#شام_غریب_حضرت_زهرا_س_ بر ارادتمندان صدیقه کبری تسلیت باد. 🖤
بُرد در شب، تا نبیند بینقاب
ماه نورانیتر از خود، آفتاب
برد در شب، پیکری همرنگ شب
بعد از آن شب، نام شب شد ننگ شب
شُسته دست از جان، تن جانانه شُست
شمع شد، خاکستر پروانه شُست
روشنایش را فلک خاموش کرد
ابرها را پنبههای گوش کرد
تا نبیند چشم گردون پیکرش
نشنود تا ضجّههای همسرش
هم مدینه سینهای بیغم نداشت
هم دلی بی اشک و خون، عالم نداشت
نیست در کس طـاقت بشنیدنش
با علی یا ربّ، چه شد با دیدنش؟
درد آن جان جهان، از تن شنید
راز غسل از زیر پیراهن شنید
دستِ دستِ حق، چو بر بازو رسید
آن چنان خم شد که تا زانو رسید
دست و بازو گفت و گوها داشتند
بهر هم، باز آرزوها داشتند
دست از بازوی بشکسته خجل
بازو، از دستی که شد بسته، خجل
با زبانِ زخم، بازو راز گفت
دست حق، شد گوش و آن نجوا شنفت
سینه و بازو و پهلو از درون
هر سه بر هم گریه میکردند، خون
راز هستی در کفن پیچیده شد
لالهای در یاسمن پیچیده شد
نیمهشب، تابوت را برداشتند
بار غم بر شانهها بگذاشتند
هفت تن، دنبال یک پیکر روان
وز پی آن هفت تن، هفت آسمان
این طـرف، خیل رُسُل دنبال او
آن طــرف، احمد به استقبال او
ظــاهراً تشییع یک پیکر ولی
باطناً تشییع زهرا و علی
امشب ای مَه! مِهر وَرز و خوش بتاب
تا ببیند پیش پایش آفتاب
ابرها گِریند بر حال علی
می رود در خاک، آمال علی
چشم، نور از دست داده، پا رمق
اشک، بر مهتاب رویش، چون شفق
دل همه فریاد و لب، خاموش داشت
مُردهای، تابوت، روی دوش داشت
آهِ سرد و بغض پنهان در گلو
بود با آن عدّه، گرم گفت و گو
آه آه؛ ای همرهان، آهستهتر
می برید اسرار را، سربستهتر
این تنِ آزرده، باشد جان من
جان فدایش، او شده قربان من
همرهان، این لیلة القدر من است
من هلال از داغ و، این بدر من است
اشک من زین گل، شده گلفامتر
هستیام را میبرید، آرامتر
وسعتِ اشکم، به چشم ابر نیست
چاره ای غیر از نماز صبر نیست
زین گل من، باغ رضوان نَفحه داشت
مصحف من بود و هجده صفحه داشت
مَرهمی خرج دل چاکم کنید
همرهان، همراهِ او خاکم کنید
تا علی ماهَش به سوی قبر بُرد
ماه، رخ از شرم، پشت ابر بُرد
آرزوها را علی در خاک کرد
خاک هم گویی گریبان چاک کرد
زد صدا: ای خاک، جانانم بگیر
تن نمانده هیچ از او، جانم بگیر
ناگهان بر یاری دست خدا
دستی آمد، همچو دست مصطفی
گوهرش را از صدف، دریا گرفت
احمد از داماد خود، زهرا گرفت
گفتش ای تاج سر خیل رُسُل
وی بَر تو خُرد، یکسر جزء و کل
از من این آزرده جانت را بگیر
بازگرداندم، امانت را بگیر
بار دیگر، هدیه ی داور بگیر
کوثرت از ساقی کوثر بگیر
میکِشد خجلت علی از محضرت
«یاس» دادی، میدهد «نیلوفر»ت
«بَدر» بخشیدی، «هلال»ت میدهم
تو «الف» دادی و «دال»ت میدهم
✍ شاعر: حاج علی انسانی
○┈•••✾🍀💐☘️✾••┈○
