eitaa logo
رنگین کمان عشق
228 دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
8.5هزار ویدیو
413 فایل
کانال تربیتی- دینی- اخلاقی-سیاسی در چارچوب مقررات کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران جهت ارتباط با مدیر @Alimohammad1386
مشاهده در ایتا
دانلود
تذکر ایت الله جوادی آملی به چهره های انتخاباتی
مَن رَكِبَ مَركَبَ الصَّبرِ اهتَدى إلى مِضمارِ النَّصرِ هركه بر مركب شكيبايى نشيند، به خطّ پايان پيروزى رسد
اینفوگرافیک/ویژگی رئیس جمهور در منظومه فکری امام خامنه ای رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی): علاج درد‌های مزمن کشور در پرشور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم و بعد، ، انتخاب شخصیت مناسب در است.
⛔️از این لحظه تخریب هرکدام از چهره های انتخاباتیِ جبهه انقلاب حرکت در خط دشمن است و تخریبگران هم منافق! 🔹تخریبگران را با هر نام و سابقه ای که دارند بایکوت کنید .
⭕️نگاهی به آمار واکسیناسیون در کشورهای منطقه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 جناب لاریجانی خشت اول را کج گذاشتید‼️ 🔻 علی لاریجانی ثبت نام کرد. بدون شک ‌ثبت نام او بر گرمی تنور انتخابات خواهد افزود و فارغ از کری خوانی های حزبی و تعصب های تنگ نظرانه جناحی میبایست با رویکرد مبتنی بر مصالح و منافع ملی، نقش آفرینی او در افزایش مشارکت حداکثری به فال نیک گرفته و با تحسین او از آمدنش استقبال کرد.. ❣ اما لاریجانی که در بدو ثبت نام سعی کرد در زبان از دولت روحانی و فرصت طلبان فاصله بگیرد در عمل با فرصت طلبی به سبک حسن روحانی(حقوقدان_سرهنگ) و توئیت های آشنا خشت اول را کج گذاشت و با تکنیک دیو و دلبری، رویکرد نفی رقیب و برجسته سازی پادگان و دادگاه تلاش کرد خود را ثابت کند! ❣ این رجل سیاسی برجسته که در سال های اخیر سیاست عملگرایش را بر فهم فلسفی و آکادمیک اش ترجیح داده و با برنتابیدن دوگانه خیر و شر و ترجیح تکثر بر حقیقت مطلق، خود را سیاستمداری معتدل معرفی میکرد امروز بدون توجه به سابقه پادگانی خودش (از سال ۶۱ تا ۷۱ ) برای ترمیم پاشنه آشیل اش در رقابت های انتخاباتی (خلاء کاریزماتیک و صعف در موج سازی) سعی کرد در سال ۱۴۰۰ به سبک سوخته ۱۳۹۲ بازی کند! ❣نگارنده که علیرغم انتقادات به عملکرد لاریجانی، همیشه کاراکتر و مشی فیلسوفانه این سیاستمدار کهنه کار را پسندیده و تحسین کرده است بلافاصله با شنیدن دوگانه سازی پادگان و دادگاه حقیقتاً نگران آن است که مبادا این کاراکتر برجسته در رقابت با سیدابراهیم رئیسی و دیگر کاندیداهای محترم در دام افراطیون اعتدال نما گرفتار شده و تحت تاثیر القائات تاجگردونی و سوداگران عالم سیاست تبدیل به یک کاریکاتور سوخته شود! ❣جناب لاریجانی عزیز بایست بداند دوران اهریمن سازی، بغض های فیک ، تخریب و بزن و در رو در رینگ مناظرات به پایان رسیده است و حنای دوگانه سرهنگ و حقوقدان با دیدن کارنامه و خون مردان میدان (پادگان و دادگاه ) و مقایسه آن با نظر سنجی حقوقدانان از پشت شیشه دودی رنگ باخته است. 🔹 دلسوزانه بایست به لاریجانی گوشزد کرد که: بسیار مراقب باشید که ثواب گرم کردن تنور انتخابات به بهای سوختن خود و سابقه تان در تنور داغ انتخابات نشود.. ؛ 🔹 جناب علی آقا فتیله دست خودتان باشد نه مشاوران دوست نمایی که از قماش آقایان آشنا باشند! والسلام 🖌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تکرار نکنیم! 🔹️ وقتی کسی وزرای اقتصادی روحانی را نمی‌شناسد!
