رَهْنَما
📪 پیام جدید غمم گینه و واقعا احساس اضافی بودن دارم جناب چون گفتی حرف بزنید دارم میگم ببین اینجانب
باهاش کنار بیاید به نظرم نهایتا دو سه سال دیگس
هدایت شده از ناشناسای رهنما
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/rahro005/1631
میشه بگید این کیه.
#دایگو
هدایت شده از ناشناسای رهنما
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/rahro005/1638
این الان سوالیه مثلا؟ خب چرا نقطه داره تهش؟
#دایگو