هدایت شده از درک مهندسی خلقت
86_ Abdul_Basit_Mujawwad.mp3
6.18M
قرائت تحقیق درسی استاد عبدالباسط صفحه : ( ۸۶ )
هدایت شده از درک مهندسی خلقت
88_ Abdul_Basit_Mujawwad.mp3
4.46M
قرائت تحقیق درسی استاد عبدالباسط صفحه : ( ۸۸ )
هدایت شده از درک مهندسی خلقت
امام على عليه السلام:
مَن سامَحَ نَفسَهُ فيما يُحِبُّ، أتعَبَتهُ فيما يَكرَهُ
هر كه به نفْسش در آنچه خودْ دوست دارد، خوش رويى نشان دهد، نفْسش او را در آنچه نمى پسندد، به رنج مى افكند
غررالحكم حدیث8782
هدایت شده از Aminikhaah_Media
بدتر از ابلیس.mp3
1.65M
🎙️#پادکست
✍انگار نه انگار که خدایی هست
🔻 بدتر از ابلیس هم وجود دارد
* اهل دنیا فوج فوج آمدند ولی اینجا...
#فتنه #آخرالزمان #آزمون
🎙️@Aminikhaah_Media
هدایت شده از کانال رسمی سازمان دارالقرآن الکریم
❤️ وإِذْ قَالَتْ أُمَّةٌ مِنْهُمْ لِمَ تَعِظُونَ قَوْمًا اللَّهُ مُهْلِكُهُمْ أَوْ مُعَذِّبُهُمْ عَذَابًا شَدِيدًا قَالُوا مَعْذِرَةً إِلَىٰ رَبِّكُمْ وَلَعَلَّهُمْ يَتَّقُونَ
🔹بعضی آدمها که خودشان هنگام مشاهدۀ منکرات بیتفاوتاند گاهی به نهیکنندگان از منکر خرده میگیرند که چه کار دارید با اینها؟! خودشان میدانند و خدایشان. بیتفاوتی نامش احترام به حقوق دیگران نیست، چشمپوشی از مسئولیت اجتماعی و تایید ناهنجاری است.
📖 اعراف آیه ۱۶۴
#قرآن_کتاب_زندگی
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
💠 کانال رسمی سازمان دارالقرآن الکریم
🆔 @telaavat
هدایت شده از درک مهندسی خلقت
✅ دعای معراج
یا سَیّدُ یا سَندُ یا صَمَدُ یا مَنْ لَهُ الْمُسْتَنَدُ اِجْعَلْ لی فَرَجاً وَ مَخْرَجاً مَمّا اَنا فیهِ وَاکْفِنی فِیهِ وَ اَعُوذُ بِکَ بِسْمِ اللهِ التّامّاتِ یا اَللهُ یا اَللهُ یا اَللهُ یا رَحْمنُ یا رَحْمن یارحمنُ یا رَحیمُ یا خالِقُ یا رازِقُ یا بارِیُ یا اَوَّلُ یا آخِرُ یا ظاهِرُ یا باطِنُ یا مالِکُ یا قادِرُ یا واهِبُ یا وَهّابُ یا تَوّابُ یا حَکیمُ یا سَمیعُ یا بَصیرُ یا غَفورُ یا رَحیمُ یا غافِرُ یا شَکُورُ یا عالِمُ یا عادِلُ یا کَریمُ یا رَحیمُ یا وَدودُ یا غَفورُ یا رَؤفُ یا وِتْرُ یا مُغیثُ یا مُجیبُ یا حَبیبُ یا مُنیبُ یا رَقیبُ یا مَعیدُ یا حافِظُ یا قابِضُ یا حَیُّ یا مُعینُ یا مُبینُ یا جَلیلُ یا جَمیلُ یا کَفیلُ یا وَکیلُ یا دَلیلُ یا حَیُّ یا قَیّومُ یا جَبّارُ یا غَفّارُ یا حَنّانُ یا مَنّانُ یا دَیّانُ یا غُفْرانُ یا بُرْهانُ یا سُبْحانُ یا مُسْتَعانُ یا سُلْطانُ یا اَمینُ یا مُؤمِنُ یا مُتَکَبِّرُ یا شَکُورُ یا عَزیزُ یا عَلیُّ یا وَفِیُّ یا قَویُّ یا غَنیُّ یا مُحِقُّ یا اَمینُ یا مُؤمِنُ یا مُتَکبِّرُ یا شَکُورُ یا عَزیزُ یا عَلیُّ یا وَفیُّ یا قَویُّ یا غَنیُّ یا مُحِقُّ یا مُعْطی یا آخِرُ یا اَحْسَنَ الْخالِقینَ یا خَیْرَالرّازِقینَ یا خَیْرَ الْغافِرینَ یا خَیْرَ الْمُحْسِنینَ یا خَیْرَ النّاصِرینَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ یا نُورَ السَّمواتِ وَ الْأرْضِ یا هادِیَ الْمُضِلّینَ یا دَلیلَ الْمُتَحَیّرینَ یا خالِقَ کُلَّ شَیءٍ یا فاطِرَ السَّمواتِ والْأرْضِ یا هادِیَ الْمُضِلینَ یا مُفَتَّحَ الْأبْوابِ یا مُسَبِّبَ الْأسْبابِ یا رَفیعَ الدَّرَجاتِ یا وَلِیَّ الْحَسَناتِ یا غافِرَ الْخَطیئاتِ یا مُحیِیَ الْأمْواتِ یا ضاعِفَ الْحَسَناتِ یا دافِعَ الْبَلِیّات، اَللّهُمَّ اَحْفَظْ صاحِبِ هذَالدُّعاءِ مِنَ الطّاعُونِ وَالزَّلْزَلَهِ وَ الْفُجْاَهِ وَالْوَباءِ وَ مِنْ شَرَّ السُّلْطانِ الْجابِرِ وَ شَرَّ الْعَیْنِ السُّوءِ وَ مِنْ شَرَّالْجَنَّ وَالْإنْسِ بِحَقَّ لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ بِحَقَّ حمعسق وَ بِحَقَّ مُحَمَّدِ الْمُصْطَفی وَ بِحَقَّ عَلِیَّ الْمُرْتِضی وَالْأئمَّهِ الْهُدی وَ بِحَقَّ اللُّوحِ وَالْقَلَمِ وَالْکُرْسِیَّ وَ الْعَرْشِ وَ بِحَقَّ فَسَیَکْفیکَهُمُ اللهُ وَ هُو السَّمیعُ الْعَلیمُ اللّهُمَّ اَحْفَظْ صاحِبِ هذَالدُّعاءِ مِنْ شَرَّ کُلَّ ذی شَرًّ وَ مِنْ شَرٌ طارِقٍ اللَّیْلِ وَ النَّهارِ وَ مِنْ شَرَّ والِدٍ وَ ما وَلَدَ وَ مِنْ شَرَّ ما یَلِجُ فِیالأرْضِ وَ ما یَخْرِجُ مِنْها وَ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحیم اَللّهُمَّ احْفِظْ صاحِبِ هَذَاالدُّعا مِنْ شَرَّ الْأعْداءِ وَ مِنْ شَرَّ جَمیعَ الْمِحْنَهِ وَ الدّاءِ وَ مِنْ شَرَّ النَّفّاثاتِ فِی الْعُقَدِ وَ مِنْ شَرَّ حاسِدٍ اِذا حَسَدَ یا رَبَّ بِعِزَّ عِزَّتِکَ وَ الْقَهْرِ بِلُطْفِکَ وَ الرَّحْمَهِ رَحْمَتَکَ یا واهِبَ الْعَطایا یا دافِعَ الْبَلایا یا غافِرَ الْخطایا یا سَتّارَ الْعُیُوبِ یا نُورَ الْغُیُوبِ یا نُورَ الْقُلُوبِ یا حَبیبَ الْقُلُوبِ یا قاضِیَ الْحاجاتِ یا رَحْمنَ الدُّنْیا وَالْأخِرَهِ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ وَ بِحَقَّ اَلا اِلا اللهِ تُصیرُا الأمُورِ اَللّهُمَّ اَسْتَوْدِعُکَ نَفْسی وَ رُوحی وَ مالی وَ اَوْلادِی وَ جَمیعَ ما اَنْعَمْتَ عَلَیَّ فِی الدّینِ وَ الدُّنْیا وَ الْآخِرَهِ اِنَّهُ لا یُضیعُ صانیکَ یَصُونَکَ وَ مَحْفُوظَکَ وَ مَامُولَکَ وَ لا یُجیرُنی اَحَدٌ مِنْکَ وَ لَنْ اَجِدَ مِنْ دُونِهِ مُلْتَحَداً اَللّهُمَّ رَبَّنا اتِنا فِی الدُّنْیا حَسَنَهً وَ فِی الْآخِرَهِ حَسَنَهً وَ قِنا عَذابَ النّارِ وَ عَذابَ الْقَبرِ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ وَ صلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِهِ اَجْمَعینَ الطّاهِرینَ وَ الأئِمَّهِ الْمَعْصُومینَ وَ سَلَّمَ تَسْلیماً کَثیراً کَثیراً.