کانال رسمی عبدالرحمان باقرزاده عضو هیئت علمی و دانشیار کلام اسلامی دانشگاه مازندران و مدرس حوزه علمیه
🆔https://eitaa.com/rahman675675/845
✅ اسلام و عملگرایی
✍️در روايت است که پيغمبر اکرم (صلي الله عليه و آله) رو ميکند به يگانه فرزند عزيزش وجود مقدس صديقه طاهره سلاماللَّه عليها- ( آن کسي که دربارهاش ميگويد: بِضْعَةٌ مِنّي او پاره جگر من است) و ميفرمايد: يا فاطِمَةُ اعْمَلي بِنَفْسِک؛ دخترکم! خودت براي خودت عمل کن انّي لااغْني عَنْک شَيئاً من به درد تو نميخورم، از انتسابت با من کاري ساخته نيست. تعليمات مرا بپذير و دستورات مرا عمل کن، مگو پدرم پيغمبر است. پدرم پيغمبر است، به دردت نميخورد، به دستور پدرت عمل کردن به دردت ميخورد.
✍️شما وقتي زندگي حضرت زهرا را مطالعه ميکنيد، ميبينيد در فکر اين انسان کأنّه وجود ندارد که من دختر پيغمبر آخرالزمان هستم.
✍️حديث است که وقتي به محراب عبادت ميايستاد بدنش به لرزه در ميآمد، ماهيچههاي بدنش ميلرزيد، از خوف خدا گريه ميکرد. شبهاي جمعه را تا صبح نميخوابيد و ميگريست.
☘️منبع: احیای تفکر اسلامی؛ (استاد شهید مطهری)؛ ص 47
َ ✍️البته در بحار الانوار ( ج22، ص 465) روایت مورد اشاره به صورت «ثُمَّ قَالَ يَا فَاطِمَةُ اعْمَلِي فَإِنِّي لَا أَمْلِكُ مِنَ اللَّهِ شَيْئاً » و در طبقات الکبری ابن سعد (ج 2، ص 216) به صورت «ثم قال يا فاطمة بنت محمد ويا صفية عمة رسول الله اعملا لما عند الله فإني لا أغني عنكما من الله شيئا» آمده است و ظاهرا آنچه در متن استاد شهید مطهری (قده) آمده مضمون این دو روایت می باشد.
○┈•••✾🍀💐☘️✾••┈○
کانال رسمی عبدالرحمان باقرزاده عضو هیئت علمی و دانشیار کلام اسلامی دانشگاه مازندران و مدرس حوزه علمیه
🆔https://eitaa.com/rahman675675/846
❇️#مفسران_قرآن_از_غرب_مازندران (6) 💐
❇️ سيد محمد مهدي بن محمد جعفر موسوی تنكابني☘
سيد محمد مهدی بن محمد جعفر موسوی تنكابنی از علمای قرن 13 هجری و متوفی بعد 1269 یکی دیگر از مفسران قرآن از خطه غرب مازندران است.
✍️در طبقات الفقهاء از ایشان با عنوان «فقیه امامیه و جامع الفنون» یاد گردید.(سبحانی، موسوعه طبقات الفقهاء، ج13، ص 634). سمامی هم با عنوان «از علما و محققین و فقهاء عالیقدر و مؤلفین قرن سیزدهم» از ایشان یاد کرده است. (سمامی، بزرگان تنکابن، ص 256)
✍️از ایشان تفاسیری به شرح زیر باقی مانده است:
1- تفسير البسملة در تفسیر آیه شریفه بسم الله الرحمن الرحیم؛ در ايـن تـفـسير كه پس از دو مرتبه تفسير سوره توحيد نگاشته شده است، فضائل و اسرار و رموز و فـضـيـلـت قـرائت اين آيه شريفه بيان شده است و اثبات مى شود كه بسم الله جزء هر سوره قرآن مى باشد و ترك آن موجب بطلان نماز مى گردد و با عناوين «نورٌ، نورٌ» مطالب آن شروع می شود.
