eitaa logo
حمید رسایی
191.1هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
8.5هزار ویدیو
150 فایل
♻ خوش آمدید ✔ این کانال برای اطلاع از تحلیل‌ها، یادداشت‌های نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول هفته‌نامه ۹دی حجت الاسلام حمید رسایی است. ✔ ارسال پیام در ایتا: @daftar_rasaee_1 ✔ انتشار تبلیغات: eitaa.com/joinchat/3903717649Cb244aa9a7a
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ ‌♻️ اسامی نمایندگانی که بیانیه درباره حضور در مقابل مجلس ساعت ۸ صبح در تاریخ ۷ تیر ماه را امضا کرده‌اند متن بیانیه را اینجا بخوانید: eitaa.com/rasaee/27966 از آنجا که هیأت رئیسه مجلس، بخش صدور بیانیه سامانه مجازی نمایندگان را قفل کرده است و امکان اطلاع‌رسانی و امضا وجود ندارد، بیانیه به صورت مجازی برای همه نمایندگان ارسال شده، طبعا کسانی که اعلام موافقت کنند، در ادامه اسامی آنها به روزرسانی و به رسانه‌ها اعلام می‌شود. ۱. حمید رسایی/ تهران ۲. سید مرتضی محمودی/ تهران ۳. فاطمه محمدبیگی/ قزوین ۴. محمد حسین محمدی/ سلسله دلفان ۵. روح الله ایزدخواه/ تهران ۶. کامران غضنفری/ تهران ۷. محمد تقی نقدعلی/ خمینی‌شهر ۸. مهدی کوچک‌زاده/ تهران ۹. حسین صمصامی/ تهران ۱۰. اسماعیل سیاوشی/ فریدن ۱۱. احمد آریایی نژاد/ ملایر ۱۲. محمد رستمی/ نیشابور ۱۳. عباس گلرو/ سمنان ۱۴. محمدرضا احمدی سنگر/ رشت ۱۵. علی‌اصغر نخعی‌راد/ مشهد ۱۶. رسول بخشی دستجردی/ اصفهان ۱۷. ابوالفضل ابوترابی/ نجف‌آباد ۱۸. محمد سبزی/ ساوه ۱۹. ابوالقاسم جراره/ تهران ۲۰. فاطمه جراره/ بندرعباس ۲۱. مصطفی طاهری/ زنجان ۲۲. بیژن نوباوه/ تهران ۲۳. قاسم روانبخش/ قم ۲۴. احمد راستینه/ شهرکرد ۲۵. احمد عجم/ شاهرود ۲۶. سید اسماعیل حسینی/ شیراز ۲۷. احمد پولادی/ لنجان ۲۸. زینب قیصری/ تهران ۲۹. علی‌اکبر علیزاده/ دامغان ۳۰، زهره سادات لاجوردی/ تهران ۳۱. علی‌اصغر باقرزاده/ بابلسر ۳۲. مرتضی آقاتهرانی/ تهران ۳۳. بهروز محبی/ سبزوار ۳۴. رمضان رحیمی/ فلاورجان ۳۵. محمد منان رئیسی/ قم ۳۶. علی خزایی/ ورامین ۳۷. محمد معتمدی‌نژاد/ سیرجان ۳۸. مجتبی رحماندوست/ تهران ۳۹. نادرقلی ابراهیمی/ اراک ۴۰. عباس بیگدلی/ تاکستان ۴۱. امیرحسین ثابتی/ تهران ۴۲. حسن نتاج/ بابل ۴۳. غلامرضا شریعتی/ بهشهر و نکا ۴۴. عبدالوحید فیاضی/ نور و محمودآباد ۴۵. علی شیرین‌زاد/ کرج ۴۶. رضا تقی‌پور/ تهران ۴۷. حسین حق‌وردی/ شهریار ۴۸. جعفر پورکبگانی/ بوشهر ۴۹. اسدالله چراغی/ دهلران ۵۰. محمدرضا رضایی کوچی/ جهرم ۵۱. حسینعلی حاجی دلیگانی/ شاهین‌شهر ۵۲. میثم ظهوریان/ مشهد ۵۳. محمدرضا صباغیان/ مهریز ۵۴. مجتبی یوسفی/ اهواز ۵۵. مجتبی ذوالنوری/ قم ۵۶. سمیه رفیعی/ تهران ۵۷. احسان عظیمی‌راد/ مشهد ۵۸. عباس صوفی/ همدان ۵۹. ولی داداشی/ آستارا ۶۰. سید علی یزدیخواه/ تهران این اسامی در حال بروزرسانی است. 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee
