eitaa logo
حمید رسایی ✔️
113.7هزار دنبال‌کننده
6.4هزار عکس
4.7هزار ویدیو
115 فایل
♻ خوش آمدید ✔ این کانال برای اطلاع از تحلیل‌ها، یادداشت‌ها و عکس نوشت‌های نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیر مسئول هفته‌نامه ۹دی حجت الاسلام حمید رسایی است ✔ ارسال پیام در ایتا: @daftar_rasaee_1 ✔ انتشار تبلیغات: eitaa.com/joinchat/3903717649Cb244aa9a7a
مشاهده در ایتا
دانلود
♻️ اینجا مهد آزادی، حتی برای تجاوز به زنی که در کماست در یکی از بیمارستان‌های شهر فونیکس ایالت آریزونای آمریکا زنی که ۱۰ سال در کما بوده، توسط فردی ناشناس مورد تجاوز قرار می‌گیرد و باردار می‌شود! نوزاد نامشروع حالش خوب اما مادرش همچنان در کماست و تحقیقات پلیس برای پیدا کردن متجاوز هنوز ادامه داره! این نتیجه آزادی بی‌قید و بند، جامعه‌ای رها و ساقط شده از نظر اخلاقی در غرب است. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
حمید رسایی ✔️
. ♻️ آقای وزیر اقتصاد! تکلیف وام‌های اربعین چه شد؟! گزارش بدهید به چه افرادی پرداخت شده و چه درصدی د
. ♻️ بازخورد پیام مردمی درباره وام اربعین پس از انتشار پیام مردمی یکی از کاربران در باره عدم واریز وام اربعین، برخی کاربران دیگر نیز به عدم دریافت وام اعتراض داشتند و البته تعدادی هم از دریافت وام در موعد مقرر خبر دادند. حسب مذاکره با رئیس مرکز بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی تمامی افرادی که زائر اربعین بوده و توسط ناجا سفرشان تایید و در لیست هدفمندی یارانه هستند، وام را دریافت کرده‌اند. در غیر این‌ صورت می‌توانند در سایت نظارتی وزارت اقتصاد، مشخصاتشان را ثبت کنن تا رسیدگی شود. bazresi.mefa.ir/ بر همین اساس، شرایط پرداخت این تسهیلات به شرح ذیل اعلام شد: ۱- متقاضی حتماً سرپرست خانوار و دریافت‌کننده یارانه باشد (این تسهیلات بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها در حساب یارانه سرپرست خانوار واریز و اقساط آن با سررسید یک‌ساله از محل یارانه کسر می‌شود) و در خصوص زائرانی که سرپرست خانوار نیستند امکان بهره‌مند از این تسهیلات با رضایت سرپرست خانوار فراهم خواهد شد. ۲- متقاضی الزاماً باید در سامانه حج و زیارت (سماح) درخواست استفاده از تسهیلات را ثبت کرده و در ایام اربعین صرفاً از طریق مرزهای زمینی سفر کرده باشند. ۳- میزان تسهیلات برای یک نفر سرپرست خانوار سه میلیون تومان، به همراه یک نفر از اعضای تحت پوشش چهار میلیون تومان و همراهان ۲ نفر یا بیشتر پنج میلیون تومان خواهد بود. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
21.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | همایش بزرگداشت علامه مصباح یزدی (قدس سره) در اجتماع دانش آموختگان طرح ولایت کشور 💠 ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، تهران، سالن همایش های بین‌المللی (سالن اجلاس سران ) 🌿 💻 @mesbahyazdi_ir