آغاز آن: «الـحـمـد لله الذى جعل مفتتح كتبه المنزلة و مبتدئها بسم الله الرحمن الرحيم و الصلوة و السلام على محمد الذى جعله مختتم الصحف و مبتدئها»
2- تفسير سوره اخلاص. گویا ایشان دو تفسیر متفاوت بر سوره توحید نگاشته، در مرحله اول، با سوره فاتحه آن را به گونه¬ای تفسیر و در نسخه مورد اشاره، یعنی اين تفسير، كه منبع آن احاديث شريفه مـى باشد، برخى از اسرار و بواطن سوره توحید و تأویلاتی از کلمات شریف سوره را تبيين و در پايان رواياتى در شأن نزول و فضل سوره و ثواب قرائت و وجه تسمیه آن نقل شده است. آغاز آن: «الـحـمـد لله رب الـعـالـمـيـن انّ هـذه وريقات فى تفسير سوره التوحيد و الاخلاص على طريق الاخلاص». انجام آن: «و من قرأها ثلاث مرآت فقد قرأ تمام القرآن».
✳️جناب آقای عباس محمدی با استفاده از نسخه 5695 از مخطوطات کتابخانه آیه الله نجفی مرعشی قم که با خط مؤلف می باشد، به تحقیق تفسیر مزبور پرداخته که در شماره دوم از سال اول نشریه آفاق نور، پاییز 1384 از صفحه 289 به بعد چاپ شده است.
3ـ تفسير الآيات یا حل المشكلات القرآنية؛ ايـن رسـاله در جمع و تفسير برخى از آيات كريمه است كه در ظاهر امر با يكديگر منافى و مناقض بنظر مى رسند سپس راه حل آنها با استناد به آيات و روايات و حکايات تاريخي نشان داده شده است. مثل تعارض ظاهری بین آیه 188 آل عمران که نافی علم غیب پیامبر (ص) است با آیات 26 و 27 سوره جن که علم غیب را اثبات می کند که با استفاده از آیات و روایات اهل بیت (ع) به رفع تعارض می پردازد.
✅همچنین مباحثی پیرامون آیه 59 آل عمران و آیه 28 سوره فاطر و راز قرار داشتن حرف سین بر سر کلماتی چون "سیقولون" و ... را مطرح می نمایند. اين رساله به تاريخ نهم ذى القعده 1266 پايان يافته است. آغاز آن: «الـحـمـد لله رب الـعـالـمين انّ هذه مؤلفة منيفة و مجموعة لطيفه فى كشف بعض المعضلات القرآنيه». انجام آن: «و صلى الله على محمد و آله ابدا و سرمدا و لعنة الله على اعدائهم كذلك»... (عقیقی بخشایشی، طبقات مفسران شیعه، ج 4)
✍️این رساله به خط مؤلف، در ضمن مجموعه ای از تألیفات ایشان، به شماره 5695 در کتابخانه آیه الله نجفی مرعشی قم نگهداری می شود و جناب آقای منصور ابراهیمی آن را تحقیق نموده و در شماره دوم از سال سوم نشریه آفاق نور، پاییز و زمستان 1386 از صفحه 399 به بعد به چاپ رساند.
4- تفسير آيه «ثمّ دني فتدلّي» که در حدود 1261 قمری نوشته شد. تفسير آياتي از سوره مباركه نجم است، كه درباره معراج حضرت ختمي مرتبت (صلي الله عليه و آله) و تأويل اينكه مقصود از «دُنوّ» قرب معنوی است و تأويلات ديگر نگارش يافته است. رساله اي هم به عنوان تفسير «قاب قوسين» در آثار مؤلف آمده است كه شايد همين رساله باشد.