‌ ♻️گزارش خلاصه وضعیت اجرای تفاهم‌نامه/ نشست سوئیس (۳۱ خرداد ۱۴۰۵) 🔰 حمید رسایی: با صدور بیانیه پایانی جلسات چند جانبه در سوئیس و صدور بیاینه پایانی، می‌توان گفت که بسیاری از شروط ما نقض شده و در مقابل بسیاری از تعهدات مربوط به ایران انجام شده است! ۱. اجرای تعهدات توسط ایران (✅) · بندهای ۱، ۲ و ۵: ایران به طور کامل به آتش‌بس، عدم تهدید آمریکا و بازگشایی تنگه هرمز پایبند بوده است. · بندهای ۸ و ۹ (هسته‌ای): به مذاکرات بعدی موکول شده است. ۲. اجرای تعهدات توسط آمریکا (❌) · بند ۱ (عملیات نظامی): اسرائیل از لبنان خارج نشده و به حملات در غزه و کرانه باختری ادامه داده. · بند ۲ (عدم تهدید ایران): ترامپ با تهدید به تصرف تنگه هرمز، نابودی ایران و توهین به رئیس‌جمهور ایران، این بند را نقض کرده. · بند ۴ (رفع محاصره): محاصره صرفاً به طور موقت تعلیق شده، نه «رفع کامل» طبق توافق. · بند ۱۰ (معافیت فروش نفت): با وجود تأکید بر صدور فوری، تا امروز هیچ معافیتی صادر نشده. · بند ۱۱ (آزادسازی اموال): هیچ اقدامی صورت نگرفته و گمانه‌زنی درباره شرط ورود بازرسان آژانس مطرح است. · بندهای ۶ و ۷ (اقتصاد و تحریم‌ها): به مذاکرات بعدی موکول شده است. ۳. نکته کلیدی و تناقض رفتاری آمریکا باوجود اینکه طبق بند۱۳، اجرای بندهای ۱، ۴، ۵، ۱۰ و ۱۱ پیش‌شرط مذاکرات بعدی است، آمریکا بدون اجرای تعهدات خود وارد مذاکره شده. این درحالی است که تیم مذاکره‌کننده ایران وعده «اقدام متقابل» دربرابر نقض عهد را داده بود، نه انجام «مذاکره جدید». 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌‌♻️ رونمایی از عقلانیت انقلابی تیم مذاکره‌ کننده! ونس معاون ترامپ: اگر هر کدام از دارایی‌های مسدودشدهٔ ایران آزاد شود، ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم، قطری‌ها هم حق تأیید دارند 🔹سپس آن پول عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد. 🔹آنچه به آن دست یافتیم، از نظر من یک توافق کلاسیکِ به سبک ترامپ است؛ توافقی که در آن اگر دارایی‌های ایران هر زمانی آزاد شود، صرف ثروتمندتر‌کردن کشاورزان آمریکایی و تأمین غذای مردم ایران خواهد شد. 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee
♻️اعتراف ناخواسته کانال رسمی قالیباف و لشکر سایبری هواداران پروژه‌ بگیر که در این چند روز با تمام توان بسته‌بودن مجلس و سامانه نمایندگان را انکار می‌کردند، وقتی با بازتاب گسترده خبر مستند نمایندگان تهران درباره مسدود شدن ثبت استیضاح و ثبت بیاینه مواجه شدند، ادعا کردند که انتشار این خبر با پول‌پاشی همراه بوده اما در تنظیم این خبر فیک از اعتراف ناخواسته‌ای که کردند، غفلت داشتند. کانال رسمی قالیباف که پیش از این بستن‌بودن سامانه را انکار می کرد، اعتراف کرد که این سامانه‌ها بسته است! ظاهرا تلاش‌هایی برای جلوگیری از انتشار این خبر هم صورت گرفته ولی به دلیل انتشار گسترده خبر این دیکتاتوری پارلمانی، بی‌ثمر بوده است. 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee
هدایت شده از محمدعلی رامین
نسل‌کشی با موادغذایی آمریکایی! خبیثانی که می‌توانند با جنگ_افروزی بیولوژیک، انواع بیماری‌ها را علیه بشریت، خاصه ملل مخالف خود تولید کنند، حالا می‌خواهند، آزادسازی بخشی از پول‌های مسدود شده خودمان را برای بیمارسازی و تضعیف مقاومت جسمانی و نابودی نسل ایرانی به‌کار بگیرند! اگر آمریکایی‌ها بتوانند، تولیدات آلوده و دست‌کاری شده موادغذایی خود را به‌خورد مردم نجیب و سالم ما بدهند، با یک‌تیر، چند هدف پلید شیطانی خود را نشانه رفته‌اند! کسانی‌که از "پیجر" و تلفن همراه، ابزار کشتارجمعی می‌سازند؛ کسانی‌که با تولید و انتشار انواع بیماری‌های واگیر در مراکز تحقیقاتی_بیولوژیکی وابسته به شرکت چندملیتی "بلاک‌راک"، سالانه به کشتارخاموش