یه داستان جالبی هست از امام خمینی که امروز اکثر بزرگان این عمل امام رو سرلوحه کار خود قرار دادن
سال ۶۰ بود که عدهای از دانش آموزای نیشابور نامه ای به امام مینویسن که میخواستیم شمارو نصیحت کنیم
و امام جواب خیلی زیبایی داد بهشون
گفت غلط کردید من مجتهدم، من انقلاب کردم، من خدمت کردم شما چی؟
هر موقع شما هم به اینجا رسیدید بیاید منو نصیحت کنید
آره دیگه
سیاستمدار و فعال فرهنگی و هرکسی که تو این مملکت داره یه گوهی میخوره این رو خوب یاد گرفته
رَهْنَما
📪 پیام جدید نه ببین به قول اون دستمون چی میگی ؟ واقعا متوجه نمیشم نه اینکه متوجه نشما خیلی واقعی
منم واقعا حرفای شمارو متوجه نمیشم
حتی گاها حرفای خودمم متوجه نمیشم پس اهمیت ندید