بعضی وقتها با مردم که صحبت میکنم خیلی ناراحت میشم
مشکلات انقدر زیاده که آدم نمیدونه کدومش رو توجیه کنه
کدومش رو دلیل بیاره که چرا اینطوریه از کدوم مسئول دفاع کنه
واقعا دیگه جای دفاعی نمونده
اوج حقارته که بیای با افتخار بگی آب بسته بندی کردیم اگه آب کامل قطع شد از تشنگی نمیمیرید