. حمید رسایی: امام جامعه و رهبر انقلاب بعد از سه ماه فضای متشنجی که اقلیتی با کمک رسانه‌های معاند برپا کرده بودند، خیلی صریح و شفاف از لزوم اجرای قانون حجاب سخن گفتند. ←اکنون سؤال‌ این است... آقای رییسی، معاونین و وزرای دولت، آقای قالیباف و نمایندگان مجلس، آقای محسنی اژه‌ای و دادستان کل، آقایان فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی آقای ... وظیفه شما چیست؟ برنامه شما چیست؟ 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 rubika.ir/rasaee eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir twitter.com/hamidrasaee
26.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ♻️ دو نکته درباره شکایت رسایی از مهراب قاسم‌خانی حرف‌های شنیدنی حمید رسایی درباره شکایت از سلبریتی‌هایی که کارشان توهین، افترا و نشر اکاذیب است. توی این فضای مجازی ول، نباید این افراد را ول کنیم. اگر توهین کردند و تهمت زدند، بلافاصله شکایت کنید. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 rubika.ir/rasaee T.me/www_rasaee_ir twitter.com/hamidrasaee eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
اینجا را کلیک کنید👇👇👇اینجا را کلیک کنید http://eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 اینجا را کلیک کنید☝️☝️☝️اینجا را کلیک کنید
11.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🎥 سخنان شنيدنی امام خمينی(ره) در مورد مناجات مشهور ماه شعبان 🔹️ مناجات «شعبانیه» را خواندید؟ بخوانید آقا! 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 rubika.ir/rasaee eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir twitter.com/hamidrasaee
. ♻️ در یک هفته در فرانسه، ۵ زن گشته شدند اما صدایی از رسانه‌های شنیده نشد! در فرانسه (همان کشوری که مصی علینژاد آزادی و حقوق زن را از رییس جمهورش دریوزگی می‌کند) پنج زن در خلال یک هفته، توسط شوهران و شریکان جنسی‌شان به قتل رسیده و مُثله شدند و صدا از هیچ کس بیرون نیامد! 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 rubika.ir/rasaee eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir twitter.com/hamidrasaee
. ♻️ راه‌حل آسیب‌های اخلاقی و رفتاری 🔰ایام سالروز ارتحال عالم ربانی و استاد اخلاق، مرحوم آیت الله خوشوقت است. یکبار جمله‌ای از ایشان شنیدم که حتما برای بسیاری از ما آموزنده و در موضوع تربیت، کاربردی است. فرمودند: ریشه بسیاری از مشکلات رفتاری که برای ما یا فرزندانمان پیش می‌آید به دلیل ضعف در اصول دین است. چون اصول دین در وجودمان ننشسته، برخی واجبات را ترک و محرمات را انجام می‌دهیم. اگر کمی دقت کنیم، نکته دقیقی است. باید این بخش از باورهای خودمان را تقویت کنیم تا در انجام واجبات و ترک محرمات موفق شدیم. بخشی از کلام امام خامنه‌ای در بیت آیت الله خوشوقت بعد از رحلت‌ ایشان: در واقع اگر کسی متأثر می‌شود، گریه می‌کند، ناراحت می‌شود، باید برای خودش باشد. ایشان که خب یک عمر طولانی با برکتی را گذراندند، و همه‌اش هم در راه خدا، همه‌اش برای خدا؛ زندگی پاکیزه، نورانی. از اول جوانی، ایشان در همین راه توحید و راه معرفت و راه سلوک بودند. تا آخر این عمر طولانی، ایشان در این راه ظاهراً لحظه‌ای توقف نکردند و پیش رفتند. خب خدای متعال هم انشاءالله عملش با ایشان عمل بندگان صالح خواهد بود، عمل اولیاء خواهد بود انشاءالله. گفت: پس عزا بر خود کنید ای خفتگان! 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 rubika.ir/rasaee eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir twitter.com/hamidrasaee
