اجتماعات ...
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میزنم اُم البَنین رو صدا ؛
کاش به دادم برسه این شبا؛
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کهتحملهردردیممکناست،اِلادلتنگی :)))
1- من که ازش سر در نمیارم.
2- دمشون گرم خدا خیرشون بده.
3- @nor_maktab
4- واقعا ببخشید حالم اصلا این چند وقت خوب نیست قشنگ در مرز مردن هستم😀
هدایت شده از • گل نِسا •
آقا دیشب به رسم هرشب اربیل عراقو زدیم؟
اربیل نزده نخوابیم یه وقت
یه دنیای رندوم؛☫🏴
1- من که ازش سر در نمیارم. 2- دمشون گرم خدا خیرشون بده. 3- @nor_maktab 4- واقعا ببخشید حالم اصلا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا