رَهْنَما
📪 پیام جدید ویراستی تو هم قطعه #دایگو
آره باید از نسخه جدیدش استفاده کنید
هدایت شده از حسنولوژی
ضربهای که ایتا و تفکر غالب داخلش به کشور ما زده، آمریکا و عناصر داخلیش توی این چهل سال نزده. از کوتاهی ماست که دیوار بلند است.
رَهْنَما
📪 پیام جدید کاش میشد یه مدت آدم میبودم مثل انسانهای خوب دیگه نمیدونم چیکار کنم واقعا احمقم #دایگو
فقط میتونم بگم منم همینطور