10.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ♻️ این عربده‌ها را یادتان هست؟ 🔰 یادتان هست چگونه رهبر و امام جامعه را به خاطر دفاع از جان مردم مورد هجمه قرار دادند؟ حالا بشنوید از تولد نوزادانی با دم ! نوزادانی با یک دست، با یک چشم در ترکیه! مفلوک‌های مزدوری که از راه نقش‌بازی کردن و عربده‌کشی هم درآمدزایی می‌کنند، کجا هستند؟! 🔺صفحات مجازی حمید رسایی🔻 rubika.ir/rasaee eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir twitter.com/hamidrasaee
20.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 🔸 بازخوانی خط تحریف حاج قاسم (۴) ♻️ ادامه‌ تحریف حاج قاسم سلیمانی در بحث حجاب! 🔰حمید رسایی: هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، جریان غربگرا و تجدیدنظرطلب با توجه به‌ فاصله ذهن مردم با واقعیت‌های تاریخی، بیشتر تلاش می‌کند تا چهره‌های ماندگاری مثل حاج قاسم سلیمانی را با تحریف، متمایل به جهت‌گیری غلط خود معرفی کند. در همین راستا بود که جهانگیری برای دفاع از کشف حجاب‌های برنامه‌ریزی شده در جامعه در سال ۱۴۰۱، به تحریف شهید حاج قاسم سلیمانی در موضوع حجاب روی آورد. ببینید... 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 rubika.ir/rasaee eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir twitter.com/hamidrasaee
هدایت شده از هفته نامه ۹ دی
🔰صدای واقعی ملت/ بخش اول 🔸تحلیلی اجتماعی از شنبه تاریخی ملت ایران/ تجلّی «باطن انقلابی» در «اجتماع خیابانی» ✍مهدی جمشیدی 🔻حجّیّت واقعیّت اجتماعی، شکنندگی روایت رسانه‌ای 1⃣ باید واقعیّت اجتماعی را در «متن جامعه» و در نسبت با واقعیّت‌های اجتماعی دیگر دید و دچار «جزءنگری» و «تقلیل‌گرایی» نشد. این راهیپمایی را نیز باید در ظرف شرایطی فهمید و خواند که آن را در بر گرفته‌اند. از جمله شرایطی که باید به آن اشاره کرد، تصویری است که در طول ماه‌های گذشته از «انقلاب» ارائه شد. در این تصویر، انقلاب دارای دو خصوصیّت است: نخست این‌که «ظالم» است؛ چراکه «دیکتاتور» است و نظر و خواست مردم را برنمی‌تابد و ارادۀ مردم را سرکوب می‌کند، دیگر این‌که در آستانۀ «فروپاشی» است؛ چون به‌شدّت «ضعیف» و «نحیف» شده و دیگر نمی‌تواند وجود خویش را ادامه بدهد. در اینجا، دو تصویر در کنار یکدیگر نشانده شده‌اند: «ظلم» و «ضعف». از آنجا که نظام، ظالم است باید از آن فاصله گرفت و آن را مردمی ندانست و در برابر آن ایستاد، و به دلیل این‌که نسبت به گذشته، سست و زبون شده است، به‌راحتی می‌توان آن را برچید و «انقلاب در برابر انقلاب»، ممکن است. این «تصویرسازی‌های تحریف‌آلود» و «روایت‌پردازی‌های وارونه»، جمعی را برانگیخت که برآشوبند و اغتشاش به راه اندازند و به‌غلط، آن را انقلاب را بخوانند. اینک پس از گذشت چندین ماه و روشن‌شدن لایه‌های ناپیدای این جریان، می‌توان به طور قاطع گفت که تمام محاسبه‌ها و معادله‌ها، ناروا و نابجا بودند. 