند.
از نویسندهۍ کتاب باید تقدیر و تشکر شود انشاءالله.
مرداد ۹۸ :)
#تقریظمقـاممعظمرهبـرۍ💛
#آنمردبابارانمیآید
ما به کسانۍ که اهل کار فرهنگی اند، دائم میگوییم،به بعضی تکرار میکنیم،به بعضی التماس میکنیم،بعضی را در اینجا جمع میکنیم و به بعضی پیغام میدهیم که «آقا،کار فرهنگی بکنید.»
جواب کار فرهنگیِ باطل،کار فرهنگی حق است.
حضرتآقا
[۱۳۷۳/۳۶/۲۱]
اگر الگوۍ زن،زینب و فاطمهۍ زهرا'علیهالسلام'باشند،کارش عبارت است از فهم درست،هوشیاری در درک موقعیتها و انتخاب بهترین کارها؛ ولو با فداکارۍ و ایستادن پاۍ همہ چیز.
حضرتآقا
[۱۳۷۰/۸/۲۲]
1952521985_-210109.pdf
1.57M
📓 #کتابچہ | مجموعه بیـانات مقام معظم رهبرۍ درباره مداحے اهـلبیت'علیهالسلام'
#از_تبیین_تا_قیام
#حضرت_آقا
همانند شهید بابایۍ دل هارا به هم نزدیک کنید؛
درون را پاک کنید؛ عمل را خالص کنید؛ برای خدا کار کنید؛ آن وقت خداۍ متعال برڪت خواهد داد.
عباس بابایۍ یک انسان واقعاً مؤمن و پرهیزگار و صادق و صالح بود.
حضرتآقا
[۱۳۸۳/۱۰/۲۳]
بصیرت اباالفضل العبّاس کجاست؟ در روز تاسوعا، به او پیشنهاد تسلیم و اماننامه کردند و گفتند ما تو را امان میدهیم؛ چنان برخورد جوانمردانهای کرد که دشمن را پشیمان نمود. گفت: من از حسین جدا شوم؟ وای بر شما! افّ بر شما و اماننامۀ شما.
حضرتآقا
[۱۳۷۹/۱/۲۶]
ما شمر را لعنت میڪنیم،براۍ اینکه ریشۀ شمر شدن و شمری عمل کردن را در دنیا بکنیم؛ ما یزید و عبیدالله را لعنت میکنیم،برای اینکه با حاکمیت طاغوت،حاکمیت یزیدی،حاکمیت عیش و نوش،حاکمیت ظلمِ به مؤمنین در دنیا مقابله کنیم.
حضرتآقا
[۱۳۸۶/۱۰/۱۹]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بشنویـد از زبان حضرت آقا . .
#پیشنهاد_دانلود
#حضرت_آقا
اگر جامعه مداح کشور آنچنان که
شایسته این رُتبَت و این مقـام است
بتواند مسئولیت خود را ادا کند
تحولی در سطح کشور اتفاق میافتد.
حضرتآقا
[۱۳۹۳/۱/۳۱]
مسئولیت جامعہۍ مداحۍ،
مسئولیت مهمی است؛
اگـر به مسئولیت هدایت
عمل نکنیم،مسئولیم پیش
خداۍ متعال؛یعنی وقتی یک
وظیفهای متوجه ما شد، آن
وظیفه را باید عمل کنیم؛
اگـر عمل نکنیم خداۍ متعال
به خشم مۍ آید.
حضرتآقا
[۱۳۹۸/۱۱/۲۶]
زینب ڪبرۍ"سلاماللهعلیها" نقش همسر، نقش مادر و نقش یک زن برجسته و ممتاز در خاندان پیغمبـر'ص'را،در مدینه به بهترین وجه ایفاء کرده است. اگر فرض میڪردیم که حادثهۍ کربلا اصلا نبود،باز زینب ڪبری یک انسان بزرگ و یک زن قابل تبعیت و یڪ معلم معنویت و اخلاق و رفتار اسلامۍِ زن محسوب میشد.
حضرتآقا
[۱۳۷۴/۷/۱۲]
ما مثل آن مریضی که یک نسخه کامل از یک طبیب حاذق در جیب خود،یا در طاقچه داخل اتاق خود دارد و در عین حال لای آن نسخه را باز نمیکند و به آن عمل نمیکند و از آن بیماری دائما رنج میبرد، قرن های متمادی نهجالبلاغه را داشتیم و از آن استفاده نکردیم.
حضرتآقا
[۱۳۶۵/۵/۳۰]
در کالبـد شیعہ،تپش روز عاشورا مشهود است.
میبینیم همهجا این تپش هایی که در شیعه مکشوف شده، از آن مرقد پاک ناشے است؛ اینها شعله هایی بوده که از آن روح مقدس و آن تربت عالی مقدار سرکشیده؛ به جان ها زده؛ انسان هارا به گلوله هاۍ داغی تبدیل کرده و به قلب دشمن فرو برده.
حضرتآقا
[۱۳۵۲/۱۲/۲۴]
همهی ڪشور های دنیا روی فضای مجازی خودشان دارند اعمال مدیریت میکنند، ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی خود را وِل کرده ایم.
این به هیچوجه افتخار ندارد.
حضرتآقا
[۱۴۰۰/۱/۱]
audio_۲۰۲۱_۰۹_۳۰_۱۵_۱۰_۰۸.mp3
1.55M
- درس خوب بخوانید !📚
#سخنرانی
ماجـراۍ امام حسین 'ع' نجات بخشۍِ یک ملت نبود؛ نجات بخشۍِ یک امت نبود؛ بلکه نجات بخشۍِ یک تاریخ بود. امام حسین، خواهرش زینب و اصحـاب و دوستانش،با این حرکت،تاریخ را نجات دادند.
حضرتآقا
[۱۳۷۷/۲/۱۸]
امروز عمومِ جوانان کشور ذهنشان باز است.
مسائل را با چشم بصیرت نگاه میکنند و میخواهند بفهمند. یک بخش مهم از حادثه فرهنگی در جامعه امروز ما این است که اینها در معرض شبهات قرار میگیرند،مهم این است که مطلبی که شما میگویید،برطرف کننده شبهه باشد و آن را زیاد نکند.
حضرتآقا،دردیدارجمعۍازروحانیونکهگیلویهوبویراحمد
[۱۳۷۳/۳/۱۷]
فلسفه براۍ نزدیک شدن به خدا و پیداکردن یک معرفتِ درست از حقایق عالم وجود است:
لـذا بهترین فلاسفہۍما - مثل ابنسینا و ملاصدرا - عارف هم بودهاند.
اصلا آمیزش عرفان با فلسفه در فلسفهۍ جدید - یعنی فلسفهۍ ملاصدرا - به خاطر این است که فلسفه وسیله و نردبانی است که انسان را به معرفت الهی و خدا میرساند؛ پالایش میکند و در انسان اخلاق به وجود میآورد.
حضرتآقا
[۱۳۸۲/۱۰/۲۹]