eitaa logo
شبڪه انتشار محتوای بصیرت افزایی فرهنگےسیاسی اجتماعی راه امین
205 دنبال‌کننده
22هزار عکس
10.3هزار ویدیو
1.1هزار فایل
فَاعْتَبِرُوايَاأُولِي الْأَبْصَار «مسیری برای وحدت و به هم رسیدن اندیشه ها» تبیین منویات امامین انقلاب اسلامی باحضور همیشه سبز سربازان مقابله باجنگ نرم در فضای مجازی 🗨️ما رو در ویراستی دنبال کنید https://virasty.com/raheamin https://splus.ir/raheamin
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم: دختران فرزندان خوب و نیکویی هستند. زیرا آنها مایه خوشی و انس هستند و از شما پرستاری می کنند. 🍃🌹🍃📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید. 🌸 و سالروز ولادت بهترین دختر دنیا حضرت فاطمه معصومه (س) مبارک باد.
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 نحوه خواندن نماز روزهای یکشنبه ماه ذی‌القعده 📥 نسخه قابل چاپ: https://khl.ink/f/37236
🔰 نماز یکشنبه ذی‌القعده نمازی مستحبی و چهار رکعتی(دو نماز دو رکعتی) که در یکی از روزهای یکشنبه ماه ذی‌القعده خوانده می‌شود و فضائل بسیاری از جمله آمرزش گناهان و باایمان مردن برای آن در روایات آمده است. 🔶️چگونگی ادای نماز: برای خواندن این نماز لازم است در یکی از یکشنبه‌های ماه ذی‌القعده، غسل کرده و برای نماز وضو بگیرد و سپس دو نماز دو رکعتی مانند نماز صبح به نیت نماز یکشنبه ماه ذی‌القعده به‌جا آورد که در هر رکعت، یک‌بار سوره حمد و سه بار سوره توحید و یک‌بار سوره ناس و یک‌بار سوره فلق خوانده می‌شود و پس از پایان چهار رکعت، هفتاد بار استغفار کرده (گفتن ذکری مانند اَستَغفِرُ اللهَ و اَتوبُ إلیه) و آنگاه یک‌بار ذکر لا حول و لا قوة الا بالله بگوید و در پایان این دعا را بخواند: «یا عَزِیزُ یا غَفَّارُ اغْفِرْ لِی ذُنُوبِی وَ ذُنُوبَ جَمِیعِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ فَإِنَّهُ لَا یغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ» 🔶️فضیلت و برکات نماز: برای نماز یکشنبه ماه ذی‌القعده ثواب زیادی ذکر شده، از جمله از رسول اکرم(ص) نقل شده هر کس این نماز را به جا آورد، توبه‌اش‌ مقبول و گناهانش آمرزیده می‌شود، دشمنان او در روز قیامت از او راضی شوند، با ایمان می‌میرد، دین و ایمانش از وی گرفته نمی‌شود؛ قبرش گشاده و نورانی شده و والدینش از او راضی گردند؛ مغفرت شامل حال والدین او و ذریه او گردد؛ توسعه رزق پیدا کند؛ ملک الموت با او در وقت مردن مدارا کند؛ به آسانی جان دهد و... 📲https://splus.ir/raheamin🚪 ✅️ برای دیگران ارسال کنید.
