eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
342 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
طریق سلیمانی آغوش نسیم، ناملایم شده است خون‌گریه‌ی لاله‌ها مداوم شده است با پای جنون مسیر حق را رفتند یک شهر شبیه حاج قاسم شده است
پانزدهم دیماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ١٣۶١ مبنی بر تشکیل گزینش است. ضمن تسلیت شهادت شهدای اخیر حادثه تروریستی کرمان،بدین وسیله فرا رسیدن ١۵ دی ماه،سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در امر تشکیل نهاد گزینش کشور را گرامی می داریم و این روز را به همکاران عزیز گزینشگر در فرماندهی انتظامی استان البرز تبریک وتهنیت عرض می نماییم. 🌷اللّهُـمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّـکَ الفَــرَج
🖤 ما ملت شهادتیم
🍃♦️۱۵ دی سالگردشهادت شهیدان،امیر سرلشکر خلبان شهید منصور ستاری، امیر سرلشکر خلبان شهیدعلیرضا یاسینی، و امیر سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی را گرامی می داریم. ✅با ما همراه شوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فریاد «انتقام، انتقام» مردم حاضر در مصلی کرمان و درخواست از فرمانده کل سپاه برای انتقام از تروریست ها
📷پیکر دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی شهیده ریحانه سلطانی نژاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی: این شهادت ها نشانه ی پویایی وقدرت وحرکت روبه جلوی ما وتبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت منطقه ای وجهانی است و نشان می دهد شعارها واهداف انقلاب همچنان زنده و پویاست و با این شهادت ها ملت ایران بیدارتر می شود و دستان بدخواهان این کشور اسلامی که آلوده به خون انسان های بیگناه است مایه رسوایی و بی آبرویی آنهاست.
خروش مردم کرج در محکومیت حمله تروریستی کرمان پس از نماز جمعه شهر کرج جمع کثیری از مردم انقلابی و شهید پرور کرج در محکومیت حمله تروریستی زائران سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی ، ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه، بر گرفتن انتقام خون شهدا تاکید کردند.