eitaa logo
رصد اخباراقتدار ایران🍃🇮🇷🍃
318 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
3.3هزار ویدیو
100 فایل
📝 دلگیر نباش، دلت که گیر باشد رها نمی‌شوی یادت باشـد، بی‌تعلق بودن، شرطِ شهادت است ... 🕊️🌹🌿 🌹🌿آدرس کانال: https://eitaa.com/rasad_irr 🌹🌿ارتباط با ما، جهت انتقادات و پیشنهادات: @mohamad12mahde
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 چند نکته در خصوص اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در سوریه 🍃🌹🍃 1⃣ پس از عملیات و ناتوانی رژیم صهیونیستی در سرپوش گذاشتن بر شکست متزلزل کننده، حتی با وجود جنایات بی سابقه علیه مردم مظلوم فلسطین، اینک در شرایط دشوارتری قرار گرفته که چند وجه دارد: الف- فرسایشی شدن جنگ و بالا رفتن تلفات ارتش رژیم صهیونیستی ب- عدم دستیابی به حتی یکی از اهداف رژیم ج- تظاهرات و اعتراضات ساکنان سرزمین های اشغالی علیه کابینه نتانیاهو د- فشار افکار عمومی دنیا و احساسات ضد رژیم صهیونیستی و... 2⃣ کابوس دیگر رژیم صهیونیستی آن است که آمریکا با توجه به اینکه از یک سو وارد فرآیند انتخابات شده و از سوی دیگر گروه های مقاومت حملات متعددی علیه پایگاه هایش ثبت کرده، دچار تزلزل در ادامه جنگ غزه شده است 3⃣ در چنین شرایطی متوقف شدن جنگ پیامدهایی خواهد داشت از جمله: - سقوط کابینه نتانیاهو - پایان عمر سیاسی نتانیاهو - تشدید شدن بحران های سیاسی در سرزمین های اشغالی و.... 4⃣ لذا یک سناریو را رژیم به شدت پیگیری می کند که بر طبق آن فضایی ایجاد شود تا جمهوری اسلامی ایران را رسما وارد جنگ نماید تا ضمن درگیر نمودن ایران و آمریکا، از بن بست چند وجهی کنونی رهایی یافته و آتش جنگ را در کل منطقه شعله ور نماید. 5⃣ اگر گروههای مقاومت در موضع ضعف قرار داشتند، شاید ورود جمهوری اسلامی ایران توجیه بیشتری داشت، اما در شرایط کنونی که گروههای مقاومت، رژیم را یه بن بست کشانده است، هر اقدام عجولانه، نه تنها تامین کننده منافع ملی نیست، بلکه ما را در پازل صهیونیست ها قرار خواهد داد. 6⃣ بنابراین اقدام صهیونیست ها از موضع قدرت نیست بلکه دست و پا زدن های صهیونیست ها در بن بست است. این موضوع در برای افکار عمومی باید مد نظر باشد. ✍مصطفی برزکار
🌹🍃 ⭐ رهبر معظم انقلاب‌: درس بزرگ امام جواد(علیه‌السلام) به ما این است که در مقابل قدرت‌های منافق و ریاکار، باید همت کنیم که هوشیاری ‌مردم را برای مقابله‌ی با این قدرت‌ها برانگیزیم. 🗓 سالروز ولادت امام جواد (علیه‌السلام) بر تمامی مسلمانان مبارک باد.
📝پیام تصویری القسام بعد از ضربه به صهیونیست‌ها 🔹مقاومت اسلامی فلسطین بعد از به هلاکت رساندن بیش از ۳۰ نظامی و افسر رژیم صهیونیستی که سخنگوی ارتش این رژیم به تلفات آن‌ها اذعان کرد آیه ۱۵ سوره انبیا را منتشر کرد. «جَعَلْنَاهُمْ حَصِيدًا خَامِدِينَ» (ريشه آنها را قطع كرديم و خاموششان ساختيم).
الحاق پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش 🔹انبوهی از پهپادهای راهبردی طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ارتش، با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع در چند نقطه از کشور به سازمان رزم ارتش الحاق شد. 🔹در این مراسم، انواع پهپادهای راهبردی چند منظوره ابابیل ۴، ابابیل ۵ با قابلیت اجرای انواع ماموریت‌های شناسایی، مراقبت، جنگ الکترونیک، جمع‌آوری اطلاعات سیگنالی، رزمی، همچنین پهپادهای آرش و باور با قابلیت اجرای ماموریت انهدامی، دور برد و نقطه زن و نیز پهپاد جت کرار با قابلیت اجرای انواع ماموریتهای هدف، رزمی و رهگیر هوایی به سازمان رزم ارتش ملحق شد. tn.ai/3027576
💢 قطع رگ حیات حرامی 🌹🍃 ‌رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید تهران: ✅ کشورهای اسلامی باید شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنند. امت اسلامی در آینده نه چندان دور پیروزی مردم غزه را خواهد دید.