ملل جهان پرداخته و صدهامیلیارد دلار داروهای شیمیایی را برای درمان همان بیماری‌ها به‌فروش می‌رسانند، حالا برای نسل‌کشی ایرانیان، طرح هولناکی را دنبال می‌کنند! وزیر خارجه آمریکا، جی‌دی ونس، در نشست خبری خود در سوئیس می‌گوید: «اگر پول‌های مسدود شده ایران را آزاد کنیم، مطمئن باشید که فقط صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد تا کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر کند» البته "این تولیدکنندگان"، کشاورزان عادی آمریکایی نیستند! طرح خرید موادغذایی از آمریکا و همپیمانانش، در دوره حاکمیت ابلیسی_اپستینی ترامپ_نتانیاهو، قطعاً جنایتی غیرقابل اغماض در راستای نسل‌کشی ایرانیان خواهد بود! گرچه توطئه «نابودی نسل ایرانی» توسط جریان استکبارصهیونی، امروز با هشیاری تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی خنثی شد، اما خشم معاون ترامپ را برانگیخت👆 ✍محمدعلی رامین @maramin
‌ ♻️ فراگیر شدن شعار اعتراضی به مجلس بسته و تعطیل، در تجمعات سرتاسر کشور کجان نماینده‌ها مجلس به امر رهبر مجلس چرا تعطیله برگرد به پشت سنگر چی شد قانون تنگه مجلس چرا تعطیله دو روز قبل بیانیه‌ای از طرف نمایندگان مبنی بر اینکه روز یکشنبه ۷ تیرماه ساعت ۸ صبح به مجلس مراجعه می‌کنند و اگر درب‌های مجلس بسته باشد، در همان خیابان جلسه برگزار می‌کنند. اینجا را ببینید: eitaa.com/rasaee/27964 eitaa.com/rasaee/27979 تعداد ۵۴ نماینده تاکنون این بیانیه را امضا و از حضور خودشان در این روز خبر مقابل مجلس خبر داده‌اند. برای دیدن اسم نماینده شهرتان اینجا را کلیک کنید: eitaa.com/rasaee/27982 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee
🕊برای ضربان نوزاد یکساله ای که میخواد زنده بمونه ! 🏮 به دلیل تولد نارس مبتلا به نارسایی قلبی ، تنگی دریچه قلب و سوراخ قلب است.یک بار آنژیوگرافی و عمل قلب باز شده اما نتیجه نگرفتن و مجددا باید انجام بده. بسیار گرفتارند ! به نیت سه ساله سید الشهدا ع پناهشون باشیم💞 (مبلغ مورد نیاز ۲۰۰ میلیون_ ) شماره کارت‌ به‌ نام مجموعه بزنید روی شماره کارت کپی میشه👇 ●
5892107050150864
5041727010832655
5892107050150898
●‌‌
350600582371020171434001
📲 آرشیو خدمات و نحوه هزینه کردها👇 ┏━━━━━━━━━━━━━━━🇮🇷┓ https://cheshm-berah313.ir/ https://eitaa.com/S7QfvmVIh2MaXNEm ┗🕊━━━━━━━━━━━━━━━┛ نیت کنید. مبالغ اضافه صرف سایر امور خیر (درمانی،معرفی و اداره گروه و..می شود.) بزرگترین جهادی ایتا ؛ دارای تیک آبی رسمی و مورد تایید ماست ✅️✅
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♻️ در برابر ظالم، نه سکوت، نه شتابزدگی قَالتْ إِنَّ الْمُلُوكَ إِذَا دَخلُوا قَرْيَةً أَفْسدُوهَا وَجَعلُوا أَعِزَّةَ أَهْلِهَا أَذِلَّةً وَكَذَٰلِكَ يَفْعَلُونَ (النمل، آیه ۳۴) (ملکه سبا) گفت: «پادشاهان وقتی به زور وارد آبادی شوند، آن را تباه و عزیزانش را خوار می‌گردانند و اینگونه عمل می‌کنند.» بلقیس در این آیه، ماهیت قدرت‌های زورگو را افشا می‌کند؛ قدرتی که نه آبادانی، که فساد و تحقیر می‌آورد. این هشدار، ما را به واقعبینی در برابر ظالمان فرا می‌خواند. البته سلیمان پیامبری عادل بود، نه از جنس آن پادشاهان؛ پس نباید همه قدرتمندان را یکسان دید. بلقیس با مشورت و تدبیر به جای جنگ، راه دیپلماسی را برگزید تا ابتدا طرف مقابل