✳️گفتنی است که تفاسیر مزبور در فهرست كتابخانه عمومى آية الله نجفی مرعشى و پایگاه مجمع ذخایر اسلامی (کدنا) هم معرفی شده است. (http://en.icnc.ir)
✍️وى عـلاوه بـر رساله هاى تفسيرى فوق، كتابهای متعدد دیگر در سایر موضوعات دارند که در پایان کتاب «خلاصه الاخبار» که در سال 1250 تألیف نمودند، آنها را ذکر نمودند. مانند «البرهان فى اثبات الصانع» كه در سال 1267 پـايـان پـذيـرفته و ديگرى کتاب «النبوة» است كه در اثبات نبوت مطلقه و بيان نبوت فاضله و ولايت مقيده با ادله عقلى و نقلى تحرير شده و فراغت از آن در سال 1268 ه ق رخ داده است. همچنین کتابهایی مانند طوالع الأنوار فی معجزات الائمه الاطهار، ریاض المصائب، انیس العابدین و ... (سمامی، بزرگان تنکابن، ص 256)
○┈•••✾🍀💐☘️✾••┈○
کانال رسمی عبدالرحمان باقرزاده عضو هیئت علمی و دانشیار کلام اسلامی دانشگاه مازندران و مدرس حوزه علمیه
🆔https://eitaa.com/rahman675675/848
ترنم قلم 🖋عبدالرحمان باقرزاده
https://www.gisoom.com/book/1163501/کتاب-اگر-علی-ع-نبود-داستانهایی-از-نیازمندیهای-خلفا-به-امیر-الموم
این کتاب در سال 2014 در کراچی پاکستان به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.👇👇
هدایت شده از دنیــــــای پاســــــخ 🌎
☠ 70 شبههدرباره مرگ و عالمبرزخ 👇
۱_ ارواح سرگردان چطور به خواب ما میآیند؟
۲_ برزخ کجاست؟آیندهگان و گذشتکان در برزخند؟
۳_ انسان چه مشاهداتی قبل از قبض روح دارد؟
۴_ فشار قبر در کجاست؟مرده چطور فشار قبر میشه؟
۵_ سکرات مرگ چه مراحلی دارد؟آیا جان دادن برای همه سخته؟
۶_ در عالم برزخ چقدر آزادی عمل هست؟
۷_ گاهی امواتو در خواب میبینم که خوشحال یا ناراحتن.آیا علتی دارد؟
۸_ چطور بعضی علماء از زمان مرگشون خبر دارن؟آیا این با توحید منافات ندارد؟
۹_ آیا اموات از گریه و بیتابی نزدیکانشان باخبرن؟
۱۰_ آیا با مرگ پرونده اعمال بسته میشه؟یا در آن جهان هم میشه ثواب جمع کرد؟
۱۱_ شبهه:روح وجود نداره همش مربوط به مغزه!