2⃣ دربارۀ «جامعه» نیز ادّعا می‌شد که به‌شدّت «معترض» و «مخالف» است و سطح نزاعش از انتقادهای جزئی و گلایه‌های موردی، بسیار فراتر رفته و دیگر اصل نظام را برنمی‌تابد؛ چنان‌که مردم، از انقلاب و ایدئولوژی انقلابی عبور کرده‌اند و جز جمع ناچیزی، همۀ مردم را باید در صف ساختارشکنان گنجانید و کار نظام را تمام‌شده دانست. اگر در گذشته می‌شد با ترمیم‌های سطحی و موردی، از تنش جلوگیری کرد و آرامش و اطمینان را به جامعه بازگرداند، امّا اینک جامعه به «نقطۀ جوش» رسیده است و «در آستانۀ انفجار» است. دیگر هیچ وعده‌ای پذیرفته نیست و جامعه نمی‌خواهد به سخن حاکمیّت گوش بدهد و استدلال‌های آن را بشنود، بلکه کار به مرحله‌ای رسیده که جز عصیان و سرکشی، راهی نمانده است. 3⃣ گذشته از انقلاب‌خواهی، راه‌حلی نیز که پیش روی این کلان‌مسأله نهاده می‌شد «تکثّر» بود؛ یعنی نظام باید از معیارها و خطوط قرمز خویش دست بکشد و تنوّع‌ اجتماعی را بپذیرد و جامعه را که خصوصیّت پیوستاری دارد، همان‌گونه که هست بپذیرد، نه این‌که در آن تصرّف کند و بکوشد وضع هویّتیِ دیگری را پدید بیاورد. ایجاد دگرگونی اجتماعی در راستای غایات ایدئولوژیک، یک آرمان متوهمانه است که جز برانگیختن و عصبی‌کردن جامعه، هیچ حاصلی ندارد. نظام باید از گذشته خویش عبور کند و آرمان‌های انقلابی را از دستور کار خود خارج گرداند و جامعه را به حال خود واگذارد. اصرار بر تصرّف و دستکاری، مخالفت‌ها را بیشتر و متراکم‌تر می‌کند و شوق و عطش عبور از نظام را برمی‌انگیزد. اگر تاکنون بر «انحصارگرایی» تأکید می‌شد و بخش‌های عمده‌ای از جامعه، «دیگری» و «غیرخودی» قلمداد می‌شدند، اینک باید همۀ جریان‌ها و نیروها و رگه‌های اجتماعی را در قالب تکثّر، به رسمیّت شناخت. 4⃣ در اینجا، «جامعه» و ارادۀ واقعی آن به کانون اختلاف تبدیل شده بود. مسأله این بود که در «باطن جامعۀ ایران» چه می‌گذرد و مردم چه می‌خواهند و نسبت به انقلاب، چه موضعی دارند؟ آیا تعلّقات انقلابیِ مردم، همچنان تداوم یافته است یا بدنۀ اجتماعیِ انقلاب، افول کرده است و امروز جز اندکی در کنار انقلاب نمانده‌اند؟ در مقابل، کسانی می‌کوشیدند همچنان به «گذشته» ارجاع بدهند و اکنون را تداوم گذشته بشمارند، و کسانی نیز در قالب «رویکرد قیاسی»، تفسیرهای ذهنی و فلسفی از ماهیّت جامعۀ ایران ارائه می‌نموند، و کسانی نیز به «خُرده‌واقعیّت‌های اجتماعی» استناد می‌کردند و از آنها نتایج عام و کلّی می‌گرفتند. در این میان، چاره این بود که یک «رویداد بزرگ»، شکل بگیرد تا به واسطۀ عظمت وجودی‌اش، روایت‌گر ماهیّت جامعۀ ایران به شمار آید. فقط یک «واقعیّت اجتماعیِ کلان» است که می‌تواند همچون یک رویداد آشکارکننده، لایه‌های ناپیدا و نهفتۀ جامعۀ ایران را عیان کند و هویّتش را بیان نماید. چنین واقعیّتی، قدرت کاشفیّت دارد و می‌تواند در برابر هر روایتی، مقاومت بورزد. در این حال، فقط باید این‌چنین واقعیّت اجتماعیِ پهن‌دامنه‌ای را «ترجمه» و «معنایابی» کرد. اگر خودِ واقعیّت اجتماعی در گسترۀ وسیع، زبان بگشاید، از «صندوق صوّر» خارج خواهیم شد. این «واقعیّتِ مجتمع»، دیگر صامت نیست، بلکه ناطق است و اسرار و ضمایر را روایت می‌کند. 👈 ادامه در بخش دوم 🔺به کانال هفته‌نامه ۹دی بپیوندید🔻 http://eitaa.com/joinchat/389742592Cfbd77cc21a