eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی سایت ره توشه
394 دنبال‌کننده
15.3هزار عکس
17.8هزار ویدیو
1.1هزار فایل
ارتباط با مدیر کانال: @arhedayati
مشاهده در ایتا
دانلود
"هر روز یک صفحه با کلام حق " *اعوذ بالله من الشیطان الرجیم *بسم الله الرحمن الرحیم**
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز کارمند بر همه کارمندان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی که با دلسوزی و وجدان کاری در توسعه و پیشرفت کشور مشارکت دارند، مبارک باد. 💐
🔶️چه معتقد به حجاب باشی چه نباشی، بالاخره یه روز حجاب_اجباری به تن میکنی، مطمئن باش... 👈‏بیشتر خطاهای ما از فراموشی مرگ وجایی است که قرار است برویم! ☫@hawzeh_velaei 👇 🕋🕌http://eitaa.com/joinchat/1308688696Ce16b49f1d1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناسان سیاسی: 📍کشورهای عربی فهمیده‌اند تکیه به آمریکا حد و حدودی دارد، ضربه نهایی به تصورات آن‌ها از آمریکا حمله به آرامکو بود/آن‌ها درک کردند زمانی می‌آید که ایران به کشورهایشان حمله می‌کند و ایالات متحده می‌گوید شمایید و خودتان!/اگر آمریکا از کشورهای عربی در مقابل ایران دفاع می‌کرد کار به اینجا نمی‌رسید... 🆔 @Kavoshmedia
🍂8⃣ آخرین بغض‌ها و کینه‌ها 🌸راوی: رحمت‌الله صالح پور 🔹مسئولين غذای گروه ها که روزانه‌ سه نوبت برای تحويل سهمیه غذای آسايشگاه به آشپزخانه اردوگاه مراجعه می نمودند عنوان کردند که در ساختمان ضلع غربی تعدادی از اسرای صلیب دیده نگهداری می شوند که بالای ۱۰ سال اسارت هستند و در بین آنها نیز یک شخصيت روحانی هست که بسیار مورد احترام اسرا و حتی نگهبانان عراقی قرار دارد، با مشورت بچه‌ها قرار شد اطلاعات کاملتری به‌دست بیاورند، چون موقع هواخوری ما، آنها داخل آسایشگاه بودند و تنها راه کسب اطلاعات که نگهبانان عراقی متوجه نشوند همین صف گرفتن غذا توسط سرگروه ها بود، لذا آنها توانستند با مسؤلین گروه تحویل غذای آنها خبرهای جدیدی کسب کنند، روحانی مورد اشاره مرحوم حاج آقا ابوترابی بودند که به همراه حدودا ۴۰ نفر از اسرای قدیمی ۱۰ سال اسارت از دوستانشان جدا شده و بنا به‌ دلایل نامعلومی، قبل از ورود ما در اين اردوگاه نگهداری می‌شدند و روزانه اطلاعات و اخبار بین دو طرف ردوبدل می‌شد. 🔸 تکریت ۱۱ ‌‌‍‌‎‌┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═‌‌‍‌‎‌‌‌‍‌‎‌┄ خاطرات آزادگان
9⃣آخرین بغض‌ها و کینه‌ها 🌸راوی: رحمت‌الله صالح پور 🔹آخرین روزهای شهریور سپری می‌شد و تب تبادل در حال عادی شدن بود، هیچ خبری از تبادل و آزادی ما به مشام نمی رسید، در یکی از شب‌های شهریور ماه که داخل آسایشگاه نشسته بودیم و آماده مي‌شديم تا بخوابیم، متوجه‌ سروصدای نگهبانان عراقی شدیم و ناگهان صدای باز شدن درب آسايشگاه به گوش رسید، چون بندرت پیش می‌آمد که شب‌ها درب آسايشگاه رو باز کنند، حدس زدیم که بایستی اتفاق غیر منتظره ‌ای اتفاق افتاده یا قرار است بیافتد که نگهبانان سراسیمه داخل آسایشگاه شدند و تمام نگاه‌های اسرا به درب ورودی آسایشگاه دوخته شد، وقتی درب آسايشگاه کامل باز شد گروهبان به همراه چندتا ازنگهبانان در آستانه در ظاهر شدند و در اوج ناباوری اسم من رو صدا زدند، برای لحظاتی هنگ کردم، پیش خودم فکر می‌کردم چه خطایی از من سر زده که این وقت شب به سراغ من آمده‌اند؟ با صدای مسئول آسایشگاه که مجددا اسم من رو تکرار کرد به خودم آمدم، دستم رو بالا بردم و همزمان با نگرانی و ترس و لرز به سمت نگهبانان حرکت کردم، یکی از همراهان نگهبانان که مشخص بود تازه وارد بود با پرسیدن اسم ومشخصات و تطبیق با برگه ای که در دست داشت از من خواست باجمع آوری وسائلم از آسایشگاه خارج بشم. 🔸 تکریت ۱۱ ‌‌‍‌‎‌┄═❁๑🍃๑🌸๑🍃๑❁═‌‌‍‌‎‌‌‌‍‌‎‌┄ خاطرات آزادگان