🔻دستگیری تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی با همکاری دولت جدید عراق صورت گرفت حجت‌الاسلام خطیب در همایش دادستان‌های عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت سراسر کشور: 🔹دستگیری اخیر تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی که از مرزهای غربی به کشور واردشده بود که با همکاری دولت جدید عراق و تضمین‌های داده‌شده، امیدواریم شاهد امنیت در مرزهای غربی و عدم تکرار آن باشیم و مسئولیت اقلیم عراق را یادآوری و تأکید می‌کنیم. 🔹در صورت ایجاد ناامنی برای جمهوری اسلامی، با هرگونه اقدامی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این ملت در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد. 🔹دادستا‌ن‌ها و‌ ضابطان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید توجه داشته باشند که در قبال آن دسته از حوادث و اتفاقاتی که در پشت‌صحنه آن دشمنان قرار دارند، موضوع را با دقت نظر و اِشراف کامل دنبال کنند. 🔹باید از قضات شجاع و انقلابی دوران اغتشاشات و همراهی آنها با نیروهای امنیتی و انتظامی به‌صورت ویژه تقدیر شود. 📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چرا تو اروپا مردم تمایل ندارن ماشین بخرن؟ 🔼تفاوت هزینه های خرید و نگهداری ماشین تو ایران و اروپا از زبان یک هموطن ساکن آلمان 🇮🇷تو ایران ماشین گرونه ولی هزینه های نگهداریش پایین 🇩🇪تو اروپا ماشین بشدت ارزونه ولی هزینه های نگهداریش بشدت گرون 🇮🇷 📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
دیشب در سراوان ۵ فرشته آسمانی شد... شهادتتان مبارک 📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
💢 شش مرزبان شهید در سراوان 🔹در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش برای ورود به کشور، اشرار با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند که در این درگیری متاسفانه شش نفر از مرزبانان دلیر، به درجه شهادت نائل و تروریست‌ها با تحمل تلفات از صحنه درگیری متواری شدند. 🔹جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند. 🔹اسامی شهدا عبارتند از: گروهبان‌یکم شهید «حسین بادامکی»، گروهبان‌یکم شهید «علی غنی با تدبیر»، گروهبان‌یکم شهید «رضا برجی»، سرباز وظیفه شهید «محمد جمالزاده»، سرباز وظیفه شهید «یونس سیفی نژاد»، سرباز وظیفه شهید «ناصر حیدری». 📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید. 🇮🇷| basirat.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀 | بهشتِ قم 🔻 قالَ الجَوَادُ عَلَیهِ‌السَّلَامُ: «مَن زَارَ قَبرَ عَمَّتِی بِقُمَّ، فَلَهُ الجَنَّةُ». 💟 امام جواد علیه‌السّلام فرمودند: هرکس مزار عمّه‌ام (حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها) را در قم زیارت کند، بهشت بر او واجب می‌شود. ✍️ وسائل‌الشیعه، ج 14، ص 576. عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید. 🌸💓 میلاد باسعادت سلام‌الله‌علیها و مبارک‌باد💓🌸 📎 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 من با اصالتم دختر ایرانم نماهنگ «دختر ایران» به‌‎مناسبت روز دختر 📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣 طرح توسعه حرم‌ها در عراق از آرزوهای سردار سلیمانی بود/ ساخت صحن حضرت زهرا با ۹۷ درصد پیشرفت در حرم امام علی(ع) 🔸رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات فارس گفت: پیش از شهادت حاج قاسم محضر او بودیم و این شهید بزرگوار آرزوی طرح توسعه حرم ها در عراق و از غربت بیرون آمدن سامرا را در دل داشت و آنجا بود که ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکیل شد. 🔸در نجف اشرف صحنی به نام حضرت زهرا(س) با مساحت ۲۲۰ هزار متر مربع با ۹۷ درصد پیشرفت در حال ساخت است. 🔸 صحنی به نام حضرت زینب(س) نیز با پیشرفت ۵۰ درصدی در حرم امام حسین(ع) در حال ساخت است. 🔸 این اقدامات و فراتر از آن بدون وابستگی به هیچ ارگان دولتی توسط مردم بزرگوار صورت گرفته و این در حالی است که، تمام کسانی که این کار انجام دادند تنها به عشق آقا امام حسین (ع) از مال خود گذشتند. 📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