۱۲_ وقتی بدن داخل قبر میپوسه چه نیازه که چند متر پارچه اسراف کنیم؟
۱۳_ فشار قبر چقدر طول میکشه؟
۱۴_ سوالات شب اول قبر از چه چیزهایی است؟
۱۵_ آیا جان حیوانات و حشرات را عزرائیل میگیرد؟به چه شکلی؟
۱۶_ برزخ کسی که ۲۰۰۰سال پیش مرده و کسی که در زمان ما مرده فرق میکنه؟
۱۷_ دیدن خواب اموات نشانه چیه؟مثلا گاهی شاد هستن و گاهی ناراحت؟
۱۸_ آیا تناسخ(زندگی مجدد بعد از مرگ در یک بدن دیگر)صحت داره و ما چندین زندگی رو تجربه کردیم؟
۱۹ _ به روح اعتقاد دارید؟اصلا روح وجود داره؟
۲۰_ چطور از احوال اموات با خبر شویم؟
۲۱_ آیا احضار ارواح حقیقت دارد و کار درستی هست یا نه؟
۲۲_ چرا از مرگ میترسیم؟چطور این ترس از بین برود؟
۲۳_ اگر برزخ برای پیشرفت روحه،یعنی اونجا هم چیزایی مثل کلاس درس برای رشد روح هست؟
۲۴_ اگر شب اول قبر ازم که شيعه ام بپرسن چرا اسلامو انتخاب کردي چه جوابی بدم؟
۲۵_ آیا درسته که شکل برزخی برخی افراد مثل حیوانه؟
۲۶_ برای مرگ راحت چه راهی هست؟
۲۷_ جزای کسی که خودکشی کرده چیه؟آیا احتمال بخشش هست؟
۲۸_ آیا میشه یک نماز شب اول قبر برای چند میت خواند؟
۲۹_ فرق اجل معلق و اجل قطعی چیه؟آیا میشه جلوی مرگو گرفت؟
۳۰_ آیا راه رفتن روی قبور یا شستن قبرا اشکال دارد؟
۳۱_ زمان دقیق خواندن نماز وحشت یا لیلة الدفن کِیه؟
۳۲_ در مورد وصیت و بدهیای مادی و معنوی میت چه نکاتیو باید رعایت کرد؟
۳۳_ آيا کودکان مُرده فشار قبر دارن؟در برزخ كجا ميرن؟
۳۴_ غسل و دفن عضو جدا شده از بدن زنده، چطوره؟
۳۵_ چرا یکدفعه بیدلیل یاد بعضی اموات میفتیم؟
۳۶_ آیا اتفاقات شب اول قبر برای همه است یانه؟
۳۷_ آیا درسته کسی که جمعه بمیره عذاب قبر نداره؟
۳۸_ چیکار کنم تو عالم برزخ وارد بهشت برزخی بشم؟
۳۹_ آیا جنها به عالم برزخ راه دارن؟
۴۰_ آیا کسانی که تجربه مرگ موقت داشتن،واقعیات برزخو دیدن؟
۴۱_ آیا اهلبیت در برزخ هم میتونن به داد مومنین برسن؟
۴۲_ اگر از خانه یا سر خاک با اموات حرف بزنیم میفهمن؟
۴۳_ چرا اموات نمیتونن خطرات برزخو در خواب به اقوامشان بگن؟
۴۴_ آیا اموات همدیگرو در برزخ میبینن و ملاقات دارن؟
۴۵_ آیا وقتی انسانو قبر میذارن همه چیزو متوجه میشه؟
۴۶_ چه کسانی در قبر ما را همراهی میکنن؟
۴۸_ آیا روح انسان میتونه در جسم فردی ظاهر بشه یا نه؟
۴۷_ آیا گریه بر اموات شرک است؟
۴۹_ برزخ کجاست؟آیا در زمین است یا جای دیگه؟
۵۰_ آیا خوابای که در مورد مردگان میبینیم راسته؟در رابطه با این خوابها چه کنیم؟
۵۱_ بعضیا سر قبر،قبل خواندن فاتحه،اول با سنگ یا انگشت چندتا ضربه میزنن؛درسته؟
۵۲_ حقیقت برزخ با آنچه که تجربه گران مرگ میگن چقدر مطابقت دارد؟
۵۳_ تلقین برای مَیّتی که در این دنیا هیچ اعتقادی نداشته چه فایده دارد؟
۵۴_ وقتی خواب مرده می بینم آیا شخصی که از دنیا رفته خواسته خوابشو ببینم یا خودم خوابشو دیدیم؟
۵۵_ دلیل انتقال روح به برزخ چیست؟اگر پرونده اعمال معلومه،چرا بلافاصله به بهشت یا جهنم نمیره؟
۵۶_ آیا مرگ معلق(مانندخودکشی،تصادف)با اجازه خداست؟آیا پیشگیری از آن ممکنه؟
۵۷_ آیا روح انسان قبل تشکیل جنین وجود داره یا بعد از تشکیل جنین روح به وجود میاد؟
۵۸_ اینکه میگن دست ارواح مومن اون دنیا باز تره یعنی چه؟