🌍عده ای اصلاح طلب و این همه تضاد با انقلاب؟!🤷‍♂ . اگر به حافظه تاریخی عملکردها رجوع شود، بهتر می توان قضاوت کرد 👌 ۱- چرا اغلب فتنه‌گران در این سال‌ها در جمع اصلاح‌طلب‌ها بوده‌اند؟ ۲- چرا عموم افرادی که به غرب و شبکه‌های ماهواره‌ای پیوستند نوعا" اصلاح‌طلب بودند؟ ۳- چرا غرب و صهیونیست‌ ها از برخی از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنند؟ ۴- چرا هیچ اصلاح‌طلبی شهید راه حجاب و امر به معروف و نهی از منکر نمی‌شود؟ ۵- چرا هیچ اصلاح‌طلبی مدافع یا شهید حرم نمی‌شود؟ ۶- چرا خیلی از اصلاح طلبان از ولی فقیه اطاعت نمی کنند، بلکه مخالف قانون اساسی هستند (اگر اطاعت می کردند، قائله سال ۸۸ با آن همه خسارت جانی و مالی بوجود نمی آمد). حالا گوشه ای از اظهارات سران اصلاحات را به روایت روزنامه ها مطالعه کنید : ۱- آقای محمد خاتمی: احکام قرآن متناسب با زندگی قبیله‌ای است، قرآن برای ما قابل استناد نیست!؟ (کیهان ۱۲ شهریور سال ۷۸). ۲- آقای عبدالکریم سروش: ولایت پیامبر بعد از فوتش به کسی منتقل نشده است (مخالفت با غدیر / روزنامه صبح امروز ۱۶ شهریور ۷۸) ۳- ابراهیم اصغرزاده: حتی علیه خدا هم می‌توان تظاهرات کرد! (خدا ستیزی / روزنامه آفتاب امروز دوم شهریور ۷۸). ۴- محمد کاظم محمدی اصفهانی گفت: به خود خدا هم میتوان اعتراض کرد، و او را فتنه‌گر نامید!(روزنامه ایران ۲۴ تیر ۷۹). ۵- محسن کدیور: معصومین فقط در کلیات و اصول اسوه‌اند (ماهنامه کیان بهمن ۷۷). ۶- محسن کدیور: امروز خدا در جامعه هیچکاره است (خدا را از جهان برداریم همه کار درست است/نشریه پژوهشهای قرآنی سال ۷۹). ۷- آقاجری: در حکومتهای دینی، نه تنها دین افیون توده‌هاست، بلکه افیون حکومت‌ها نیز هست (از مارکس ضد خدا نیز پیشی گرفته/ ۲۵ فروردین ۸۱). ۸- رجبعلی مزروعی: حضرت علی مانند معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است (انکار ولایت/حریم ۲۳ بهمن ۷۸). ۹- محمد مجتهد شبستری: فعل و قول معصوم حجت نیست(کیان بهمن ۷۷) ۱۰- علیرضا علوی تبار: ما پیشرفت نمیکنم، چون در جامعه ما هنوز خدا نمرده است (یا لثارات ۴ خرداد ۷۹) ۱۲- اکبر گنجی: حرکت اصلاح‌طلبانه ما عاقبت به جدایی دین از سیاست خواهد انجامید (مصاحبه با شبکه آلمانی ۲۴ فروردین ۷۹) ۱۳- محمدرضا خاتمی: مبنای مشروعیت هر کاری رأی مردم است (پیغمبر اکرم با رای مردم حاکم شد؟) روزنامه جمهوری اسلامی ۸ شهریور ۷۹). ۱۴- بهاء‌الدین خرمشاهی: کافر و بی دین هم خودی است (روزنامه صبح امروز ۲ شهریور ۷۸). ۱۵- عزت‌الله سحابی: معصومین بدون نظارت مردم در معرض انحراف هستند (معصوم و انحراف؟!/ روزنامه عصر آزادگان۱۶ دی ۷۸). ۱۶- عطاالله مهاجرانی: نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است (روزنامه آریا ۷۹/۱/۱۶). ۱۷- سعید حجاریان: تفکر فقیهی نمی‌تواند فرهنگ عاشورا را بازسازی کند(روزنامه ایران/ ۳۱ فروردین ۷۸). ۱۸- احمد نراقی: وحی برای انسان‌های بعد از زمان خود، قابل فهم نیست (هفته نامه آبان ۷۷) ۱۹_ مقصود فراستخواه: حقیقت ثابت نداریم، حتی در دست انبیاء و معصومین (۲۲ شهریور ۷۷). مقصود فراستخواه: هنرمند اصیل هم به نحوی به فضای آمیخته با ابتذال نیاز دارد و گرنه از دل و دماغ می‌ افتد (۲ آبان ۷۹). ۲۰- اکبر گنجی: افکار خمینی را باید در موزه تاریخ یافت (۲۴ فروردین ۷۹). ۲۱- محمد خاتمی: اگر این حجاب مانع حضور زن شود، قطعا مضر است (مرجع دینی نیست ولی فتوا می دهد!/ ۱۶ آبان ۷۹). ۲۲- محمد خاتمی: مشکل این نیست که زنان چگونه لباس بپوشند، مشکل این است که زنان بتوانند در عرصه های مختلف حضور داشته باشند (روزنامه همبستگی ۷۹/۸/۱۶ ). ۲۳- جهانبخش محبی‌نیا: موسیقی، رقص و سکس باید شرعی شود! (آفتاب امروز/ ۷۸/۷/۳). ۲۴- عبدالکریم سروش:خدای جدید با خدای گذشتگان متفاوت است! (نشریه کیان). ۲۶- عبدالکریم سروش: فرهنگ شهادت خشونت‌ آفرین است، اگر کشته‌ شدن آسان شد، کشتن هم آسان می‌ شود (روزنامه نشاط ۸۷/۳/۱۳). و... .