https://eitaa.com/randooom/16860
بابا انقدر گارد هم خیلی جالب نیس
ببین من فکر میکنم تو این مداحیای استودیویی شور رو فقط گوش داده باشی
اونایی که تو هیئت خودش میخونه واقعا انقد دوبس دوبسی نیست به قول خودت😂
زیر تدوین اینجوریه
در کل واقعا ستوده به نظرم از خیلی شور خون های دیگه استاندارد تره
-
خوشم نمیاد آقا مگه زوره🤣🤷🏻♀
البته چن تا مداحی ازش دارم خوشم میاد ولی از غالب مداحیاش خوشم نمیاد
اونایی هم که تو هیئت میخونه همچین چنگی به دل نمیزنه.
شما برو مداحی ستوده با طاهری رو مقایسه کن قطعا از طاهری شاهکار تره
-
چطور جرعت میکنی😦😱
معلومه که طاهری شاهکار ترهههه
من ستوده هم گوش دادمم و اصلا به پای طاهری نمیرسه.
یه دنیای رندوم؛☫🏴
شما برو مداحی ستوده با طاهری رو مقایسه کن قطعا از طاهری شاهکار تره - چطور جرعت میکنی😦😱 معلومه که ط
بچه ها باتون درگیر میشما🤣🔪
بحثو وا نکنید
https://eitaa.com/randooom/16869
چچچچچچچچ
من از هرکی پرسیدم گفته ستوده شاهکاره اصن تو یه مرحله دیگس
-
من و اعضای کانالو جز هرکس حساب نمیکنی؟🤣
از ما پرسیدی ما داریم میگیم طاهری بهتره دیگه
خب دیگه هیئت شروع شد من برم دیگه بوس به همتون🙏🏼 (اگر دخترید)
التماس دعا خیلی دعام کنید و خوبی بدی دیدید حلال کنید❤️
هدایت شده از طنز سیاسی
پارسال همچین شبی هممون از حضور رهبر شهید خوشحال شدیم و چشممون به جمال زیباش منور شد...
امسال اما چشم هامون از فراقش اشکباره...