۵۹_ فردی که خودکشی کرده،آیا عزرائیل جونشو گرفته؟
۶۰_ آیا وقتی وارد برزخ شدیم به اقواممان سر میزنیم؟
۶۱_ چرا بعد از دفن جسم طی چند روز باد میکنه و فاسد میشه و خوراک حشرات میشه؟
۶۲_ آیا ارواح از دل و فکر ما خبر دارن؟
۶۳_ آیا ارواح به خواب ما میان یا ما اونارو خواب میبینیم؟
۶۴_ جسد در قبر از بین میره،پس فشار قبر چگونه است؟
۶۵_ آیا وقتی میت دفن میشه و از کنارش ميرن فرياد ميزنه مرا برگردانيد؟
۶۶_ آیا ارواح میتونن مارو از عالم غیب باخبر کنن؟
۶۷_ کسی که با حادثه مُرده،با اجل حتمی از دنیا رفته؟
۶۸_ چه وقتی برای رفتن به قبرستان توصیه یا منع شده؟
۶۹_ حیوانات مثل انسان روح دارند؟آیا روحشون بعد مرگ به برزخ منتقل میشه؟
۷۰_ بذارید مردم زندگی کنن!از کجا فهمیدید بعد مرگ چه اتفاقی میوفته که همش از مرگ میگید؟
#عالم_برزخ
❌ 70 شبهه مرگ و عالم برزخ☝️🏻
@PasokhWorld
ı▲دنیای پاسخ
هدایت شده از بیداری ملت
7.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب: نباید گذاشت دشمن شکست خورده، در داخل کشور با انحاء حیلهها و ترفندها، کار خودش را دنبال کند/ پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن نباید در داخل کشور برافراشته شود/ باید مراقبت کرد و همه موظفند، در وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما، مطبوعات، وزارت علوم و وزارت بهداشت...
⏪ رهبر انقلاب ساعتی پیش در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت:
▪️ آخرین صحبت امروز من این است: من میگویم رزمندگان ما، مجاهدان ما برای اینکه پرچم دشمن در مرزهای ما برافراشته نشود، جان خودشان را قربانی کردند، فداکاری کردند. جوانان مبارز و مجاهد خانوادههای خودشان را داغدار کردند برای اینکه پرچم دشمن در مرزهای این کشور بالا نرود. نمیشود ملت ایران قبول کند که همان پرچمها به وسیله افراد نفوذی، به وسیله انسانهای فریبخورده در داخل کشور برافراشته بشود.
▪️ این پرچم، پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی دشمن و وسوسههای خصمانه دشمن نباید در داخل کشور در دستگاههای مختلف ما برافراشته شود. باید مراقبت کرد، همه موظفند. در وزارت آموزش و پرورش باید مراقبت کرد، در صدا و سیما باید مراقبت کرد، در مطبوعات باید مراقبت کرد، در وزارت علوم و وزارت بهداشت که محل تربیت جوانهاست باید مراقبت کرد. آنجا دشمن به وسیله رزمندگان ما شکست خورد نباید گذاشت آن دشمن شکست خورده در داخل کشور با انحاء حیلهها و ترفندها کار خودش را دنبال کند و انجام دهد. امیدواریم خدای متعال همه مسئولین ما، همه مردان و زنان ما، همه فعالان بخشهای مختلف ما را با هوشیاری کامل در مقابل توطئه دشمن نگه دارد. ۱۴۰۳/۷/۴
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
ترنم قلم 🖋عبدالرحمان باقرزاده
🎥 رهبر انقلاب: نباید گذاشت دشمن شکست خورده، در داخل کشور با انحاء حیلهها و ترفندها، کار خودش را دنب
✅بالاخره بعد از آشوبهای سال 1401 که مطالبه اصلی آن ؛ درخواست تعطیلی احکام الهی و پیاده سازی آرمانها و تفکرات و فرهنگ مبتذل غرب در کشور و کشف حجاب و بی بند و باری بود؛ قانونی مشهور به #قانون_عفاف_و_حجاب تصویب و تایید و به مرحله ابلاغ رسید.