🔴 شراب ایرانی اسلامی ❗️❗️❗️ 🔰خوردن شراب، حرام مسلم است. 🔻فرقی ندارد که آن شراب در خارج از کشور و یا اینکه در داخل کشور و با برچسب ایرانی اسلامی تولید شود! 🔻فرقی ندارد که شرب خمر در خارج ایران باشد یا در داخل کشور. 🔻فرقی نمی کند که نعوذبالله در مسجد خورده شود یا در کاباره. 👈قضیه هم چیزی شبیه شراب ایرانی اسلامی است! 🔻یکی از دلایل اصلی تشویق مردم به حضور در سکوهای داخلی این است که در یک محیط و بر اساس ارزش های اخلاقی و هنجارهای فعالیت کنند. 🔻قرار نیست بر روی محتوای کثیف و پر از فساد و فحشاء اینستاگرام برچسب روبیکا بزنیم و بعد به ایرانی بودن سکو ببالیم!!! ⏪ مشکل اصلی ما ترویج گناه و فحشاء است؛ تولید و نشر ، و چه در اینستاگرام و چه در روبیکا حرام است. بنابراین، ایرانی بودن روبیکا، حلال کننده امر حرام نیست. 📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
هدایت شده از ریحانه
🎉 مشاهده نسخه با کیفیت‌بالای نماهنگ اینجا ایرانه در آپارات 🌱 @Khamenei_Reyhaneh
🔰شهید مطهری ره: " هنگامی که مصالح اخلاقی و اجتماعی‌، افراد اجتماع را ملزم کند که در معاشرت اسلوب خاصی را رعایت کنند مثلاً با لباس کامل بیرون بیایند، چنین چیزی نه بردگی نام دارد و نه‌ زندان، و نه ضد آزادی و حیثیت انسانی است و نه ظلم و ضد حکم عقل به‌ شمار می‌رود. برعکس، پوشیده بودن زن - در همان حدودی که اسلام تعیین کرده است - موجب کرامت و احترام بیشتر او است، زیرا او را از تعرض افراد جلف و فاقد اخلاق مصون می‌دارد . شرافت زن اقتضاء می‌کند که هنگامی که از خانه بیرون می‌رود متین و سنگین‌ و با وقار باشد، در طرز رفتار و لباس پوشیدنش هیچگونه عمدی که باعث‌ تحریک و تهییج شود به کار نبرد، عملاً مرد را به سوی خود دعوت نکند، زباندار نپوشد، زباندار نرود، زباندار و معنی‌دار به خود آهنگ ندهد. چه آنکه گاهی اوقات سخن می‌گویند، راه رفتن انسان‌ سخن می‌گوید، طرز حرف زدنش یک حرف دیگری می‌زند. " 📌مسأله حجاب،ج1، ص 101 و 102 📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید. ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ https://virasty.com/raheamin/1684669506938159371
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 معنای حکمت در سیاست خارجی ✏️ برشی از بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در دیدار مسئولان وزارت امور خارجه و سفیران جمهوری اسلامی ایران 🎥 💻 Farsi.Khamenei.ir
32.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💗 نماهنگ ویژه "نوگلان ایران"؛ لحظاتی ماندگار و دیده‌نشده از مراسم جشن تکلیف دختران در حضور رهبر انقلاب 🌷 بازنشر به مناسبت روز دختر 📥 کیفیت اصلی: https://khl.ink/f/52237
🔻یک مرزبان در عملیات احیا به زندگی بازگشت 🔹مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا: گروهبان یکم «رضا برجی» که اعلام شده بود در حادثه تروریستی برجک «مزه سر» هنگ مرزی سراوان به شهادت رسیده، طی عملیات احیاء مجددا به لطف خدا به زندگی بازگشت. 📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید. https://virasty.com/raheamin/1684669506938159371
ولادت دختر هفتمین و خواهر هشتمین و عمه ی آخرین خورشید ولایت،جلوه کوثر و شفیعه محشر، حضرت معصومه اطهر (س) و روز دختر مبارک🌹🌹🌹🌹 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید.   📲 https://eitaa.com/raheamin 📲https://splus.ir/raheamin🚪 👇 https://virasty.com/raheamin/1684669506938159371
📣 تقویم امروز 🔸یکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ برابر با ۱ ذی القعده ۱۴۴۴ قمری و ۲۱ می ۲۰۲۳ میلادی عضو کانال شوید 🔻 ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄ «لطفا این پیام را بهمراه لینک در گروه‌ها و کانال‌های خود بازنشر کنید» ┏━━ °•🖌•°━━┓ 🔗https://splus.ir/raheamin ╭═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╮    📲 https://eitaa.com/raheamin ╰═━⊰🍃🌺🍃⊱━═╯ 📣 https://rubika.ir/post/ryMdhaWJOh 🔻نشانی ما در پیام‌رسان‌های روبینو، روبیکا، بله، سروش، آی‌گپ، ایتا 📲https://splus.ir/raheamin🚪🔴🔴🔴🔴🔴 📲 هم‌رسان ما باشید و ما را در فضای مجازی دنبال کنید. https://virasty.com/raheamin/1684669506938159371