را بشناسد؛ بله این یعنی اولویت عقلانیت و صلح بر جنگ‌طلبی احساسی. اما این همه قرآن نیست. بل اگر طرف مقابل، آشکارا اهل فساد و تجاوز باشد، قرآن و سیره معصومین، دفاع و جهاد عادلانه را نه فقط حق، که تکلیفی الهی می‌دانند؛ چنانکه آیه «وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّىٰ لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ» بر نبرد با مفسدان تأکید دارد. اما این جنگ، مشروط به احراز قطعی فساد، عدم امکان اصلاح مسالمت‌آمیز، و اذن حاکم عادل است. هدف از آن، نه سلطه، که دفع شر، بازگرداندن امنیت و عزت به مردم است. پس در برابر ظالم، نه سکوت، نه شتابزدگی؛ ابتدا با شناخت دقیق و گفتگو، راه اصلاح را بجوییم، اما اگر فساد به جان جامعه افتاد و راهی جز قیام نماند، ایستادگی در برابر مفسدان، عین عزت و عقلانیت است. جمع تدبیر بلقیس و شجاعت جهاد، نشاندهندهٔ جامعیت نگاه قرآن به مسأله جنگ و دفاع است. 🇮🇷 کانال حمید رسایی: 🇮🇷 @rasaee
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♻️ قدرت، شخصیت نمی‌سازد؛ آن را عریان می‌کند داستان الاغی که پشت‌بام برده شد و پایین نمی‌آمد تا سقف را خراب کرد... تمثیل تلخی از نالایقانی است که به جایگاهی که لیاقت آن را ندارند، می‌رسند. جایگاه حساس و قدرت، امانتی است که تنها به کسانی باید سپرده شود که عقل، تدبیر و ظرفیت آن را داشته باشند. وقتی فرد نالایقی به آن می‌رسد، نه تنها منفعتی به دیگران نمی‌رساند، بلکه با جهل و غرورش، بنیان‌ها را ویران می‌کند. فراموش نکنیم که قدرت، شخصیت نمی‌سازد؛ آن را عریان می‌کند. پ‌ن: از چند غلط تایپی زیرنویس فیلم عبور کنید. 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصوّرش نیز شرم دارد! که در تاریخ نوشته باشند: «پس از قتل اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و واقعۀ عاشورا، مختار بر منبر مسجد مدائن اعلام کرد: به یاد شهدای کربلا، مخصوصاً حنجر پاره شدۀ علی اصغر و دست‌های قلم‌شدۀ عباس‌بن‌علی، می‌رویم با یزید مذاکره کنیم تا بلکه بتوانیم ارادۀ خود را بر دشمن دیکته کنیم و اموال مسروقۀ خیمه‌گاه را برگردانیم و چند دیناری برای گذران زندگی شیعیان بگیریم. نام تیم مذاکره را هم می‌گذاریم تا دشمن بداند که ما مظلومیت‌ها و خون‌های کربلا را از یاد نمی‌بریم» شرم‌آورتر از این کار و صحبت‌های مختار، این بود که در ادامه نوشته باشند: «مردمی که یزید امامشان را ارباً اربا به قتل رسانده بود، با تکیه بر سابقۀ موفقِ مختار، دور او را گرفتند و حلوا حلوایش کردند تا برود و دینارها را بیاورد...» اما مختار، آن‌قدر شرافت و شجاعت و عقل داشت که چنین سخنانی نگوید و عَلَمِ خونخواهی بلند کند و شعارش یالثارات‌الحسین باشد نه ! و مردم، آن‌قدر از قتل امامشان سوخته بودند که به دینار و درهم حتی فکر هم نمی‌کردند... و مختار کاری با قتلۀ کربلا کرد که دیگر پس از آن، کسی جرأت نکرد تا امامی را به شمشیر بکشد و تکه‌تکه کند و 🎥 ویدیوی بالا: قالیباف (رئیس هیئت مذاکره‌کننده) این ویدیو را منتشر کرد و نوشت: «بسم‌ الله الرحمن الرحیم» در حالی که ۳ بند از تفاهم‌نامۀ با امریکا، رسماً و آشکارا نقض شده بود و امام و رهبرمان هم فرموده بود که علی‌الاصول نظر دیگری داشتم، برای ادامۀ به ژنو رفت! ✍️ 🇮🇷 کانال حمید رسایی را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @rasaee