✍️مقاومت #دولت در برابر اجرای قانون؛ شانتاژهای رسانه ای جریان اصلاحات از یک سو و تلاش معاندان ارزشهای دینی و البته حمایت کامل رسانه های اجتماعی و سیاسی دشمنان از سوی دیگر ؛ همه و همه در کنار هم اجرای قانون مزبور را متوقف ساخته و باعث رقص شادمانی غربگدایان گشته و افق تاریکی را در مسیر آن رقم زد.
✍️طیفی از جامعه که از ریشه معتقد به ارزشهای دینی از جمله قانون الهی حجاب هستند اجرای قانون را بدلیل نگرانی از آشوب غرب پرستان و وجود معضلات فعلا به مصلحت نمی دانند....
✍️ولی طیف وسیعی نه با دغدغه دینی؛ بلکه بخاطر خباثت و مخالفت با قانونی شدن الزام به حجاب دست و پا می زنند تا جلوی هرگونه قانون در این موضوع را بگیرند....
✍️آنان دلشان برای انقلاب و کشور نمیسوزد و از اعماق دل #کشف_حجاب را مصداق تمدن و ... دانسته و از صمیم دل تحسین می کنند و مخالف هرگونه فرهنگ سازی برای حجاب و هرگونه ممانعت از کشف حجاب و مشوق کشف حجاب هستند....
✍️ این طیف حتی همسان شدن پوشش در جامعه با جوامع غربی را نشانه تمدن و به نشانه گشودن آغوش جامعه برای پذیرش فرهنگ غربی تحسین می نمایند.
✍️ اینان برای عوامفریبی دائم بر این بهانه پافشاری می کنند که مقوله پوشش مقوله فرهنگی است و.... حال آنکه در کارنامه و رسانه های پرشمار آنان؛ حتی کوچکترین قدم فرهنگی و اجتماعی در ترویج و تایید و تبلیغ حیا و #عفاف و #پوشش و #حجاب یافت نمی شود!!
✍️این جریان؛ همان جریان مورد اشاره رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در سخنان فوق است که در حال برافراشتن پرچم بیگانگان در کشور هستند.
✍️یقینا با وضعیت فعلی و عزم دولت (که بدنه آن سرشار از #عناصر_نفوذی و غربگداست) جهت ایستادگی و لجاجت در برابر قانون مزبور و تاکید بر عدم اجرای آن؛ چراغ سبزی به شیفتگان فرهنگ ضد دینی و عوامل اصلی ترویج #کشف_حجاب و .... بوده و وضعیت فعلی با شتاب بیشتری بسمت #اندلس_سازی کشور پیش خواهد رفت.
✍️توئیت زیر نمونه ای از اظهارات یکی از ارکان اصلی جبهه اصلاحات یعنی خانم منصوری است که نظام اسلامی را در صورت تصویب هرگونه قانون برای الزام به حجاب؛ تهدید به #اعتراض_مدنی! یعنی آشوب می کنند....👇
✍️با این توئیت #خانم_منصوری؛ آیا تردیدی برای مشارکت اینان در برپایی و گسترش اغتشاشات سال 1401 باقی می ماند؟!
✍شگفتا! آنان که سابقه هدایت و رهبری آشوبهای مختلفی مانند فتنه 88 و 1401 را در کارنامه دارند؛ امروز نگران آشوب و اغتشاش و هرج و مرج اجتماعی بخاطر اجرای قانون الهی #عفاف_و_حجاب شده اند!!
○┈•••✾🍀💐☘️✾••┈○
کانال رسمی عبدالرحمان باقرزاده عضو هیئت علمی و دانشیار کلام اسلامی دانشگاه مازندران و مدرس حوزه علمیه
🆔https://eitaa.com/rahman675675/854