eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی پلیس البرز
342 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
4.9هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی: این شهادت ها نشانه ی پویایی وقدرت وحرکت روبه جلوی ما وتبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت منطقه ای وجهانی است و نشان می دهد شعارها واهداف انقلاب همچنان زنده و پویاست و با این شهادت ها ملت ایران بیدارتر می شود و دستان بدخواهان این کشور اسلامی که آلوده به خون انسان های بیگناه است مایه رسوایی و بی آبرویی آنهاست.
خروش مردم کرج در محکومیت حمله تروریستی کرمان پس از نماز جمعه شهر کرج جمع کثیری از مردم انقلابی و شهید پرور کرج در محکومیت حمله تروریستی زائران سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی ، ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه، بر گرفتن انتقام خون شهدا تاکید کردند.
حضور مسئولان انتظامی استان البرز در راهپیمایی محکومیت انفجار تروریستی مراسم شهید قاسم سلیمانی
📸 گزارش تصویری/ 🇮🇷 راهپیمایی مردم شهیدپرور شهرستان فردیس، درپی محکومیت حادثه تروریستی کرمان
🔺️سردار سلامی: ما انتقام این شهیدان را قبل از شهادتشان گرفته ایم. بپذیرید یا نپذیرید، این یکی از واقعی ترین و دقیق ترین اظهاراتی است که فرمانده کل سپاه تا کنون بر زبان جاری ساخته است. آینده صحت این ادعا را بیشتر مشخص خواهد کرد.
🔴‌️️تسلیت سید حسن نصرالله به رهبر انقلاب و مردم شریف ایران : به شهدای کرمان، امام سید علی خامنه‌ای، ملت ایران و خانواده شهدا تسلیت می‌گوییم و از شهدا علو درجات و مجروحان شفای عاجل می‌خواهیم. ”
🔻خون شهدا هدر نخواهد رفت 🔹️دبیرکل حزب الله لبنان در آغاز سخنان امروز خود به مناسبت شب هفت درگذشت حاج محمد یاغی ملقب به «ابوسلیم» معاون اجرایی فرماندهان جهاد و مقاومت به ملت ایران و خانواده شهدای حمله تروریستی کرمان تسلیت گفت و اعلام کرد بار دیگر تاکید می‌کنیم که خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت.
از نیل رد شده‌ای؛ و به ساحل رسیده‌ای ما غرق فتنه‌ایم دعا کن برای ما...
🔻‌اطلاعیۀ وزارت اطلاعات دربارۀ حادثۀ تروریستی کرمان 🔹از دو تروریست معدوم انتحاری، یک نفر ملیت تاجیکستانی داشته و هویت تروریست دوم هنوز به صورت قطعی احراز نشده است. 🔹 با شناسایی عوامل انتقال تروریست‌ها به داخل کشور، اولین عملیات دستگیری عوامل مذکور در غروب روز حادثه انجام شد. 🔹 در بامداد روز پنج‌شنبه ۱۴ دی اقامتگاه مورد استفادۀ دو تروریست معدوم در حومۀ شهر کرمان شناسایی و نیز ۲ عنصر پشتیبانی و تأمین کنندۀ اقامتگاه مذکور، شناسایی و بازداشت شدند. 🔹 در ادامۀ عملیات، ۹ نفر از شبکۀ پشتیبانی تیم تروریستی و مرتبطان آن در ۶ استان کشور شناسایی و بازداشت شدند. 🔹قطعاً این عملیات تا بازداشت آخرین فردی که به هر شکل و به هر اندازه در پشتیبانی از جنایتکاران مورد نظر دخالت داشته‌ است، استمرار خواهد یافت. 🔹عدم صدور بیانیه تا این لحظه، به‌دلیل کشف تجهیزات انفجاری آماده در محل اقامت تروریست‌ها بود که می‌توانست بیانگر احتمال وجود و مراجعۀ عوامل دیگر برای انتقال مواد انفجاری و بکارگیری در سایر اماکن باشد