⁉️به چی باید رأی بدم؟ 🇮🇷🍃 به ایرانی که در زمره امن‌ترین کشورهای جهان است. برطبق رده‌بندی دو موسسه معروف انگلیسی به نام‌های «اینترنشنالsos» و «کنترل ریسک»)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹🍃گفت: با پدر یه جمله بساز... 🌹🍃گفتم: من با پدر جمله نمیسازم، دنیامو می‌سازم... 🌹🍃روز پدر مبارک‌باد
❤️🍃رهبر معظم انقلاب: 🌹🍃انسان پیش والدین باید خودش را کوچک بکند؛ «و اخفض لهما جناح الذّل»: خودت را در مقابل پدر و مادرت ذلیل کن. در حالی که انسان مسلمان پیش هیچ‌کس نباید ذلیل بشود، اما پدر و مادر مستثنا هستند. ۱۳۷۰/۰۲/۱۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلیپ 👤استادشجاعی ✅مشکلات و بلاها امکان نداره راحت بگذرن برات، مگر در یک حالت! 👌ویدئو رو ببین و تمرین کن منبع: جلسه چهارم از مبحث سبک زندگی شاد
🏴 صبر عظیم زینب کبری(سلام‌الله‌علیها) ◾️ رهبر معظم انقلاب: صبر عظیم و ایستادگی زینب کبری (سلام‌الله علیها) موجب شد که امروز می‌بینید ارزشهای دینی در دنیا، ارزشهای رائج است. ۱۳۸۸/۱۱/۱۹ (سلام‌الله‌علیها) (سلام‌الله‌علیها)
🏴 اطلاع‌نگاشت | جلوه‌هایی از صبر حضرت زینب‌کبری سلام‌الله‌علیها، در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (سلام‌الله‌علیها) (سلام‌الله‌علیها)
💢به چی رأی بدیم؟ 🇮🇷🍃 به ایرانی که قطب پزشکی خاورمیانه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Panahian-Clip-GhezavatMamnoo.mp3
2.34M
🎵قضاوت ممنوع! 🔻آدم‌ها باهم متفاوتند!
💢به چی رأی بدیم؟! 🇮🇷🍃 به ایرانی که نامی از آن در لیست ۵۰ کشور پر سرطان جهان وجود ندارد (طبق لیست منتشر شده توسط بنیاد بین المللی پژوهش در مورد سرطان).
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهم/بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل🇮🇷🍃 ✅این کلیپ دیدنی هست حتما وقت بذارید ببینید.
🇮🇷🍃 🗳انتخابات، نشان دادنِ وفاداری ملّت ایران است. ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📝پاسخ به شبهه یازدهم حجاب: بی‌حجابی، بی‌حیایی نیست.خیلی‌ها حجاب ندارند اما با حیا هستند. اصل حیای درونی انسان است نه حجاب ظاهری. پاسخ: ۱. حیا به خودی خود یک امر درونی و قلبی است. ۲. به سادگی نمی‌توان گفت چه کسی بی‌حیا و چه کسی با حیا است. ۳. آنچه را می‌توان دید نمای بیرونی حیا در پوشش و رفتار افراد است. ۴. هرکس که حجاب دارد، لزوماً نمی‌توان گفت که با حیا است؛ ولی رفتار با حیای او به احتمال قوی می‌تواند از احساس قلبی او سرچشمه گرفته باشد. ۵. پس اگر در درون با حیا هم نباشد، مهم این است که ظاهر عفیفانه‌اش تأثیر مثبت در جامعه دارد. ۶. هر کس هم حجاب ندارد، نمی‌توان گفت در باطن بی حیاست؛ اما شکل پوشش افراد بی‌حیا را دارد. ۷. پس اگر هم معتقد به حیا هم باشد، امّا شکل پوشش او در جامعه تأثیر منفی خود را خواهد گذاشت. ۸. در تنظیم قوانین حجاب و عفاف، مسئله حیای درونی مطرح نیست. آنچه مهم است رفتارها و پوشش‌های عفیفانه و غیر‌عفیفانه است. ۹. البته پوشش و حجاب یکی از ابعاد حیا و عفاف است و ابعاد دیگر حیا عبارتند از :حیا در گفتار، عفاف در رفتار و ... 📚منبع: کتاب بی‌پرده با حجاب، صفحه ۸۵.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا