@ostad_aali110.mp3
1.36M
🔊فایل صوتی #کوتاه
🔰 وفای به عهد امام صادق‼️🔰
#استاد_مسعود_عالی
🌷حداقل برای یک نفر ارسال کنید
@ranginkamaneshgh
4_5843656653815153989.mp3
3.45M
❤️ بمناسبت عید فطر
🎤🎤 غلامرضا صنعتگر
❤️ خدایا شکر
@ranginkamaneshgh
👇🌹لرزه بر تن آمريكا
اعتراف به جايگاه پنجم ايران در حوزه فناوري اطلاعات در جهان، آمريكا و رژيم صهيونيستي را به شدت نگران كرده است. نشريه «نشنالاينترست» آمريكا در گزارشي نوشت، ايران در حوزه روياروييها در دنياي مجازي (جنگ سايبري) تواناييهاي بازدارنده متعددي در اختيار دارد. برخلاف لشكركشيهاي آمريكا به منطقه توانمندي ايران در حوزه جنگ الكترونيك كه چند سالي است در فضاي مجازي جايگاه پيدا كرده، سبب نگراني واشنگتن شده است. اين نوع جنگ از زماني جديتر شد كه خبر كنترل هواپيماي جاسوسي آركييو 170 آمريكا در دسامبر سال 2011، كه از جانب متخصصان ايراني صورت گرفته بود، در جهان منتشر شد. گفتني است، ايران توانسته بود اين هواپيما را كاملاً سالم در اختيار بگيرد.
@ranginkamaneshgh
👇🌹🌹نان اختلاف ميخورند
«عبدالحي ميرزاعلي» امام جمعه اهلسنت شهر آققلا در استان گلستان گفت: «شبكههاي وهابي كلمه، نور و آمدنيوز به دنبال آن هستند كه بين شيعيان و سنيها اختلاف بيندازند و تيشه به ريشه اسلام بزنند. ما رهبر معظم انقلاب را دوست داريم و تابع دستورات ايشان هستيم.»
@ranginkamaneshgh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#بازی
اینم یه سرگرمی برای افزایش هوش بچه های ده ماهه تا 2 ساله☺️
✔️ مناسب زیر 2 سال
@ranginkamaneshgh
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸عد فطر نماد وحدت است/ اعلام عید بر عهده ی امام جامعه است/ چرا روزه عید فطر حرام است؟🔸
هیچ فکر کرده ایم چرا واژه «اداره» را برای بخش های حکومت بکار می بریم؟ چون «گردش» است و گردش حول یک محور است. تمام چرخ ها در صنعت دایره هستند. چرا بیضی نسیتند؟ چون بیضی دو کانون دارد؛ آیا اداره یک مملکت از قانون صنعت و اجتماع می تواند جدا باشد؟
در مسئله رویت هلال اگر بر مبنای شهادت شهود فردی عمل کنیم و در نتیجه اختلاف نظر حاصل شود، بعضی باید روزه را واجب بدانند که خوردن آن کفاره آنچنانی دارد و بعضی باید روزه را حرام بدانند و در نماز عید شرکت کنند.
آیا با اختلاف در مساله جشن عید، جشن ما و عزای دشمن خواهیم داشت یا عزای ما و جشن دشمن؟ عقل می گوید حرام و واجب قرار دادن روزه برای آن بوده که همه با هم بگیرند و همه با هم افطار کنند. اگر روزه عید حرام نبود، بسیاری به عنوان بدرقه رمضان روزه می گرفتند و وحدت حاصل نمی شد. پس حکیمی که فکر حفظ وحدت از راه حرام کردن روزه در بعد از ماه را کرده بود، فکر حفظ وحدت در اعلام رؤیت و عدم رؤیت را هم کرده است و اگر نه، پس امام برای چیست؟ عید گرفتن یا آخر رمضان دانستن مثل ذکر رکوع نیست که مومنین در انتخاب آن آزادند. بلکه هماهنگی در شروع و اتمام رکوع است. اضافه شدن چند رکوع [در نماز جماعت] و به خاطر اشتباه ماموم پذیرفته است؛ اما [اضافه شدن رکوع] در نماز فرادا پذیرفته نیست.
حال که اسلام جهانی نیست که همه مسلمین جهان در یک روز عید بگیرند، لااقل در هر کشور به یک مرکز اکتفا شود و این زیبایی را بر زیبایی دیگر بیافزاییم.
@ranginkamaneshgh