🔴ضرورت ادب و احترام به والدین🔴 1⃣✅نکته اول پیامبر_اکرم_صلی الله علیه واله 🔸اگر فرزند به تعداد ریگهای بیابان و قطرات باران در جهان، در ادای حق مادر بکوشد معادل روزی که مادر فرزند را در شکمش حمل می‏کرد نمی‏شود. 2⃣✅ قلم دوم حضرت_امام_خمینی_ره 🔸بانوان محترم! شما مسئولید که در دامن های خودتان اولاد متّقی بار بیاورید، تربیت کنید، به جامعه تحویل بدهید. دامن مادر بهترین مکتب است برای اولاد. 3⃣✅ قلم سوم حضرت امام_خامنه_ای 🔸بزرگترین دانشمندان ممکن است یک ابزار پیچیده الکترونیکی به وجود آورند، موشک قاره پیما بسازند، فضا را تسخیر کنند، اما هیچ یک از این ها اهمیت آن را ندارد که کسی یک انسان به وجود آورد و او مادر است. 5⃣✅ قلم چهارم علامه_حسن_زاده_آملی در وصف مادر: همانا یقین دارم هر برکتی که از پروردگارم به من افاضه شده است، از اینجا ناشی شده که خدای تعالی مرا در چنان دامن عفیفی پرورش داده و از چنان پستان شریفی روزی ام فرمود. 5⃣✅ قلم پنجم آیت_الله_مجتهدی_ره 🔸اولین عملی که باعث خوب شدن کار و بار انسان می شود ، راضی نگه داشتن پدر و مادر است و دومین عمل، نماز اول وقت. 6⃣✅ قلم ششم آیت الله شیخ حسنعلی نخودکی اگرشخص مرتكب زنائى يا غيبتى شد،يك گناه بيشتر در نامه اعمال او نمى نويسند، اما اگر عاق پدر و يا مادر شد تا حلاليت حاصل نشده است هر روز گناهكار است 7⃣✅ قلم هفتم علامه_حسینی_طهرانی 🔸در بوسیدن دست پدر و مادر برکتی است مخصوص خود آن و در جای دیگری پیدا نمی شود. 8⃣✅ قلم هشتم آیت_الله_سعادت_پرور 🔸در مقابل پدر و مادر مراعات ادب و احترام كنید ، زیرا ایشان واسطه هستی و هر سعادتی كه نصیب شما شود ، شده اند. 📚اخلاق خوبان،ص156
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگی از بیانات رهبر انقلاب درباره حضرت آیت‌الله بهجت ➕دعایی که آیت‌الله بهجت به آیت الله خامنه‌ای توصیه کردند 🏴انتشار بمناسبت سالگرد ارتحال (ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۳۲ سال قدرت در دست ماست 👤محسن هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران: 🔹 ۴۰ سال از انقلاب میگذره که ۳۲سالش رو ما مسلط بر کشور بودیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید بهشتی : اینبار ما باید کاری کنیم که یک مهره آمریکا رئیس جمهور ما نباشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 دکتر سعید محمد: خودروسازی سخت‌تر از ساخت تاسیسات اتمی و ساخت موشک نیست، مافیای خودروسازی را باید درهم بشکنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 کدام به نفع جامعه است؟ تحمیل یک‌ فرد (ولو فرد اصلح) از سوی حاکمیت، یا انتخاب توسط مردم ولو انتخابی نادرست؟
علامه طباطبایی (ره) و خانواده: ✍ روحیه سپاسگزاری از همسر، همیشه در علامه طباطبایی قدس سره وجود داشت به گونه ای که دختر ایشان نقل می کند: پدرم پیوسته می فرمود: این زن بود که مرا به اینجا رساند. او شریک من بوده است و هرچه کتاب نوشته ام، نصفش مال این خانم است. ❇️ رفتارشان با مادرم بسیار احترام آمیز و دوستانه بود. همیشه طوری رفتار می کردند که گویی مشتاق دیدار مادرم هستند. 📖الگوهای خانواده اخلاقی ص32
المَصائبُ بِالسَّوِيَّةِ مَقسومَةٌ بَينَ البَرِيَّةِ مصيبتها، بطور يكسان ميان مردم تقسيم شده است زندگى اين جهان خالى از مصائب نيست منتها هر كسى به يك شكلی گرفتار مصيبت مى شود؛ آيا مى توان كسى را پيدا كرد كه در تمام عمر مصيبتى نديده باشد؟ مصیبت های موجود در زندگی دلایل مختلفی دارد. گاه آزمايش و امتحان است، گاه كفاره گناهان، گاه زنگ بيدارباش و گاه در ظاهر مصيبت است و در باطن موهبت و رحمت و به طور دقيق نمى توان تعيين كرد كه هر مصيبتى از كجا سرچشمه گرفته هرچند در بعضى از موارد قرائنى براى شناخت سرچشمه وجود دارد. با اين حال گاهی انسان با مشاهده مصيبتى بی تابی زیاد کرده و زبان به ناشكرى می گشايد! در هر حال آن ها كه در برابر مصيبت هاى كوچك جزع و فزع مى كنند، مستحق مصيبت هاى بزرگترى مى شوند و به عكس اگر شكر الهى را به جا آورند و حتى آن را به عنوان موهبتى از پروردگار متعال پذيرا شوند چه بسا خداوند مواهب مهمى نصيب آن ها كند كه آن مصيبت در برابر آن كوچك و ناچيز است.