اللهمَ ارزُقنی حَيثَ لا اَحتَسِب يا رَبَّ العالَمين
هدایت شده از درک مهندسی خلقت
ماکیاولی -دکتر شیرودی.mp3
16.58M
🪵 بنیاد علوم انسانی غرب ۳
📚دیدگاه ماکیاولی
🎙 استاد رحیمپور ازغدی
هدایت شده از درک مهندسی خلقت
01-1 Jaryan Ertedad (1403-08-21) Mashhad Moghadas.mp3
25.66M
🔈 #جریان_ارتداد
📌 پردهبرداری از زوایای تازه؛ ملحقات فصل سوم #به_وقت_شام
🔰 جلسه اول، بخش اول
* پس از پیامبر (صلاللهعلیهوآله)، آغاز فتنهای بزرگ؛ تراژدی امت اسلامی چگونه رقم خورد؟ [00:43]
⚜ درخششی در تاریکی؛ بازخوانی #خطبه_فدکیه حضرت زهرا (سلاماللهعلیها) [4:00]
* آنکه جنگید و آنان که نگریستند؛ روایت تلاشهای امیرالمؤمنین (علیهالسلام) و رفاهطلبی امت [5:12]
* پردهدری نفاق؛ وقتی فقدان پیامبر (صلاللهعلیهوآله) چهرهها را آشکار کرد [8:18]
* پیامبری که با تبوک و غدیر ایستاد؛ امتی که تنها طی چند روز فرو ریخت [13:04]
* با ادعای حفظ وحدت، ستونهای جامعه را شکستند [15:19]
* کتاب و عترت، دو امانت بزرگ؛ یکی رها شد، دیگری زیر پا [18:50]
* این پیامبر (صلاللهعلیهوآله) نبود که رفت، این شما بودید که از حقیقت فاصله گرفتید [26:41]
* کدام غفلت، ارتداد امت و بازگشت به عقب را رقم زد؟ [30:31]
* از ارتداد درونی تا فروپاشی بیرونی؛ تحلیل ارتداد امت پس از پیامبر (صلاللهعلیهوآله) [31:54]
🔸 نگرانی رهبر معظم انقلاب از ارتداد؛ تأکیدی تازه بر نقشی که رهبری ایفا میکند [34:01]
* نزدیک قله هستیم؛ چرا اوج پیروزی مستعدترین لحظه برای ارتداد است؟ [38:18]
* تردید، وسوسه و تهدید؛ ترکیب شومی که به ارتداد ختم میشود [42:36]
* #آیت_الله_خامنهای، میراثدار امام خمینی و معمار روزهای سخت [45:02]
⏰ مدت زمان: ۴۸:۰۴
📅 ۱۴۰۳/۰۸/۲۱
#خطبه_فدکیه
#فتنه
#ارتداد
#نفاق
#تردید
#مشهد